Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (14)Библиотечные издания (99)Высшее образование (20)Краеведение (1)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=комунікації<.>)
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зайцева Г. М., Рева Т. Д., Пушкарьова Я. М., Гождзінський С. М.
Заглавие : Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 24-25 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Аннотация: Вища фармацевтична освіта зазнає змін відповідно до потреб системи охорони здоров’я та вимог міжнародних стандартів. Головна мета вищої фармацевтичної освіти - забезпечення висококваліфікованої підготовки фармацевтів, здатних до критичного мислення та до приймання свідомих та якісних рішень у різних практичних ситуаціях професійного спрямування. У зв’язку з цим зазнати змін має і стиль педагогічного викладання дисципліни «Загальна та неорганічна хімія». При цьому основними завданнями стають формування всебічно освіченої людини та стійкої мотивації до постійного самовдосконалення, надання необхідних знань, навичок, умінь для майбутньої професійної діяльності в умовах стрімкого розвитку технологій та науки (Рева та ін., 2020; Пельо та ін., 2020). Мета: Висвітлити особливості педагогічного підходу та комунікативної взаємодії викладачів і студентів при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Український науково-медичний молодіжний журнал -2022г.,N 4 спецвип
Интересные статьи :
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching/ А. Doroszewska (стр.5)
Doroszewska А. Teaching communication to midwifery and nursery students/ А. Doroszewska, J. Zawanowska (стр.6)
Chylińska J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university/ J. Chylińska, D. Włodarczyk (стр.7)
Sobczakl Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication/ Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz (стр.8)
Басманов С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах/ С. М. Басманов [та ін.] (стр.9)
Біденко Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко (стр.10-11)
Бойко Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України/ Ю. М. Бойко [та ін.] (стр.12-13)
Бондар С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації/ С. С. Бондар (стр.14-15)
Власенко О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання/ О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко (стр.16-17)
Гнатюк В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта/ В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов (стр.18-19)
Демидчук А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології/ А. С. Демидчук [та ін.] (стр.20)
Жук О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти/ О. В. Жук (стр.21-23)
Зайцева Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету/ Г. М. Зайцева [та ін.] (стр.24-25)
Коломієць Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови/ Т. В. Коломієць (стр.26-27)
Кучин Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти/ Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард (стр.28-29)
Лехніцька С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта/ С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин (стр.30-31)
Лимар Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя/ Л. В. Лимар (стр.32)
Литвиненко Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів/ Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко (стр.33-32)
Любарець С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення/ С. Ф. Любарець (стр.35-36)
Піскунова А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання/ А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко (стр.37)
Прудка Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану/ Л. М. Прудка (стр.38-39)
Садовнича О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum/ О. В. Садовнича (стр.40-41)
Скрипник Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології/ Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень (стр.42)
Чабан О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти/ О. С. Чабан (стр.43-44)
Чалий О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти/ О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич (стр.45-46)
Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/ О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко (стр.47)
Шматко В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога/ В. І. Шматко (стр.48)
Алейник С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків/ С. Л. Алейник, Ж. М. Полова (стр.49)
Бабійчук Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді/ Г. Г. Бабійчук [та ін.] (стр.50-51)
Біляков А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта/ А. М. Біляков, Н. М. Ергард (стр.52-53)
Буц О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок/ О. Р. Буц [та ін.] (стр.54-55)
Несин О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту/ О. Ф. Несин [та ін.] (стр.56-57)
Процюк Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз/ Р. Г. Процюк [та ін.] (стр.58-59)
Чалий О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.60-61)
Чалий О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи»/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.62-64)
Бадду К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих/ К. Бадду, І. О. Афанасьєва (стр.65)
Бржевський К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря/ К. В. Бржевський (стр.66-67)
Валькман С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології/ С. Р. Валькман, О. В. Садовнича (стр.68-69)
Блятон О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі/ О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк (стр.70-71)
Паламарчук Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології/ Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська (стр.72)
Прохоренко І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології/ І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська (стр.73)
Салма И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу/ И. К. Салма, І. О. Афанасьєва (стр.74)
Татьянич-Радківська Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога/ Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.] (стр.75-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кучин Ю. Л., Ергард Н. М.
Заглавие : Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 28-29 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): критичне мислення
Аннотация: Формування професійної комунікації починається зі студентських лав. Для ефективності розвитку комунікацій майбутніх лікарів необхідним є проходження певних етапів з метою формування у них здатності не лише переконання у спілкуванні з колегами та пацієнтами, але й до обґрунтованості своїх відповідей під час діалогів. Мета: Висвітлення способів формування комунікативних навичок у студентів на прикладі застосування інтерактивної взаємодії під час проведення практичних занять. Матеріали і методи: Професійна комунікація починається з розуміння власної мети у спілкуванні. Досягти розуміння можливо лише за умов достатньої обізнаності у галузі своєї професійної діяльності. Становлення у студентів медичних закладів вищої освіти професійного розуміння, обраної ними майбутньої спеціальності, починається з дисциплін, які вони вивчають. Однак, варто зауважити, що значний вплив на формування у них професійного розуміння майбутньої спеціальності під час проведення практичних занять має форма подачі навчального матеріалу викладачем
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лехніцька С. І., Саханда І. В., Литвин Ю. М.
Заглавие : Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 30-31 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Аннотация: Важливою частиною професійної підготовки фармацевта є формування комунікативних навичок, і відповідно, засвоєння спеціальної термінологічної складової, знання якої забезпечуватимуть якісну роботу із навчальним матеріалом, довідниковою літературою, веденням і обробкою медичної і соціальної документації та інформації. Мета: Зумовлена необхідністю цілісного і комплексного аналізу термінологічної складової професійної комунікації майбутнього фармацевта для подальшої реалізації у науковій та науково-виробничій сфері. Методи: Класифікаційний, описовий, зіставний
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Прилипко В. А., Петриченко О. О., Морозова М. М., Бондаренко І. В.
Заглавие : Особливості комунікації управлінців державних служб і установ зони спостереження за умови надзвичайної ситуації на АЕС
Место публикации : Український радіологічний та онкологічний журнал. - 2021. - Т. 29, № 2. - С. 22-33 (Шифр УУ70/2021/29/2)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
РИСКА СТЕПЕНИ ОЦЕНКА -- RISK ADJUSTMENT
Аннотация: Реалізацію заходів захисту населення зони спосте- реження (ЗС) забезпечує «Система аварійної готовності та реагування ДП «НАЕК «Енергоатом» на аварії та надзвичайні ситуації на АЕС України» (САР) у складі єдиної державної системи цивільного захисту. Мета роботи – визначення особливостей взаємодії різних управлінських структур з питань радіаційного захисту населення в зонах спостереження на випадок надзвичайної ситуації (НС) на АЕС
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Український радіологічний та онкологічний журнал -2021г. т.29,N 2
Интересные статьи :
Гольцев А. М. Функціональна активність клітин кісткового мозку тварин після обробки їх нанокомплексами/ А. М. Гольцев [та ін.] (стр.9-21)
Прилипко В. А. Особливості комунікації управлінців державних служб і установ зони спостереження за умови надзвичайної ситуації на АЕС/ В. А. Прилипко [та ін.] (стр.22-33)
Іванкова В. С. Терапевтичне опромінення хворих онкогінекологічного профілю та можливість прогнозу променевих ускладнень/ В. С. Іванкова [та ін.] (стр.34-51)
Крутько Є. М. Застосування електрохімічної детоксикації у онкологічних хворих після мультиорганних операцій з вираженою ендогенною інтоксикацією/ Є. М. Крутько, С. О. Пилипенко, О. С. Павлюченко (стр.52-61)
Ніколов М. О. Оцінка клінічної інформативності методики розрахунку ефективного мозкового кровотоку за даними поліфазної сцинтиграфії з 99mTc-ГМПАО/ М. О. Ніколов, Т. Г. Новікова, С. С. Макеєв (стр.62-75)
Спузяк Р. М. Вивчення ролі цифрового рентгенологічного дослідження в діагностиці змін легенів при коронавірусній хворобі/ Р. М. Спузяк [та ін.] (стр.76-90)
Дубівська С. С. Діагностика змін когнітивної функції у хворих з новоутвореннями черевної порожнини, що виникають у ранньому післяопераційному періоді та їх корекція нейропротекторним препаратом/ С. С. Дубівська, Ю. Б. Григоров (стр.91-107)
Шармазанова О. П. Значення соноеластографії у диференційній діагностиці патологічних процесів матки (огляд літератури)/ О. П. Шармазанова, І. М. Сафонова, Ю. С. Мітякова (стр.108-126)
Чиж М. О. Кріохірургія і фізичні методи в лікуванні онкологічних захворювань/ М. О. Чиж, І. В. Бєлочкіна, Ф. В. Гладких (стр.127-149)
Красносельський М. В. Синдром множинної ендокринної неоплазії/ М. В. Красносельський [та ін.] (стр.150-158)
Щербиніна М. Б. Епідеміологічний профіль раку стравоходу за аналізом бази даних Національного канцер-реєстру України/ М. Б. Щербиніна, Н. Є. Соловйова (стр.159-170)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/ Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук (стр.5-9)
Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/ С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко (стр.10-15)
Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/ Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило (стр.16-24)
Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян (стр.25-31)
Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/ Н. І. Корильчук (стр.32-36)
Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/ О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко (стр.37-41)
Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/ Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна (стр.42-46)
Процайло О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/ О. М. Процайло [та ін.] (стр.47-50)
Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/ I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.51-55)
Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/ О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова (стр.56-60)
Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/ Ю. С. Мазуренко (стр.61-67)
Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/ Л. Я. Посоленик (стр.68-73)
Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/ S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha (стр.74-79)
Nazaruk V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy”/ V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha (стр.80-84)
Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/ I. A. Prokop, H. Ya. Kitura (стр.85-89)
Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/ Л. В. Лимар (стр.90-96)
Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/ Л. М. Лиха (стр.97-101)
Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/ О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин (стр.102-106)
Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/ К. Л. Стефанишин (стр.107-116)
Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/ T. I. Khvalyboha (стр.117-122)
Kosenko V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training/ V. M. Kosenko (стр.123-127)
Vorona I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.128-135)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Prokop I. A., Kitura H. Y.
Заглавие : Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication
Параллельн. заглавия :Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 85-89 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-главная: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: The article deals with practicability substantiation of English language authentic texts as the basis for medical students’ professional communication formation. The essence of foreign language communication as an essential concept of future Health Care worker profile is revealed. Formation of a medical student’s foreign language communication is emphasized to be an integral aspect of the professional education in higher education medical establishments and is realized by mastering the peculiarities of language competence at its phonetic, lexical and grammatical level. The attention is focused on the necessity of using educational authentic texts as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The issues of ESP substantive content, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in mastering English language professional skills are considered. Basic peculiarities of the use of professional authentic texts are described; evidence-based samples of exercises for the formation of communicative competence are considered; the need for lexical mastering in order to speak properly is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students are suggested. The use of authentic texts and different exercises has been found to develop professional speech skills and abilities, thus making possible to evaluate and to express one’s opinion, as well as to promote self-development and self-actualization of medical studentsСтаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних автентичних текстів як основи для формування фахової комунікації у студентів медичних закладів вищої освіти. З’ясовано суть іншомовної комунікації, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовного фахового мовлення студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному закладі вищої освіти і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності використання навчальних автентичних текстів як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглядаються питання змістового наповнення англійської мови за професійним спрямуванням, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано головні особливості використання автентичних текстів, розглянуто науково обґрунтовані зразки вправ для формування комунікативної компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано взірці комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків. З’ясовано, що використання фахових автентичних текстів та різноманітних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває фахові англомовні комунікативні навички та вміння, які надають можливість оцінювати, висловлювати власну думку та сприяють саморозвитку й самоактуалізації студентів-медиків
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Bilovus L. I., Homotiyk O. Ye., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Cognitive features of pedagogical communication
Параллельн. заглавия :Пізнавальні властивості педагогічної комунікації
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 126-130 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Аннотация: The article concerns the issue of pedagogical communication, in particular its cognitive aspect. The essence of pedagogical communication has been determined in the work, the theoretical bases of cognitive function of pedagogical communication have been analyzed. The authors claimed that the cognitive features of communicativeness are manifested, developed and normalized in the process of boundless communication with the outside world. In the process of cognitive features’ formation it is necessary to take into account that the success of formation and development of these features is associated with deep knowledge of different research methods, communicative trainings and their practical application; the level of development of cognitive features of communicativeness depends on the degree of self-knowledge, self-education and self-didactics of teachers and students, it is stimulated by skillful teaching and creation of non-traditional conditions in pedagogical communication
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Андрущенко В. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Астахова К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія»)/ К. Астахова (стр.13-20)
Пилипенко С. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення/ С. Пилипенко (стр.21-29)
Біденко Є. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості/ Є. Біденко (стр.30-38)
Корсак К. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів/ К. Корсак, О. Корсак, А. Похресник (стр.39-46)
Нестерова М. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті/ М. Нестерова [та ін.] (стр.47-52)
Козлакова Г. Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів/ Г. Козлакова, О. Озерян (стр.53-60)
Кравченко І. Проектна технологія у підготовці майбутнього викладача/ І. Кравченко (стр.61-66)
Магера С. Національна ідея як стрижнева основа української культури/ С. Магера (стр.67-72)
Пирогова Т. Поняття культури в системі філософсько-педагогічного дискурсу/ Т. Пирогова (стр.73-79)
Кіт М. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації/ М. Кіт (стр.80-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мухаровська І. Р., Маркова М. В., Кривоніс Т. Г., Абдряхімова Ц. Б., Клебан К. І., Салон Д. М.
Заглавие : Базові принципи комунікації лікаря з сім’єю онкологічного пацієнта
Параллельн. заглавия :Basic principles of communication doctors with the family of cancer patient
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 147-151 (Шифр ВУ80/2020/24/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE
СЕМЬЯ -- FAMILY
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Аннотация: Онкологічне захворювання супроводжується суттєвими порушеннями фізичного та психічного здоров’я пацієнта, що викликає потребу у залученні додаткових сторонніх ресурсів для допомоги хворому. Найбільш потужною є психосоціальна підтримка, яка здійснюється родиною пацієнта. Комунікація лікаря з родиною пацієнта повинна здійснюватися у відповідності до нормативно-правових актів, відбуватися з безпосереднім урахуванням практичних потреб щодо залучення сім’ї до лікувального процесу та вирішення специфічних проблем хворого під час терапії, проводитися з дотриманням основних принципів ефективного спілкування. В онкологічній практиці типовими проблемами у комунікації виступають різниця у проінформованості родичів та пацієнта про діагноз, бажання членів сім’ї не озвучувати діагноз хворому, дисбаланс активності близького оточення пацієнта у лікувальному процесі. Взаємодія з родиною онкологічного пацієнта є важливою складовою у забезпеченні ефективності та комплексності допомоги хворому та вимагає від медичних працівників високого рівня комунікативних компетенційCancer accompanied by significant impairment of the patient’s physical and mental health, which necessitates the involvement of additional resources to help the patient. The most powerful is the psychosocial support provided by the patient’s family. The communication of the doctor with the patient’s family should be carried out in accordance with the legal acts, should take into account the practical needs for family involvement in the treatment process and address the specific problems of the patient during therapy, and should be carried out according with the basic principles of effective communication. In cancer practice, typical communication problems are the difference in the awareness of relatives and the patient about the diagnosis, the desire of family members not to disclose the diagnosis to the patient, the imbalance of the activity of the close environment of the patient in the treatment. Interaction with the family of the cancer patient is an important component in ensuring the effectiveness and complexity of care for the patient, and requires a high level of communicative competence from healthcare professionals
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Фармацевт практик -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Зупанець І. Лікування риносинуситу з позицій доказової медицини: EPOS-2020 та роль фармацевтичної опіки/ І. Зупанець, Н. Безугла, К. Ратушна (стр.1-2)
Дедишина Л. Дрозофіли проти хвороби Альцгеймера/ Л. Дедишина (стр.5-7)
Антигіпертензивні засоби та коронавірус (стр.7)
Ткаченко Т. Кишкова мікробіота та цукровий діабет/ Т. Ткаченко (стр.8-10)
У лікуванні алкоголізму може допомогти протисудомний препарат (стр.9)
Ескапел та постинор - всесвітньо відомі бренди! (стр.11)
Горак В. Голос — інструмент комунікації. Бережіть його!/ В. Горак (стр.12)
Куцепалова Н. Класика, що актуальна: парафінотерапія/ Н. Куцепалова (стр.14)
Біль на карантин не відправиш! Апізартрон - дієвий засіб для лікування захворювань опорно-рухового апарату (стр.15)
Демецька О. У зоні особливої уваги: остеохондроз/ О. Демецька (стр.16-17)
Дорикевич К. Полівітаміни для профілактики: за і проти/ К. Дорикевич, М. Працьовита (стр.18-20)
Хлорохін та гідроксихлорохін у лікуванні COVID-19: питання безпеки (стр.19)
Найдієвіша турбота (стр.21)
Ткаченко Т. Ультразвук у доставці лікарських засобів/ Т. Ткаченко (стр.22-23)
Кузьмінов Б. Генріх Мосінг: людина століття/ Б. Кузьмінов (стр.24-26)
Раптова втрата нюху може свідчити про коронавірусну хворобу (стр.25)
Редькін Р. Допомога пацієнтам в оптимізації техніки застосування інгалятора/ Р. Редькін, Н. Орловецька, О. Данькевич (стр.27-29)
Надзвичайна ситуація: зубний біль (стр.30)
Демецька О. Територія аптеки: відвідувач з алергією/ О. Демецька (стр.32-33)
Приготування м’яких лікарських форм: мазь Вількінсона (стр.34-35)
Кириленко М. Паніка чи… Зберігаємо спокій. Знаємо міру/ М. Кириленко (стр.36-38)
Як довго коронавірус зберігає активність у різних умовах (стр.37)
Самборська Я. Харчова поведінка: як усунути розлади/ Я. Самборська (стр.40)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Горак В.
Заглавие : Голос — інструмент комунікації. Бережіть його!
Место публикации : Фармацевт практик. - 2020. - № 4. - С. 12 (Шифр ФУ17/2020/4)
MeSH-главная: ГОЛОС -- VOICE
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, ПРИЗНАКИ БОЛЕЗНЕЙ И СИМПТОМЫ -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, SIGNS AND SYMPTOMS
Аннотация: Звук, який відтворює людина за допомогою голосових зв’язок, називається голосом. Його ми використовуємо для розмови, співу, крику, сміху і плачу. Голосоутворення відбувається шляхом видихання повітря з легень через рот та ніс, голосові зв’язки при цьому вібрують і створюють у повітрі звукові хвилі. Початкова і головна функція голосових зв’язок — захищати дихальні шляхи від потрапляння сторонніх предметів, а також регулювати потік повітря, що надходить до легень
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2020г. т.24,N 1
Интересные статьи :
Деркач С. А. Антибіотикорезистентність та фагочутливість регіональних штамів-збудників гнійно-запальних захворювань (S. aureus та P. aeruginosa)/ С. А. Деркач [та ін.] (стр.6-11)
Бурова Л. М. Порівняльна характеристика антимікробної активності антибіотиків та різних класів протимікробних препаратів щодо ізолятів Staphylococcus aureus/ Л. М. Бурова [та ін.] (стр.12-16)
Трофіменко Ю. Ю. Дослідження ефективності використання антисептичних композицій на основі декаметоксину для обробки ендотрахеальних трубок з метою попередження розвитку вентилятор-асоційованої пневмонії у пацієнтів відділення інтенсивної терапії/ Ю. Ю. Трофіменко [та ін.] (стр.17-19)
Ганюк В. М. Видовий склад мікрофлори інфекційних ускладнень, що пов’язані з наданням медичної допомоги у відділенні реанімації та інтенсивної терапії/ В. М. Ганюк [та ін.] (стр.20-24)
Нагайчук В. І. Аналітичне прогнозування чутливості до фторхінолонів S. aureus як збудників інфекційних ускладнень при опіках/ В. І. Нагайчук [та ін.] (стр.25-30)
Осадчий А. В. Характеристика мікрофлори, що приймає участь у розвитку гнійних парапроктитів, та її чутливість до дії озону/ А. В. Осадчий [та ін.] (стр.31-35)
Пантьо В. В. Протимікробна активність гетероциклічних катіонних поверхнево-активних речовин/ В. В. Пантьо [та ін.] (стр.36-40)
Павлюк Н. В. Вивчення протимікробної активності екстрактів рути садової Ruta graveolens L. щодо клінічних штамів мікроорганізмів/ Н. В. Павлюк (стр.41-44)
Ерліх Г. Дослідження протимікробної активності похідних бромтирозину природного походження/ Г. Ерліх [та ін.] (стр.45-50)
Лисенко А. П. Дослідження взаємозв’язку латентної туберкульозної інфекції з розвитком мієлоїдного та лімфобластного лейкозу/ А. П. Лисенко [та ін.] (стр.51-58)
Юрчишин О. І. Біоавтографічна ідентифікація активних компонентів, що проявляють синергізм протимікробної дії з макролідами, екстрактів суплідь вільхи сірої Alnus incana (L.) Moench. та кореневищ герані лугової Geranium pratense L. / О. І. Юрчишин (стр.59-63)
Назарчук О. А. Дослідження протимікробної ефективності композиції з пролонгованою антисептичною дією щодо планктонної та плівкової форми клінічних штамів неферментуючих грамнегативних бактерій/ О. А. Назарчук [та ін.] (стр.64-68)
Шапринський В. О. Дослідження чутливості збудників гнійно-запальних процесів середостіння до сучасних антисептиків/ В. О. Шапринський [та ін.] (стр.69-74)
Руско Г. В. . Скринінгове дослідження протимікробних властивостей рослинних екстрактів на 90% водному етанолі щодо Propionobacterium acnes — етіологічного фактору у виникненні вугрової хвороби/ Г. В. Руско (стр.75-79)
Назарчук О. А. Дослідження впливу комбінованого застосування антисептика декаметоксину і фторхінолонів на клінічні штами S. aureus/ О. А. Назарчук [та ін.] (стр.80-83)
Іванов В. П. Місце соталолу в лікуванні екстрасистолії у хворих з гіпертонічною хворобою/ В. П. Іванов [та ін.] (стр.84-91)
Покидько М. І. Випадок ехінококової кісти з локалізацією у воротах печінки та розвитком гострого некалькульозного холециститу/ М. І. Покидько [та ін.] (стр.92-97)
Колісник П. Ф. Застосування озонотерапії в лікуванні трофічних діабетичних виразок нижніх кінцівок/ П. Ф. Колісник [та ін.] (стр.98-105)
Фомін О. О. Характеристика ефективності лікування вогнепальних поранень з використанням VAC-терапії/ О. О. Фомін [та ін.] (стр.106-109)
Тамм Т. І. Особливості діагностики та лікування хворих з післяопераційним перитонітом/ Т. І. Тамм [та ін.] (стр.110-113)
Вовк І. М. Мікробіологічне обґрунтування антимікробного лікування експериментального псевдомонадного кератиту/ І. М. Вовк [та ін.] (стр.114-117)
Ананьева М. М. Вплив антиміробної композиції на основі альгінату кальцію на музейні штами мікроорганізмів/ М. М. Ананьева [та ін.] (стр.118-121)
Іванова С. А. Складові ефективності проведення практичних занять з клінічної мікробіології інтернам хірургічного профілю/ С. А. Іванова, Г. Г. Назарчук, А. В. Крижановська (стр.122-124)
Перешивайло О. І. Перспективи використання наночастинок срібла для створення композитних стоматологічних матеріалів з антимікробними властивостями/ О. І. Перешивайло, В. М. Голубнича, В. В. Корнієнко (стр.125-128)
Малачкова Н. В. Моделювання експериментального псевдомонадного кератиту: мікробіологічні та клінічні аспекти/ Н. В. Малачкова [та ін.] (стр.129-133)
Мруг В. М. Інтердисциплінарна інтеграція мікробіології та психіатрії в діагностиці прогресивного паралічу/ В. М. Мруг [та ін.] (стр.134-137)
Романюк Л. Б. До питання про доцільність проведення IFOM для вітчизняних студентів-медиків/ Л. Б. Романюк [та ін.] (стр.138-142)
Фоміна Н. С. До удосконалення методів лікування афтозних уражень слизової оболонки порожнини рота/ Н. С. Фоміна [та ін.] (стр.143-146)
Мухаровська І. Р. Базові принципи комунікації лікаря з сім’єю онкологічного пацієнта/ І. Р. Мухаровська [та ін.] (стр.147-151)
Маркова М. В. Особливості аддиктивної реалізації та психосоціального стресу у представників робітничого складу морського торговельного та пасажирського флотів/ М. В. Маркова, К. А. Косенко, К. Д. Гапонов (стр.152-157)
Чорна В. В. Показники захворюваності і поширеності та сучасні погляди на профілактику хвороб/ В. В. Чорна [та ін.] (стр.158-164)
Ісаков Р. І. Структура “внутрішнього конфлікту” і “внутрішнього вакууму” як результат дисоціації між вибором життєвих цінностей і їх доступністю у жінок з депресією різного ґенезу та різної вираженості макро-, мезо- і мікросоціальної дезадаптації/ Р. І. Ісаков (стр.165-174)
Fiks D. О. The results of the assessment of the condition at the time of admission to the hospital, the functional result at the time of discharge and planning of the outpatient stage in stroke patients according to the register of hospitals in vinnytsia for 2017-2019/ D. О. Fiks (стр.175-184)
Яковлева О. О. Структура рецептора вітаміну D та його геномні регуляторні функції/ О. О. Яковлева, І. О. Дорошкевич, О. Μ. Ніколова (стр.185-192)
Ковальчук В. П. Палій Гордій Кіндратович - фундатор наукової школи подільських мікробіологів/ В. П. Ковальчук, О. А. Назарчук (стр.193-195)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Bilovus L. I., Homotiyk O. Ye., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Cognitive features of pedagogical communication
Параллельн. заглавия :Пізнавальні властивості педагогічної комунікації
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 126-130 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Львівський медичний часопис -2020г. т.26,N 4
Интересные статьи :
Мальська А. А. Особливості клінічного перебігу та поширеність коарктації аорти серед дитячого населення Львівської області/ А. А. Мальська, О. Б. Куриляк (стр.4-12)
Кривонос Ю. М. Аналіз циркадної динаміки та тренду частоти серцевих скорочень при Холтерівському моніторуванні у дітей з цукровим діабетом 1 типу/ Ю. М. Кривонос (стр.13-20)
Черкес М. Б. Аналіз лінійних геометричних показників верхньощелепних пазух у осіб зрілого віку та їх статеві відмінності/ М. Б. Черкес (стр.21-28)
Городнича О. Ю. Фармакотерапія гострого вірусного гепатиту В: погляд клінічного провізора/ О. Ю. Городнича, Т. Б. Ривак (стр.29-38)
Герасимова О.О. Оцінка доцільності призначень лікарських засобів пацієнтам з пептичною виразкою шлунка в реальній клінічній практиці/ О. О. Герасимова, Л. В. Яковлєва, А. І. Якименко (стр.39-44)
Бойко В. В. Симультанна абдомінопластика при лапароскопічній алопластиці вентральних гриж у пацієнтів з ожирінням/ B. В. Бойко, К. Ю. Пархоменко (стр.45-49)
Стасишин А. Р. Аналіз ефективності застосування нового способу антирефлюксної операції у хворих з грижами стравохідного отвору діафрагми/ А. Р. Стасишин, А. А. Гураєвський, Ю. Й. Голик (стр.50-55)
Андрашко Ю. В. Цитокіновий профіль у хворих на істинну та інфекційну (мікробну) екзему/ Ю. В. Андрашко, Хвайлех Махмуд Халед Мустафа (стр.56-61)
Чуловська З. І. Антиоксидантні властивості деяких С5 заміщених 4-ариліміно-тіазолідин-2-онів/ З. І. Чуловська, І. В. Драпак, У. Б. Чуловська (стр.62-71)
Філіпська А. М. Методологічні аспекти розробки кислотних концентратів для гемодіалізу/ А. М. Філіпська, Н. І. Гудзь (стр.72-79)
Драпак І. В. Валідація методики кількісного визначення кардіазолу методом високоефективної рідинної хроматографії/ І. В. Драпак (стр.80-90)
Зіменковський А. Б. Нові підходи до підвищення значення рецепту на ліки через системну інтеграцію фахової комунікації, стандартизації фармацевтичної опіки та лікової поведінки/ А. Б. Зіменковський, М. Я. Сех (стр.91-100)
Січкоріз О. Є. Комплексна оцінка успішності здобувачів вищої освіти на переддипломному та післядипломному рівнях у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ О. Є. Січкоріз, Т. С. Колач (стр.101-107)
Зіменковський А. Б. Медичний стандарт як історична компонента на шляху до клінічного аудиту/ А. Б. Зіменковський, Т. Г. Гутор (стр.108-115)
Негрич Т. І. Хронічна рецидивуюча запальна оптична нейропатія: огляд двох клінічних випадків/ Т. І. Негрич, М. Б. Копчак, С. Я. Кирилюк (стр.116-121)
Луцик О. Д. 100 років від дня народження професора Євдокії Сергіївни Детюк/ О. Д. Луцик (стр.122-123)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зіменковський А. Б., Сех М. Я.
Заглавие : Нові підходи до підвищення значення рецепту на ліки через системну інтеграцію фахової комунікації, стандартизації фармацевтичної опіки та лікової поведінки
Место публикации : Львів. мед. часопис. - Львів, 2020. - Том 26, N 4. - С. 91-100 (Шифр ЛУ10/2020/26/4)
MeSH-главная: ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ПРОПИСИ -- DRUG PRESCRIPTIONS
Аннотация: Метою роботи був пошук нових підходів до підвищення значення рецепту на ліки через системну інтеграцію фахової комунікації, стандартизації фармацевтичної опіки та лікової поведінки лікаря, фармацевтичного працівника і хворого для покращення якості фармакотерапії в Україні. Результати порівняльного бібліосемантичного вивчення трактувань дефініції "рецепт", дозволили обгрунтувати твердження, що останній може вважатись одним із ключових елементів фахової комунікації між учасниками медикаментозного процесу (лікарем, фармацевтичним працівником та пацієнтом), а також важливим інструментом впливу на лікову поведінку пацієнта. Целью работы был поиск новых подходов к повышению значения рецепта на лекарства через системную интеграцию профессиональной коммуникации, стандартизации фармацевтической опеки и лечебное поведение врача, фармацевта и больного для улучшения качества фармакотерапии в Украине. Результаты сравнительного библиосемантичного изучения трактовок дефиниции "рецепт", позволили обосновать утверждение, что последний может считаться одним из ключевых элементов профессиональной коммуникации между участниками медикаментозного процесса (врачом, фармацевтическим работником и пациентом), а также важным инструментом воздействия на лечебное поведение пациента.
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Грузєва Т. С. Особливості та тенденції захворюваності населення на злоякісні новоутворення шкіри/ Т. С. Грузєва, Н. М. Калашникова (стр.5-12)
Гутор Т. Г. Поширеність вживання тютюнових виробів серед молодого населення Львівської області/ Т. Г. Гутор, С. П. Козій-Бределєва (стр.13-18)
Чайківська Е. Ф. Статевий розвиток умовно соматично здорових дівчаток Львівської області в пубертатний період/ Е. Ф. Чайківська (стр.19-25)
Іванюк А. В. Хвороби системи кровообігу як причина втрати трудового потенціалу Київської області/ А. В. Іванюк, Н. М. Орлова (стр.26-33)
Короленко В. В. Аналіз перспектив розвитку дерматовенерологічної служби з урахуванням думки пацієнтів та менеджерів охорони здоров’я/ В. В. Короленко, Т. С. Грузєва, Г. В. Іншакова (стр.34-42)
Комар О. М. Організація ранньої діагностики раку шлунка відповідно до актуального потенціалу системи охорони здоров’я/ О. М. Комар, Н. М. Кізлова (стр.43-48)
Галей М. М. Порівняльна оцінка якості життя післяопераційних хворих із калькульозним холециститом та холедохолітіазом/ М. М. Галей, І. П. Марчук, Ю. В. Прокопчук (стр.49-52)
Бакалюк Т. Г. Вплив реабілітаційних втручань на якість життя пацієнтів із діабетичною полінейропатією/ Т. Г. Бакалюк [та ін.] (стр.53-58)
Шостакович-Корецька Л. Р. Соціальна, клінічна та епідеміологічна доцільність ведення реєстру хворих на хронічні вірусні гепатити на прикладі Дніпропетровського регіону/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.59-67)
Вороненко Ю. В. Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [та ін.] (стр.68-75)
Січкоріз О. Є. Комплексна оцінка успішності лікарів-інтернів за результатами державної атестації/ О. Є. Січкоріз (стр.76-80)
Литвинова О. Н. Актуальні питання проєкту закону України «Про систему громадського здоров’я»/ О. Н. Литвинова, Л. П. Запорожан, К. Є. Юріїв (стр.81-87)
Thompson І. І. The organization of psychological help for mothers with stillbirth in the United Kingdom and Ukraine/ І. І. Thompson, О. М. Nadvorna (стр.88-90)
Дроздовська Ю. Б. Аналіз факторів порушення репродуктивної функції в жінок із безпліддям на фоні лейоміоми матки в програмах допоміжних репродуктивних технологій/ Ю. Б. Дроздовська (стр.91-96)
Ярема Н. І. Гендерні аспекти факторів серцево-судинного ризику та очікуваної тривалості життя/ Н. І. Ярема [та ін.] (стр.97-103)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Гульчій О. П., Захарова Н. М., Балашов К. В.
Заглавие : Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів
Параллельн. заглавия :Аpplying psychographic segmentation to establish communication in the field of doctors’ training
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 4. - С. 68-75 (Шифр ВУ14/2020/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
КЛАСТЕРНЫЙ АНАЛИЗ -- CLUSTER ANALYSIS
Аннотация: Критичними завданнями є оптимізація освітнього процесу, мінімізація документообігу, часу відриву від роботи фахівців, налагодження роботи з онлайн-медіа, облік, аналіз та комунікація з наявними освітніми послугамиCritical tasks are the optimization of the educational process, minimizing the flow of documents and time off from work, establishing work with online media, accounting, analysis, communication with existing consumers of educational services
Найти похожие

 1-20    21-40   41-55 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)