Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (14)Библиотечные издания (99)Высшее образование (20)Краеведение (1)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=комунікації<.>)
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-55 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Висоцька О., Виноградова Г., Висоцький В., Брякіна А.
Заглавие : Важливість якісної підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини з питань багаторівневої комунікації
Место публикации : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2017. - № 5. - С. 49-52 (Шифр БУ48/2017/5)
MeSH-главная: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
МНОГОУРОВНЕВЫЙ АНАЛИЗ -- MULTILEVEL ANALYSIS
Аннотация: Комунікативні вміння сімейних лікарів відіграють дуже важливу роль в системі звернення та взаємодії в рамках надання медичної допомоги пацієнтів. З їх допомогою відбувається розширення інформаційного поля між такими системами, як «лікар-пацієнт» та «лікар-лікар»
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лоза Т. П., Луценко В. І., Бєлякова І. А.
Заглавие : Оцінка ефективності кохлеарного протезування за даними слухо-мовної комунікації у дітей з тяжкою сенсоневральною приглухуватістю та глухотою
Место публикации : Журн. вушних, носових і горлових хвороб. - Київ, 2017. - N 5-с. - С. 63-64 (Шифр ЖУ4/2017/5-с)
MeSH-главная: СЛУХА ПОТЕРЯ НЕЙРОСЕНСОРНАЯ -- HEARING LOSS, SENSORINEURAL
КОХЛЕАРНАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- COCHLEAR IMPLANTATION
ДЕТИ -- CHILD
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мухаровська І. Р., Маркова М. В., Кривоніс Т. Г., Абдряхімова Ц. Б., Клебан К. І., Салон Д. М.
Заглавие : Базові принципи комунікації лікаря з сім’єю онкологічного пацієнта
Параллельн. заглавия :Basic principles of communication doctors with the family of cancer patient
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 147-151 (Шифр ВУ80/2020/24/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ВРАЧА РОЛЬ -- PHYSICIAN'S ROLE
СЕМЬЯ -- FAMILY
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Аннотация: Онкологічне захворювання супроводжується суттєвими порушеннями фізичного та психічного здоров’я пацієнта, що викликає потребу у залученні додаткових сторонніх ресурсів для допомоги хворому. Найбільш потужною є психосоціальна підтримка, яка здійснюється родиною пацієнта. Комунікація лікаря з родиною пацієнта повинна здійснюватися у відповідності до нормативно-правових актів, відбуватися з безпосереднім урахуванням практичних потреб щодо залучення сім’ї до лікувального процесу та вирішення специфічних проблем хворого під час терапії, проводитися з дотриманням основних принципів ефективного спілкування. В онкологічній практиці типовими проблемами у комунікації виступають різниця у проінформованості родичів та пацієнта про діагноз, бажання членів сім’ї не озвучувати діагноз хворому, дисбаланс активності близького оточення пацієнта у лікувальному процесі. Взаємодія з родиною онкологічного пацієнта є важливою складовою у забезпеченні ефективності та комплексності допомоги хворому та вимагає від медичних працівників високого рівня комунікативних компетенційCancer accompanied by significant impairment of the patient’s physical and mental health, which necessitates the involvement of additional resources to help the patient. The most powerful is the psychosocial support provided by the patient’s family. The communication of the doctor with the patient’s family should be carried out in accordance with the legal acts, should take into account the practical needs for family involvement in the treatment process and address the specific problems of the patient during therapy, and should be carried out according with the basic principles of effective communication. In cancer practice, typical communication problems are the difference in the awareness of relatives and the patient about the diagnosis, the desire of family members not to disclose the diagnosis to the patient, the imbalance of the activity of the close environment of the patient in the treatment. Interaction with the family of the cancer patient is an important component in ensuring the effectiveness and complexity of care for the patient, and requires a high level of communicative competence from healthcare professionals
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Горак В.
Заглавие : Голос — інструмент комунікації. Бережіть його!
Место публикации : Фармацевт практик. - 2020. - № 4. - С. 12 (Шифр ФУ17/2020/4)
MeSH-главная: ГОЛОС -- VOICE
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, ПРИЗНАКИ БОЛЕЗНЕЙ И СИМПТОМЫ -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, SIGNS AND SYMPTOMS
Аннотация: Звук, який відтворює людина за допомогою голосових зв’язок, називається голосом. Його ми використовуємо для розмови, співу, крику, сміху і плачу. Голосоутворення відбувається шляхом видихання повітря з легень через рот та ніс, голосові зв’язки при цьому вібрують і створюють у повітрі звукові хвилі. Початкова і головна функція голосових зв’язок — захищати дихальні шляхи від потрапляння сторонніх предметів, а також регулювати потік повітря, що надходить до легень
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марченко В. Г.
Заглавие : Порушення загальної, міжособистісної та сексуальної комунікації жінок із депресивними розладами в умовах вимушеного переміщення
Место публикации : Медицинская психология. - 2017. - N 2. - С. 3-6 (Шифр МУ67/2017/2)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
MeSH-главная: ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
СЕКСУАЛЬНЫЕ ДИСФУНКЦИИ ПСИХОТИЧЕСКИЕ -- SEXUAL DYSFUNCTIONS, PSYCHOLOGICAL
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): вынужденно перемещенные лица
Аннотация: Подано результати вивчення особливостей спрямованості особистості, залежної поведінки, психосексуальних типів, якості життя, сімейної тривоги у жінок, хворих на депресію, в умовах переміщення з регіонів постійного місця проживання
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Горбань А. Є., Краснов В. В., Надутий К. О., Закрутько А. О.
Заглавие : Моніторинг основних засобів наукової комунікації в Україні в інформаційному забезпеченні за напрямом "Соціальна медицина" у 2013 році
Место публикации : Сімейна медицина. - 2015. - № 4. - С. 22-25 (Шифр СУ21/2015/4)
MeSH-главная: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
СОЦИАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- SOCIAL MEDICINE
УКРАИНА -- UKRAINE
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Артамонова Н. О., Горбань А. Є., Кулініч Г. В., Павліченко Ю. В., Закрутько Л. І., Новгородська Л. М., Білан Л. Г.
Заглавие : Наукометричний аналіз засобів наукової комунікації з проблем медичних наслідків Чорнобильської аварії
Место публикации : Український радіологічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 48-52 (Шифр УУ17/2014/3)
MeSH-главная: ЧЕРНОБЫЛЬСКАЯ ЯДЕРНАЯ КАТАСТРОФА -- CHERNOBYL NUCLEAR ACCIDENT
ЛУЧЕВЫЕ ПОВРЕЖДЕНИЯ -- RADIATION INJURIES
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Малахова С. М.
Заглавие : Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти
Параллельн. заглавия :Problems of intercultural communication of foreign students: pedagogical aspects
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 32-34 (Шифр МУ7/2016/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хильчук В.
Заглавие : Внутрішні комунікації у роботі персоналу лікувального закладу
Место публикации : Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 2. - С. 68-72 (Шифр УУ44/2016/2)
MeSH-главная: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Bilovus L. I., Homotiyk O. Ye., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Cognitive features of pedagogical communication
Параллельн. заглавия :Пізнавальні властивості педагогічної комунікації
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 126-130 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Аннотация: The article concerns the issue of pedagogical communication, in particular its cognitive aspect. The essence of pedagogical communication has been determined in the work, the theoretical bases of cognitive function of pedagogical communication have been analyzed. The authors claimed that the cognitive features of communicativeness are manifested, developed and normalized in the process of boundless communication with the outside world. In the process of cognitive features’ formation it is necessary to take into account that the success of formation and development of these features is associated with deep knowledge of different research methods, communicative trainings and their practical application; the level of development of cognitive features of communicativeness depends on the degree of self-knowledge, self-education and self-didactics of teachers and students, it is stimulated by skillful teaching and creation of non-traditional conditions in pedagogical communication
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зайцева Г. М., Рева Т. Д., Пушкарьова Я. М., Гождзінський С. М.
Заглавие : Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 24-25 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Аннотация: Вища фармацевтична освіта зазнає змін відповідно до потреб системи охорони здоров’я та вимог міжнародних стандартів. Головна мета вищої фармацевтичної освіти - забезпечення висококваліфікованої підготовки фармацевтів, здатних до критичного мислення та до приймання свідомих та якісних рішень у різних практичних ситуаціях професійного спрямування. У зв’язку з цим зазнати змін має і стиль педагогічного викладання дисципліни «Загальна та неорганічна хімія». При цьому основними завданнями стають формування всебічно освіченої людини та стійкої мотивації до постійного самовдосконалення, надання необхідних знань, навичок, умінь для майбутньої професійної діяльності в умовах стрімкого розвитку технологій та науки (Рева та ін., 2020; Пельо та ін., 2020). Мета: Висвітлити особливості педагогічного підходу та комунікативної взаємодії викладачів і студентів при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Prokop I. A., Kitura H. Y.
Заглавие : Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication
Параллельн. заглавия :Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 85-89 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-главная: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: The article deals with practicability substantiation of English language authentic texts as the basis for medical students’ professional communication formation. The essence of foreign language communication as an essential concept of future Health Care worker profile is revealed. Formation of a medical student’s foreign language communication is emphasized to be an integral aspect of the professional education in higher education medical establishments and is realized by mastering the peculiarities of language competence at its phonetic, lexical and grammatical level. The attention is focused on the necessity of using educational authentic texts as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The issues of ESP substantive content, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in mastering English language professional skills are considered. Basic peculiarities of the use of professional authentic texts are described; evidence-based samples of exercises for the formation of communicative competence are considered; the need for lexical mastering in order to speak properly is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students are suggested. The use of authentic texts and different exercises has been found to develop professional speech skills and abilities, thus making possible to evaluate and to express one’s opinion, as well as to promote self-development and self-actualization of medical studentsСтаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних автентичних текстів як основи для формування фахової комунікації у студентів медичних закладів вищої освіти. З’ясовано суть іншомовної комунікації, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовного фахового мовлення студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному закладі вищої освіти і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності використання навчальних автентичних текстів як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглядаються питання змістового наповнення англійської мови за професійним спрямуванням, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано головні особливості використання автентичних текстів, розглянуто науково обґрунтовані зразки вправ для формування комунікативної компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано взірці комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків. З’ясовано, що використання фахових автентичних текстів та різноманітних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває фахові англомовні комунікативні навички та вміння, які надають можливість оцінювати, висловлювати власну думку та сприяють саморозвитку й самоактуалізації студентів-медиків
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лехніцька С. І., Саханда І. В., Литвин Ю. М.
Заглавие : Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 30-31 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Аннотация: Важливою частиною професійної підготовки фармацевта є формування комунікативних навичок, і відповідно, засвоєння спеціальної термінологічної складової, знання якої забезпечуватимуть якісну роботу із навчальним матеріалом, довідниковою літературою, веденням і обробкою медичної і соціальної документації та інформації. Мета: Зумовлена необхідністю цілісного і комплексного аналізу термінологічної складової професійної комунікації майбутнього фармацевта для подальшої реалізації у науковій та науково-виробничій сфері. Методи: Класифікаційний, описовий, зіставний
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кучин Ю. Л., Ергард Н. М.
Заглавие : Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 28-29 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): критичне мислення
Аннотация: Формування професійної комунікації починається зі студентських лав. Для ефективності розвитку комунікацій майбутніх лікарів необхідним є проходження певних етапів з метою формування у них здатності не лише переконання у спілкуванні з колегами та пацієнтами, але й до обґрунтованості своїх відповідей під час діалогів. Мета: Висвітлення способів формування комунікативних навичок у студентів на прикладі застосування інтерактивної взаємодії під час проведення практичних занять. Матеріали і методи: Професійна комунікація починається з розуміння власної мети у спілкуванні. Досягти розуміння можливо лише за умов достатньої обізнаності у галузі своєї професійної діяльності. Становлення у студентів медичних закладів вищої освіти професійного розуміння, обраної ними майбутньої спеціальності, починається з дисциплін, які вони вивчають. Однак, варто зауважити, що значний вплив на формування у них професійного розуміння майбутньої спеціальності під час проведення практичних занять має форма подачі навчального матеріалу викладачем
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Прилипко В. А., Петриченко О. О., Морозова М. М., Бондаренко І. В.
Заглавие : Особливості комунікації управлінців державних служб і установ зони спостереження за умови надзвичайної ситуації на АЕС
Место публикации : Український радіологічний та онкологічний журнал. - 2021. - Т. 29, № 2. - С. 22-33 (Шифр УУ70/2021/29/2)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
РИСКА СТЕПЕНИ ОЦЕНКА -- RISK ADJUSTMENT
Аннотация: Реалізацію заходів захисту населення зони спосте- реження (ЗС) забезпечує «Система аварійної готовності та реагування ДП «НАЕК «Енергоатом» на аварії та надзвичайні ситуації на АЕС України» (САР) у складі єдиної державної системи цивільного захисту. Мета роботи – визначення особливостей взаємодії різних управлінських структур з питань радіаційного захисту населення в зонах спостереження на випадок надзвичайної ситуації (НС) на АЕС
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Гульчій О. П., Захарова Н. М., Балашов К. В.
Заглавие : Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів
Параллельн. заглавия :Аpplying psychographic segmentation to establish communication in the field of doctors’ training
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 4. - С. 68-75 (Шифр ВУ14/2020/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
КЛАСТЕРНЫЙ АНАЛИЗ -- CLUSTER ANALYSIS
Аннотация: Критичними завданнями є оптимізація освітнього процесу, мінімізація документообігу, часу відриву від роботи фахівців, налагодження роботи з онлайн-медіа, облік, аналіз та комунікація з наявними освітніми послугамиCritical tasks are the optimization of the educational process, minimizing the flow of documents and time off from work, establishing work with online media, accounting, analysis, communication with existing consumers of educational services
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хасхачих Д. А.
Заглавие : Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків
Параллельн. заглавия :Use of horizontal communication and motivation methods in process of students’ stydying
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 51-55 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: З метою підвищення якості викладання циклу «Акушерство та гінекологія» на кафедрі акушерства та гінекології ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» використовуються спеціальні методи мотивації роботи студентів, що значно підвищило ефективність та якісну успішність студентів медичного факультету 4 та 5 курсів навчання. Студенти отримують знання під час перегляду демонстрацій, навчальних відеофільмів, беруть участь в обговореннях, вправах або ролевих іграх, що симулюють конкретні клінічні випадки, та практикуються у використанні отриманих навичок. Після опанування практичних навичок студенти практикуються в їх використанні в симуляційних класах згідно з програмою OSKI, максимально наближених до реальних клінічних умов, під наглядом викладачів, які слідкують за якісним виконанням методик клінічних вміньЗ метою підвищення мотивації студентів до навчання використовуються такі методи, як заохочення спілкування між студентом та викладачем, а також у групі за темою заняття, прояв інтересу до кожного студента зі сторони викладача, відкритість для порад і допомоги, включення студентів до обговорення теми, включаючи в роботу всіх студентів групи, особливо тих, хто відчуває невпевненість. Заняття повинно бути цілеспрямованим і проводитися в доброму темпі, що передбачає існування чіткого плану та хронометражу. В структурі заняття повинні використовуватися ігрові вправи, які модулюють клінічні випадки. Викладач повинен вміти виявляти активних студентів та мотивувати їх виступати в ролі експертів при вирішенні важких ситуацій. Така методика викладання, в якій немає чіткого розділу на вчителя та учня, – метод горизонтальної комунікації, який використовується для роботи з дорослими людьми, при якому заняття виглядає не як стандартний урок, а скоріш як передача знань від досвідченого наставника до учня, дозволяє встановити позитивний емоційний контакт між викладачем та студентами, значно підвищує вмотивованість та результативність навчального процесу З метою підвищення якості навчання студентів-медиків у вищих навчальних закладах України доцільно використовувати передовий досвід та технології, які базуються на сучасних методах проведення педагогічного процесу. Заохочення та мотивація студентів до навчання повинні базуватися на принципах максимального розкриття творчих можливостей студентів, вмінні спілкуватися в групах, використанні отриманих практичних навичок при симуляції клінічних випадків та роботі на симуляційному обладнанні. Наш досвід підготовки студентів-медиків з дисципліни «Акушерство та гінекологія» показав високий рівень задоволеності й засвоєння навчального матеріалу при використанні методів мотивації та горизонтальної комунікації між викладачами і студентами
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зіменковський А. Б., Сех М. Я.
Заглавие : Нові підходи до підвищення значення рецепту на ліки через системну інтеграцію фахової комунікації, стандартизації фармацевтичної опіки та лікової поведінки
Место публикации : Львів. мед. часопис. - Львів, 2020. - Том 26, N 4. - С. 91-100 (Шифр ЛУ10/2020/26/4)
MeSH-главная: ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ПРОПИСИ -- DRUG PRESCRIPTIONS
Аннотация: Метою роботи був пошук нових підходів до підвищення значення рецепту на ліки через системну інтеграцію фахової комунікації, стандартизації фармацевтичної опіки та лікової поведінки лікаря, фармацевтичного працівника і хворого для покращення якості фармакотерапії в Україні. Результати порівняльного бібліосемантичного вивчення трактувань дефініції "рецепт", дозволили обгрунтувати твердження, що останній може вважатись одним із ключових елементів фахової комунікації між учасниками медикаментозного процесу (лікарем, фармацевтичним працівником та пацієнтом), а також важливим інструментом впливу на лікову поведінку пацієнта. Целью работы был поиск новых подходов к повышению значения рецепта на лекарства через системную интеграцию профессиональной коммуникации, стандартизации фармацевтической опеки и лечебное поведение врача, фармацевта и больного для улучшения качества фармакотерапии в Украине. Результаты сравнительного библиосемантичного изучения трактовок дефиниции "рецепт", позволили обосновать утверждение, что последний может считаться одним из ключевых элементов профессиональной коммуникации между участниками медикаментозного процесса (врачом, фармацевтическим работником и пациентом), а также важным инструментом воздействия на лечебное поведение пациента.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Bilovus L. I., Homotiyk O. Ye., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Cognitive features of pedagogical communication
Параллельн. заглавия :Пізнавальні властивості педагогічної комунікації
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 126-130 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Геряк С. М., Багній Н. І., Стельмах О. Є.
Заглавие : Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 71-73. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметные рубрики: Студенты медицинских учебных заведений
Найти похожие

 1-20    21-40   41-55 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)