Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (24)Высшее образование (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=лексика<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Колодницька О. Д., Паласюк Г. Б., Ворона І. І.
Заглавие : Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів
Параллельн. заглавия :Latin phraseological fund as a source of developing future physicians’ lexical competence
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 41-44 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ТЕРМИНОЛОГИЯ КАК ТЕМА -- TERMINOLOGY AS TOPIC
Аннотация: У статті розглянуто латинські прислів’я та приказки, короткі цитати, вислови історичних осіб як засіб афористики; узагальнено значення вивчення латинських афоризмів, цитат, приказок і прислів’їв на заняттях із латинської мови студентами-медиками та їх еквівалентів англійською та українською мовамиІсторично склалося так, що латина втратила свою комунікативну функцію, але набула великого історичного та освітнього значення, стала невичерпним джерелом загальнолюдської культури та сполучною ланкою між античністю і сучасністю. Вивчення латинської мови допомагає більш глибокому засвоєнню знань iз багатьох спеціальностей i відіграє важливу роль у художньому та естетичному вихованні майбутніх медиківФразеологічні фонди багатьох сучасних мов поповнилися латинськими та давньогрецькими афоризмами, які були запозичені новими мовами переважно через латинську мову. Фразеологічний фонд латинської мови налічує численні прислів’я та приказки, що увійшли до складу багатьох мов світу у перекладній форміБагато латинських слів увійшло і в українську мову, і це не тільки міжнародна термінологічна лексика, якою користуються науковці в різних сферах знань, а й ті слова, що ми вживаємо повсякденно (форум – forum (Latin: forum), колега – colleague (Latin: collega), професор – professor (Latin: professor) та ін.)Латинська лежить в основі всієї медичної термінології, сприяючи тим самим міжмовній професійній комунікації. Вивчення латинської мови не лише ознайомлює з народною мудрістю (вивчення крилатих висловів, прислів’їв та приказок), а й закладає основи наукових знань, сприяє засвоєнню медичної термінології греко-латинського походження майбутніми лікарями та формуванню професійного мовлення, що дозволяє виконувати комунікативні завдання медичного працівника
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Methods of learning professional english vocabulary by medical students
Параллельн. заглавия :Методи вивчення лексики англійської мови за професійним спрямуванням студентами-медиками
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 106-112 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
Аннотация: The given article deals with the issue of acquisition of professional lexical skills and foreign language communicative competence according to new methods in training specialists by students of higher educational institutions studying in medical specialties. The article reveals the essence of methods of studying English-language vocabulary and a number of aspects of optimal and effective application of these methods in teaching English-language vocabulary to medical students. The components of methods of teaching vocabulary in a foreign professional language, in particular in the context of teaching English to medical students, are considered, and mnemonic techniques and the possibility of their application in English classes are analyzed. The advantages of using these methods are described, as well as the conditions that will make the learning process effective. It is proved that by mastering the English-language vocabulary, specialists’ professional abilities increase, it is one of the means of personal growth of specialists in the future, as well as an important condition for successful career growth of future doctors, because they will be able to establish professional connections with foreign colleaguesУ роботі розглядається питання набуття студентами вищих закладів освіти, які навчаються за медичними спеціальностями, професійних лексичних навичок та іншомовної комунікативної компетентності згідно з новими методами в навчанні фахівців. У статті розкрито сутність методів вивчення англомовної лексики і низку аспектів оптимального та ефективного застосування цих методів у навчанні англомовної лексики студентами-медиками. Розглянуто складові методів навчання лексики іноземної професійної мови, зокрема в контексті навчання англійської мови студентів-медиків, а також проаналізовано мнемонічні прийоми та можливості їхнього застосування на занятті з англійської мови. Схарактеризовано переваги застосування даних методів, а також умови, що зроблять процес навчання ефективним. Доведено, що завдяки оволодінню англомовної лексики у фахівців зростають професійні здібності, вона є одним із засобів особистісного росту спеціалістів у подальшому, а також важливою умовою для вдалого карʼєрного росту майбутніх лікарів, адже вони зможуть налагоджувати професійні звʼязки з іноземними колегами
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бицко Н. І.
Заглавие : До проблематики вживання терміноодиниць із пропріативами в сучасних медичних дослідженнях
Параллельн. заглавия :The range of problems of terminological terms use with propriatives in modern medical investigations
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3. - С. 141-145 (Шифр КУ27/2018/Т.17/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: Проведення лексико-стилістичного дослідження науково-медичних текстів щодо коректного вживання терміноодиниць з пропріативами. Матеріал і методи. Вибірка фактичного матеріалу із «Англо-українського ілюстрованого медичного словник Дорланда» у двох томах та «Словника-довідника ендокринолога» Казакова А.В., Кравчун Н.А., Ільїної І.М. [1, 12], яка дозволила продемонструвати через призму систематизації лексико-стилістичних методів дослідження вживання епонімійної лексики в медичній терміносистемі. Результати дослідження. Дослідження свідчить, що саме використання загальних ономастичних принципів (етимологічного, формантного (словотвірного) і лексико-семантичного) дозволять максимально розкрити природу номінації складних медичних термінів, визначити міжмовні зв’язки, вказати на історико-антропонімічний характер іменування термінологічних одиниць, що містять власні назви. Висновки. Пропоноване дослідження має практичне спрямування й теоретичне обґрунтування, адже має зв’язок з важливими науковими завданнями сьогодення – упровадження офіційної національної термінології для широкого загалу лікарів-практиків, науковців різних спеціалізацій, у навчальному процесі – для підготовки грамотних спеціалістів з різних дисциплін
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 61/К 65
Автор(ы) : Иваницкая Н. Л., Тростогон М. А., Компанец Е. И., Рожковский Ц. Й., Шовкопляс А. Г., Озолина С. О., Тростогон А. М., Григорчук А. Г.
Заглавие : Категории заимствования и интернациональной лексики в "Дневнике старого врача" Н.И.Пирогова
Место публикации : VI Объединенная научная медико-техническая конференция. Тезисы докладов. 8-9 сентября 1988 г. - Винница, 1988. - С. 11 (Шифр 61/К 65-392165)
УДК : 61
MeSH-главная: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Трезубов В. В., Азари Ям Давуд, Пропер А. В.
Заглавие : За чистоту ортопедического лексикона
Место публикации : СтоматологИНФО. - 2011. - № 6. - С. 34-35 (Шифр СУ36/2011/6)
Предметные рубрики: Терминология-- исп-- стандарт-- тенденции
Лексика-- исп-- тенденции
Медицинская языковая система унифицированная-- исп
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Kulbashna Ya. A., Zakharova V.O.
Заглавие : The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process
Параллельн. заглавия :Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 62-67 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the articleМета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)