Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Библиотечные издания (3)Высшее образование (34)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=мотивація<.>)
Общее количество найденных документов : 43
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.


    Яковлева, О. О.
    Мотивація дій провізорів в аптеках при реалізації H1-гістаміноблокаторів [Текст] / О. О. Яковлева, Р. П. Барало, Я. І. Побережна // Вісник фармації. - 2013. - № 2. - С. 78-80


MeSH-главная:
ГИПЕРСЕНСИБИЛИЗАЦИЯ -- HYPERSENSITIVITY (лекарственная терапия)
ДЕСЕНСИБИЛИЗИРУЮЩИЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ALLERGIC AGENTS (фармакология)
ЛЕКАРСТВА, ОТПУСКАЕМЫЕ БЕЗ РЕЦЕПТА -- NONPRESCRIPTION DRUGS (фармакология)
Доп.точки доступа:
Барало, Р. П.
Побережна, Я. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку [Текст] = Students’ motivation as a promise of successful professional development / Н. П. Коваленко [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 43-48


MeSH-главная:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Доп.точки доступа:
Коваленко, Н. П.
Боброва, Н. О.
Ганчо, О. В.
Зачепило, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Хронобіологічна мотивація розвитку гострого інфаркта міокарда - зміни ліпідного обміну та функціонального стану міокарда [Текст] / В. К. Тащук [та ін.] // Український медичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 89-90

Доп.точки доступа:
Тащук, В. К.
Бачинська, І. В.
Турубарова-Леунова, Н. А.
Поліщук, О. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Шатило, В. Й.
    Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів [Текст] / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 117-120


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
Доп.точки доступа:
Андрієвський, І. Ю.
Дронова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Чорна, В. В.
    Мотивація і працездатність медичних працівників сфери охорони психічного здоров’я як предиктор їхнього психологічного благополуччя / В. В. Чорна // Довкілля та здоров’я. - 2020. - N 4. - С. 53-62


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ БОЛЬНИЧНЫЙ -- MEDICAL STAFF, HOSPITAL
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
УТОМЛЕНИЕ -- FATIGUE (психология)
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL
Аннотация: У дослідженні брали участь 224 медичних працівники Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. О.І. Ющенка Вінницької обласної ради», з них 15,2% чоловіків і 84,8% жінок. Кількість лікарів, які взяли участь в опитуванні – 38,8%, середнього медичного персоналу (СМП) – 61,2%. Стаж професійної діяльності лікарів становив (19,7 + 12,3) років і (15,5 + 11,1) років СМП. Середній вік лікарів склав (44,6 + 12,2) років, СМП – (37,2 + 11,4) років. Проведено опитування щодо мотивації професійної діяльності лікарів і медичних сестер за методикою К. Замфіра у модифікації А. Реана і опитування за методикою А. Леонова, С. Величковського щодо диференційної оцінки станів зниженої працездатності (ДОСЗП) працівників закладів охорони здоров’я. Визначено три типи мотивації та мотиваційних комплексів у медичних працівників охорони здоров’я, використано класифікацію мотиваційних чинників: «мотиватори» і «чинники контексту», або «гігієнічні фактори», які провокують негативний стрес, що впливає на якість надання медичної допомоги. Встановлено, що зовнішня негативна мотивація перевищує зовнішню позитивну у чоловіків-лікарів і у жінок СМП – (3,2 + 0,8) і (3,0 + 1,2) бали відповідно, тому у них спостерігається зниження зацікавленості у роботі, відсутність прагнення до кар’єрного росту, відсутність самосприйняття, байдужість до роботи і пацієнтів, що може негативно впливати на якість надання медичної допомоги, на міжособистісні стосунки у колективі та вдома. Проаналізовано результати анкетування щодо диференційної оцінки станів зниженої працездатності медичних працівників психоневрологічної лікарні. Встановлено високий ступінь індексу перенасичення у жінок-лікарів (3,2%) і жінок СПМ (1,6%), високий ступінь втоми – 4,8% і 3,9% відповідно, що може оцінюватися як стан передхвороби. Запропоновано профілактичні заходи щодо подолання цих станів і поліпшення психосоціального середовища для якісного виконання професійних обов’язків і задоволеності своєю працею.
В исследовании принимали участие 224 медицинских работника Коммунального некоммерческого предприятия «Винницкая областная клиническая психоневрологическая больница имени академика О. И. Ющенко Винницкого областного совета», из них 15,2% мужчин и 84,8% женщин. Количество врачей, принявших участие в опросе – 38,8%, среднего медицинского персонала (СМП) – 61,2%. Стаж работы по профессиональной деятельности врачей составлял (19,7 + 12,3) лет и (15,5 + 11,1) лет СМП. Средний возраст врачей составил (44,6 + 12,2) лет, СМП – (37,2 + 11,4) лет. Проведен опрос относительно мотивации профессиональной деятельности врачей и медицинских сестер по методике К. Замфира в модификации А. Реана и опрос по методике А. Леонова, С. Величковской относительно дифференциальной оценки состояний сниженной работоспособности (ДОССР) работников учреждений здравоохранения. Определены три типа мотивации и мотивационные комплексы у медицинских работников здравоохранения, использована классификация мотивационных факторов: «мотиваторы» и «факторы контекста», или «гигиенические факторы», провоцирующие негативный стресс, влияющий на качество предоставления медицинской помощи. Установлено, что внешняя негативная мотивация превышает внешнюю позитивную у мужчин-врачей и у женщин СМП – (3,2 + 0,8) и (3,0 + 1,2) балла соответственно, потому у них наблюдается снижение заинтересованности в работе, отсутствие стремления к карьерному росту, отсутствие самовосприятия, безразличие к работе и пациентам, что может влиять негативно на качество предоставления медицинской помощи, на межличностные отношения в коллективе и дома. Проанализированы результаты анкетирования относительно дифференциальной оценки состояний сниженной работоспособности медицинских работников психоневрологической больницы. Установлена высокая степень индекса перенасыщения у женщин-врачей (3,2%) и женщин СПМ (1,6%), высокая степень усталости – 4,8% и 3,9% соответственно, что может оцениваться как состояние предболезни. Предложены профилактические мероприятия по преодолению этих состояний и улучшению психосоциальной среды для качественного выполнения профессиональных обязанностей и удовлетворенности своим трудом.
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Реєстр гострого інфаркта міокарда β Північній Буковині - мотивація впливу депресивних розладів [Текст] / В. К. Тащук [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2013. - Т.12, № 3. - С. 177-181

Доп.точки доступа:
Тащук, В. К.
Поліщук, О. Ю.
Полянська, О. С.
Бачинська, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Іванченко, О. З.
    Мотивація навчальної діяльності у студентів першого курсу медичного факультету [Текст] = The motivation of learning activities of first-year students of the medical faculty / О. З. Іванченко // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 192-195. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Аннотация: Для організації і забезпечення результативної та успішної навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідно, щоб задачі, які вирішуються на заняттях та під час самостійної роботи були значущі і внутрішнє прийняті самими студентами. Стаття присвячена аналізу мотивації навчальної діяльності студентів першого курсу медичн ого факультету, рівню її сформованості та важливості для успішного навчального процесу. Автор описує методики проведення досліджень і подає отримані результати
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Баранова, І. В.
    Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти [Текст] = Motivation to study is a key to the effectiveness of modern medical education / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 55-60


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Аннотация: У статті проаналізовано зовнішню та внутрішню складові мотивації до навчального процесу у студентів-медиків 5 курсу; розроблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предметів у вищих навчальних закладах (ВНЗ) медичного профілю. Наведено аналіз даних психодіагностичних тестів вивчення загальних мотивів навчальної діяльності у вітчизняних та іноземних студентів медичного ВНЗ. Висвітлено основні напрямки педагогічної діяльності, які сприяють зростанню зацікавленості студента та його активної участі у набутті теоретичних знань та практичних навичок. Мотивація до навчання у вітчизняних та іноземних студентів відповідає середньому та високому рівням, бажання стати висококваліфікованим спеціалістом є пріоритетним у набутті знань. Використання новітніх інформаційних технологій, прийомів «ділової гри» та симуляційних центрів дозволяє ефективно підтримувати високий рівень науково-практичної підготовки майбутніх лікарів
Доп.точки доступа:
Ільюк, І. А.
Постовітенко, К. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Мотивація навчальної діяльності, як основний важіль впливу на підвищення рівня академічної успішності студентів стоматологічного профілю з дисципліни "Терапевтична стоматологія" [Текст] = Motivation of educational activity as the main trigger of the improvement of dental students’ academic success in the discipline of “Therapeutic stomatology” / Т. О. Тепла [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 702-706. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, психология, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
Аннотация: Особливої уваги заслуговує мотивація навчальної діяльності, тому що саме мотиви безпосередньо впливають на якість професійної підготовки та формування особистості професіонала. Мета — дослідити структуру мотивації навчальної діяльності студентів стоматологічного профілю та її взаємозв’язок з академічною успішністю з дисципліни “Терапевтична стоматологія”. Вивчено структуру мотивації до навчальної діяльності 161 студента ІV курсу стоматологічного профілю за методикою І. Т. Ільїної, яка передбачає дослідження мотивації за трьома шкалами: “Придбання знань”, “Оволодіння професією” та “Отримання диплому”. Досліджено взаємозв’язок різних типів мотивації з академічною успішністю опитаних студентів. Встановлено, що в структурі мотивації навчальної діяльності студентів стоматологічного профілю у 2,4 рази переважають позитивні мотиви над негативними, що вказує на якісно високий рівень мотивації цих студентів. Досить високий рівень мотивації опитаних студентів ймовірно пов’язаний з престижністю обраної професії, її суспільною значимістю та достатньою матеріальною забезпеченістю. У студентів з високим та середнім рівнем академічної успішності переважають пізнавальні та професійні мотиви навчальної діяльності, що свідчить про їх орієнтованість на отримання міцних професійних знань та практичних навиків. Студенти з низьким рівнем успішності мають домінантні прагматичні мотиви навчання, що вказує на їхню поверхневу мотивацію заради досягнення основної цілі — отримання диплому. Дані результати свідчать про сприятливий вплив позитивної мотивації на академічну успішність студентів стоматологічного профілю і, як наслідок, на рівень професійної підготовки лікарів-стоматологів за спеціальністю “Стоматологія”. Перспективою подальших досліджень є впровадження в навчальний процес кафедри терапевтичної стоматології ВНМУ ім. М. І. Пирогова інноваційних педагогічних методів, що мотивують до навчальної діяльності та вивчення їх впливу на рівень академічної успішності студентів-стоматологів
Special attention should be paid to the motivation of educational process, because, the motives themselves, directly affect the quality of professional training and the formation of a professional personality. The aim of the article is to investigate the motivational structure of the students’ educational activity in the dental community and its relationship with academic achievement in the discipline “Therapeutic dentistry”. The structure of motivation for the educational activity of 161 fourth year dental students was studied by the methodology of I. T. Ilyina, which involves the study of motivation according to three scales: “Acquisition of knowledge”, “Mastering the profession” and “Obtaining a diploma”. The interrelation between different types of motivation and the academic success of the interviewed students is studied. It was established that in the structure of motivation of educational activity of dental students positive motives prevail over negative ones in 2.4 times, which indicates the qualitatively high level of motivation of these students. The rather high level of motivation of the interviewed students is probably related to the prestige of the chosen profession, its social significance and sufficient material security. With students who have high and average index of academic achievement cognitive and professional motives are uppermost, which indicates their orientation to obtain strong professional knowledge and practical skills. Students with a low index of academic achievement have a dominant pragmatic motivation for learning, which indicates their superficial motivation in order to achieve the main goal — obtaining a diploma. The given results testify to the favorable influence of positive motivation on academic achievement of students of the dental profile and, as a consequence, on the level of professional training of doctors in the field of “Dentistry”. The prospect of further research is the introduction into the educational processes of the Department of Therapeutical Stomatology in National Pirogov Memorial Medical University innovative pedagogical methods that motivate for educational activity, and research of their influence on the level of academic achievement of dental students
Доп.точки доступа:
Тепла, Т. О.
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Дмитренко, С. В.
Повшенюк, А. В.
Мунтян, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Yelahina, N. I.
    Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків [Текст] = Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 107-112


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У сучасному інформативному суспільстві існують високі вимоги до глобальної взаємодії, що акцентує необхідність вивчення англійської мови. У навчанні мотивація актуалізує діяльність студента в комунікативному середовищі, в результаті якого формуються компетентності певного рівня, виявляється прагнення займатися певним видом діяльності. Метою даної статті є визнання важливості мотивації студентів до вивчення англійської мови для конкретних цілей, тобто англійської мови за професійним спрямуванням. Розглядається актуальна і багатогранна проблема ролі мотивації у процесі формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців-медиків. Визначаються її особливості, реальний стан сформованості, багатовекторність, зокрема як складової міжнародної професійної компетентності майбутніх лікарів. Проаналізовано особливості новітніх методик та підходів до мотивації щодо вивчення англійської мови за професійним спрямуванням студентами-медиками, оскільки мотивація визначає продуктивність навчальної діяльності і є однією з невід'ємних її складових. Досліджується питання ефективності використання інтерактивних методів у процесі формування комунікативної компетенції студентів-медиків на заняттях англійської мови; основних принципів роботи в парах – активності, розвитку особистості, інтегративного взаємозв’язку
Доп.точки доступа:
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)