Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (17)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=міждисциплінарна<.>)
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-35 
1.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта
2021г. № 4
Содержание:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Паласюк, Б. М.
    Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти [Текст] = Іnterdisciplinary integration as the basis of professional orientation of education in higher medical educational institution / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 42-46


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Аннотация: У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Багаторічний досвід викладання навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» свідчить про наявність тісних інтеграційних зв’язків з іншими дисциплінами, насамперед, анатомією людини, фармакологією, біологією тощо, а також у контексті значення латинської мови для формування термінологічної компетентності майбутніх медиків з усіма дисциплінами, які студенти вивчають на старших курсах. Сучасна анатомічна термінологія складається переважно з латинських термінів, тому формування на заняттях з латинської мови умінь правильного читання анатомічних термінів, засвоєння основ латинської граматики, необхідної лексики і греко-латинських словотворчих елементів сприяє виробленню навичок грамотного використання анатомічних номенклатурних найменувань і дозволяє студентам використовувати набуті теоретичні знання на заняттях з анатомії. Метою вивчення розділу «Фармацевтична термінологія» у курсі латинської мови є навчити студентів правильно виписувати рецепти на різні форми ліків, сприяти усвідомленому засвоєнню і вживанню фармацевтичних термінів і таким чином сформувати термінологічну основу для вивчення предмета «Фармакологія». Під час вивчення клінічної термінології студенти вчаться формулювати прості медичні діагнози, засвоюють загальні вислови, які описують властивості стану хвороби і способи її лікування
The article deals with the role of interdisciplinary integration as a necessary component of the educational process in the system of medical education; it allows to supplement the content of one discipline with knowledge from another and substantiates the possibility of comprehensive solution of tasks of medical practice using the method of wide integration of information acquired during the study of various disciplines. Long experience in teaching the subject “Latin and Medical Terminology” shows the presence of close integration links with other disciplines, e.g. Human Anatomy, Pharmacology, Biology, etc., as well as in the context of the importance of Latin for the formation of terminological competence of future doctors in all disciplines, which senior students study. Modern anatomical terminology consists mainly of Latin terms, therefore the formation of the correct reading skills of anatomical terms in the Latin language classes and mastering the basis of Latin grammar, vocabulary, Greek and Latin word-building elements contribute to develop skills of competent application of anatomical nomenclature and allow students to use the acquired theoretical knowledge in anatomy classes. The purpose of studying the “Pharmaceutical Terminology” section in the Latin Language course is to teach students to write prescriptions correctly for various forms of drugs, to promote the conscious mastering and usage of pharmaceutical terms and thus, to form a terminological basis for studying the “Pharmacology” subject. Students learn to formulate simple medical diagnoses, understand general expressions that describe the properties of the disease and ways to treat it during clinical terminology studying
Доп.точки доступа:
Шкільна, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Першко, І. О.
    Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» [Текст] = Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy ” / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти міждисциплінарної інтеграції при викладанні біологічної хімії. Розглянуто механізм реалізації предметно-орієнтованого навчання в межах вертикальної міждисциплінарної інтеграції на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії». Запропоновано конкретні шляхи підвищення ефективності викладання біохімії засобами міжпредметних зв’язків. Реалізація принципів міждисциплінарної інтеграції під час проведення лекційних занять вимагає від викладача глибоких знань не лише його предмета, але й багатьох інших навчальних дисциплін, у тому числі і предметів фахової підготовки студентів-фармацевтів. Вкрай важливо дотримуватися оптимального балансу між матеріалом теми, що вивчається під час лекції, та інформацією суміжних тем чи навчальних дисциплін. Використання принципів міждисциплінарної інтеграції при вивченні біологічної хімії сприяє підвищенню мотивації студентів, а саме усвідомленню практичної значущості навчального матеріалу та набутих компетентностей у майбутній професійній діяльності
Доп.точки доступа:
Тодосійчук, Н. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта
2020г. № 3
Содержание:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Слонецький Б. І., Зозуля І. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. І.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska O. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Першко, І. О.
    Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» [Текст] = Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy” / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 49-55


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
ОБМЕН ВЕЩЕСТВ -- METABOLISM
Доп.точки доступа:
Тодосійчук, Н. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Скрипник, Т. О.
    Міждисциплінарна співпраця в організації медичної допомоги, освіти та соціальної підтримки осіб із розладами аутистичного спектра [Текст] / Т. О. Скрипник // НейроNEWS. - 2019. - № 6. - С. 7-12


MeSH-главная:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, реабилитация, этиология)
ОБМЕН МЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАЦИЕЙ -- HEALTH INFORMATION EXCHANGE (использование, тенденции)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: За матеріалами ІІІ Науково-практичної школи з питань аутизму (6–8 червня 2019 р., Полтава, Україна)
Цьогоріч на початку червня у Полтаві відбулася ІІІ Науково-практична школа з питань аутизму. Започатковано цей захід ще три роки тому, коли у Львові за ініціативи учасників секції дитячої психі­атрії Асоціації психіатрів України та за підтримки Державної установи «На­уково-дослідний інститут психіатрії МОЗ Украї­ни» було проведено першу школу з обміну досвідом, ­поширення та вдосконалення знань про розлади аутистич­ного спектра (РАС). У світі сьогодні на РАС хворіє ­кожна ­68-ма дитина. Надання медичної та соціальної допомоги, відповідних освітніх послуг (від дитинства до літнього віку) стає тяжким фінансовим тягарем для суспільства. Чим рані­ше вдається діагностувати захворювання та призначити спеціальні науково обґрунтовані методи ­реабілітації, тим кращим буде прогноз для інтеграції, адаптації такої дитини у суспільний простір протягом життя
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: ПУ56/2019/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Выходит ежеквартально
2019г. N 1 . - 58.50, р.
Содержание:
Пересипкіна, Т. В. Динаміка стану здоров’я дітей та підлітків харківської області / Т. В. Пересипкіна, Т. П. Сидоренко, А. М. Пересипкіна. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сідаш, Ю. В. Сучасні підходи до медичного стажування науково-педагогічних працівників та практикуючих лікарів / Ю. В. Сідаш, О. М. Бойченко, І. Ю. Попович. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грищенко, О. В. Наш досвід викладання акушерства та гінекології англомовним клінічним ординаторам / О. В. Грищенко [та ін.]. - С.15-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лахно І. В., Пак С. О., Ромаєва В. П., Дудко Л. В., Шевченко О. І.
Романюк, Л. Б. Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левченко, Л. І. Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах / Л. І. Левченко [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Деєва Т. В., Степаненко О. Ю., Гірка В. Д.
Лісяна, Т. О. Стан біоценозу кишечнику в дітей з виразковим колітом / Т. О. Лісяна [та ін.]. - С.27-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Денисова М. Ф., Чернега Н. В., Музика Н. М., Пономарьова І. Г., Букулова Н. Ю., Дорошенко О. О.
Коробко, Е. Ю. Клінічна ефективність анестезії під час операцій на нижніх кінцівках / Е. Ю. Коробко, М. А. Георгіянц. - С.35-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Білецький, О. В. Оцінка вмісту рідини в грудній клітці в пацієнтів із забоєм легень на тлі політравми та його зміни під впливом заходів інтенсивної терапії / О. В. Білецький, С. В. Курсов. - С.40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Багмут, І. Ю. Роль Т- і В-лімфоцитів у патоґенезі розвитку хірургічної патології щитоподібної залози / І. Ю. Багмут [та ін.]. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гальмиз О. О., Граматюк С. М., Тіткова А. В.
Водолажський, М. Л. Проблеми тютюнопаління серед студентської молоді за умов високої професійної спрямованості / М. Л. Водолажський [та ін.]. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Летяго Г. В., Чернуський В. Г., Говаленкова О. Л., Савельєва Л. М.
Сухова, Л. Л. Состояние процессов антиоксидантной защиты и свободнорадикального окисления в печени крыс в условиях гипоандрогении / Л. Л. Сухова, Ю. В. Волкова. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гризодуб, Д. В. Аналіз частоти соматичних ускладнень у пацієнтів з непереносимістю конструкційних стоматологічних матеріалів, які користуються незнімними мостоподібними протезами / Д. В. Гризодуб. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Остафійчук, Д. І. Термографія в медицині – загальні принципи / Д. І. Остафійчук [та ін.]. - С.68-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шайко-Шайковський О. Г., Рожнов О. О., Білов М. Є.
Сідь, Є. В. Значення визначення показників центральної гемодинаміки та ремоделювання серцево-судинної системи при гіпертонічних кризах / Є. В. Сідь, О. В. Соловйов, Д. В. Лелюк. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кебкало, А. Б. Методика накладання герметичного шва для перитонеооментопексії / А. Б. Кебкало, А. О. Рейті, В. В. Грянила. - С.80-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лукьянцева, О. Ю. Изучение эффективности применения "Омника" в лечении неврозоподобного энуреза у детей с учетом гендерного распределения / О. Ю. Лукьянцева. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середенко, Н. П. Впровадження сучасної концепції fast-track surgery в пацієнток, розроджених шляхом операції кесарів розтин / Н. П. Середенко. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Служіння науці та охороні здоров’я (До 85-річчя професора Миколи Івановича Хвисюка). - С.94-96
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: НУ43/2019/6
   Журнал

НейроNEWS . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 6 . - 93.03, р.
Содержание:
Порядок застосування методів психологічної і психотерапевтичної допомоги. - С.5-6
Скрипник, Т. О. Міждисциплінарна співпраця в організації медичної допомоги, освіти та соціальної підтримки осіб із розладами аутистичного спектра / Т. О. Скрипник. - С.7-12
Бабкина, Ю. А. Новое в эпилептологии / Ю. А. Бабкина. - С.14-15
Бабкина, Ю. А. Патоморфоз епілепсії: сучасний погляд на проблему / Ю. А. Бабкина. - С.16-19
Когнітивна дисфункція при хворобі Альцгеймера: оцінка ефективності препаратів. - С.20-22
Дубенко, А. Е. Парасомнии: критерии постановки диагноза и клинические особенности у взрослых пациентов / А. Е. Дубенко, И. В. Реминяк. - С.24-33. - Библиогр. в конце ст.
Руда, Т. В. Церебрум композитум H: патогенетичні біорегуляційні можливості в дитячій неврології / Т. В. Руда. - С.35-36
Порівняльна ефективність ін’єкційних антипсихотичних препаратів другого покоління. - С.38-40
Криштафор, А. А. Применение холина альфосцерата с целью профилактики и коррекции когнитивных нарушений при боевой травме / А. А. Криштафор. - С.42-44. - Библиогр. в конце ст.
Іновації в лікуванні розсіяного склерозу. - С.46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рекомендації щодо фармакотерапії деменції. - С.49-54
Наївне мистецтво художників примітивістів. - С.56-62
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: КУ34/2019/1
   Журнал

Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - Выходит раз в два месяца
2019г. N 1 . - 93.03, р.
Содержание:
Ходош, Э. М. Гриппозная пневмония: эпидемиология и клинико-лучевая параллель / Э. М. Ходош. - С.5-9. - Библиогр. в конце ст.
Місце балоксавіру в лікуванні грипу. - С.10-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ять міфів про грип та вакцинацію. - С.11-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зайков, С. В. Чи існує проблема алергії на кофеїн і кофеїновмісні продукти? / С. В. Зайков, П. В. Гришило, Т. В. Кириленко. - С.14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яковенко, О. К. Рідкісні інтерстиційні захворювання легень як міждисциплінарна проблема. Клінічний випадок лімфангіолейоміоматозу, асоційованого з комплексом туберозного склерозу / О. К. Яковенко, Р. Б. Сидор, О. В. Соловей. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крамарьов, С. О. Чи такий небезпечний кір? Підгострий склерозуючий коровий паненцефаліт: клінічна картина, перебіг, випадки з практики / С. О. Крамарьов [та ін.]. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Палатна Л. О., Селіверстова К. А., Воронов О. О., Матвієнко К. В., Ткачук О. І., Мостовенко Р. В., Винницька С. Т.
Клінічні рекомендації щодо антибіотикотерапії ЛОР-інфекцій. Національний інститут здоров’я і якості медичної допомоги Великобританії (The National Institute for Health and Care Excellence (NICE). - С.37-42
Kapur, S. Атопічний дерматит (Канадські рекомендації) / S. Kapur, W. Watson, S. Carr. - С.46-51
Головач, І. Ю. Роль мікробіому при спондилоартритах. Трансплантація фекальної мікробіоти при спондилоартритах готова до клінічних випробувань? / І. Ю. Головач, Є. Д. Єгудіна. - С.52-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Яковенко, О. К.
    Рідкісні інтерстиційні захворювання легень як міждисциплінарна проблема. Клінічний випадок лімфангіолейоміоматозу, асоційованого з комплексом туберозного склерозу [Текст] = Rare interstitial lung diseases as an interdisciplinary problem. Clinical case of lymphangioleiomyomatosis associated with a complex of tuberous sclerosis / О. К. Яковенко, Р. Б. Сидор, О. В. Соловей // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2019. - N 1. - С. 22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Женск

MeSH-главная:
ЛИМФАНГИОЛЕЙОМИОМАТОЗ -- LYMPHANGIOLEIOMYOMATOSIS (диагностика, патофизиология)
БОЛЕЗНИ РЕДКИЕ -- RARE DISEASES (диагностика, патофизиология)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
СКЛЕРОЗ ТУБЕРОЗНЫЙ -- TUBEROUS SCLEROSIS (патофизиология, хирургия)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY (тенденции)
Аннотация: Лімфангіолейоміоматоз (ЛАМ) – рідкісне інтерстиційне захворювання легень (ІЗЛ), що належить до групи дифузних захворювань паренхіми легень (ДЗПЛ; табл. 1) та вражає, як правило, жінок дітородного віку. ЛАМ характеризується прогресуючим інфільтративним ростом гладеньком’язово-подібних клітин (ЛАМ-клітини), що призводить до кістозної деструкції легеневої паренхіми, обструкції повітропровідних шляхів, кровоносних і лімфатичних судин. Поширеність легеневого ЛАМ оцінюється на рівні 1-5 на 1 000 000 жінок
Лімфангіолейоміоматоз - рідкісне захворювання легенів, що вражає жінок, як правило, дітородного віку. Характеризується прогресуючим інфільтративним ростом гладком’язово-подібних клітин, який призводить до кістозної деструкції легеневої паренхіми, обструкції воздухопроводящих шляхів, кровоносних і лімфатичних судин. Приблизно в 15% випадків лімфангіолейоміоматоз асоційований з комплексом туберозного склерозу - системної спадкової дисплазією, обумовленої порушенням закладки ектодермального зародкового листка, яка характеризується комбінованим пухлиноподібним ураженням шкіри, головного мозку, очних яблук, серця, нирок і легень. У статті представлена коротка характеристика, критерії діагностики комплексу туберозного склерозу і лімфангіолейоміоматоза, а також описаний клінічний випадок асоціації цих захворювань
Lymphangioleiomyomatosis – is a rare lung disease, affecting mainly women of child-bearing age. Lymphangioleiomyomatosis is characte­rized by progressive infiltrative growth of smooth-muscle-like cells, leading to cystic destruction of lung parenchyma, and airways, blood and lymphatic vessels obstruction. In about 15% of all cases of lymphangioleiomyomatosis is associated with tuberous sclerosis complex – a hereditary systemic dysplasia, caused by compromised development of ectodermal germ layer, leading to combined skin tuberous growths and brain, eye, heart, kidney and lung lesions. The report presents brief characteristics, diagnosis criteria of tuberous sclerosis complex and lymphangioleiomyomatosis, as well as the clinical case of association of these two conditions
Доп.точки доступа:
Сидор, Р. Б.
Соловей, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / Л. І. Левченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (обучение)
Аннотация: Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» одним з основних принципів державної політики в галузі вищої освіти є інтеграція системи вищої освіти України у світову систему при збереженні та розвитку досягнень і традицій української вищої школи. Висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки середнього медичного персоналу, розглянуто чинники оптимізації викладання на основі міждисциплінарних зв'язків. Показано, що застосування інтеграційних навчальних технологій дає змогу формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, є ефективним варіантом складової вдосконалення методів викладання офтальмології в Медичному коледжі, дає змогу комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування різних дисциплін: офтальмології, гістології, анатомії. Для вирішення основних завдань міждисциплінарної інтеграції важливі послідовність і систематичність. Подані основні види та форми міждисциплінарної інтеграції, які є одним з елементів покращення якості знань, логічного аналітичного та системного мислення, формування високоякісних фахівців. Особливу увагу приділено сучасним вимогам до викладання, умінь і практичних навичок в умовах кредитно-модульної системи оцінки навчання
Доп.точки доступа:
Левченко, Л. І.
Деєва, Т. В.
Степаненко, О. Ю.
Гірка, В. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.
Шифр: МУ65/2019/15/6
   Журнал

Міжнародний ендокринологічний журнал . - Выходит ежемесячно
2019г. т.15 N 6
Содержание:
Тронько, Н. Д. Современные достижения клинической патофизиологии в изучении патогенеза сахарного диабета 1-го и 2-го типа у человека / Н. Д. Тронько, К. П. Зак. - С.11-23. - Библиогр. в конце ст.
Архипкіна, Т. Л. Вплив інфекції Helicobacter pylori на гормонально-метаболічні показники й маркери хронічного запалення у жінок, хворих на синдром полікістозних яєчників / Т. Л. Архипкіна, В. О. Бондаренко, Л. П. Любимова. - С.25-32. - Бібліогр. наприкінці ст.
Місюра, К. В. Особливості секреції мелатоніну й серотоніну у молодих жінок із різною масою тіла та їх взаємозв’язок з розвитком інсулінорезистентності / К. В. Місюра, К. Г. Манська. - С.33-42. - Бібліогр. наприкінці ст.
Колотило, О. Б. Корекція ендотеліальної дисфункції та порушень мікроциркуляції в пацієнтів із критичною ішемією нижніх кінцівок та високим ризиком розвитку реперфузійно-реоксигенаційних ускладнень / О. Б. Колотило. - С.43-48. - Бібліогр. наприкінці ст.
Алудван, М. Б. Метаболічні предиктори та дефіцит вітаміну D у пацієнтів із цукровим діабетом 2-го типу / М. Б. Алудван, Н. М. Кобиляк, Ю. І. Комісаренко. - С.49-58. - Бібліогр. наприкінці ст.
Сорокман, Т. В. Стан мелатонін-асоційованої гормональної системи в дітей із надмірною масою тіла / Т. В. Сорокман, О. В. Макарова, Д. І. Колєснік. - С.59-64. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рикова, О. В. Некласична вроджена гіперплазія кори надниркових залоз унаслідок дефіциту 21-гідроксилази: лабораторні критерії діагностики й контролю ефективності лікування (частина 2) / О. В. Рикова. - С.67-73. - Бібліогр. наприкінці ст.
Паньків, В. І. Можливості вілдагліптину в оптимальному контролі цукрового діабету 2-го типу / В. І. Паньків. - С.75-80. - Бібліогр. наприкінці ст.
Эль, Зейн В. А. Особенности лечения сахарного диабета 2-го типа у пожилых / Зейн В. А. Эль, Т. В. Мохорт. - С.81-93. - Библиогр. в конце ст.
Паньків, І. В. Поєднання ожиріння з різними інфекціями як міждисциплінарна проблема сучасної клінічної медицини / І. В. Паньків. - С.95-100. - Бібліогр. наприкінці ст.
Юзвенко, Т. Ю. Новые возможности применения альфа-липоевой кислоты: роль энантиомеров / Т. Ю. Юзвенко, С. А. Тарасенко, О. В. Марченко. - С.101-108. - Библиогр. в конце ст.
Вітаємо Пасєчко Надію Василівну!. - С.109
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


    Паньків, І. В.
    Поєднання ожиріння з різними інфекціями як міждисциплінарна проблема сучасної клінічної медицини [Текст] / І. В. Паньків // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2019. - Том 15, N 6. - С. 95-100. - Бібліогр. наприкінці ст.


Рубрики: Стифимол

MeSH-главная:
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY (иммунология, лекарственная терапия, осложнения)
ИНФЕКЦИЯ -- INFECTION (осложнения, этиология)
ВЕС-ПОНИЖАЮЩИЕ СРЕДСТВА -- ANTI-OBESITY AGENTS (прием и дозировка, терапевтическое применение, фармакология)
ЛЕЧЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ АНАЛИЗ -- TREATMENT OUTCOME
ОБЗОР -- REVIEW
Аннотация: Огляд літератури присвячений проблемі коморбідності ожиріння й інфекцій. Розглядається підвищена схильність хворих на ожиріння до респіраторних, вірусних, післяопераційних та інших інфекцій. Одним із патогенетичних механізмів розвитку інфекцій у хворих на ожиріння є дисфункція клітинного й гуморального імунітету, індукована продукуванням жировою тканиною різних цитокінів, що мають імуномодулюючий ефект. Необхідні подальші дослідження в галузі епідеміології, вивчення механізмів розвитку й перебігу інфекцій у хворих на ожиріння, а також розробка тактики надання допомоги цій категорії пацієнтів. Продемонстровано позитивний вплив вітчизняного препарату Стифімол на зниження маси тіла за рахунок абдомінальної жирової тканини в осіб із надмірною масою тіла й ожирінням
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
Шифр: МУ64/2019/4
   Журнал

Международный неврологический журнал . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 4
Содержание:
Мальцев, Д. В. Синдром хронічної втоми, асоційований з герпесвірусними інфекціями / Д. В. Мальцев. - С.11-23. - Библиогр. в конце ст.
Дуве, Х. В. Структурно-морфометричні особливості головного мозку у пацієнтів, які перенесли аневризмальний субарахноїдальний кривовилив / Х. В. Дуве. - С.26-31. - Бібліогр. наприкінці ст.
Мушегян, М. М. Оцінка клінічних показників хворих на симптоматичну судинну епілепсію з хронічними порушеннями мозкового кровообігу / М. М. Мушегян, Т. А. Літовченко, А. О. Войтюк. - С.32-38. - Бібліогр. наприкінці ст.
Capriati, A. Внутримышечные инъекции декскетопрофена трометамола при острой боли в нижней части спины / A. Capriati [et al.]. - С.39-42. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Bertolotti M., Mas M., Paredes I., Zippel H.
Brainin, M. Церебролізин - багатоцільовий засіб для відновлення після інсульту / M. Brainin. - С.43-50. - Бібліогр. наприкінці ст.
Кирилова, Л. Г. Епілептичний міоклонус повік з абсансами (синдром Дживонса): огляд літератури й клінічне спостереження / Л. Г. Кирилова [та ін.]. - С.51-56. - Бібліогр. наприкінці ст.
Другие авторы: Мірошников О. О., Погребняк А. Б., Юзва О. О.
Орос, М. М. Локальний біль у спині: сучасний погляд на діагностику і фармакотерапію / М. М. Орос, Г. В. Палагута. - С.57-64. - Бібліогр. наприкінці ст.
Копчак, О. О. Особливості лікувальної тактики при коморбідності інсомнії та тривоги: в пошуках безпечної альтернативи бензодіазепінів / О. О. Копчак. - С.67-73. - Бібліогр. наприкінці ст.
Нейропротективная терапия хронической вестибулярной дисфункции / подгот. Т. Чистик. - С.74-76
Орос, М. М. Біль у тазу як міждисциплінарна проблема: деякі аспекти / М. М. Орос, Н. В. Фыстер. - С.79-82. - Бібліогр. наприкінці ст.
Бурчинский, С. Г. Возможности антиоксидантной фармакотерапии при хронической ишемии головного мозга / С. Г. Бурчинский. - С.83-87. - Библиогр. в конце ст.
Малець, М. Діагностика, лікування й прогнозування епілептичних нападів у дітей із гідроцефалією / М. Малець. - С.88-92. - Бібліогр. наприкінці ст.
Марусиченко, В. В. Скелетно-мышечные болевые синдромы: от патогенетических особенностей к рациональным терапевтическим подходам / В. В. Марусиченко. - С.93-97. - Библиогр. в конце ст.
Шаймурзин, М. Р. Спинальные мышечные атрофии у детей: эпидемиология, фенотипические особенности и современные возможности ранней клинико-инструментальной диагностики / М. Р. Шаймурзин. - С.98-105. - Библиогр. в конце ст.
Коваленко, О. Є. Рефлексотерапія в Україні: фундатор та послідовники. До 90-річчя від дня народження професора Мачерет Євгенії Леонідівни / О. Є. Коваленко [та ін.]. - С.106-111
Другие авторы: Семенова О. В., Бабич Є. Х., Гарник Т. П., Ляпко М. Г., Абраменко В. В., Арябинська В. М., Набільська В. А.
Melville, N. A. Ретинальный слой истончается при прогрессировании рассеянного склероза / N. A. Melville. - С.112-113
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.


    Орос, М. М.
    Біль у тазу як міждисциплінарна проблема: деякі аспекти [Текст] / М. М. Орос, Н. В. Фістер // Міжнародний неврологічний журнал. - 2019. - N 4. - С. 79-82. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-главная:
ТАЗОВЫЕ БОЛИ -- PELVIC PAIN (диагностика, лекарственная терапия, этиология)
МИОФАСЦИАЛЬНЫЕ БОЛЕВЫЕ СИНДРОМЫ -- MYOFASCIAL PAIN SYNDROMES (диагностика, лекарственная терапия, этиология)
Аннотация: Однією з найчастіших причин болю спини є міофасціальний больовий синдром (МФБС). Близько 84,0 % дорослого населення хоча б раз у житті мають епізод болю у попереку, а 40,0–70,0 % — у шиї. Частка скелетно-м’язового болю серед хронічних больових синдромів становить близько 30,0 %. МФБС може виникати як самостійно, так і у структурі вертеброгенного рефлекторного м’язово-тонічного синдрому, він є другою за частотою (після респіраторних захворювань) причиною звернення до лікарів і третьою за частотою причиною госпіталізації. Високий рівень тимчасової і постійної втрати праце­здатності серед хворих із МФБС зумовлює велику соціальну значущість цієї проблеми
Доп.точки доступа:
Фістер, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта
2018г. № 4
Содержание:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті [Текст] = Interdisciplinary integration as a part of problem-based learning in the medical university / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – обґрунтувати важливість застосування міждисциплінарної інтеграції при підготовці майбутніх медиків. Основна частина. У статті висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки лікарів, розглянуто фактори оптимізації процесу підготовки фахівців на основі міжпредметних зв’язків. Показано, що застосування інтегративних навчальних технологій дозволяє формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні теоретичних дисциплін. Висновок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволить підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, дасть можливість комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні різноманітних дисциплін
Доп.точки доступа:
Шульгай, А. Г.
Федонюк, Л. Я.
Мудра, А. Є.
Олещук, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Ляшук, Р. П.
    Метаболічний синдром як міждисциплінарна проблема (огляд літератури) [Текст] / Р. П. Ляшук, П. М. Ляшук // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2017. - Том 13, N 7. - С. 43-46. - Бібліогр.: с. 45-46


MeSH-главная:
ОБМЕНА ВЕЩЕСТВ БОЛЕЗНИ -- METABOLIC DISEASES (кровь, этиология)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ОБЗОР -- REVIEW
Аннотация: У статті проаналізовані дані літератури щодо питань діагностики та поєднання метаболічного синдрому та його складових (артеріальна гіпертензія, ожиріння, інсулінорезистентність, дисліпідемія) з низкою захворювань, у патогенезі яких суттєву роль відіграють порушення метаболізму. Тому метаболічний синдром слід розглядати як міждисциплінарну проблему, тим більше що з віком розвивається ко- і поліморбідність за його участю
Доп.точки доступа:
Ляшук, П. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.
Шифр: МУ65/2017/13/7
   Журнал

Міжнародний ендокринологічний журнал . - Выходит ежемесячно
2017г. т.13 N 7
Содержание:
Гудзь, А. С. Вплив поліморфізмів rs2010963 і rs699947 гена VEGFA на клінічні та лабораторні показники при діабетичній ретинопатії у хворих на цукровий діабет 2-го типу / А. С. Гудзь, С. В. Зябліцев, Г. Є. Захаревич. - С.13-19. - Бібліогр.: с. 18
Саволюк, С. І. Лікування та профілактика печінкової дисфункції при гострому панкреатиті біліарної етіології у хворих на цукровий діабет / С. І. Саволюк, Я. В. Томашевський, Т. О. Мельник. - С.20-27. - Бібліогр.: с. 26
Соколова, Л. К. Сахарный диабет и атеросклероз. Роль процессов воспаления в патогенезе (обзор литературы) / Л. К. Соколова [и др.]. - С.28-40. - Библиогр.: с. 38-40
Другие авторы: Пушкарев В. М., Пушкарев В. В., Ковзун Е. И., Тронько Н. Д.
Ляшук, Р. П. Метаболічний синдром як міждисциплінарна проблема (огляд літератури) / Р. П. Ляшук, П. М. Ляшук. - С.43-46. - Бібліогр.: с. 45
Horodynska, O. Y. Syndrome of hypothyroidism as a factor of cardiovascular pathology development (literature review) / O. Y. Horodynska. - С.47-49. - Библиогр.: с. 48-49
Новые стратегии ранней диагностики, профилактики, лечения эндокринной и инфекционной патологии у женщин репродуктивного возраста. - С.51-57
Михайличенко, Т. Е. Морфологические изменения головного мозга при диабетической энцефалопатии / Т. Е. Михайличенко. - С.58-66. - Библиогр.: с. 65
Даньярова, Л. Б. Оценка распространенности и анализ основных факторов риска сахарного диабета 2-го типа среди жителей г. Актобе и Актюбинской области (Республика Казахстан) / Л. Б. Даньярова [и др.]. - С.67-74. - Библиогр.: с. 72-73
Другие авторы: Беркинбаев С. Ф., Джусунбекова Г. А., Ташманова А. Б., Шыман Ж. Ж., Карабекова Е. В., Жолдин Б. К.
Пам’яті Ірини Георгіївни Бабенко. - С.75
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.


   
    Резолюція наради експертів "Персоніфікована антитромботична терапія як міждисциплінарна проблема" (21.06.2016 р., м. Київ) [Текст] // Український кардіологічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 125-128


MeSH-главная:
ПРЕДСЕРДИЙ ФИБРИЛЛЯЦИЯ -- ATRIAL FIBRILLATION (лекарственная терапия)
КОРОНАРНЫЙ СИНДРОМ ОСТРЫЙ -- ACUTE CORONARY SYNDROME (лекарственная терапия)
ТРОМБОЦИТОВ АГРЕГАЦИИ ИНГИБИТОРЫ -- PLATELET AGGREGATION INHIBITORS (терапевтическое применение)
Кл.слова (ненормированные):
апиксабан
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-35 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)