Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (17)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=міждисциплінарна<.>)
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-35 
1.
Шифр: ІУ13/2012/2
   Журнал

Імунологія та алергологія [Текст]. - Периодичность не определена
2012г. № 2
Содержание:
Драннік, Г. М. Ефективність імунокорегуючої терапії хворих з синдромом екологічного імунодефіциту, коморбідний з хронічним безкам’яним холециститом та жировою хворобою печінки / Г. М. Драннік [и др.]. - С.4-10
Другие авторы: Курченко А. І., Фролов В. Μ., Лоскутова І. В., Бикадоров В. І.
Драннік, Г. М. Цитокіновий профіль крові хворих на неалкогольний стеатогепатит, сполучений з холестерозом жовчного міхура на тлі ожиріння / Г. М. Драннік [и др.]. - С.11-16
Другие авторы: Дріянська В. Є., Фролов В. Μ., Лоскутова І. В., Круглова О. В.
Драннік, Г. М. Ефективність комплексної імунокорекції у хворих на хронічний вірусний гепатит С, коморбідний з хронічним безкам’яним холециститом та стеатозом печінки / Г. М. Драннік [и др.]. - С.17-24
Другие авторы: Дріянська В. Є., Фролов В. Μ., Соцька Я. А., Лоскутова І. В.
Голыдев, А. Н. Снижение иммунореактивности аллогенного костного мозга криоконсервированными клетками фетальной печени в условиях развития реакции «трансплантат против хозяина» / А. Н. Голыдев [и др.]. - С.24-30
Другие авторы: Дубрава Т. Г., Луценко Е. Д., Мацевитая И. Ю., Гаевская Ю. А., Останкова Л. В., Останков М. В., Голыдев К. Α., Челомбитько О. В.
Любич, Л. Д. Оцінка впливу супернатанту прогеніторних нейроклітин щура на експресію антигенів CD25 та CD95 клітинами гліом людини / Л. Д. Любич. - С.31-36
Ra, I. C. Иммуномодулирующие и протекторные свойства мезенхимы стволовых клеток жирового происхождения / I. C. Ra, S. K. Kang, S. Shin. - С.36-41
Маріненко, М. І. Показники імунітету у хворих на хронічну хворобу нирок І - ІІІ ст., гломерулонефрита діабетичну нефропатію / М. І. Маріненко [и др.]. - С.42-47
Другие авторы: Дріянська В. Є., Драннік Г. М., Величко М. Б.
Дріянська, В. Є. Імунотропні та антиоксидантні властивості беміпарину натрію у хворих на хронічну хворобу нирок V стадії / В. Є. Дріянська [и др.]. - С.48-55
Другие авторы: Король Л. В., Дудар І. О., Савченко В. С., Мигаль Л. Я., Гончар Ю. І., Мариненко М. І.
Липковская, И. В. Особенности течения токсоплазмозной инфекции в Одесском регионе, по данным стандартов воз и МКХ-10. Опыт применения препарата аллокин-альфа в лечении токсоплазмозной офтальмопатии и нейротоксоплазмоза / И. В. Липковская [и др.]. - С.55-62
Другие авторы: Ковальчук П. И., Лаврюкова С. Я., Пастерниченко Н. С., Сидяченко В. А.
Бичкова, Н. Г. Імунний статус хворих на хронічний періодонтит при супутній хронічній персистуючій вірусній інфекції / Н. Г. Бичкова [и др.]. - С.63-67
Другие авторы: Юнакова Н. М., Волосовець Т. М., Бернадська Г. І.
Абрамова, К. В. Полиморфизм гена TOLL-LIKE рецепторов 4 типа ASP299GLY и состояние антиэндотоксинового иммунитета у больных ревматоидным артритом на фоне гастропатий / К. В. Абрамова. - С.67-72
Сидяченко, В. А. Клинико-иммунологическая эффективность применения препарата ликопид у имунонекомпетентных детей, в том числе с ПИДЗ и ВИДС/ВИДЗ на фоне хронической, рецидивирующей патологии / В. А. Сидяченко, Л. И. Самойленко. - С.73-79
Стасенко, А. А. Спосіб прогнозування гнійного післяопераційного ускладнення гострого панкреатиту / А. А. Стасенко [и др.]. - С.79-81
Другие авторы: Чорний В. В., Галочка І. П., Беляев В. В.
Babiy, O. Screening adjuvants organic and inorganic nature for constructing cancer vaccines / O. Babiy [и др.]. - С.81-85
Другие авторы: Grehirchak N., Lych L., Shpak E.
Гайсенюк, Ф. З. Особливості ІЛ-2-залежної ланки імунітету у пацієнтів з захворюванням нирок (пієло- та гломерулонефрит) / Ф. З. Гайсенюк [и др.]. - С.85-90
Другие авторы: Дріянська В. Є., Петрина О. П., Драннік Г. М., Порошина Т. В., Калініна Н. А.
Резниченко, Н. А. Ликопид в лечении супружеских пар, инфицированных вирусами папилломы человека высокого онкологического риска / Н. А. Резниченко. - С.91-94
Сергеева, И. Ε. Диагностическое значение определения SLPI при генерализованном пародонтите / И. Ε. Сергеева. - С.95-99
Курченко, А. І. Рівень сироваткових цитокінів у хворих на червоний плоский лишай слизової оболонки порожнини рота / А. І. Курченко, Г. М. Драннік, Р. А. Регурецька. - С.100-102
Бичков, О. А. Вплив комплексної терапії есенціальної гіпертензії, поєднаної з остеоартрозом, на показники системного імунітету / О. А. Бичков. - С.103-107
Хоменко, І. М. Вплив препарату поліоксидонію на показники системного імунітету у жителів, які постраждали від Чорнобильської катастрофи та вирішення проблеми їх харчування радіоактивно чистими продуктами / І. М. Хоменко [и др.]. - С.108-113
Другие авторы: Кузнецова Л. В., Фролов В. Μ., Осипова Л. С., Назаренко О. П., Кузнецов О. Г.
Тези доповідей IX міждисциплінарна науково-практична конференція «Епідеміологія, імунопатогенез, діагностика, лікування хламідіозу та TORCH-інфекцій» м. Київ, 26-27 квітня 2012 р. - С.114
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Орос, М. М.
    Біль у тазу як міждисциплінарна проблема: деякі аспекти [Текст] / М. М. Орос, Н. В. Фістер // Міжнародний неврологічний журнал. - 2019. - N 4. - С. 79-82. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-главная:
ТАЗОВЫЕ БОЛИ -- PELVIC PAIN (диагностика, лекарственная терапия, этиология)
МИОФАСЦИАЛЬНЫЕ БОЛЕВЫЕ СИНДРОМЫ -- MYOFASCIAL PAIN SYNDROMES (диагностика, лекарственная терапия, этиология)
Аннотация: Однією з найчастіших причин болю спини є міофасціальний больовий синдром (МФБС). Близько 84,0 % дорослого населення хоча б раз у житті мають епізод болю у попереку, а 40,0–70,0 % — у шиї. Частка скелетно-м’язового болю серед хронічних больових синдромів становить близько 30,0 %. МФБС може виникати як самостійно, так і у структурі вертеброгенного рефлекторного м’язово-тонічного синдрому, він є другою за частотою (після респіраторних захворювань) причиною звернення до лікарів і третьою за частотою причиною госпіталізації. Високий рівень тимчасової і постійної втрати праце­здатності серед хворих із МФБС зумовлює велику соціальну значущість цієї проблеми
Доп.точки доступа:
Фістер, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: ВУ80/2015/19/1
   Журнал

Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - Периодичность не определена
2015г. Т. 19 № 1
Содержание:
Мороз, В. М. Просторово-часові параметри ходьби у чоловіків підліткового та юного віку / В. М. Мороз [и др.]. - С.6-10
Другие авторы: Йолтухівський М. В., Тищенко І. В., Богомаз О. В., Московко Г. С.
Чорнопищук, Р. М. Дослідження антимікробної активності композиції препаратів левомеколь та ліастен в дослідах "in vitro" / Р. М. Чорнопищук. - С.11-14
Черешнюк, І. Л. Ефективність адемолу у постреперфузійний період тотальної ішемії ока крізь призму засад сучасної нейроретинопротективної терапії / І. Л. Черешнюк. - С.14-19
Черепаха, О. Л. Математичне моделювання методом покрокового регресійного аналізу нормативних показників кардіоінтервалографії у жінок 26-35 років з еукінетичним типом гемодинаміки / О. Л. Черепаха. - С.20-23
Пугач, М. М. Вітамін D-дефіцитний рахіт у дітей першого року життя: клініко-генетичні паралелі / М. М. Пугач. - С.24-26
Заічко, Н. В. Вплив вітамінів В6, В9, В12 та есміну на систему гідрогенсульфіду в мозку щурів з ізольованою гіпергомоцистеїнемією / Н. В. Заічко, П. О. Юрченко. - С.26-29
Дудник, В. М. Особливості клінічного перебігу вроджених вад серця у дітей після оперативної корекції залежно від типу порушення гемодинаміки / В. М. Дудник, О. О. Зборовська. - С.30-33
Лук’янцева, Г. В. Вплив нанесення дефекту великогомілкової кістки після 60-денного введення натрію бензоату на темпи росту скелета у білих щурів / Г. В. Лук’янцева. - С.34-37
Глушак, А. А. Вестибуло-оральні розміри зубів у хлопчиків та дівчаток з ортогнатичним прикусом в залежності від форми голови та типу обличчя / А. А. Глушак. - С.37-43
Школьнік, Е. Я. Розбіжності кефалометричних показників між здоровими і хворими на гострий гнійний гайморит юнаками і чоловіками Поділля без урахування краніотипу і брахіцефалів / Е. Я. Школьнік. - С.44-47
Шінкарук-Диковицька, М. М. Частота хронічного періодонтиту, кістогранулем або кист різців та іклів у соматично здорових чоловіків із різних регіонів України / М. М. Шінкарук-Диковицька. - С.47-50
Дзевульська, І. В. Гістологічна будова надниркових залоз через 1, 3, 7, 14, 21 і 30 діб у щурів, яким протягом перших семи діб вводили розчин лактопротеїну з сорбітолом / І. В. Дзевульська. - С.51-54
Жмурик, Д. В. Порівняльна характеристика впливу на ультраструктуру сітківки ока кролика тридцятиденної тампонади перфторорганічною сполукою і "легкою" силіконовою олією / Д. В. Жмурик, М. В. Мілієнко. - С.55-58
Школьніков, В. С. Структура причин пізніх абортів і мертвонароджених у Вінницькій області за 2014 рік / В. С. Школьніков [и др.]. - С.59-61
Другие авторы: Тихолаз В. О., Холод Л. П., Стельмащук П. О., Галунко Г. М.
Бражук, М. В. Патоморфологічні та імуногістохімічні особливості децидуальної оболонки і хоріона у жінок з трубною вагітністю / М. В. Бражук, В. К. Кондратюк, Н. П. Дзісь. - С.62-65
Волощук, Н. І. Вплив гідроген сульфіду на анальгезуючий та протизапальний ефекти диклофенаку натрію в експерименті / Н. І. Волощук, І. В. Таран, С. А. Конюх. - С.66-69
Рикало, Н. А. Особливості стану імунітету статевонезрілих щурів на тлі хронічного рифампіцин-ізоніазид індукованого гепатиту, їх кореляції з показниками клітинного циклу тимусу та селезінки / Н. А. Рикало, О. Ю. Гумінська. - С.70-73
Бойчук, О. Г. Поліморфні варіанти гену ендотеліальної N0 синтетази у жінок з безпліддям та порушеннями гепатобіліарної системи / О. Г. Бойчук. - С.74-77
Гайструк, Н. А. Стан комплексу "мати-плацента-плід" при багатоплідній вагітності / Н. А. Гайструк. - С.77-80
Галаченко, О. О. Вплив кардіореабілітаційних програм на вірогідність продовження відновлювального лікування пацієнтів з гострим інфарктом міокарда в спеціалізованому санаторно-курортному закладі / О. О. Галаченко, О. М. Очередько, В. В . Галаченко. - С.81-83
Гнатишин, М. С. Оптимізація комплексного лікування шизофренії з урахуванням клініко-функціональних особливостей / М. С. Гнатишин, О. Г. Буздиган. - С.84-88
Годлевський, А. І. Предиктори розвитку ускладнень у хворих з ізольованою та поєднаною травмою органів черевної порожнини / А. І. Годлевський, О. Г. Буздиган, А. С. Клімас. - С.88-93
Гуменюк, І. П. Діагностика вертебральних чинників резистентності до лікування при хронічному обструктивному захворюванні легень / І. П. Гуменюк. - С.94-98
Дудукіна, С. О. Ускладнення профілактичної та лікувальної гіпотермії у хворих з аневризматичними інтракраніальними крововиливами / С. О. Дудукіна, А. І. Семененко. - С.98-102
Дудік, О. П. Вплив зубної пасти Dr.Wild&co "Emoform actifluor protect" на процеси ремінералізації емалі при початковому карієсі / О. П. Дудік. - С.102-105
Закалата, Т. Р. Порівняльна характеристика клінічних аспектів лікування трансверзальних аномалій за допомогою міофункціональної апаратури / Т. Р. Закалата. - С.105-108
Маракушин, Д. І. Оцінка стану симпатоадреналовоїсистеми організму при первинній артеріальній гіпотонії / Д. І. Маракушин, І. М. Ісаєва. - С.108-111
Дмитренко, С. В. Диференційоване лікування хворих на іхтіоз із використанням ретинолу пальмітату / С. В. Дмитренко. - С.111-114
Міщенко, В. П. Етіопатогенетичні підходи до профілактики акушерсько-гінекологічних ускладнень / В. П. Міщенко, І. В. Руденко, М. Б. Запорожченко. - С.114-118
Ночвіна, О. А. Клінічна характеристика жінок з синдромом хронічного тазового болю / О. А. Ночвіна. - С.118-122
Одарчук, І. В. Особливості клінічного перебігу та лабораторно-інструментальних показників пієлонефриту у дітей раннього віку / І. В. Одарчук. - С.122-125
Саволюк, С. І. Дискусійні моменти вибору тактики та методу хірургічного лікування ускладнених форм непухлинної обтураційної жовтяниці / С. І. Саволюк, І. М. Вовчук, В. О. Лосєв. - С.125-130
Томашевський, Я. В. Профілактика ускладненого перебігу гострого панкреатиту біліарної етіології у хворих на цукровий діабет / Я. В. Томашевський. - С.130-134
Хомовський, В. В. Результати добового моніторування артеріального тиску у хворих на артеріальну гіпертензію, асоційовану з патологією хребта / В. В. Хомовський. - С.135-138
Чечуга, С. Б. Больовий синдром у жінок репродуктивного віку з оваріковарікоцеле. Клінічна характеристика / С. Б. Чечуга, Г. А. Сілін. - С.138-140
Чирка, Ю. Л. Вибір хірургічного методу лікування синдрому зап’ясткового каналу / Ю. Л. Чирка. - С.140-145
Ярмак, О. А. Спосіб попередження транзиторної біліарної гіпертензії після хірургічних маніпуляцій на жовчних протоках / О. А. Ярмак. - С.145-148
Коцур, Л. Д. Гіподіагностика бронхіальної астми у дітей / Л. Д. Коцур. - С.148-151
Нікогосян, Л. Р. Визначення психологічних чинників, які заважають нормальному перебігу вагітності / Л. Р. Нікогосян. - С.151-153
Присяжнюк, В. П. Структурно-функціональні зміни серця у хворих на хронічний гепатит невірусного походження різного віку / В. П. Присяжнюк. - С.154-157
Бобровська, О. А. Міждисциплінарна інтеграція фармацевтичної ботаніки та фармакогнозії на кафедрі фармації / О. А. Бобровська. - С.158-161
Булавенко, О. В. Апробація методу флуоресцентної спектроскопії для діагностики післяпологових ускладнень / О. В. Булавенко [и др.]. - С.161-167
Другие авторы: Остап’юк Л. Р., Рудь В. О., Волошиновський А. С.
Болюх, Б. А. Неінвазивна діагностика меланоцитарних захворювань шкіри методом спектрофотометрії дифузного відбивання / Б. А. Болюх [и др.]. - С.167-171
Другие авторы: Болюх Д. Б., Петрук В. Г., Кватернюк С. М.
Горай, М. А. Досвід викладання курсу "Сестринська практика в стоматології™ студентам ВНМУ ім. М. І. Пирогова / М. А. Горай, Л. Ф. Курдиш. - С.172-173
Довганюк, І. Е. Особливості та методичні напрямки післядипломної освіти сімейних лікарів на Вінничині / І. Е. Довганюк. - С.174-176
Козловський, Ю. К. Застосування інтерактивних методів навчання невідкладних станів / Ю. К. Козловський. - С.177-179
Кушта, А. О. Можливості використання стимулятора периферичних нервів Stimuplex DIG RC фірми B.Braun в щелепно-лицевій хірургії / А. О. Кушта. - С.179-182
Руда, І. В. Метод "Мозкового штурму" в міждисциплінарному контексті при вивченні теми: "Хронічний рецидивуючий афтозний стоматит у дітей і підлітків. Етіологія. Патогенез. Клініка. Діагностика. Лікування" / І. В. Руда, Ю. Й. Рудий, О. І. Башинська. - С.183-186
Savolyuk, S. I. Principles and technology of independent work in modern conditions of innovative educational and information space / S. I. Savolyuk. - С.187-189
Шкільняк, Л. І. Дискусія як метод інтерактивного навчання у вищій медичній школі / Л. І. Шкільняк. - С.189-192
Лонський, Л. Й. Про викладання урології у вищих медичних закладах України / Л. Й. Лонський. - С.192-193
Баліцька, О. П. Маркетинговий та фармакоекономічний аналіз фармакотерапії негоспітальної пневмонії в умовах стаціонару / О. П. Баліцька, М. А. Артемчук, Р. С. Стецюра. - С.194-197
Ваколюк, Л. М. Ожиріння: профілактичні та медико-соціальні аспекти / Л. М. Ваколюк, О. С. Сокур, Т. В. Секрет. - С.197-201
Гур’єв, С. О. Травмогенез та медико-соціальні наслідки інволютивних переломів проксимального відділу стегнової кістки / С. О. Гур’єв [и др.]. - С.201-204
Другие авторы: Танасієнко П. В., Шкатула Ю. В., Ащаулова Г. А., Євдошенко В. П.
Ляшенко, О. О. Соціальний статус та ефективність лікування хворих на туберкульоз легень / О. О. Ляшенко [и др.]. - С.204-207
Другие авторы: Константиновська О. С., Лебідь Л. В., Рогожин А. В., Сьома Н. П.
Рудавка, С. І. Проблема удосконалення системи оподаткування доходів фізичних осіб в Україні та його вплив на стан фінансування охорони здоров’я / С. І. Рудавка. - С.207-212
Яремина, І. В. Вплив тривалості перебування у стаціонарі на тривалість періоду між черговими госпіталізаціями / І. В. Яремина, Н. М. Кізлова. - С.212-215
Гунько, Б. А. Посттравматичний стресовий розлад - в розрізі часу / Б. А. Гунько. - С.216-219
Касьяненко, Д. М. Обумовленість необхідності комплексного підходу при діагностиці та лікуванні дистального прикусу / Д. М. Касьяненко. - С.220-223
Катілов, О. В. Механізми болю й особливості діагностики больових синдромів у дітей / О. В. Катілов [и др.]. - С.224-229
Другие авторы: Бандурка Н. М., Дмитрієв Д. В., Лайко Л. І.
Керничний, В. В. Мультивісцеральні резекції в хірургічному лікуванні місцево поширеного колоректального раку / В. В. Керничний, А. І. Суходоля, І. О. Козак. - С.229-238
Кириченко, Л. М. Вплив гуморальних та клітинних факторів імунного захисту на розвиток плаценти при гестозах / Л. М. Кириченко. - С.238-243
Корчинський, В. С. Кардіореабілітація: сучасний стан та пріоритети розвитку / В. С. Корчинський. - С.244-247
Лонський, Л. Й. Морфологічні зміни в підшлунковій залозі при набряклій і деструктивній формах гострого панкреатиту / Л. Й. Лонський. - С.248-251
Маєвський, О. Е. Клініко-морфологічна характеристика первинних пухлин серця, методи лікування та діагностики, прогноз / О. Е. Маєвський [и др.]. - С.252-255
Другие авторы: Король А. П., Тернавська Т. П., Іванюк А. О.
Ольхова, І. В. Головний біль типу напруги у дітей: сучасні уявлення / І. В. Ольхова [и др.]. - С.255-259
Другие авторы: Сидорук Л. А., Марценюк Н. В., Шаюк А. В.
Ткаченко, Т. В. Мікроскопічний коліт: клініка, діагностика та лікування (огляд літератури та власне спостереження) / Т. В. Ткаченко. - С.259-263
Майко, О. В. Рання діагностика хронічної ниркової недостатності / О. В. Майко. - С.263-268
До ювілею Василя Васильовича Погорілого. - С.269-270
В пам’ять про видатного вченого-земляка - Кана Дмитра Вавиловича. - С.270
Кланца, О. П. Микола Іванович Пирогов і формування вітчизняної системи вищої медичної освіти в першій половині XIX століття. Повідомлення 3. Від 40-х до початку 60-х рр. XIX ст / О. П. Кланца. - С.271-279
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Калуєв, А. В.
    Друга міждисциплінарна конференція з проблем психопатологій, присвячена пам’яті проф.Г.М.Чайченка [Текст] / А. В. Калуєв // Фізіологічний журнал. - 1999. - Т. 45, № 3. - С. 120-123


MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (кадры)
Доп.точки доступа:
Чайченко, Геннадий Михайлович (Психофизиолог ; 1936-1998) \про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: КУ34/2019/1
   Журнал

Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - Выходит раз в два месяца
2019г. N 1 . - 93.03, р.
Содержание:
Ходош, Э. М. Гриппозная пневмония: эпидемиология и клинико-лучевая параллель / Э. М. Ходош. - С.5-9. - Библиогр. в конце ст.
Місце балоксавіру в лікуванні грипу. - С.10-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ять міфів про грип та вакцинацію. - С.11-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зайков, С. В. Чи існує проблема алергії на кофеїн і кофеїновмісні продукти? / С. В. Зайков, П. В. Гришило, Т. В. Кириленко. - С.14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яковенко, О. К. Рідкісні інтерстиційні захворювання легень як міждисциплінарна проблема. Клінічний випадок лімфангіолейоміоматозу, асоційованого з комплексом туберозного склерозу / О. К. Яковенко, Р. Б. Сидор, О. В. Соловей. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крамарьов, С. О. Чи такий небезпечний кір? Підгострий склерозуючий коровий паненцефаліт: клінічна картина, перебіг, випадки з практики / С. О. Крамарьов [та ін.]. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Палатна Л. О., Селіверстова К. А., Воронов О. О., Матвієнко К. В., Ткачук О. І., Мостовенко Р. В., Винницька С. Т.
Клінічні рекомендації щодо антибіотикотерапії ЛОР-інфекцій. Національний інститут здоров’я і якості медичної допомоги Великобританії (The National Institute for Health and Care Excellence (NICE). - С.37-42
Kapur, S. Атопічний дерматит (Канадські рекомендації) / S. Kapur, W. Watson, S. Carr. - С.46-51
Головач, І. Ю. Роль мікробіому при спондилоартритах. Трансплантація фекальної мікробіоти при спондилоартритах готова до клінічних випробувань? / І. Ю. Головач, Є. Д. Єгудіна. - С.52-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Першко, І. О.
    Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» [Текст] = Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy” / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 49-55


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
ОБМЕН ВЕЩЕСТВ -- METABOLISM
Доп.точки доступа:
Тодосійчук, Н. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Першко, І. О.
    Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» [Текст] = Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy ” / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти міждисциплінарної інтеграції при викладанні біологічної хімії. Розглянуто механізм реалізації предметно-орієнтованого навчання в межах вертикальної міждисциплінарної інтеграції на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії». Запропоновано конкретні шляхи підвищення ефективності викладання біохімії засобами міжпредметних зв’язків. Реалізація принципів міждисциплінарної інтеграції під час проведення лекційних занять вимагає від викладача глибоких знань не лише його предмета, але й багатьох інших навчальних дисциплін, у тому числі і предметів фахової підготовки студентів-фармацевтів. Вкрай важливо дотримуватися оптимального балансу між матеріалом теми, що вивчається під час лекції, та інформацією суміжних тем чи навчальних дисциплін. Використання принципів міждисциплінарної інтеграції при вивченні біологічної хімії сприяє підвищенню мотивації студентів, а саме усвідомленню практичної значущості навчального матеріалу та набутих компетентностей у майбутній професійній діяльності
Доп.точки доступа:
Тодосійчук, Н. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Бобровська, О. А.
    Міждисциплінарна інтеграція фармацевтичної ботаніки та фармакогнозії на кафедрі фармації [Текст] / О. А. Бобровська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 158-161


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
РАСТЕНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ -- PLANTS, MEDICINAL
БОТАНИКА -- BOTANY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / Л. І. Левченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (обучение)
Аннотация: Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» одним з основних принципів державної політики в галузі вищої освіти є інтеграція системи вищої освіти України у світову систему при збереженні та розвитку досягнень і традицій української вищої школи. Висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки середнього медичного персоналу, розглянуто чинники оптимізації викладання на основі міждисциплінарних зв'язків. Показано, що застосування інтеграційних навчальних технологій дає змогу формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, є ефективним варіантом складової вдосконалення методів викладання офтальмології в Медичному коледжі, дає змогу комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування різних дисциплін: офтальмології, гістології, анатомії. Для вирішення основних завдань міждисциплінарної інтеграції важливі послідовність і систематичність. Подані основні види та форми міждисциплінарної інтеграції, які є одним з елементів покращення якості знань, логічного аналітичного та системного мислення, формування високоякісних фахівців. Особливу увагу приділено сучасним вимогам до викладання, умінь і практичних навичок в умовах кредитно-модульної системи оцінки навчання
Доп.точки доступа:
Левченко, Л. І.
Деєва, Т. В.
Степаненко, О. Ю.
Гірка, В. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті [Текст] = Interdisciplinary integration as a part of problem-based learning in the medical university / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – обґрунтувати важливість застосування міждисциплінарної інтеграції при підготовці майбутніх медиків. Основна частина. У статті висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки лікарів, розглянуто фактори оптимізації процесу підготовки фахівців на основі міжпредметних зв’язків. Показано, що застосування інтегративних навчальних технологій дозволяє формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні теоретичних дисциплін. Висновок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволить підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, дасть можливість комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні різноманітних дисциплін
Доп.точки доступа:
Шульгай, А. Г.
Федонюк, Л. Я.
Мудра, А. Є.
Олещук, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші [Текст] = Interdisciplinary integration as an improving factor of teaching pharmacology in medical universities / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Аннотация: У статті розглянуті роль та місце міждисциплінарної інтеграції як фактора удосконалення викладання на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Міждисциплінарні зв’язки допомагають доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої, об’єднують їх і забезпечують формування професійно важливих вмінь та навичок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволяє підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування даних різноманітних дисциплін
Доп.точки доступа:
Волощук, Н. І.
Латинська, О. С.
Іваниця, А. О.
Таран, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Паласюк, Б. М.
    Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти [Текст] = Іnterdisciplinary integration as the basis of professional orientation of education in higher medical educational institution / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 42-46


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Аннотация: У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Багаторічний досвід викладання навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» свідчить про наявність тісних інтеграційних зв’язків з іншими дисциплінами, насамперед, анатомією людини, фармакологією, біологією тощо, а також у контексті значення латинської мови для формування термінологічної компетентності майбутніх медиків з усіма дисциплінами, які студенти вивчають на старших курсах. Сучасна анатомічна термінологія складається переважно з латинських термінів, тому формування на заняттях з латинської мови умінь правильного читання анатомічних термінів, засвоєння основ латинської граматики, необхідної лексики і греко-латинських словотворчих елементів сприяє виробленню навичок грамотного використання анатомічних номенклатурних найменувань і дозволяє студентам використовувати набуті теоретичні знання на заняттях з анатомії. Метою вивчення розділу «Фармацевтична термінологія» у курсі латинської мови є навчити студентів правильно виписувати рецепти на різні форми ліків, сприяти усвідомленому засвоєнню і вживанню фармацевтичних термінів і таким чином сформувати термінологічну основу для вивчення предмета «Фармакологія». Під час вивчення клінічної термінології студенти вчаться формулювати прості медичні діагнози, засвоюють загальні вислови, які описують властивості стану хвороби і способи її лікування
The article deals with the role of interdisciplinary integration as a necessary component of the educational process in the system of medical education; it allows to supplement the content of one discipline with knowledge from another and substantiates the possibility of comprehensive solution of tasks of medical practice using the method of wide integration of information acquired during the study of various disciplines. Long experience in teaching the subject “Latin and Medical Terminology” shows the presence of close integration links with other disciplines, e.g. Human Anatomy, Pharmacology, Biology, etc., as well as in the context of the importance of Latin for the formation of terminological competence of future doctors in all disciplines, which senior students study. Modern anatomical terminology consists mainly of Latin terms, therefore the formation of the correct reading skills of anatomical terms in the Latin language classes and mastering the basis of Latin grammar, vocabulary, Greek and Latin word-building elements contribute to develop skills of competent application of anatomical nomenclature and allow students to use the acquired theoretical knowledge in anatomy classes. The purpose of studying the “Pharmaceutical Terminology” section in the Latin Language course is to teach students to write prescriptions correctly for various forms of drugs, to promote the conscious mastering and usage of pharmaceutical terms and thus, to form a terminological basis for studying the “Pharmacology” subject. Students learn to formulate simple medical diagnoses, understand general expressions that describe the properties of the disease and ways to treat it during clinical terminology studying
Доп.точки доступа:
Шкільна, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    Міждисциплінарна проблема: синдром недиференційованої дисплазії сполучної тканини [Текст] / О. В. Солєйко [та ін.] // Мистецтво лікування. - 2014. - № 2. - С. 63


MeSH-главная:
СОЕДИНИТЕЛЬНОЙ ТКАНИ БОЛЕЗНИ -- CONNECTIVE TISSUE DISEASES
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Доп.точки доступа:
Солєйко, О. В.
Рикало, Н. А.
Осипенко, І. П.
Солейко, Л. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Пасічник, І. П.
    Міждисциплінарна сімейно-центрована програма раннього втручання на етапі первинної медико-санітарної допомоги дітям / І. П. Пасічник, Г. В. Кукуруза // Перинатологія та педіатрія. - 2013. - № 4. - С. 105-107


MeSH-главная:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (организация и управление, тенденции)
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
Доп.точки доступа:
Кукуруза, Г. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Скрипник, Т. О.
    Міждисциплінарна співпраця в організації медичної допомоги, освіти та соціальної підтримки осіб із розладами аутистичного спектра [Текст] / Т. О. Скрипник // НейроNEWS. - 2019. - № 6. - С. 7-12


MeSH-главная:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, реабилитация, этиология)
ОБМЕН МЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАЦИЕЙ -- HEALTH INFORMATION EXCHANGE (использование, тенденции)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: За матеріалами ІІІ Науково-практичної школи з питань аутизму (6–8 червня 2019 р., Полтава, Україна)
Цьогоріч на початку червня у Полтаві відбулася ІІІ Науково-практична школа з питань аутизму. Започатковано цей захід ще три роки тому, коли у Львові за ініціативи учасників секції дитячої психі­атрії Асоціації психіатрів України та за підтримки Державної установи «На­уково-дослідний інститут психіатрії МОЗ Украї­ни» було проведено першу школу з обміну досвідом, ­поширення та вдосконалення знань про розлади аутистич­ного спектра (РАС). У світі сьогодні на РАС хворіє ­кожна ­68-ма дитина. Надання медичної та соціальної допомоги, відповідних освітніх послуг (від дитинства до літнього віку) стає тяжким фінансовим тягарем для суспільства. Чим рані­ше вдається діагностувати захворювання та призначити спеціальні науково обґрунтовані методи ­реабілітації, тим кращим буде прогноз для інтеграції, адаптації такої дитини у суспільний простір протягом життя
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
Шифр: МУ65/2017/13/7
   Журнал

Міжнародний ендокринологічний журнал . - Выходит ежемесячно
2017г. т.13 N 7
Содержание:
Гудзь, А. С. Вплив поліморфізмів rs2010963 і rs699947 гена VEGFA на клінічні та лабораторні показники при діабетичній ретинопатії у хворих на цукровий діабет 2-го типу / А. С. Гудзь, С. В. Зябліцев, Г. Є. Захаревич. - С.13-19. - Бібліогр.: с. 18
Саволюк, С. І. Лікування та профілактика печінкової дисфункції при гострому панкреатиті біліарної етіології у хворих на цукровий діабет / С. І. Саволюк, Я. В. Томашевський, Т. О. Мельник. - С.20-27. - Бібліогр.: с. 26
Соколова, Л. К. Сахарный диабет и атеросклероз. Роль процессов воспаления в патогенезе (обзор литературы) / Л. К. Соколова [и др.]. - С.28-40. - Библиогр.: с. 38-40
Другие авторы: Пушкарев В. М., Пушкарев В. В., Ковзун Е. И., Тронько Н. Д.
Ляшук, Р. П. Метаболічний синдром як міждисциплінарна проблема (огляд літератури) / Р. П. Ляшук, П. М. Ляшук. - С.43-46. - Бібліогр.: с. 45
Horodynska, O. Y. Syndrome of hypothyroidism as a factor of cardiovascular pathology development (literature review) / O. Y. Horodynska. - С.47-49. - Библиогр.: с. 48-49
Новые стратегии ранней диагностики, профилактики, лечения эндокринной и инфекционной патологии у женщин репродуктивного возраста. - С.51-57
Михайличенко, Т. Е. Морфологические изменения головного мозга при диабетической энцефалопатии / Т. Е. Михайличенко. - С.58-66. - Библиогр.: с. 65
Даньярова, Л. Б. Оценка распространенности и анализ основных факторов риска сахарного диабета 2-го типа среди жителей г. Актобе и Актюбинской области (Республика Казахстан) / Л. Б. Даньярова [и др.]. - С.67-74. - Библиогр.: с. 72-73
Другие авторы: Беркинбаев С. Ф., Джусунбекова Г. А., Ташманова А. Б., Шыман Ж. Ж., Карабекова Е. В., Жолдин Б. К.
Пам’яті Ірини Георгіївни Бабенко. - С.75
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: МУ65/2019/15/6
   Журнал

Міжнародний ендокринологічний журнал . - Выходит ежемесячно
2019г. т.15 N 6
Содержание:
Тронько, Н. Д. Современные достижения клинической патофизиологии в изучении патогенеза сахарного диабета 1-го и 2-го типа у человека / Н. Д. Тронько, К. П. Зак. - С.11-23. - Библиогр. в конце ст.
Архипкіна, Т. Л. Вплив інфекції Helicobacter pylori на гормонально-метаболічні показники й маркери хронічного запалення у жінок, хворих на синдром полікістозних яєчників / Т. Л. Архипкіна, В. О. Бондаренко, Л. П. Любимова. - С.25-32. - Бібліогр. наприкінці ст.
Місюра, К. В. Особливості секреції мелатоніну й серотоніну у молодих жінок із різною масою тіла та їх взаємозв’язок з розвитком інсулінорезистентності / К. В. Місюра, К. Г. Манська. - С.33-42. - Бібліогр. наприкінці ст.
Колотило, О. Б. Корекція ендотеліальної дисфункції та порушень мікроциркуляції в пацієнтів із критичною ішемією нижніх кінцівок та високим ризиком розвитку реперфузійно-реоксигенаційних ускладнень / О. Б. Колотило. - С.43-48. - Бібліогр. наприкінці ст.
Алудван, М. Б. Метаболічні предиктори та дефіцит вітаміну D у пацієнтів із цукровим діабетом 2-го типу / М. Б. Алудван, Н. М. Кобиляк, Ю. І. Комісаренко. - С.49-58. - Бібліогр. наприкінці ст.
Сорокман, Т. В. Стан мелатонін-асоційованої гормональної системи в дітей із надмірною масою тіла / Т. В. Сорокман, О. В. Макарова, Д. І. Колєснік. - С.59-64. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рикова, О. В. Некласична вроджена гіперплазія кори надниркових залоз унаслідок дефіциту 21-гідроксилази: лабораторні критерії діагностики й контролю ефективності лікування (частина 2) / О. В. Рикова. - С.67-73. - Бібліогр. наприкінці ст.
Паньків, В. І. Можливості вілдагліптину в оптимальному контролі цукрового діабету 2-го типу / В. І. Паньків. - С.75-80. - Бібліогр. наприкінці ст.
Эль, Зейн В. А. Особенности лечения сахарного диабета 2-го типа у пожилых / Зейн В. А. Эль, Т. В. Мохорт. - С.81-93. - Библиогр. в конце ст.
Паньків, І. В. Поєднання ожиріння з різними інфекціями як міждисциплінарна проблема сучасної клінічної медицини / І. В. Паньків. - С.95-100. - Бібліогр. наприкінці ст.
Юзвенко, Т. Ю. Новые возможности применения альфа-липоевой кислоты: роль энантиомеров / Т. Ю. Юзвенко, С. А. Тарасенко, О. В. Марченко. - С.101-108. - Библиогр. в конце ст.
Вітаємо Пасєчко Надію Василівну!. - С.109
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта
2020г. № 3
Содержание:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Слонецький Б. І., Зозуля І. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. І.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska O. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта
2021г. № 4
Содержание:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: МУ7/2014/3 (дод.)
   Журнал

Медична освіта
2014г. № 3 (дод.) . - 57.50, р.
Содержание:
Абатуров, О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики / О. Є. Абатуров [и др.]. - С.9-12
Другие авторы: Височина І. Л., Петренко Л. Л., Герасименко О. М.
Авраменко, Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету / Н. В. Авраменко [и др.]. - С.13-15
Другие авторы: Барковський Д. Є., Кабаченко О. В., Нікіфоров О. А., Грідіна І. Б., Ломейко О. О.
Бачук-Понич, Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка / Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук. - С.16-17
Безрук, Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін / Т. О. Безрук, В. В. Безрук. - С.18-19
Бербець, А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології / А. М. Бербець. - С.20-22
Бідзіля, П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності / П. О. Бідзіля, В. А. Жадько. - С.23-26
Бойчук, Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]
Другие авторы: Малик Ю. Ю., Семенюк Т. О., Пентелейчук Н. П.
Бойчук, Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.30-32
Другие авторы: Савка І. Г., Грицюк М. І., Навчук І. В.
Борейко, Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу / Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк. - С.33-35
Булик, Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента / Р. Є. Булик, Н. В. Черновська. - С.36-37
Буряк, О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги / О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло. - С.38-40
Височанська, Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю / Т. П. Височанська. - С.41-42
Вовченко, М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті / М. Б. Вовченко. - С.43-44
Волосовець, О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі / О. П. Волосовець [и др.]. - С.45-46
Другие авторы: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О.
Волосовець, А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології / А. О. Волосовець, Н. С. Турчина. - С.47
Вороненко, Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.48
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М.
Гиря, О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів / О. М. Гиря. - С.49-52
Годлевський, Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників / Л. С. Годлевський [и др.]. - С.53-54
Другие авторы: Кресюн Н. В., Біднюк К. А., Баязітов М. Р.
Гончарова, Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова [и др.]. - С.55-58
Другие авторы: Бессараб Г. І., Омельянчик В. М., Єрьоміна А. К., Самура І. Б.
Грищенко, О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти / О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай. - С.59-61
Громовик, Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Б. П. Громовик [и др.]. - С.62-65
Другие авторы: Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Дацко А. Й., Левицька О. Р., Ярко Н. Б., Горілик А. В.
Губка, В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії / В. О. Губка. - С.66-67
Гулей, Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія” / Л. О. Гулей, О. І. Денисенко. - С.68-70
Доля, В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів / В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін. - С.71-73
Ждан, В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан [и др.]. - С.74-78
Другие авторы: Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Марченко А. В.
Івченко, В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний. - С.79-82
Івченко, В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко. - С.83-86
Ілащук, Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах / Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк. - С.87-90
Камишний, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. М. Камишний [и др.]. - С.91-92
Другие авторы: Топол І. О., Деген А. С., Поліщук Н. М.
Кірсанова, О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика” / О. В. Кірсанова [и др.]. - С.93-97
Другие авторы: Соколовська І. А., Гончарова Н. Г., Єрьоміна А. К.
Ковальчук, Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.98-100
Другие авторы: Дзюбановський І. Я., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Смачило І. І., Шандрук Т. В.
Колесник, Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.101-103
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Деміденко О. В.
Колесник, Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.104-105
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Лур’є І. К., Топол І. О.
Колесник, Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов. - С.106-108
Корнієнко, Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії / Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов. - С.109-111
Кравченко, В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя / В. І. Кравченко [и др.]. - С.112-113
Другие авторы: Городкова Ю. В., Доценко С. Я., Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кравченко Т. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Кравченко, В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи / В. І. Кравченко [и др.]. - С.114-115
Другие авторы: Доценко С. Я., Кравченко Т. В., Афанасьєв А. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Крушинська, Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський. - С.116-118
Кудієвський, А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу / А. В. Кудієвський [и др.]. - С.119-121
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Головаха М. Л., Баніт О. В.
Кущ, О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті / О. Г. Кущ, О. В. Морозова. - С.122-134
Лашкул, Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу / Д. А. Лашкул. - С.125-127
Леженко, Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія” / Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська. - С.128-130
Леженко, Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб / Г. О. Леженко [и др.]. - С.131-133
Другие авторы: Резніченко Ю. Г., Пашкова О. Є., Гиря О. М., Лебединець М. Г., Лебединець О. М., Врублевська С. В., Каменщик А. В., Гладун К. В., Ярцева М. О.
Мисула, І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації / І. Р. Мисула [и др.]. - С.134-138
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Мороз, В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.138-139
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Тихолаз В. О.
Наварчук, Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи / Н. М. Наварчук. - С.140-143
Нагорна, Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.144-146
Другие авторы: Бордюгова О. В., Дубова Г. В., Лимаренко М. П.
Нагорна, Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія” / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.147-149
Другие авторы: Дудчак О. П., Дубова Г. В., Бордюгова О. В., Вільчевська К. В., Марченко К. М.
Нерянов, Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів / Ю. М. Нерянов [и др.]. - С.150-151
Другие авторы: Компанієць В. М., Возна І. В., Кокарь О. О., Возний О. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії / О. С. Никоненко [и др.]. - С.152-154
Другие авторы: Губка О. В., Децик Д. А., Головко М. Г., Грушка В. А., Губка В. О., Клименко А. В., Никоненко А. О., Гайдаржі Е. І., Охріменко Г. І.
Ніцович, І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів / І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць. - С.155-156
Павленко, О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія” / О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур. - С.157-159
Павлюченко, М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення / М. І. Павлюченко. - С.160-161
Пюрик, В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання / В. П. Пюрик [и др.]. - С.162-165
Другие авторы: Деркач Л. З., Пермінов О. Б., Ярмошук І. Р.
Резніченко, Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів / Н. Ю. Резніченко. - С.166-168
Сажин, С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін / С. І. Сажин. - С.169-171
Семеняк, А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія” / А. В. Семеняк, О. А. Андрієць. - С.172-174
Сидорчук, А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін / А. С. Сидорчук [и др.]. - С.175-177
Другие авторы: Сидорчук Л. І., Москалюк В. Д., Сидорчук І. Й.
Сирцов, В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька. - С.178-180
Сирцов, В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / В. К. Сирцов [и др.]. - С.181-184
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Алієва О. Г., Сидорова І. В., Зідрашко Г. А.
Сорокман, Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.185-187
Другие авторы: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Тихоновський, О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів / О. В. Тихоновський. - С.188-190
Фастовець, О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.191-193
Чебан, В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення / В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь. - С.194-197
Шостакович-Корецька, Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.198-200
Другие авторы: Литвин К. Ю., Шевченко О. П., Шевченко О. П., Волікова О. А., Кушнєрова О. А.
Шпонька, І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / І. С. Шпонька [и др.]. - С.201-203
Другие авторы: Короленко Г. С., Бондарєва В. О., Гриценко П. О., Алєксєєнко О. О., Мальцев І. О., Чекан С. М.
Шумна, Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії / Т. Є. Шумна. - С.204-207
Бабієнко, В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін / В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова. - С.208-210
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-35 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)