Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (17)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=міждисциплінарна<.>)
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-35 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/ Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук (стр.5-9)
Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/ С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко (стр.10-15)
Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/ Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило (стр.16-24)
Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян (стр.25-31)
Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/ Н. І. Корильчук (стр.32-36)
Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/ О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко (стр.37-41)
Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/ Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна (стр.42-46)
Процайло О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/ О. М. Процайло [та ін.] (стр.47-50)
Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/ I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.51-55)
Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/ О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова (стр.56-60)
Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/ Ю. С. Мазуренко (стр.61-67)
Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/ Л. Я. Посоленик (стр.68-73)
Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/ S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha (стр.74-79)
Nazaruk V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy”/ V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha (стр.80-84)
Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/ I. A. Prokop, H. Ya. Kitura (стр.85-89)
Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/ Л. В. Лимар (стр.90-96)
Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/ Л. М. Лиха (стр.97-101)
Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/ О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин (стр.102-106)
Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/ К. Л. Стефанишин (стр.107-116)
Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/ T. I. Khvalyboha (стр.117-122)
Kosenko V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training/ V. M. Kosenko (стр.123-127)
Vorona I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.128-135)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паласюк Б. М., Шкільна М. І.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти
Параллельн. заглавия :Іnterdisciplinary integration as the basis of professional orientation of education in higher medical educational institution
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 42-46 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-главная: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Аннотация: У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Багаторічний досвід викладання навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» свідчить про наявність тісних інтеграційних зв’язків з іншими дисциплінами, насамперед, анатомією людини, фармакологією, біологією тощо, а також у контексті значення латинської мови для формування термінологічної компетентності майбутніх медиків з усіма дисциплінами, які студенти вивчають на старших курсах. Сучасна анатомічна термінологія складається переважно з латинських термінів, тому формування на заняттях з латинської мови умінь правильного читання анатомічних термінів, засвоєння основ латинської граматики, необхідної лексики і греко-латинських словотворчих елементів сприяє виробленню навичок грамотного використання анатомічних номенклатурних найменувань і дозволяє студентам використовувати набуті теоретичні знання на заняттях з анатомії. Метою вивчення розділу «Фармацевтична термінологія» у курсі латинської мови є навчити студентів правильно виписувати рецепти на різні форми ліків, сприяти усвідомленому засвоєнню і вживанню фармацевтичних термінів і таким чином сформувати термінологічну основу для вивчення предмета «Фармакологія». Під час вивчення клінічної термінології студенти вчаться формулювати прості медичні діагнози, засвоюють загальні вислови, які описують властивості стану хвороби і способи її лікуванняThe article deals with the role of interdisciplinary integration as a necessary component of the educational process in the system of medical education; it allows to supplement the content of one discipline with knowledge from another and substantiates the possibility of comprehensive solution of tasks of medical practice using the method of wide integration of information acquired during the study of various disciplines. Long experience in teaching the subject “Latin and Medical Terminology” shows the presence of close integration links with other disciplines, e.g. Human Anatomy, Pharmacology, Biology, etc., as well as in the context of the importance of Latin for the formation of terminological competence of future doctors in all disciplines, which senior students study. Modern anatomical terminology consists mainly of Latin terms, therefore the formation of the correct reading skills of anatomical terms in the Latin language classes and mastering the basis of Latin grammar, vocabulary, Greek and Latin word-building elements contribute to develop skills of competent application of anatomical nomenclature and allow students to use the acquired theoretical knowledge in anatomy classes. The purpose of studying the “Pharmaceutical Terminology” section in the Latin Language course is to teach students to write prescriptions correctly for various forms of drugs, to promote the conscious mastering and usage of pharmaceutical terms and thus, to form a terminological basis for studying the “Pharmacology” subject. Students learn to formulate simple medical diagnoses, understand general expressions that describe the properties of the disease and ways to treat it during clinical terminology studying
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Першко І. О., Тодосійчук Н. А.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy ”
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 49-55 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти міждисциплінарної інтеграції при викладанні біологічної хімії. Розглянуто механізм реалізації предметно-орієнтованого навчання в межах вертикальної міждисциплінарної інтеграції на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії». Запропоновано конкретні шляхи підвищення ефективності викладання біохімії засобами міжпредметних зв’язків. Реалізація принципів міждисциплінарної інтеграції під час проведення лекційних занять вимагає від викладача глибоких знань не лише його предмета, але й багатьох інших навчальних дисциплін, у тому числі і предметів фахової підготовки студентів-фармацевтів. Вкрай важливо дотримуватися оптимального балансу між матеріалом теми, що вивчається під час лекції, та інформацією суміжних тем чи навчальних дисциплін. Використання принципів міждисциплінарної інтеграції при вивченні біологічної хімії сприяє підвищенню мотивації студентів, а саме усвідомленню практичної значущості навчального матеріалу та набутих компетентностей у майбутній професійній діяльності
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Першко І. О., Тодосійчук Н. А.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy”
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 49-55 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
ОБМЕН ВЕЩЕСТВ -- METABOLISM
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Скрипник Т. О.
Заглавие : Міждисциплінарна співпраця в організації медичної допомоги, освіти та соціальної підтримки осіб із розладами аутистичного спектра
Место публикации : НейроNEWS. - 2019. - № 6. - С. 7-12 (Шифр НУ43/2019/6)
MeSH-главная: АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
ОБМЕН МЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАЦИЕЙ -- HEALTH INFORMATION EXCHANGE
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: За матеріалами ІІІ Науково-практичної школи з питань аутизму (6–8 червня 2019 р., Полтава, Україна)Цьогоріч на початку червня у Полтаві відбулася ІІІ Науково-практична школа з питань аутизму. Започатковано цей захід ще три роки тому, коли у Львові за ініціативи учасників секції дитячої психі­атрії Асоціації психіатрів України та за підтримки Державної установи «На­уково-дослідний інститут психіатрії МОЗ Украї­ни» було проведено першу школу з обміну досвідом, ­поширення та вдосконалення знань про розлади аутистич­ного спектра (РАС). У світі сьогодні на РАС хворіє ­кожна ­68-ма дитина. Надання медичної та соціальної допомоги, відповідних освітніх послуг (від дитинства до літнього віку) стає тяжким фінансовим тягарем для суспільства. Чим рані­ше вдається діагностувати захворювання та призначити спеціальні науково обґрунтовані методи ­реабілітації, тим кращим буде прогноз для інтеграції, адаптації такої дитини у суспільний простір протягом життя
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Пересипкіна Т. В. Динаміка стану здоров’я дітей та підлітків харківської області/ Т. В. Пересипкіна, Т. П. Сидоренко, А. М. Пересипкіна (стр.5-10)
Сідаш Ю. В. Сучасні підходи до медичного стажування науково-педагогічних працівників та практикуючих лікарів/ Ю. В. Сідаш, О. М. Бойченко, І. Ю. Попович (стр.11-14)
Грищенко О. В. Наш досвід викладання акушерства та гінекології англомовним клінічним ординаторам/ О. В. Грищенко [та ін.] (стр.15-17)
Романюк Л. Б. Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології/ Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець (стр.18-21)
Левченко Л. І. Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах/ Л. І. Левченко [та ін.] (стр.22-26)
Лісяна Т. О. Стан біоценозу кишечнику в дітей з виразковим колітом/ Т. О. Лісяна [та ін.] (стр.27-34)
Коробко Е. Ю. Клінічна ефективність анестезії під час операцій на нижніх кінцівках/ Е. Ю. Коробко, М. А. Георгіянц (стр.35-39)
Білецький О. В. Оцінка вмісту рідини в грудній клітці в пацієнтів із забоєм легень на тлі політравми та його зміни під впливом заходів інтенсивної терапії/ О. В. Білецький, С. В. Курсов (стр.40-48)
Багмут І. Ю. Роль Т- і В-лімфоцитів у патоґенезі розвитку хірургічної патології щитоподібної залози/ І. Ю. Багмут [та ін.] (стр.49-53)
Водолажський М. Л. Проблеми тютюнопаління серед студентської молоді за умов високої професійної спрямованості/ М. Л. Водолажський [та ін.] (стр.54-58)
Сухова Л. Л. Состояние процессов антиоксидантной защиты и свободнорадикального окисления в печени крыс в условиях гипоандрогении/ Л. Л. Сухова, Ю. В. Волкова (стр.59-63)
Гризодуб Д. В. Аналіз частоти соматичних ускладнень у пацієнтів з непереносимістю конструкційних стоматологічних матеріалів, які користуються незнімними мостоподібними протезами/ Д. В. Гризодуб (стр.64-67)
Остафійчук Д. І. Термографія в медицині – загальні принципи/ Д. І. Остафійчук [та ін.] (стр.68-74)
Сідь Є. В. Значення визначення показників центральної гемодинаміки та ремоделювання серцево-судинної системи при гіпертонічних кризах/ Є. В. Сідь, О. В. Соловйов, Д. В. Лелюк (стр.75-79)
Кебкало А. Б. Методика накладання герметичного шва для перитонеооментопексії/ А. Б. Кебкало, А. О. Рейті, В. В. Грянила (стр.80-83)
Лукьянцева О. Ю. Изучение эффективности применения "Омника" в лечении неврозоподобного энуреза у детей с учетом гендерного распределения/ О. Ю. Лукьянцева (стр.84-88)
Середенко Н. П. Впровадження сучасної концепції fast-track surgery в пацієнток, розроджених шляхом операції кесарів розтин/ Н. П. Середенко (стр.89-93)
Служіння науці та охороні здоров’я (До 85-річчя професора Миколи Івановича Хвисюка) (стр.94-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :НейроNEWS -2019г.,N 6
Интересные статьи :
Порядок застосування методів психологічної і психотерапевтичної допомоги (стр.5-6)
Скрипник Т. О. Міждисциплінарна співпраця в організації медичної допомоги, освіти та соціальної підтримки осіб із розладами аутистичного спектра/ Т. О. Скрипник (стр.7-12)
Бабкина Ю. А. Новое в эпилептологии/ Ю. А. Бабкина (стр.14-15)
Бабкина Ю. А. Патоморфоз епілепсії: сучасний погляд на проблему/ Ю. А. Бабкина (стр.16-19)
Когнітивна дисфункція при хворобі Альцгеймера: оцінка ефективності препаратів (стр.20-22)
Дубенко А. Е. Парасомнии: критерии постановки диагноза и клинические особенности у взрослых пациентов/ А. Е. Дубенко, И. В. Реминяк (стр.24-33)
Руда Т. В. Церебрум композитум H: патогенетичні біорегуляційні можливості в дитячій неврології/ Т. В. Руда (стр.35-36)
Порівняльна ефективність ін’єкційних антипсихотичних препаратів другого покоління (стр.38-40)
Криштафор А. А. Применение холина альфосцерата с целью профилактики и коррекции когнитивных нарушений при боевой травме/ А. А. Криштафор (стр.42-44)
Іновації в лікуванні розсіяного склерозу (стр.46-47)
Рекомендації щодо фармакотерапії деменції (стр.49-54)
Наївне мистецтво художників примітивістів (стр.56-62)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Ходош Э. М. Гриппозная пневмония: эпидемиология и клинико-лучевая параллель / Э. М. Ходош (стр.5-9)
Місце балоксавіру в лікуванні грипу (стр.10-11)
П’ять міфів про грип та вакцинацію (стр.11-13)
Зайков С. В. Чи існує проблема алергії на кофеїн і кофеїновмісні продукти?/ С. В. Зайков, П. В. Гришило, Т. В. Кириленко (стр.14-20)
Яковенко О. К. . Рідкісні інтерстиційні захворювання легень як міждисциплінарна проблема. Клінічний випадок лімфангіолейоміоматозу, асоційованого з комплексом туберозного склерозу/ О. К. Яковенко, Р. Б. Сидор, О. В. Соловей (стр.22-26)
Крамарьов С. О. Чи такий небезпечний кір? Підгострий склерозуючий коровий паненцефаліт: клінічна картина, перебіг, випадки з практики/ С. О. Крамарьов [та ін.] (стр.28-34)
Клінічні рекомендації щодо антибіотикотерапії ЛОР-інфекцій. Національний інститут здоров’я і якості медичної допомоги Великобританії (The National Institute for Health and Care Excellence (NICE) (стр.37-42)
Kapur S. Атопічний дерматит (Канадські рекомендації)/ S. Kapur, W. Watson, S. Carr (стр.46-51)
Головач І. Ю. Роль мікробіому при спондилоартритах. Трансплантація фекальної мікробіоти при спондилоартритах готова до клінічних випробувань?/ І. Ю. Головач, Є. Д. Єгудіна (стр.52-61)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яковенко О. К. , Сидор Р. Б., Соловей О. В.
Заглавие : Рідкісні інтерстиційні захворювання легень як міждисциплінарна проблема. Клінічний випадок лімфангіолейоміоматозу, асоційованого з комплексом туберозного склерозу
Параллельн. заглавия :Rare interstitial lung diseases as an interdisciplinary problem. Clinical case of lymphangioleiomyomatosis associated with a complex of tuberous sclerosis
Место публикации : Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2019. - N 1. - С. 22-26 (Шифр КУ34/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Женск
MeSH-главная: ЛИМФАНГИОЛЕЙОМИОМАТОЗ -- LYMPHANGIOLEIOMYOMATOSIS
БОЛЕЗНИ РЕДКИЕ -- RARE DISEASES
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
СКЛЕРОЗ ТУБЕРОЗНЫЙ -- TUBEROUS SCLEROSIS
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
Аннотация: Лімфангіолейоміоматоз (ЛАМ) – рідкісне інтерстиційне захворювання легень (ІЗЛ), що належить до групи дифузних захворювань паренхіми легень (ДЗПЛ; табл. 1) та вражає, як правило, жінок дітородного віку. ЛАМ характеризується прогресуючим інфільтративним ростом гладеньком’язово-подібних клітин (ЛАМ-клітини), що призводить до кістозної деструкції легеневої паренхіми, обструкції повітропровідних шляхів, кровоносних і лімфатичних судин. Поширеність легеневого ЛАМ оцінюється на рівні 1-5 на 1 000 000 жінокЛімфангіолейоміоматоз - рідкісне захворювання легенів, що вражає жінок, як правило, дітородного віку. Характеризується прогресуючим інфільтративним ростом гладком’язово-подібних клітин, який призводить до кістозної деструкції легеневої паренхіми, обструкції воздухопроводящих шляхів, кровоносних і лімфатичних судин. Приблизно в 15% випадків лімфангіолейоміоматоз асоційований з комплексом туберозного склерозу - системної спадкової дисплазією, обумовленої порушенням закладки ектодермального зародкового листка, яка характеризується комбінованим пухлиноподібним ураженням шкіри, головного мозку, очних яблук, серця, нирок і легень. У статті представлена коротка характеристика, критерії діагностики комплексу туберозного склерозу і лімфангіолейоміоматоза, а також описаний клінічний випадок асоціації цих захворюваньLymphangioleiomyomatosis – is a rare lung disease, affecting mainly women of child-bearing age. Lymphangioleiomyomatosis is characte­rized by progressive infiltrative growth of smooth-muscle-like cells, leading to cystic destruction of lung parenchyma, and airways, blood and lymphatic vessels obstruction. In about 15% of all cases of lymphangioleiomyomatosis is associated with tuberous sclerosis complex – a hereditary systemic dysplasia, caused by compromised development of ectodermal germ layer, leading to combined skin tuberous growths and brain, eye, heart, kidney and lung lesions. The report presents brief characteristics, diagnosis criteria of tuberous sclerosis complex and lymphangioleiomyomatosis, as well as the clinical case of association of these two conditions
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Левченко Л. І., Деєва Т. В., Степаненко О. Ю., Гірка В. Д.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 22-26 (Шифр ПУ56/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY
Аннотация: Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» одним з основних принципів державної політики в галузі вищої освіти є інтеграція системи вищої освіти України у світову систему при збереженні та розвитку досягнень і традицій української вищої школи. Висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки середнього медичного персоналу, розглянуто чинники оптимізації викладання на основі міждисциплінарних зв'язків. Показано, що застосування інтеграційних навчальних технологій дає змогу формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, є ефективним варіантом складової вдосконалення методів викладання офтальмології в Медичному коледжі, дає змогу комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування різних дисциплін: офтальмології, гістології, анатомії. Для вирішення основних завдань міждисциплінарної інтеграції важливі послідовність і систематичність. Подані основні види та форми міждисциплінарної інтеграції, які є одним з елементів покращення якості знань, логічного аналітичного та системного мислення, формування високоякісних фахівців. Особливу увагу приділено сучасним вимогам до викладання, умінь і практичних навичок в умовах кредитно-модульної системи оцінки навчання
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Міжнародний ендокринологічний журнал -2019г. т.15,N 6
Интересные статьи :
Тронько Н. Д. Современные достижения клинической патофизиологии в изучении патогенеза сахарного диабета 1-го и 2-го типа у человека/ Н. Д. Тронько, К. П. Зак (стр.11-23)
Архипкіна Т. Л. Вплив інфекції Helicobacter pylori на гормонально-метаболічні показники й маркери хронічного запалення у жінок, хворих на синдром полікістозних яєчників/ Т. Л. Архипкіна, В. О. Бондаренко, Л. П. Любимова (стр.25-32)
Місюра К. В. Особливості секреції мелатоніну й серотоніну у молодих жінок із різною масою тіла та їх взаємозв’язок з розвитком інсулінорезистентності/ К. В. Місюра, К. Г. Манська (стр.33-42)
Колотило О. Б. Корекція ендотеліальної дисфункції та порушень мікроциркуляції в пацієнтів із критичною ішемією нижніх кінцівок та високим ризиком розвитку реперфузійно-реоксигенаційних ускладнень/ О. Б. Колотило (стр.43-48)
Алудван М. Б. Метаболічні предиктори та дефіцит вітаміну D у пацієнтів із цукровим діабетом 2-го типу/ М. Б. Алудван, Н. М. Кобиляк, Ю. І. Комісаренко (стр.49-58)
Сорокман Т. В. Стан мелатонін-асоційованої гормональної системи в дітей із надмірною масою тіла/ Т. В. Сорокман, О. В. Макарова, Д. І. Колєснік (стр.59-64)
Рикова О. В. Некласична вроджена гіперплазія кори надниркових залоз унаслідок дефіциту 21-гідроксилази: лабораторні критерії діагностики й контролю ефективності лікування (частина 2)/ О. В. Рикова (стр.67-73)
Паньків В. І. Можливості вілдагліптину в оптимальному контролі цукрового діабету 2-го типу/ В. І. Паньків (стр.75-80)
Эль Зейн В. А. Особенности лечения сахарного диабета 2-го типа у пожилых/ Зейн В. А. Эль, Т. В. Мохорт (стр.81-93)
Паньків І. В. Поєднання ожиріння з різними інфекціями як міждисциплінарна проблема сучасної клінічної медицини/ І. В. Паньків (стр.95-100)
Юзвенко Т. Ю. Новые возможности применения альфа-липоевой кислоты: роль энантиомеров/ Т. Ю. Юзвенко, С. А. Тарасенко, О. В. Марченко (стр.101-108)
Вітаємо Пасєчко Надію Василівну! (стр.109)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паньків І. В.
Заглавие : Поєднання ожиріння з різними інфекціями як міждисциплінарна проблема сучасної клінічної медицини
Место публикации : Міжнародний ендокринологічний журнал. - Київ, 2019. - Том 15, N 6. - С. 95-100 (Шифр МУ65/2019/15/6)
Примечания : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметные рубрики: Стифимол
MeSH-главная: ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY
ИНФЕКЦИЯ -- INFECTION
ВЕС-ПОНИЖАЮЩИЕ СРЕДСТВА -- ANTI-OBESITY AGENTS
ЛЕЧЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ АНАЛИЗ -- TREATMENT OUTCOME
ОБЗОР -- REVIEW
Аннотация: Огляд літератури присвячений проблемі коморбідності ожиріння й інфекцій. Розглядається підвищена схильність хворих на ожиріння до респіраторних, вірусних, післяопераційних та інших інфекцій. Одним із патогенетичних механізмів розвитку інфекцій у хворих на ожиріння є дисфункція клітинного й гуморального імунітету, індукована продукуванням жировою тканиною різних цитокінів, що мають імуномодулюючий ефект. Необхідні подальші дослідження в галузі епідеміології, вивчення механізмів розвитку й перебігу інфекцій у хворих на ожиріння, а також розробка тактики надання допомоги цій категорії пацієнтів. Продемонстровано позитивний вплив вітчизняного препарату Стифімол на зниження маси тіла за рахунок абдомінальної жирової тканини в осіб із надмірною масою тіла й ожирінням
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Международный неврологический журнал -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Мальцев Д. В. Синдром хронічної втоми, асоційований з герпесвірусними інфекціями/ Д. В. Мальцев (стр.11-23)
Дуве Х. В. Структурно-морфометричні особливості головного мозку у пацієнтів, які перенесли аневризмальний субарахноїдальний кривовилив/ Х. В. Дуве (стр.26-31)
Мушегян М. М. Оцінка клінічних показників хворих на симптоматичну судинну епілепсію з хронічними порушеннями мозкового кровообігу/ М. М. Мушегян, Т. А. Літовченко, А. О. Войтюк (стр.32-38)
Capriati A. Внутримышечные инъекции декскетопрофена трометамола при острой боли в нижней части спины/ A. Capriati [et al.] (стр.39-42)
Brainin M. Церебролізин - багатоцільовий засіб для відновлення після інсульту/ M. Brainin (стр.43-50)
Кирилова Л. Г. Епілептичний міоклонус повік з абсансами (синдром Дживонса): огляд літератури й клінічне спостереження/ Л. Г. Кирилова [та ін.] (стр.51-56)
Орос М. М. Локальний біль у спині: сучасний погляд на діагностику і фармакотерапію/ М. М. Орос, Г. В. Палагута (стр.57-64)
Копчак О. О. Особливості лікувальної тактики при коморбідності інсомнії та тривоги: в пошуках безпечної альтернативи бензодіазепінів/ О. О. Копчак (стр.67-73)
Чистик Т. Нейропротективная терапия хронической вестибулярной дисфункции/ подгот. Т. Чистик (стр.74-76)
Орос М. М. Біль у тазу як міждисциплінарна проблема: деякі аспекти/ М. М. Орос, Н. В. Фыстер (стр.79-82)
Бурчинский С. Г. Возможности антиоксидантной фармакотерапии при хронической ишемии головного мозга/ С. Г. Бурчинский (стр.83-87)
Малець М. Діагностика, лікування й прогнозування епілептичних нападів у дітей із гідроцефалією/ М. Малець (стр.88-92)
Марусиченко В. В. Скелетно-мышечные болевые синдромы: от патогенетических особенностей к рациональным терапевтическим подходам/ В. В. Марусиченко (стр.93-97)
Шаймурзин М. Р. Спинальные мышечные атрофии у детей: эпидемиология, фенотипические особенности и современные возможности ранней клинико-инструментальной диагностики/ М. Р. Шаймурзин (стр.98-105)
Коваленко О. Є. Рефлексотерапія в Україні: фундатор та послідовники. До 90-річчя від дня народження професора Мачерет Євгенії Леонідівни/ О. Є. Коваленко [та ін.] (стр.106-111)
Melville N. A. Ретинальный слой истончается при прогрессировании рассеянного склероза/ N. A. Melville (стр.112-113)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Орос М. М., Фістер Н. В.
Заглавие : Біль у тазу як міждисциплінарна проблема: деякі аспекти
Место публикации : Міжнародний неврологічний журнал. - Київ, 2019. - N 4. - С. 79-82 (Шифр МУ64/2019/4)
Примечания : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-главная: ТАЗОВЫЕ БОЛИ -- PELVIC PAIN
МИОФАСЦИАЛЬНЫЕ БОЛЕВЫЕ СИНДРОМЫ -- MYOFASCIAL PAIN SYNDROMES
Аннотация: Однією з найчастіших причин болю спини є міофасціальний больовий синдром (МФБС). Близько 84,0 % дорослого населення хоча б раз у житті мають епізод болю у попереку, а 40,0–70,0 % — у шиї. Частка скелетно-м’язового болю серед хронічних больових синдромів становить близько 30,0 %. МФБС може виникати як самостійно, так і у структурі вертеброгенного рефлекторного м’язово-тонічного синдрому, він є другою за частотою (після респіраторних захворювань) причиною звернення до лікарів і третьою за частотою причиною госпіталізації. Високий рівень тимчасової і постійної втрати праце­здатності серед хворих із МФБС зумовлює велику соціальну значущість цієї проблеми
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шульгай А. Г., Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary integration as a part of problem-based learning in the medical university
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 113-116 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – обґрунтувати важливість застосування міждисциплінарної інтеграції при підготовці майбутніх медиків. Основна частина. У статті висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки лікарів, розглянуто фактори оптимізації процесу підготовки фахівців на основі міжпредметних зв’язків. Показано, що застосування інтегративних навчальних технологій дозволяє формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні теоретичних дисциплін. Висновок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволить підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, дасть можливість комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні різноманітних дисциплін
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ляшук Р. П., Ляшук П. М.
Заглавие : Метаболічний синдром як міждисциплінарна проблема (огляд літератури)
Место публикации : Міжнародний ендокринологічний журнал. - Донецьк, 2017. - Том 13, N 7. - С. 43-46 (Шифр МУ65/2017/13/7)
Примечания : Бібліогр.: с. 45-46
MeSH-главная: ОБМЕНА ВЕЩЕСТВ БОЛЕЗНИ -- METABOLIC DISEASES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ОБЗОР -- REVIEW
Аннотация: У статті проаналізовані дані літератури щодо питань діагностики та поєднання метаболічного синдрому та його складових (артеріальна гіпертензія, ожиріння, інсулінорезистентність, дисліпідемія) з низкою захворювань, у патогенезі яких суттєву роль відіграють порушення метаболізму. Тому метаболічний синдром слід розглядати як міждисциплінарну проблему, тим більше що з віком розвивається ко- і поліморбідність за його участю
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Міжнародний ендокринологічний журнал -2017г. т.13,N 7
Интересные статьи :
Гудзь А. С. Вплив поліморфізмів rs2010963 і rs699947 гена VEGFA на клінічні та лабораторні показники при діабетичній ретинопатії у хворих на цукровий діабет 2-го типу/ А. С. Гудзь, С. В. Зябліцев, Г. Є. Захаревич (стр.13-19)
Саволюк С. І. Лікування та профілактика печінкової дисфункції при гострому панкреатиті біліарної етіології у хворих на цукровий діабет/ С. І. Саволюк, Я. В. Томашевський, Т. О. Мельник (стр.20-27)
Соколова Л. К. Сахарный диабет и атеросклероз. Роль процессов воспаления в патогенезе (обзор литературы)/ Л. К. Соколова [и др.] (стр.28-40)
Ляшук Р. П. Метаболічний синдром як міждисциплінарна проблема (огляд літератури)/ Р. П. Ляшук, П. М. Ляшук (стр.43-46)
Horodynska O. Y. Syndrome of hypothyroidism as a factor of cardiovascular pathology development (literature review)/ O. Y. Horodynska (стр.47-49)
Новые стратегии ранней диагностики, профилактики, лечения эндокринной и инфекционной патологии у женщин репродуктивного возраста (стр.51-57)
Михайличенко Т. Е. Морфологические изменения головного мозга при диабетической энцефалопатии/ Т. Е. Михайличенко (стр.58-66)
Даньярова Л. Б. Оценка распространенности и анализ основных факторов риска сахарного диабета 2-го типа среди жителей г. Актобе и Актюбинской области (Республика Казахстан)/ Л. Б. Даньярова [и др.] (стр.67-74)
Пам’яті Ірини Георгіївни Бабенко (стр.75)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Резолюція наради експертів "Персоніфікована антитромботична терапія як міждисциплінарна проблема" (21.06.2016 р., м. Київ)
Место публикации : Український кардіологічний журнал. - Київ, 2016. - № 4. - С. 125-128 (Шифр УУ11/2016/4)
MeSH-главная: ПРЕДСЕРДИЙ ФИБРИЛЛЯЦИЯ -- ATRIAL FIBRILLATION
КОРОНАРНЫЙ СИНДРОМ ОСТРЫЙ -- ACUTE CORONARY SYNDROME
ТРОМБОЦИТОВ АГРЕГАЦИИ ИНГИБИТОРЫ -- PLATELET AGGREGATION INHIBITORS
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): апиксабан
Найти похожие

 1-20    21-35 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)