Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (17)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=міждисциплінарна<.>)
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-35 
1.

Заглавие журнала :Імунологія та алергологія -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Драннік Г. М. Ефективність імунокорегуючої терапії хворих з синдромом екологічного імунодефіциту, коморбідний з хронічним безкам’яним холециститом та жировою хворобою печінки/ Г. М. Драннік [и др.] (стр.4-10)
Драннік Г. М. Цитокіновий профіль крові хворих на неалкогольний стеатогепатит, сполучений з холестерозом жовчного міхура на тлі ожиріння/ Г. М. Драннік [и др.] (стр.11-16)
Драннік Г. М. Ефективність комплексної імунокорекції у хворих на хронічний вірусний гепатит С, коморбідний з хронічним безкам’яним холециститом та стеатозом печінки/ Г. М. Драннік [и др.] (стр.17-24)
Голыдев А. Н. Снижение иммунореактивности аллогенного костного мозга криоконсервированными клетками фетальной печени в условиях развития реакции «трансплантат против хозяина»/ А. Н. Голыдев [и др.] (стр.24-30)
Любич Л. Д. Оцінка впливу супернатанту прогеніторних нейроклітин щура на експресію антигенів CD25 та CD95 клітинами гліом людини/ Л. Д. Любич (стр.31-36)
Ra I. C. Иммуномодулирующие и протекторные свойства мезенхимы стволовых клеток жирового происхождения/ I. C. Ra, S. K. Kang, S. Shin (стр.36-41)
Маріненко М. І. Показники імунітету у хворих на хронічну хворобу нирок І - ІІІ ст., гломерулонефрита діабетичну нефропатію/ М. І. Маріненко [и др.] (стр.42-47)
Дріянська В. Є. Імунотропні та антиоксидантні властивості беміпарину натрію у хворих на хронічну хворобу нирок V стадії/ В. Є. Дріянська [и др.] (стр.48-55)
Липковская И. В. Особенности течения токсоплазмозной инфекции в Одесском регионе, по данным стандартов воз и МКХ-10. Опыт применения препарата аллокин-альфа в лечении токсоплазмозной офтальмопатии и нейротоксоплазмоза/ И. В. Липковская [и др.] (стр.55-62)
Бичкова Н. Г. Імунний статус хворих на хронічний періодонтит при супутній хронічній персистуючій вірусній інфекції/ Н. Г. Бичкова [и др.] (стр.63-67)
Абрамова К. В. Полиморфизм гена TOLL-LIKE рецепторов 4 типа ASP299GLY и состояние антиэндотоксинового иммунитета у больных ревматоидным артритом на фоне гастропатий/ К. В. Абрамова (стр.67-72)
Сидяченко В. А. Клинико-иммунологическая эффективность применения препарата ликопид у имунонекомпетентных детей, в том числе с ПИДЗ и ВИДС/ВИДЗ на фоне хронической, рецидивирующей патологии/ В. А. Сидяченко, Л. И. Самойленко (стр.73-79)
Стасенко А. А. Спосіб прогнозування гнійного післяопераційного ускладнення гострого панкреатиту/ А. А. Стасенко [и др.] (стр.79-81)
Babiy O. Screening adjuvants organic and inorganic nature for constructing cancer vaccines/ O. Babiy [и др.] (стр.81-85)
Гайсенюк Ф. З. Особливості ІЛ-2-залежної ланки імунітету у пацієнтів з захворюванням нирок (пієло- та гломерулонефрит)/ Ф. З. Гайсенюк [и др.] (стр.85-90)
Резниченко Н. А. Ликопид в лечении супружеских пар, инфицированных вирусами папилломы человека высокого онкологического риска/ Н. А. Резниченко (стр.91-94)
Сергеева И. Ε. Диагностическое значение определения SLPI при генерализованном пародонтите/ И. Ε. Сергеева (стр.95-99)
Курченко А. І. Рівень сироваткових цитокінів у хворих на червоний плоский лишай слизової оболонки порожнини рота/ А. І. Курченко, Г. М. Драннік, Р. А. Регурецька (стр.100-102)
Бичков О. А. Вплив комплексної терапії есенціальної гіпертензії, поєднаної з остеоартрозом, на показники системного імунітету/ О. А. Бичков (стр.103-107)
Хоменко І. М. Вплив препарату поліоксидонію на показники системного імунітету у жителів, які постраждали від Чорнобильської катастрофи та вирішення проблеми їх харчування радіоактивно чистими продуктами/ І. М. Хоменко [и др.] (стр.108-113)
Тези доповідей IX міждисциплінарна науково-практична конференція «Епідеміологія, імунопатогенез, діагностика, лікування хламідіозу та TORCH-інфекцій» м. Київ, 26-27 квітня 2012 р (стр.114)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Орос М. М., Фістер Н. В.
Заглавие : Біль у тазу як міждисциплінарна проблема: деякі аспекти
Место публикации : Міжнародний неврологічний журнал. - Київ, 2019. - N 4. - С. 79-82 (Шифр МУ64/2019/4)
Примечания : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-главная: ТАЗОВЫЕ БОЛИ -- PELVIC PAIN
МИОФАСЦИАЛЬНЫЕ БОЛЕВЫЕ СИНДРОМЫ -- MYOFASCIAL PAIN SYNDROMES
Аннотация: Однією з найчастіших причин болю спини є міофасціальний больовий синдром (МФБС). Близько 84,0 % дорослого населення хоча б раз у житті мають епізод болю у попереку, а 40,0–70,0 % — у шиї. Частка скелетно-м’язового болю серед хронічних больових синдромів становить близько 30,0 %. МФБС може виникати як самостійно, так і у структурі вертеброгенного рефлекторного м’язово-тонічного синдрому, він є другою за частотою (після респіраторних захворювань) причиною звернення до лікарів і третьою за частотою причиною госпіталізації. Високий рівень тимчасової і постійної втрати праце­здатності серед хворих із МФБС зумовлює велику соціальну значущість цієї проблеми
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2015г. т.19,N 1
Интересные статьи :
Мороз В. М. Просторово-часові параметри ходьби у чоловіків підліткового та юного віку/ В. М. Мороз [и др.] (стр.6-10)
Чорнопищук Р. М. Дослідження антимікробної активності композиції препаратів левомеколь та ліастен в дослідах "in vitro"/ Р. М. Чорнопищук (стр.11-14)
Черешнюк І. Л. Ефективність адемолу у постреперфузійний період тотальної ішемії ока крізь призму засад сучасної нейроретинопротективної терапії/ І. Л. Черешнюк (стр.14-19)
Черепаха О. Л. Математичне моделювання методом покрокового регресійного аналізу нормативних показників кардіоінтервалографії у жінок 26-35 років з еукінетичним типом гемодинаміки/ О. Л. Черепаха (стр.20-23)
Пугач М. М. Вітамін D-дефіцитний рахіт у дітей першого року життя: клініко-генетичні паралелі/ М. М. Пугач (стр.24-26)
Заічко Н. В. Вплив вітамінів В6, В9, В12 та есміну на систему гідрогенсульфіду в мозку щурів з ізольованою гіпергомоцистеїнемією/ Н. В. Заічко, П. О. Юрченко (стр.26-29)
Дудник В. М. Особливості клінічного перебігу вроджених вад серця у дітей після оперативної корекції залежно від типу порушення гемодинаміки/ В. М. Дудник, О. О. Зборовська (стр.30-33)
Лук’янцева Г. В. Вплив нанесення дефекту великогомілкової кістки після 60-денного введення натрію бензоату на темпи росту скелета у білих щурів/ Г. В. Лук’янцева (стр.34-37)
Глушак А. А. Вестибуло-оральні розміри зубів у хлопчиків та дівчаток з ортогнатичним прикусом в залежності від форми голови та типу обличчя/ А. А. Глушак (стр.37-43)
Школьнік Е. Я. Розбіжності кефалометричних показників між здоровими і хворими на гострий гнійний гайморит юнаками і чоловіками Поділля без урахування краніотипу і брахіцефалів/ Е. Я. Школьнік (стр.44-47)
Шінкарук-Диковицька М. М. Частота хронічного періодонтиту, кістогранулем або кист різців та іклів у соматично здорових чоловіків із різних регіонів України/ М. М. Шінкарук-Диковицька (стр.47-50)
Дзевульська І. В. Гістологічна будова надниркових залоз через 1, 3, 7, 14, 21 і 30 діб у щурів, яким протягом перших семи діб вводили розчин лактопротеїну з сорбітолом/ І. В. Дзевульська (стр.51-54)
Жмурик Д. В. Порівняльна характеристика впливу на ультраструктуру сітківки ока кролика тридцятиденної тампонади перфторорганічною сполукою і "легкою" силіконовою олією/ Д. В. Жмурик, М. В. Мілієнко (стр.55-58)
Школьніков В. С. Структура причин пізніх абортів і мертвонароджених у Вінницькій області за 2014 рік/ В. С. Школьніков [и др.] (стр.59-61)
Бражук М. В. Патоморфологічні та імуногістохімічні особливості децидуальної оболонки і хоріона у жінок з трубною вагітністю/ М. В. Бражук, В. К. Кондратюк, Н. П. Дзісь (стр.62-65)
Волощук Н. І. Вплив гідроген сульфіду на анальгезуючий та протизапальний ефекти диклофенаку натрію в експерименті/ Н. І. Волощук, І. В. Таран, С. А. Конюх (стр.66-69)
Рикало Н. А. Особливості стану імунітету статевонезрілих щурів на тлі хронічного рифампіцин-ізоніазид індукованого гепатиту, їх кореляції з показниками клітинного циклу тимусу та селезінки/ Н. А. Рикало, О. Ю. Гумінська (стр.70-73)
Бойчук О. Г. Поліморфні варіанти гену ендотеліальної N0 синтетази у жінок з безпліддям та порушеннями гепатобіліарної системи/ О. Г. Бойчук (стр.74-77)
Гайструк Н. А. Стан комплексу "мати-плацента-плід" при багатоплідній вагітності/ Н. А. Гайструк (стр.77-80)
Галаченко О. О. Вплив кардіореабілітаційних програм на вірогідність продовження відновлювального лікування пацієнтів з гострим інфарктом міокарда в спеціалізованому санаторно-курортному закладі/ О. О. Галаченко, О. М. Очередько, В. В . Галаченко (стр.81-83)
Гнатишин М. С. Оптимізація комплексного лікування шизофренії з урахуванням клініко-функціональних особливостей / М. С. Гнатишин, О. Г. Буздиган (стр.84-88)
Годлевський А. І. Предиктори розвитку ускладнень у хворих з ізольованою та поєднаною травмою органів черевної порожнини/ А. І. Годлевський, О. Г. Буздиган, А. С. Клімас (стр.88-93)
Гуменюк І. П. Діагностика вертебральних чинників резистентності до лікування при хронічному обструктивному захворюванні легень/ І. П. Гуменюк (стр.94-98)
Дудукіна С. О. Ускладнення профілактичної та лікувальної гіпотермії у хворих з аневризматичними інтракраніальними крововиливами/ С. О. Дудукіна, А. І. Семененко (стр.98-102)
Дудік О. П. Вплив зубної пасти Dr.Wild&co "Emoform actifluor protect" на процеси ремінералізації емалі при початковому карієсі/ О. П. Дудік (стр.102-105)
Закалата Т. Р. Порівняльна характеристика клінічних аспектів лікування трансверзальних аномалій за допомогою міофункціональної апаратури/ Т. Р. Закалата (стр.105-108)
Маракушин Д. І. Оцінка стану симпатоадреналовоїсистеми організму при первинній артеріальній гіпотонії/ Д. І. Маракушин, І. М. Ісаєва (стр.108-111)
Дмитренко С. В. Диференційоване лікування хворих на іхтіоз із використанням ретинолу пальмітату/ С. В. Дмитренко (стр.111-114)
Міщенко В. П. Етіопатогенетичні підходи до профілактики акушерсько-гінекологічних ускладнень/ В. П. Міщенко, І. В. Руденко, М. Б. Запорожченко (стр.114-118)
Ночвіна О. А. Клінічна характеристика жінок з синдромом хронічного тазового болю/ О. А. Ночвіна (стр.118-122)
Одарчук І. В. Особливості клінічного перебігу та лабораторно-інструментальних показників пієлонефриту у дітей раннього віку/ І. В. Одарчук (стр.122-125)
Саволюк С. І. Дискусійні моменти вибору тактики та методу хірургічного лікування ускладнених форм непухлинної обтураційної жовтяниці/ С. І. Саволюк, І. М. Вовчук, В. О. Лосєв (стр.125-130)
Томашевський Я. В. Профілактика ускладненого перебігу гострого панкреатиту біліарної етіології у хворих на цукровий діабет/ Я. В. Томашевський (стр.130-134)
Хомовський В. В. Результати добового моніторування артеріального тиску у хворих на артеріальну гіпертензію, асоційовану з патологією хребта/ В. В. Хомовський (стр.135-138)
Чечуга С. Б. Больовий синдром у жінок репродуктивного віку з оваріковарікоцеле. Клінічна характеристика/ С. Б. Чечуга, Г. А. Сілін (стр.138-140)
Чирка Ю. Л. Вибір хірургічного методу лікування синдрому зап’ясткового каналу/ Ю. Л. Чирка (стр.140-145)
Ярмак О. А. Спосіб попередження транзиторної біліарної гіпертензії після хірургічних маніпуляцій на жовчних протоках/ О. А. Ярмак (стр.145-148)
Коцур Л. Д. Гіподіагностика бронхіальної астми у дітей/ Л. Д. Коцур (стр.148-151)
Нікогосян Л. Р. Визначення психологічних чинників, які заважають нормальному перебігу вагітності/ Л. Р. Нікогосян (стр.151-153)
Присяжнюк В. П. Структурно-функціональні зміни серця у хворих на хронічний гепатит невірусного походження різного віку/ В. П. Присяжнюк (стр.154-157)
Бобровська О. А. Міждисциплінарна інтеграція фармацевтичної ботаніки та фармакогнозії на кафедрі фармації/ О. А. Бобровська (стр.158-161)
Булавенко О. В. Апробація методу флуоресцентної спектроскопії для діагностики післяпологових ускладнень/ О. В. Булавенко [и др.] (стр.161-167)
Болюх Б. А. Неінвазивна діагностика меланоцитарних захворювань шкіри методом спектрофотометрії дифузного відбивання/ Б. А. Болюх [и др.] (стр.167-171)
Горай М. А. Досвід викладання курсу "Сестринська практика в стоматології™ студентам ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ М. А. Горай, Л. Ф. Курдиш (стр.172-173)
Довганюк І. Е. Особливості та методичні напрямки післядипломної освіти сімейних лікарів на Вінничині/ І. Е. Довганюк (стр.174-176)
Козловський Ю. К. Застосування інтерактивних методів навчання невідкладних станів/ Ю. К. Козловський (стр.177-179)
Кушта А. О. Можливості використання стимулятора периферичних нервів Stimuplex DIG RC фірми B.Braun в щелепно-лицевій хірургії/ А. О. Кушта (стр.179-182)
Руда І. В. Метод "Мозкового штурму" в міждисциплінарному контексті при вивченні теми: "Хронічний рецидивуючий афтозний стоматит у дітей і підлітків. Етіологія. Патогенез. Клініка. Діагностика. Лікування"/ І. В. Руда, Ю. Й. Рудий, О. І. Башинська (стр.183-186)
Savolyuk S. I. Principles and technology of independent work in modern conditions of innovative educational and information space/ S. I. Savolyuk (стр.187-189)
Шкільняк Л. І. Дискусія як метод інтерактивного навчання у вищій медичній школі/ Л. І. Шкільняк (стр.189-192)
Лонський Л. Й. Про викладання урології у вищих медичних закладах України/ Л. Й. Лонський (стр.192-193)
Баліцька О. П. Маркетинговий та фармакоекономічний аналіз фармакотерапії негоспітальної пневмонії в умовах стаціонару/ О. П. Баліцька, М. А. Артемчук, Р. С. Стецюра (стр.194-197)
Ваколюк Л. М. Ожиріння: профілактичні та медико-соціальні аспекти/ Л. М. Ваколюк, О. С. Сокур, Т. В. Секрет (стр.197-201)
Гур’єв С. О. Травмогенез та медико-соціальні наслідки інволютивних переломів проксимального відділу стегнової кістки/ С. О. Гур’єв [и др.] (стр.201-204)
Ляшенко О. О. Соціальний статус та ефективність лікування хворих на туберкульоз легень/ О. О. Ляшенко [и др.] (стр.204-207)
Рудавка С. І. Проблема удосконалення системи оподаткування доходів фізичних осіб в Україні та його вплив на стан фінансування охорони здоров’я/ С. І. Рудавка (стр.207-212)
Яремина І. В. Вплив тривалості перебування у стаціонарі на тривалість періоду між черговими госпіталізаціями/ І. В. Яремина, Н. М. Кізлова (стр.212-215)
Гунько Б. А. Посттравматичний стресовий розлад - в розрізі часу/ Б. А. Гунько (стр.216-219)
Касьяненко Д. М. Обумовленість необхідності комплексного підходу при діагностиці та лікуванні дистального прикусу/ Д. М. Касьяненко (стр.220-223)
Катілов О. В. Механізми болю й особливості діагностики больових синдромів у дітей/ О. В. Катілов [и др.] (стр.224-229)
Керничний В. В. Мультивісцеральні резекції в хірургічному лікуванні місцево поширеного колоректального раку/ В. В. Керничний, А. І. Суходоля, І. О. Козак (стр.229-238)
Кириченко Л. М. Вплив гуморальних та клітинних факторів імунного захисту на розвиток плаценти при гестозах/ Л. М. Кириченко (стр.238-243)
Корчинський В. С. Кардіореабілітація: сучасний стан та пріоритети розвитку/ В. С. Корчинський (стр.244-247)
Лонський Л. Й. Морфологічні зміни в підшлунковій залозі при набряклій і деструктивній формах гострого панкреатиту/ Л. Й. Лонський (стр.248-251)
Маєвський О. Е. Клініко-морфологічна характеристика первинних пухлин серця, методи лікування та діагностики, прогноз/ О. Е. Маєвський [и др.] (стр.252-255)
Ольхова І. В. Головний біль типу напруги у дітей: сучасні уявлення/ І. В. Ольхова [и др.] (стр.255-259)
Ткаченко Т. В. Мікроскопічний коліт: клініка, діагностика та лікування (огляд літератури та власне спостереження)/ Т. В. Ткаченко (стр.259-263)
Майко О. В. Рання діагностика хронічної ниркової недостатності/ О. В. Майко (стр.263-268)
До ювілею Василя Васильовича Погорілого (стр.269-270)
В пам’ять про видатного вченого-земляка - Кана Дмитра Вавиловича (стр.270)
Кланца О. П. Микола Іванович Пирогов і формування вітчизняної системи вищої медичної освіти в першій половині XIX століття. Повідомлення 3. Від 40-х до початку 60-х рр. XIX ст/ О. П. Кланца (стр.271-279)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Калуєв А. В.
Заглавие : Друга міждисциплінарна конференція з проблем психопатологій, присвячена пам’яті проф.Г.М.Чайченка
Место публикации : Фізіологічний журнал. - Київ, 1999. - Т. 45, № 3. - С. 120-123 (Шифр ФУ6/1999/45/3)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Ходош Э. М. Гриппозная пневмония: эпидемиология и клинико-лучевая параллель / Э. М. Ходош (стр.5-9)
Місце балоксавіру в лікуванні грипу (стр.10-11)
П’ять міфів про грип та вакцинацію (стр.11-13)
Зайков С. В. Чи існує проблема алергії на кофеїн і кофеїновмісні продукти?/ С. В. Зайков, П. В. Гришило, Т. В. Кириленко (стр.14-20)
Яковенко О. К. . Рідкісні інтерстиційні захворювання легень як міждисциплінарна проблема. Клінічний випадок лімфангіолейоміоматозу, асоційованого з комплексом туберозного склерозу/ О. К. Яковенко, Р. Б. Сидор, О. В. Соловей (стр.22-26)
Крамарьов С. О. Чи такий небезпечний кір? Підгострий склерозуючий коровий паненцефаліт: клінічна картина, перебіг, випадки з практики/ С. О. Крамарьов [та ін.] (стр.28-34)
Клінічні рекомендації щодо антибіотикотерапії ЛОР-інфекцій. Національний інститут здоров’я і якості медичної допомоги Великобританії (The National Institute for Health and Care Excellence (NICE) (стр.37-42)
Kapur S. Атопічний дерматит (Канадські рекомендації)/ S. Kapur, W. Watson, S. Carr (стр.46-51)
Головач І. Ю. Роль мікробіому при спондилоартритах. Трансплантація фекальної мікробіоти при спондилоартритах готова до клінічних випробувань?/ І. Ю. Головач, Є. Д. Єгудіна (стр.52-61)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Першко І. О., Тодосійчук Н. А.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy”
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 49-55 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
ОБМЕН ВЕЩЕСТВ -- METABOLISM
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Першко І. О., Тодосійчук Н. А.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy ”
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 49-55 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти міждисциплінарної інтеграції при викладанні біологічної хімії. Розглянуто механізм реалізації предметно-орієнтованого навчання в межах вертикальної міждисциплінарної інтеграції на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії». Запропоновано конкретні шляхи підвищення ефективності викладання біохімії засобами міжпредметних зв’язків. Реалізація принципів міждисциплінарної інтеграції під час проведення лекційних занять вимагає від викладача глибоких знань не лише його предмета, але й багатьох інших навчальних дисциплін, у тому числі і предметів фахової підготовки студентів-фармацевтів. Вкрай важливо дотримуватися оптимального балансу між матеріалом теми, що вивчається під час лекції, та інформацією суміжних тем чи навчальних дисциплін. Використання принципів міждисциплінарної інтеграції при вивченні біологічної хімії сприяє підвищенню мотивації студентів, а саме усвідомленню практичної значущості навчального матеріалу та набутих компетентностей у майбутній професійній діяльності
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бобровська О. А.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція фармацевтичної ботаніки та фармакогнозії на кафедрі фармації
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 158-161 (Шифр ВУ80/2015/19/1)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
РАСТЕНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ -- PLANTS, MEDICINAL
БОТАНИКА -- BOTANY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Левченко Л. І., Деєва Т. В., Степаненко О. Ю., Гірка В. Д.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 22-26 (Шифр ПУ56/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY
Аннотация: Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» одним з основних принципів державної політики в галузі вищої освіти є інтеграція системи вищої освіти України у світову систему при збереженні та розвитку досягнень і традицій української вищої школи. Висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки середнього медичного персоналу, розглянуто чинники оптимізації викладання на основі міждисциплінарних зв'язків. Показано, що застосування інтеграційних навчальних технологій дає змогу формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, є ефективним варіантом складової вдосконалення методів викладання офтальмології в Медичному коледжі, дає змогу комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування різних дисциплін: офтальмології, гістології, анатомії. Для вирішення основних завдань міждисциплінарної інтеграції важливі послідовність і систематичність. Подані основні види та форми міждисциплінарної інтеграції, які є одним з елементів покращення якості знань, логічного аналітичного та системного мислення, формування високоякісних фахівців. Особливу увагу приділено сучасним вимогам до викладання, умінь і практичних навичок в умовах кредитно-модульної системи оцінки навчання
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шульгай А. Г., Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary integration as a part of problem-based learning in the medical university
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 113-116 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – обґрунтувати важливість застосування міждисциплінарної інтеграції при підготовці майбутніх медиків. Основна частина. У статті висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки лікарів, розглянуто фактори оптимізації процесу підготовки фахівців на основі міжпредметних зв’язків. Показано, що застосування інтегративних навчальних технологій дозволяє формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні теоретичних дисциплін. Висновок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволить підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, дасть можливість комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні різноманітних дисциплін
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волощук Н. І., Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран І. В.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші
Параллельн. заглавия :Interdisciplinary integration as an improving factor of teaching pharmacology in medical universities
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 8-11 (Шифр МУ7/2016/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Аннотация: У статті розглянуті роль та місце міждисциплінарної інтеграції як фактора удосконалення викладання на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Міждисциплінарні зв’язки допомагають доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої, об’єднують їх і забезпечують формування професійно важливих вмінь та навичок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволяє підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування даних різноманітних дисциплін
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паласюк Б. М., Шкільна М. І.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти
Параллельн. заглавия :Іnterdisciplinary integration as the basis of professional orientation of education in higher medical educational institution
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 42-46 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-главная: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Аннотация: У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Багаторічний досвід викладання навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» свідчить про наявність тісних інтеграційних зв’язків з іншими дисциплінами, насамперед, анатомією людини, фармакологією, біологією тощо, а також у контексті значення латинської мови для формування термінологічної компетентності майбутніх медиків з усіма дисциплінами, які студенти вивчають на старших курсах. Сучасна анатомічна термінологія складається переважно з латинських термінів, тому формування на заняттях з латинської мови умінь правильного читання анатомічних термінів, засвоєння основ латинської граматики, необхідної лексики і греко-латинських словотворчих елементів сприяє виробленню навичок грамотного використання анатомічних номенклатурних найменувань і дозволяє студентам використовувати набуті теоретичні знання на заняттях з анатомії. Метою вивчення розділу «Фармацевтична термінологія» у курсі латинської мови є навчити студентів правильно виписувати рецепти на різні форми ліків, сприяти усвідомленому засвоєнню і вживанню фармацевтичних термінів і таким чином сформувати термінологічну основу для вивчення предмета «Фармакологія». Під час вивчення клінічної термінології студенти вчаться формулювати прості медичні діагнози, засвоюють загальні вислови, які описують властивості стану хвороби і способи її лікуванняThe article deals with the role of interdisciplinary integration as a necessary component of the educational process in the system of medical education; it allows to supplement the content of one discipline with knowledge from another and substantiates the possibility of comprehensive solution of tasks of medical practice using the method of wide integration of information acquired during the study of various disciplines. Long experience in teaching the subject “Latin and Medical Terminology” shows the presence of close integration links with other disciplines, e.g. Human Anatomy, Pharmacology, Biology, etc., as well as in the context of the importance of Latin for the formation of terminological competence of future doctors in all disciplines, which senior students study. Modern anatomical terminology consists mainly of Latin terms, therefore the formation of the correct reading skills of anatomical terms in the Latin language classes and mastering the basis of Latin grammar, vocabulary, Greek and Latin word-building elements contribute to develop skills of competent application of anatomical nomenclature and allow students to use the acquired theoretical knowledge in anatomy classes. The purpose of studying the “Pharmaceutical Terminology” section in the Latin Language course is to teach students to write prescriptions correctly for various forms of drugs, to promote the conscious mastering and usage of pharmaceutical terms and thus, to form a terminological basis for studying the “Pharmacology” subject. Students learn to formulate simple medical diagnoses, understand general expressions that describe the properties of the disease and ways to treat it during clinical terminology studying
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Солєйко О. В., Рикало Н. А., Осипенко І. П., Солейко Л. П.
Заглавие : Міждисциплінарна проблема: синдром недиференційованої дисплазії сполучної тканини
Место публикации : Мистецтво лікування. - 2014. - № 2. - С. 63 (Шифр МУ55/2014/2)
MeSH-главная: СОЕДИНИТЕЛЬНОЙ ТКАНИ БОЛЕЗНИ -- CONNECTIVE TISSUE DISEASES
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пасічник І. П., Кукуруза Г. В.
Заглавие : Міждисциплінарна сімейно-центрована програма раннього втручання на етапі первинної медико-санітарної допомоги дітям
Место публикации : Перинатологія та педіатрія. - 2013. - № 4. - С. 105-107 (Шифр ПУ3/2013/4)
MeSH-главная: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Скрипник Т. О.
Заглавие : Міждисциплінарна співпраця в організації медичної допомоги, освіти та соціальної підтримки осіб із розладами аутистичного спектра
Место публикации : НейроNEWS. - 2019. - № 6. - С. 7-12 (Шифр НУ43/2019/6)
MeSH-главная: АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
ОБМЕН МЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАЦИЕЙ -- HEALTH INFORMATION EXCHANGE
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: За матеріалами ІІІ Науково-практичної школи з питань аутизму (6–8 червня 2019 р., Полтава, Україна)Цьогоріч на початку червня у Полтаві відбулася ІІІ Науково-практична школа з питань аутизму. Започатковано цей захід ще три роки тому, коли у Львові за ініціативи учасників секції дитячої психі­атрії Асоціації психіатрів України та за підтримки Державної установи «На­уково-дослідний інститут психіатрії МОЗ Украї­ни» було проведено першу школу з обміну досвідом, ­поширення та вдосконалення знань про розлади аутистич­ного спектра (РАС). У світі сьогодні на РАС хворіє ­кожна ­68-ма дитина. Надання медичної та соціальної допомоги, відповідних освітніх послуг (від дитинства до літнього віку) стає тяжким фінансовим тягарем для суспільства. Чим рані­ше вдається діагностувати захворювання та призначити спеціальні науково обґрунтовані методи ­реабілітації, тим кращим буде прогноз для інтеграції, адаптації такої дитини у суспільний простір протягом життя
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Міжнародний ендокринологічний журнал -2017г. т.13,N 7
Интересные статьи :
Гудзь А. С. Вплив поліморфізмів rs2010963 і rs699947 гена VEGFA на клінічні та лабораторні показники при діабетичній ретинопатії у хворих на цукровий діабет 2-го типу/ А. С. Гудзь, С. В. Зябліцев, Г. Є. Захаревич (стр.13-19)
Саволюк С. І. Лікування та профілактика печінкової дисфункції при гострому панкреатиті біліарної етіології у хворих на цукровий діабет/ С. І. Саволюк, Я. В. Томашевський, Т. О. Мельник (стр.20-27)
Соколова Л. К. Сахарный диабет и атеросклероз. Роль процессов воспаления в патогенезе (обзор литературы)/ Л. К. Соколова [и др.] (стр.28-40)
Ляшук Р. П. Метаболічний синдром як міждисциплінарна проблема (огляд літератури)/ Р. П. Ляшук, П. М. Ляшук (стр.43-46)
Horodynska O. Y. Syndrome of hypothyroidism as a factor of cardiovascular pathology development (literature review)/ O. Y. Horodynska (стр.47-49)
Новые стратегии ранней диагностики, профилактики, лечения эндокринной и инфекционной патологии у женщин репродуктивного возраста (стр.51-57)
Михайличенко Т. Е. Морфологические изменения головного мозга при диабетической энцефалопатии/ Т. Е. Михайличенко (стр.58-66)
Даньярова Л. Б. Оценка распространенности и анализ основных факторов риска сахарного диабета 2-го типа среди жителей г. Актобе и Актюбинской области (Республика Казахстан)/ Л. Б. Даньярова [и др.] (стр.67-74)
Пам’яті Ірини Георгіївни Бабенко (стр.75)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Міжнародний ендокринологічний журнал -2019г. т.15,N 6
Интересные статьи :
Тронько Н. Д. Современные достижения клинической патофизиологии в изучении патогенеза сахарного диабета 1-го и 2-го типа у человека/ Н. Д. Тронько, К. П. Зак (стр.11-23)
Архипкіна Т. Л. Вплив інфекції Helicobacter pylori на гормонально-метаболічні показники й маркери хронічного запалення у жінок, хворих на синдром полікістозних яєчників/ Т. Л. Архипкіна, В. О. Бондаренко, Л. П. Любимова (стр.25-32)
Місюра К. В. Особливості секреції мелатоніну й серотоніну у молодих жінок із різною масою тіла та їх взаємозв’язок з розвитком інсулінорезистентності/ К. В. Місюра, К. Г. Манська (стр.33-42)
Колотило О. Б. Корекція ендотеліальної дисфункції та порушень мікроциркуляції в пацієнтів із критичною ішемією нижніх кінцівок та високим ризиком розвитку реперфузійно-реоксигенаційних ускладнень/ О. Б. Колотило (стр.43-48)
Алудван М. Б. Метаболічні предиктори та дефіцит вітаміну D у пацієнтів із цукровим діабетом 2-го типу/ М. Б. Алудван, Н. М. Кобиляк, Ю. І. Комісаренко (стр.49-58)
Сорокман Т. В. Стан мелатонін-асоційованої гормональної системи в дітей із надмірною масою тіла/ Т. В. Сорокман, О. В. Макарова, Д. І. Колєснік (стр.59-64)
Рикова О. В. Некласична вроджена гіперплазія кори надниркових залоз унаслідок дефіциту 21-гідроксилази: лабораторні критерії діагностики й контролю ефективності лікування (частина 2)/ О. В. Рикова (стр.67-73)
Паньків В. І. Можливості вілдагліптину в оптимальному контролі цукрового діабету 2-го типу/ В. І. Паньків (стр.75-80)
Эль Зейн В. А. Особенности лечения сахарного диабета 2-го типа у пожилых/ Зейн В. А. Эль, Т. В. Мохорт (стр.81-93)
Паньків І. В. Поєднання ожиріння з різними інфекціями як міждисциплінарна проблема сучасної клінічної медицини/ І. В. Паньків (стр.95-100)
Юзвенко Т. Ю. Новые возможности применения альфа-липоевой кислоты: роль энантиомеров/ Т. Ю. Юзвенко, С. А. Тарасенко, О. В. Марченко (стр.101-108)
Вітаємо Пасєчко Надію Василівну! (стр.109)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/ Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук (стр.5-9)
Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/ С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко (стр.10-15)
Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/ Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило (стр.16-24)
Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян (стр.25-31)
Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/ Н. І. Корильчук (стр.32-36)
Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/ О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко (стр.37-41)
Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/ Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна (стр.42-46)
Процайло О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/ О. М. Процайло [та ін.] (стр.47-50)
Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/ I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.51-55)
Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/ О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова (стр.56-60)
Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/ Ю. С. Мазуренко (стр.61-67)
Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/ Л. Я. Посоленик (стр.68-73)
Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/ S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha (стр.74-79)
Nazaruk V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy”/ V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha (стр.80-84)
Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/ I. A. Prokop, H. Ya. Kitura (стр.85-89)
Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/ Л. В. Лимар (стр.90-96)
Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/ Л. М. Лиха (стр.97-101)
Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/ О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин (стр.102-106)
Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/ К. Л. Стефанишин (стр.107-116)
Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/ T. I. Khvalyboha (стр.117-122)
Kosenko V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training/ V. M. Kosenko (стр.123-127)
Vorona I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.128-135)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3 (дод.)
Интересные статьи :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-35 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)