Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (5)Библиотечные издания (9)Высшее образование (48)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=освітні<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Антоненко, М. Ю.
    Соціологічне та епідеміологічне обгрунтування оптимізації профілактики захворювань пародонту. Освітні програми [Текст] / М. Ю. Антоненко, Л. Ф. Сідельнікова, Д. М. Ставська // Современная стоматология. - 2006. - № 3. - С. 37-42

Рубрики: Периодонта болезни--проф

   Стоматологические исследования


   Эпидемиологические исследования


   Ротовой полости гигиена


Доп.точки доступа:
Сідельнікова, Л. Ф.
Ставська, Д. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 62-65


MeSH-главная:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, организация и управление, снабжение и распределение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
Доп.точки доступа:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболева, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 124-127


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
Доп.точки доступа:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболєва, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

4.


    Віничук, С. М.
    Освітні програми профілактики транзиторних ішемічних атак та/чи інсульту [Текст] / С. М. Віничук, О. Є. Фартушна // Український медичний часопис = Украинский медицинский журнал=Ukrainian medical journal : Наук.-практ. загальномед. журн. - 2014. - № 5. - С. 49-51. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1562-1146


MeSH-главная:
ИНСУЛЬТ -- STROKE (профилактика и контроль)
МОЗГА ГОЛОВНОГО ИШЕМИЧЕСКАЯ АТАКА ТРАНЗИТОРНАЯ -- ISCHEMIC ATTACK, TRANSIENT (осложнения, профилактика и контроль)
ПРОФИЛАКТИКА ВТОРИЧНАЯ -- SECONDARY PREVENTION (обучение)
ПРОФИЛАКТИКА ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY PREVENTION (обучение)
Доп.точки доступа:
Фартушна, О. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Ковальчук, Л. І.
    Сучасні освітні технології засвоєння практичних навичок лікарями загальної практики [Текст] / Л. І. Ковальчук, Ю. В. Прокопчук, О. В. Найдьонова // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2015. - № 1/2. - С. 175-177 . - ISSN 0049-6804


MeSH-главная:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Доп.точки доступа:
Прокопчук, Ю. В.
Найдьонова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Від кафедри професійної гігієни Київського медичного інституту до кафедри гігієни та екології № 2 Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця: наукові та освітні пріоритети протягом 95 років (1923- 2018 рр.) [Текст] = From the occupational hygiene department of Kyiv medical institute to the department of hygiene and ecology № 2 of National O. Bohomolets medical university: scientific and educational priorities for 95 years (1923-2018) / О. П. Яворовський [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2018. - № 4. - С. 58-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (история, кадры, обучение, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (история, кадры, организация и управление, тенденции)
Аннотация: В статті викладено дані щодо історії становлення кафедри гігієни праці та професійних захворювань з часу її створення (1923 рік) до переміщення у спеціально спроектований і зведений в кінці 60-х на початку 70-х років ХХ століття санітарно-гігієнічний корпус КМІ. Охоплено періоди завідування кафедрою професорами Підгаєцьким В.Я. (1923-1929), Лєбєдєвим В.О. (1930-1941), Медведем Л.І. (1943-1952), Шахбазяном Г.Х. (1952-1972). Акцентовано увагу на пріоритетних питаннях наукових досліджень і освітньої діяльності, що здійснювались в різні роки. Окреслено внесок кафедри у підготовку кадрів лікарів-профілактиків і розвиток гігієни праці як науки. Підкреслено роль співробітників у створенні нормативно-правової бази для санепідслужби
Доп.точки доступа:
Яворовський, О. П.
Паустовський, Ю. О.
Нікітюк, О. А.
Зенкіна, В. І.
Гончарук, Г. О.
Шкурко, Г. А.
Солоха, Н. В.
Брухно, Р. П.
Зінченко, Т. А.
Марченко, М. Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Від кафедри професійної гігієни КМІ до кафедри гігієни та екології № 2 НМУ імені О. О. Богомольця: наукові і освітні пріоритети протягом 95 років (1923-2018) [Текст] = From the occupational hygienedepartment of the Kiev medical institute to the department of hygiene and ecology 2 of Bogomolets National medical university: scientific and educational priorities for 95 years (1923-2018 years) / О. П. Яворовський [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (история, кадры, тенденции)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (история, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ, НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОРГАНИЗАЦИИ И ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- HEALTH SERVICES RESEARCH (история, кадры, тенденции)
ЖИЗНЕОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ ЗАМКНУТЫЕ -- ECOLOGICAL SYSTEMS, CLOSED
КРАТКИЙ ОБЗОР -- OUTLINES
Аннотация: В статті охоплений період розвитку кафедри гігієни праці та професійних захворювань від початку 70-х років ХХ століття до сьогодення. Висвітлена наукова і освітня діяльність кафедри під керівництвом професора Шевченка А.М. (1972-1993) і професора Яворовського О.П. (з 1993 року і дотепер). Акцентована увага на змінах в освітній діяльності і підготовці кадрів лікарів-профілактиків впродовж останніх 20-ти років, зокрема тих, які зумовлені реформуванням санепідслужби і внесенням з навчальних планів і програм нових дисциплін – «Безпека життєдіяльності, основи біоетики та біобезпеки» і «Охорона праці в медичній галузі»
The article contains covered the Departmentof Occupational Healthand Occupational Diseases development period from the time of its foundation (1923) until today. During that period, the heads of the chair were A.M. Shevchenko (1972-1993) and A.P. Yavorovsky (from 1993 to the present day). Attention is focused on the changes in the educational activity and training of the staff of preventive doctors in the last twenty years have been characterized, especially those that are conditioned by the reform of the sanitary epidemiological service and the inclusion in the curricula and programs of new disciplines - "Life Safety, Bases of Bioethics and Biosafety", "Occupational Health and safety in the healthcare sector»
Доп.точки доступа:
Яворовський, О. П.
Паустовський, Ю. О.
Нікітюк, О. А.
Шевцова, В. М.
Зенкіна, В. І.
Гончарук, Г. О.
Шкурко, Г. А.
Солоха, Н. В.
Брухно, Р. П.
Зінченко, Т. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Саксонов, С. Г.
    Вивчення рівня знань і практичних навичок фахівців офтальмологічного профілю та їх освітні потреби [Текст] = Level of knowledge, practical skills and training needs of ophthalmologists / С. Г. Саксонов // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2017. - N 4. - С. 73-79


MeSH-главная:
ОФТАЛЬМОЛОГОВ АССИСТЕНТЫ -- OPHTHALMIC ASSISTANTS
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY
Аннотация: Мета: визначення рівня кваліфікації лікарів офтальмологічного профілю та їх сучасних інформаційно-освітніх потреб. Матеріали і методи. Використано бібліографічний, соціологічний, медико-статистичний та інформаційно-аналітичний методи. Результати. Високо оцінюють рівень своєї кваліфікації 65,2±3,3 на 100 опитаних фахівці офтальмологічного профілю, низько – 12,4±2,3, утрималися від оцінки 22,3±2,9. Більше половини респондентів відвідували курси підвищення кваліфікації 1 раз на 5 років. При цьому, 18,6±2,7 на 100 опитаних робили це 2 і більше разів на рік, тоді як менше 1 разу на 5 років – 12,4±2,3, а 12,9±2,3 їх взагалі не проходили. Причинами низької частоти підвищення кваліфікації є неможливість відриву від роботи (42,2±3,3 на 100 опитаних), зменшення заробітку на період навчання (13,8±2,3), високу вартість витрат на проживання та дорогу (26,6±3,0), високу вартість деяких форм підвищення кваліфікації на комерційній основі (74,3±3,0). Підтвердили потребу у підвищенні кваліфікації 75,0±3,0 на 100 офтальмологів. Встановлено бажані форми підвищення кваліфікації лікарів офтальмологічного профілю. Висновки. Отримані результати щодо кваліфікації лікарів, їх сучасних інформаційно-освітніх потреб є важливою передумовою обґрунтування заходів з удосконалення надання офтальмологічної допомоги населенню
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Борисенко, Л. Л.
    Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів [Текст] / Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 10-16


MeSH-главная:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: Згідно мети дослідження у статті розкрито основні аспекти застосування здоров’язберігаючих освітніх технологій в сучасній системі вищої освіти, які розглядаються як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів на основі ергономічного підходу. Цей підхід попереджує руйнування здоров’я при одночасному створенні системи сприятливих для здоров’я умов всіх учасників цього процесу. Методологічною основою дослідження є положення теорії оптимізації навчально-виховного процесу Ю. Бабанського, теорії оптимального управління навчанням В. Беспалько, Т. Ільїної, Н. Тализіної. За результатами дослідження виявлено, що причинами виникнення негативних функціональних станів студентів є значне перевантаження різними видами навчальної діяльності та збільшення обсягів навчальної інформації для засвоєння, що призводять до виникнення у них тривоги, занепокоєння, втоми, зниження навчальної успішності. З метою оптимізації навчальної діяльності студентів запропоновано заходи з дотриманням ергономічних вимог щодо створення відповідних організаційних та соціально-психологічних умов навчання
Доп.точки доступа:
Журавська, Л. М.
Мендрух, Ю. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України [Текст] / В. Д. Куроедова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 70-72

Доп.точки доступа:
Куроедова, В. Д.
Галич, Л. Б.
Головко, Н. В.
Сірик, В. А.
Куроедова, К. Д.
Чикор, Т. О.
Макарова, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-28 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)