Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (9)Библиотечные издания (19)Высшее образование (19)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=професійний<.>)
Общее количество найденных документов : 66
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Симчич, Х. С.
    Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти [Текст] = Lifelong professional doctor’s development as the key direction of postgraduate education / Х. С. Симчич, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
Аннотация: Визначено законодавчу базу безперервного професійного розвитку як стратегічного перспективного напрямку розвитку післядипломного навчання, що постійно оновлюється. Акцентовано підходи до безперервного професійного розвитку Всесвітньої федерації медичної освіти та Європейського союзу медичних фахівців. Подано існуючу систему навчання лікарів на кафедрі терапії і сімейної медицини післядипломної освіти ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”. Визначено ключові напрямки розвитку, співпраці, етапи організаційного навчання та проблеми безперервного професійного розвитку лікарів Прикарпаття, шляхи подолання проблем та імплементації світових стандартів. Висновки. Безперервний професійний розвиток повинен бути “наріжним каменем” післядипломної освіти, як засіб акумуляції професійних знань і вмінь для гармонійного розвитку конкурентоспроможного, цілеспрямованого і здатного до постійного самовдосконалення лікаря. Це має бути також і пріоритетом діяльності закладів охорони здоров’я та мотивацією до самовдосконалення фахівця. Кафедра здійснює традиційні форми організації післядипломної освіти лікарів, бере активну участь в інноваційних підходах навчально-освітньої діяльності лікарів терапевтичного профілю. Застосування нових організаційних форм навчання сприяє мотивації до активного безперервного професійного розвитку. Взаємодія освітніх медичних закладів у рамках безперервного професійного розвитку лікаря є міцним фундаментом діяльності системи охорони здоров’я в цілому
Доп.точки доступа:
Федоров, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Професійний аспект індивідуальної програми реабілітації: стан в Черкаській області та сучасні можливості інвалідів для реалізації професійної освіти в Україні [Текст] / Л. Ю. Науменко [та ін.] // Сімейна медицина. - 2015. - № 4. - С. 29-31


MeSH-главная:
ИНВАЛИДЫ -- DISABLED PERSONS
РЕАБИЛИТАЦИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- REHABILITATION, VOCATIONAL
ПРОГРАММЫ -- PROGRAMS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
УКРАИНА -- UKRAINE
Доп.точки доступа:
Науменко, Л. Ю.
Лепський, В. В.
Борисова, І. С.
Макаренко, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Стратегія подолання ВІЛ-інфекції в Україні: професійний погляд на проблему [Текст] // Український медичний часопис = Украинский медицинский журнал=Ukrainian medical journal : Наук.-практ. загальномед. журн. - 2013. - № 6. - С. 30-32 . - ISSN 1562-1146


MeSH-главная:
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (эпидемиология)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (организация и управление)
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Закон України «Про професійний розвиток працівників» [Текст] // СтоматологИНФО. - 2016. - № 4 (Спецвыпуск). - С. 2-4


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- PEER REVIEW, HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция, стандарты, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Запрошуємо Вас на професійний стоматологічний конгрес "Медмаркет груп збирає друзів" [Текст] // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2016. - № 1. - С. 110-111 : фот. кольор.


MeSH-главная:
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Професійний стрес та стан здоров’я лікарів загальної практики-сімейної медицини (пілотне дослідження) [Текст] / Л. В. Хіміон [та ін.] // Сімейна медицина. - 2013. - № 4. - С. 96-99


MeSH-главная:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Доп.точки доступа:
Хіміон, Л.В.
Ященко, О.Б.
Данилюк, С.В.
Климась, І.В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Професійний вплив розчинників та пізнавальні властивості [Текст] // Український журнал з проблем медицини праці. - 2012. - № 3. - С. 77-78

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Професійний вплив пестицидів та ризик раку: огляд [Текст] // Український журнал з проблем медицини праці. - 2012. - № 3. - С. 77

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Зауваження стосовно типового положення про безперервний професійний розвиток педагогічних та науково- педагогічних працівників вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, закладів післядипломної освіти та медичних університетів України [Текст] / В. Є. Медведєв [та ін.] // Променева діагностика, променева терапія. - 2013. - № 1/2. - С. 71-72


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (кадры)
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL (обучение)
Доп.точки доступа:
Медведєв, В. Є.
Мечев, Д. С.
Бабій, Я. С.
Краснов, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Соколова, І. І.
    Інтенсивність враження карієсом та узагальнені індекси потреби у лікуванні пародонту серед осіб, які мають професійний контакт з вібрацією [Текст] / І. І. Соколова, М. А. Кашаба // Вісник проблем біології і медицини. - 2013. - Т. 1, № 4. - С. 347-351

Доп.точки доступа:
Кашаба, М. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)