Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (232)Высшее образование (6)Краеведение (7)Редкие издания (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=психіатрія<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.
Шифр: УУ14/2021/спецвип. №3
   Журнал

Український науково-медичний молодіжний журнал [Текст]. - Выходит ежеквартально
2021г. спецвип. №3
Содержание:
Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих вчених «ПАТОЛОГІЧНА АНАТОМІЯ - ОСНОВА ВСІХ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ВИМОГИ СЬОГОДЕННЯ» 18-19 листопада 2021 року. - С.6-26
«Щорічна міжнародна конференція молодих науковців» «Annual Young Medical Scientists’ Conference 2021, AYMSConf 2021» 25-26 листопада 2021. - С.27-105
Акушерство і гінекологія. - С.28-34
Внутрішня медицина. - С.35-49
Лінгвокультурологічні аспекти лікарської практики. - С.50-63
Профілактична медицина. - С.64-71
Психологія і психіатрія. - С.72-78
Стоматологія. - С.79-86
Фармакологія, клінічна фармакологія та фармація. - С.87-104
Хірургія. - С.105-109
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


   
    Психологія і психіатрія [Текст] = Psychology & psychiatry // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №3. - С. 72-78


MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПСИХОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, CLINICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Оптимізація терапії пацієнтів із великим депресивним розладом і порушеннями функціонування [Текст] // НейроNEWS. - 2019. - № 4. - С. 29-33


MeSH-главная:
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER (терапия)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (патофизиология, терапия)
Аннотация: За матеріалами VII Науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психіатрія XXI століття: інновації у медицині залежностей» (17–19 квітня 2019 р., Київ, Україна)
Щорічна міжнародна наукова конференція «Психіатрія XXI століття: інновації в медицині залежностей», яку організовує Асоціація пси­хіатрів України, МОЗ України та Державна ­Установа «Науково-­дослідний інститут психіатрії МОЗ України», – це унікальна наукова, освітня та соціальна подія, що ­традиційно стає важливим заходом у календарі ­психіат­рів і психологів — експертів у галузі психічного здоров’я зі всієї України. Конференція отримала підтримку та статус Всесвітньої психіатричної асоціації (WPA Co-Sponsored Meeting), а також акредитацію Європейської ради з акредитації для продовження медичної освіти (EACCME®). Генеральним спонсором заходу виступила компанія Лунд­бек — спеціалізована фармацевтична компанія у галузі лікування захворювань центральної нервової системи
Доп.точки доступа:
Психіатрія XXI ст.: іновації у медицині залежностей, міжнарод. науково- практ. конференція

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Мруг, О. Ф.
    Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу [Текст] = Optimization of styles and methods of teaching discipline "Psychiatry, Addictology" through the prism of transactional analysis / О. Ф. Мруг // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 372-376. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS (кадры, методы, обучение, организация и управление)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (кадры, методы, обучение, организация и управление)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (кадры, методы, обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Актуальність оптимізації та інтенсифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах медичного профілю не викликає сумнівів. Пошук нових варіантів педагогічного направлення для становлення та подальшого розвитку компетентних спеціалістів, які були б здатні використовувати весь свій професійний потенціал для надання якісної медичної допомоги населенню, вдосконалення вже існуючих методів викладання дисциплін, а також розробка адекватних та диференційованих підходів до навчання знаходяться в центрі уваги. Досвід групових процесів допомагає створити потрібний простір для ефективного росту та змін. Навчання та учбові групи дають можливість отримувати знання, вибудовувати навички та сприяють особистісному розвитку. Викладач здійснює глибокий вплив на самооцінку студентів у навчанні, а також на стратегії та моделі, які вони використовуватимуть у ході навчального, а потім і професійного процесів, так як успішність досвіду в учбовій групі здійснює значний вплив на навчально-освітній процес, а також формує майбутній стиль роботи. У кожного викладача є свій стиль навчання, якому він надає перевагу. Навчальний стиль залежить від змісту, але і від того, якому саме викладач надає свідому перевагу. Отримані дані також дають змогу зрозуміти, як викладачу, як лідеру групи, максимально ефективно поводити себе у складних, конфліктних ситуаціях, які можуть виникати в навчальному процесі на певних його етапах. Висновки з даних моделей педагогічних стратегій допомагають пояснити певні складні моменти навчального процесу та дозволяють знайти спосіб керування всіма його аспектами, налагоджувати більш ефективну комунікацію в групі, тим самим знаходячи більш задовільні та успішні міжособистісні відносини між членами групи. Наведені дані дозволяють оптимізувати результати навчального процесу та досягти його кращої ефективності
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта
2018г. № 1
Содержание:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7
Другие авторы: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15
Другие авторы: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбела Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29
Другие авторы: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38
Другие авторы: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42
Другие авторы: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54
Другие авторы: Шаповал О. А., Петрина В. О., Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57
Другие авторы: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova. - С.62-67
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [et al.]. - С.68-71
Другие авторы: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko M. V., Volchenko H. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74
Другие авторы: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78
Другие авторы: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90
Мєсоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мєсоєдова. - С.91-94
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111
Другие авторы: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114
Другие авторы: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-118
Другие авторы: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124
Другие авторы: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University / O. G. Dudko. - С.125-128
Logoyda, L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133
Смольська, Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с. / Л. Ю. Смольська. - С.134-135
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema. - С.141-145
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Марункевич, Я. Ю.
    Особливості викладання дисципліни "Психіатрія, наркологія" англомовним студентам: основні проблеми та шляхи вирішення [Текст] = Peculiarities of teaching "Psychiatry and narcology" to english-speaking students: basic problems and solutions / Я. Ю. Марункевич // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 365-367. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (кадры, обучение, организация и управление)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Кл.слова (ненормированные):
АНГЛИЙСКИЙ
Аннотация: Інтеграція української освітньої системи у світовий освітній простір — це складний, багатовекторний процес, що вимагає глибинного реформування. Мета — аналіз навчального процесу англомовних студентів на кафедрі “Психіатрії, наркології та психотерапії з курсом післядипломної освіти”. Особливістю навчального процесу в англомовних іноземних студентів є виникнення ряду труднощів: мовний бар’єр та труднощі адаптації до нової педагогічної системи, соціо-культуральні та ментальні відмінності іноземних студентів, недостатнє забезпечення англомовними літературними джерелами з психіатрії, неможливість спілкування з пацієнтом напряму без перекладача. Для подолання мовного бар’єру дисципліна викладається англійською мовою. Також іноземні англомовні студенти залучаються до студентських науково-практичних конференцій разом з вітчизняними студентами. Для покращення розуміння та засвоєння матеріалу використовуються мультимедійні презентації, наукові відеофільми, а також відеофрагменти, що наочно демонструють різноманітні психопатологічні симптоми та нозології. Важливим принципом у навчальному процесі є індивідуальний підхід до кожного студента, підвищення рівня мотивації та стимулювання самостійної позааудиторної підготовки. З цією метою створені методичні рекомендації, а також функціонують індивідуальні консультації студентів. Для формування клінічного мислення використовуються розширені клінічні ситуаційні задачі та проводиться курація та клінічні розбори хворих з різною психічною патологією. Таким чином, процес викладання дисципліни “Психіатрія, наркологія” в англомовних студентів 4 курсу успішно включає як традиційні так і сучасні інноваційні методи викладання
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Наумець, І.
    Українська психіатрія: Quo Vadis? [Текст] / І. Наумець // НейроNEWS. - 2018. - № 1. - С. 6-10


MeSH-главная:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH (законодательство и юриспруденция, обучение, тенденции, экономика)
ПРОГРАММ РАЗРАБОТКА -- PROGRAM DEVELOPMENT (методы, экономика)
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
КАДРОВ РАЗВИТИЯ ПРОГРАММЫ -- STAFF DEVELOPMENT (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
СТРАХОВАНИЕ ПСИХИАТРИЧЕСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, PSYCHIATRIC (законодательство и юриспруденция, использование, тенденции, экономика)
Аннотация: Сфера охорони психічного здоров’я в Україні потребує реформування. Вагомим кроком до таких змін є Концепція державної цільової програми охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року, яка зараз перебуває на розгляді МОЗ. Зазначена галузь потребує збільшення і фінансування, і кількості фахівців, а також створення широкої мережі послуг у громадах — центрів психічного здоров’я, гуртожитків для осіб, які мають психічні порушення. На підставі досліджень Міжнародного медичного корпусу, на охорону психічного здоров’я в нашій країні виділяється близько 2,5 % бюджету, із цієї суми 89 % припадає на стаціонарне лікування в психіатричних установах. Попри такий розподіл, через недосконалу організацію системи охорони психічного здоров’я цих коштів не вистачає для належного медичного забезпечення та створення гідних умов перебування у відповідних закладах людей із психічними розладами
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
Шифр: ВУ80/2018/22/2
   Журнал

Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - Периодичность не определена
2018г. Т. 22 № 2
Содержание:
Жорняк, О. І. Дослідження впливу білкового навантаження на антимікробну активність антисептичних препаратів / О. І. Жорняк [та ін.]. - С.245-247. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Дівінскі Д. М., Стукан О. К., Жорняк П. В.
Kovalchuk, V. The epidemiology and antibiotic resistance in A. baumannii isolates from military health care facilities / V. Kovalchuk [та ін.]. - С.248-252. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kondratiuk V., Patrick Me Gann, Kovalenko I., Erik Snesrud
Кондратюк, В. М. Особливості формування резистентності до антибіотиків у грамнегативних неферментуючих бактерій / В. М. Кондратюк [et al.]. - С.253-256. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Прокопчук З. М., Буркот В. М., Вовк І. М.
Ковальчук, В. П. Порівняльна характеристика дії природних та синтетичних антисептичних препаратів на мікроорганізми, які зумовлюють бактеріальні інфекції верхніх дихальних шляхів / В. П. Ковальчук [та ін.]. - С.257-262. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Існюк А. С., Вовк І. М., Кіщук В. В., Коваленко І. М.
Куцик, Р. В. Вивчення впливу біологічно активних речовин екстракту плодів вільхи сірої Alnus incana L. Моепс на темпи набування mis-резистентності шкірними ізолятами стафілококів / Р. В. Куцик, О. І. Юрчишин. - С.263-266. - Бібліогр.: в кінці ст.
Палій, В. Г. Протимікробні, фізико-хімічні властивості азотвмісних препаратів, похідних ментолу, хіноліну та фенолу / В. Г. Палій [та ін.]. - С.267-271. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Палій І. Г., Дудар А. О., Палій Д. В., Кулик А. В.
Пантьо, В. В. Вплив PILER-випромінювання на інтенсивність росту умовно-патогенних мікроорганізмів / В. В. Пантьо, В. І. Пантьо, Е. М. Данко. - С.272-275. - Бібліогр.: в кінці ст.
Степанський, Д. О. Відновлення нормальної мікрофлори лабораторних тварин з індукованим дисбіозом / Д. О. Степанський [та ін.]. - С.276-279. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крушинська Т. Ю., Кременчуцький Г. М., Турлюн С. Я., Кошева І. П., Вальчук С. І., Стеценко І. Ю., Іщенко О. В.
Шеремета, Л. М. Вплив яблучного пектину на біохімічні та гематологічні показники у тварин з хронічною алкогольною інтоксикацією / Л. М. Шеремета, М. Б. Гайнюк. - С.280-284. - Бібліогр.: в кінці ст.
Превар, А. П. Аналіз моніторингового дослідження антибіотикорезистентності збудників гнійно-запальних процесів м’яких тканин / А. П. Превар [та ін.]. - С.285-288. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крижановська А. В., Радіонов В. О., Мруг В. М.
Торопін, В. Н. Мікробіологічні дослідження іммобілізованого Ν-хлорсульфонаміду на сополімері стиролу / В. Н. Торопін [та ін.]. - С.289-292. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Степанський Д. О., Кременчуцький Г. М. , Бурмістров К. С., Мурашевич Б. В., Кошова І. П.
Трофіменко, Ю. Ю. Чутливість біоплівокових та планктонних форм неферментуючих бактерій до дії антисептиків / Ю. Ю. Трофіменко [та ін.]. - С.293-296. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Макац Є. Ф., Стукан О. К., Буркот В. М.
Невмержицький, В. В. Антистафілококова активність вуглекислотного екстракту хмелю / В. В. Невмержицький [та ін.]. - С.297-300. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Іванник В. Ю., Казмірчук В. В., Моісеєнко Т. М., Волков Т. О., Торяник І. І., Сорокоумова Л. К., Сорокоумов В. П.
Бобрук, С. В. Раціональна антибіотикотерапія в лікуванні бактеріальних тонзилітів у дітей / С. В. Бобрук. - С.301-305. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nahaichuk, V. I. The research of the susceptibility to antimicrobial medicines of Acinetobacter baumannii as pathogens of infectious complications in patients with hard burns / V. I. Nahaichuk [et al.]. - С.306-310. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Nazarchuk O. A., Osadchuk N. I., Palyi D. V., Nazarchuk H. H., Köenig E., Sorokoumova L. K., Honchar O. O.
Назарчук, О. А. Характеристика етіологічної структури та чутливості до антибіотиків, антисептиків збудників інфекційних ускладнень органів дихання у дітей з критичними станами / О. А. Назарчук [та ін.]. - С.311-317. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Стародуб А. І., Римша О. В., Стародуб В. А., Колодій С. А.
Бектемірова, P. M. Оцінка ефективності лікування експериментальної гнійної рани м’яких тканин з використанням полімерного антимікробного композиту у вигляді депо-форми декаметоксину / P. M. Бектемірова [та ін.]. - С.318-323. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Хіміч С. Д., Кондратюк В. М., Крижановська А. В., Фомін О. О.
Рациборинська-Полякова, Н. В. Особливості проявів синдромологічної картини непсихотичних психічних розладів у комбатантів при віддалених наслідках закритих черепно-мозкових травм / Н. В. Рациборинська-Полякова, К. М. Семененко. - С.324-328. - Бібліогр.: в кінці ст.
Трет’яков, М. С. Оцінка ефективності сучасних схем протимікробної терапії вугревої хвороби / М. С. Трет’яков [та ін.]. - С.329-332. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сідько І. Ю., Фоміна Н. С., Кордон Ю. В., Колодій С. А.
Грузевський, О. А. Прогнозування ризику розвитку дисбіозу за показником індексу умовно-патогенної мікрофлори / О. А. Грузевський, Г. Ю. Шевчук, А. В. Дубіна. - С.333-337. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фоміна, Н. С. Проблема ефективності антибіотикопрофілактики вентилятор-асоційованих пневмоній у новонароджених / Н. С. Фоміна [та ін.]. - С.338-342. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Арцибасова І. А., Прокопчук З. М., Трофіменко Ю. Ю.
Гумінський, Ю. Й. Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" / Ю. Й. Гумінський [та ін.]. - С.343-346. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ковальчук В. П., Вовк І. М., Прокопчук З. М., Фоміна Н. С.
Дівінскі, Д. М. Інформативне наповнення та використання інтернет-сторінки кафедри мікробіології для підготовки студентів до занять / Д. М. Дівінскі [та ін.]. - С.347-349. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сорокоумова Л. К., Жорняк О. І., Дівінскі О. Т.
Іванова, С. А. Особливості викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам / С. А. Іванова, М. С. Трет’яков, Є. Ф. Макац. - С.350-352. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ковальчук, В. П. On-line тестування як новий метод оцінки знань студента / В. П. Ковальчук [та ін.]. - С.353-356. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Коваленко І. М., Коваленко І. М., Коваленко С. В., Буркот В. М., Коваленко В. О.
Колодій, С. А. Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ / С. А. Колодій [та ін.]. - С.357-360. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кордон Ю. В., Назарчук О. А., Осадчук Н. І.
Крижановська, А. В. Методичні підходи до читання лекцій із медичної мікробіології іноземним студентам / А. В. Крижановська, О. К. Стукан, О. О. Гончар. - С.361-364. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марункевич, Я. Ю. Особливості викладання дисципліни "Психіатрія, наркологія" англомовним студентам: основні проблеми та шляхи вирішення / Я. Ю. Марункевич. - С.365-367. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мотика, О. І. Новий підхід до визначення бактерицидної активності бензилпеніциліну щодо Corynebacterium diphtheriae / О. І. Мотика [та ін.]. - С.368-371. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Слесарчук О. М., Павлій Р. Б., Капустяк К. Є.
Мруг, О. Ф. Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу / О. Ф. Мруг. - С.372-376. - Бібліогр.: в кінці ст.
Палій, Г. К. Підходи до оптимізації засвоєння навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія та імунологія" / Г. К. Палій [та ін.]. - С.377-380. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мруг В. М., Римша О. В., Трофіменко Ю. Ю.
Карбованець, О. І. Знання з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей / О. І. Карбованець [та ін.]. - С.381-384. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Коваль Г. М., Гасинець Я. С., Куруц Н. В.
Корнійчук, О. П. Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету / О. П. Корнійчук, Р. Г. Шикула, С. Й. Павлій. - С.385-388. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макаров, С. Ю. Особливості психофізіологічної адаптації студентів закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року за даними кластерного аналізу / С. Ю. Макаров. - С.389-393. - Бібліогр.: в кінці ст.
Климнюк, С. І. Бактеріологічне дослідження при гострих респіраторних інфекціях: актуально, інформативно та ефективно / С. І. Климнюк [та ін.]. - С.394-397. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романюк Л. Б., Волянська Л. А., Бурбела Е. І., Кравець Н. Я., Борак В. П.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


   
    Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" [Текст] = Experience of using crossword puzzles in teaching discipline of "Psychiatry. Narcology" / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 115-118


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – пошук шляхів покращення засвоєння деяких тем при навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, зокрема за допомогою кросвордів. Основна частина. Дослідження базувалось на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні авторських кросвордів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У дослідженні взяли участь 57 вітчизняних студентів 4 курсу спеціальності “Лікувальна справа”, яким замість вхідного тестового контролю необхідно було розв’язати кросворди за темою практичного заняття “Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання речовин, які не внесені в державний перелік наркотиків”. Також для визначення ефективності запропонованої форми оцінки знань студентів було розроблено опитувальник, що містить 4 питання. Отримані результати виявили як позитивне, так і негативне ставлення з боку студентів до ефективності даного способу. Висновки. Розв’язання кросвордів в якості контролю аудиторної роботи студентів стало позитивним досвідом практичного застосування нових способів навчання. Використання кросвордів у викладанні дисципліни може бути потужним стимулом для набуття нових знань. Однак більш доцільно застосовувати дану методику в якості самоконтролю або для контролю самостійної позааудиторної роботи, що поліпшить рівень навчання студентів та сформує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта
2018г. № 4
Содержание:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)