Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (232)Высшее образование (6)Краеведение (7)Редкие издания (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=психіатрія<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Мруг, О. Ф.
    Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу [Текст] = Optimization of styles and methods of teaching discipline "Psychiatry, Addictology" through the prism of transactional analysis / О. Ф. Мруг // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 372-376. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS (кадры, методы, обучение, организация и управление)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (кадры, методы, обучение, организация и управление)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (кадры, методы, обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Актуальність оптимізації та інтенсифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах медичного профілю не викликає сумнівів. Пошук нових варіантів педагогічного направлення для становлення та подальшого розвитку компетентних спеціалістів, які були б здатні використовувати весь свій професійний потенціал для надання якісної медичної допомоги населенню, вдосконалення вже існуючих методів викладання дисциплін, а також розробка адекватних та диференційованих підходів до навчання знаходяться в центрі уваги. Досвід групових процесів допомагає створити потрібний простір для ефективного росту та змін. Навчання та учбові групи дають можливість отримувати знання, вибудовувати навички та сприяють особистісному розвитку. Викладач здійснює глибокий вплив на самооцінку студентів у навчанні, а також на стратегії та моделі, які вони використовуватимуть у ході навчального, а потім і професійного процесів, так як успішність досвіду в учбовій групі здійснює значний вплив на навчально-освітній процес, а також формує майбутній стиль роботи. У кожного викладача є свій стиль навчання, якому він надає перевагу. Навчальний стиль залежить від змісту, але і від того, якому саме викладач надає свідому перевагу. Отримані дані також дають змогу зрозуміти, як викладачу, як лідеру групи, максимально ефективно поводити себе у складних, конфліктних ситуаціях, які можуть виникати в навчальному процесі на певних його етапах. Висновки з даних моделей педагогічних стратегій допомагають пояснити певні складні моменти навчального процесу та дозволяють знайти спосіб керування всіма його аспектами, налагоджувати більш ефективну комунікацію в групі, тим самим знаходячи більш задовільні та успішні міжособистісні відносини між членами групи. Наведені дані дозволяють оптимізувати результати навчального процесу та досягти його кращої ефективності
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" [Текст] = Experience of using crossword puzzles in teaching discipline of "Psychiatry. Narcology" / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 115-118


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – пошук шляхів покращення засвоєння деяких тем при навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, зокрема за допомогою кросвордів. Основна частина. Дослідження базувалось на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні авторських кросвордів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У дослідженні взяли участь 57 вітчизняних студентів 4 курсу спеціальності “Лікувальна справа”, яким замість вхідного тестового контролю необхідно було розв’язати кросворди за темою практичного заняття “Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання речовин, які не внесені в державний перелік наркотиків”. Також для визначення ефективності запропонованої форми оцінки знань студентів було розроблено опитувальник, що містить 4 питання. Отримані результати виявили як позитивне, так і негативне ставлення з боку студентів до ефективності даного способу. Висновки. Розв’язання кросвордів в якості контролю аудиторної роботи студентів стало позитивним досвідом практичного застосування нових способів навчання. Використання кросвордів у викладанні дисципліни може бути потужним стимулом для набуття нових знань. Однак більш доцільно застосовувати дану методику в якості самоконтролю або для контролю самостійної позааудиторної роботи, що поліпшить рівень навчання студентів та сформує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Марункевич, Я. Ю.
    Особливості викладання дисципліни "Психіатрія, наркологія" англомовним студентам: основні проблеми та шляхи вирішення [Текст] = Peculiarities of teaching "Psychiatry and narcology" to english-speaking students: basic problems and solutions / Я. Ю. Марункевич // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 365-367. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (кадры, обучение, организация и управление)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Кл.слова (ненормированные):
АНГЛИЙСКИЙ
Аннотация: Інтеграція української освітньої системи у світовий освітній простір — це складний, багатовекторний процес, що вимагає глибинного реформування. Мета — аналіз навчального процесу англомовних студентів на кафедрі “Психіатрії, наркології та психотерапії з курсом післядипломної освіти”. Особливістю навчального процесу в англомовних іноземних студентів є виникнення ряду труднощів: мовний бар’єр та труднощі адаптації до нової педагогічної системи, соціо-культуральні та ментальні відмінності іноземних студентів, недостатнє забезпечення англомовними літературними джерелами з психіатрії, неможливість спілкування з пацієнтом напряму без перекладача. Для подолання мовного бар’єру дисципліна викладається англійською мовою. Також іноземні англомовні студенти залучаються до студентських науково-практичних конференцій разом з вітчизняними студентами. Для покращення розуміння та засвоєння матеріалу використовуються мультимедійні презентації, наукові відеофільми, а також відеофрагменти, що наочно демонструють різноманітні психопатологічні симптоми та нозології. Важливим принципом у навчальному процесі є індивідуальний підхід до кожного студента, підвищення рівня мотивації та стимулювання самостійної позааудиторної підготовки. З цією метою створені методичні рекомендації, а також функціонують індивідуальні консультації студентів. Для формування клінічного мислення використовуються розширені клінічні ситуаційні задачі та проводиться курація та клінічні розбори хворих з різною психічною патологією. Таким чином, процес викладання дисципліни “Психіатрія, наркологія” в англомовних студентів 4 курсу успішно включає як традиційні так і сучасні інноваційні методи викладання
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Стасенко, Т.
    Психіатрія сьогодення: шляхи розвитку та інтеграції [Текст] / Т. Стасенко // Український медичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 48-50


MeSH-главная:
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, организация и управление, тенденции)
Доп.точки доступа:
"Психіатрія сьогодення: шляхи розвитку та інтеграції": Міжнародна науково-практична конференція

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Наумець, І.
    Українська психіатрія: Quo Vadis? [Текст] / І. Наумець // НейроNEWS. - 2018. - № 1. - С. 6-10


MeSH-главная:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH (законодательство и юриспруденция, обучение, тенденции, экономика)
ПРОГРАММ РАЗРАБОТКА -- PROGRAM DEVELOPMENT (методы, экономика)
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
КАДРОВ РАЗВИТИЯ ПРОГРАММЫ -- STAFF DEVELOPMENT (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
СТРАХОВАНИЕ ПСИХИАТРИЧЕСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, PSYCHIATRIC (законодательство и юриспруденция, использование, тенденции, экономика)
Аннотация: Сфера охорони психічного здоров’я в Україні потребує реформування. Вагомим кроком до таких змін є Концепція державної цільової програми охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року, яка зараз перебуває на розгляді МОЗ. Зазначена галузь потребує збільшення і фінансування, і кількості фахівців, а також створення широкої мережі послуг у громадах — центрів психічного здоров’я, гуртожитків для осіб, які мають психічні порушення. На підставі досліджень Міжнародного медичного корпусу, на охорону психічного здоров’я в нашій країні виділяється близько 2,5 % бюджету, із цієї суми 89 % припадає на стаціонарне лікування в психіатричних установах. Попри такий розподіл, через недосконалу організацію системи охорони психічного здоров’я цих коштів не вистачає для належного медичного забезпечення та створення гідних умов перебування у відповідних закладах людей із психічними розладами
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Юр’єва, Л. М.
    Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів [Текст] = Postgraduate training in Psychiatry in the prevention of emotional burnout syndrome among psychiatrists / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 82-84


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
Аннотация: У роботі проведено дослідження зв’язку розвитку вигоряння зі стажем роботи, статтю, тривожністю, копінг-стратегіями і особистісними рисами медичного персоналу, а також дослідження профілактики вигоряння у разі зростання професійного рівня лікаря і зміни професії. Освітня програма з профілактики емоційного вигоряння у лікарів-психіатрів є важливим джерелом підвищення ефективності профілактичних заходів у медичних працівників
Доп.точки доступа:
Носов, С. Г.
Ніколенко, А. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Психологія і психіатрія [Текст] = Psychology & psychiatry // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №3. - С. 72-78


MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПСИХОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, CLINICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах [Текст] = Teaching process optimization of Psychiatry. Narcology discipline in modern conditions / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – аналіз методів та засобів навчання, направлених на оптимізацію викладання дисципліни “Психіатрія. Наркологія” на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”. Основна частина. Враховуючи розповсюдженість психічних розладів в Україні та світі, постала необхідність змінити ставлення у студентів медичних вузів до проблем, якими десятиліттями займалися лише лікарі-психіатри. Для підвищення якості освіти, інтересу до предмета, а також задля розвитку у студентів нестандартного, творчого мислення на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “ДМА” широко застосовуються такі завдання, як кросворди, кейси, в тому числі і відео­кейси, рольові ігри. Для оцінки ефективності запропонованих форм оцінки знань студентів було розроблено уніфікований опитувальник. Для виключення суб’єктивності при оцінці цих знань, а також для оптимізації і стандартизації роботи викладачів, введена багаторівнева система навчання і оцінювання, яка заснована на так званих “рівнях навчання” за В. П. Беспальком. Висновок. Постійне вдосконалення процесу викладання дозволяє поглиблювати знання майбутніх лікарів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Феденко, Є. С.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Секція 2. Специфічні виклики системи охорони психічного здоров’я: дитяча психіатрія, супровід людей з інвалідністю, людей похилого віку; система охорони психічного здоров’я у сільській місцевості [Текст] // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 75-140


MeSH-главная:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ДЛЯ ИНВАЛИДОВ -- HEALTH SERVICES FOR PERSONS WITH DISABILITIES
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ДЛЯ ПОЖИЛЫХ -- HEALTH SERVICES FOR THE AGED
СЕЛЬСКОГО НАСЕЛЕНИЯ ЗДОРОВЬЕ -- RURAL HEALTH
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
Аннотация: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)