Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (232)Высшее образование (6)Краеведение (7)Редкие издания (8)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=психіатрія<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Заглавие журнала :Український науково-медичний молодіжний журнал -2021г.,N спецвип. №3
Интересные статьи :
Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих вчених «ПАТОЛОГІЧНА АНАТОМІЯ - ОСНОВА ВСІХ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ВИМОГИ СЬОГОДЕННЯ» 18-19 листопада 2021 року (стр.6-26)
«Щорічна міжнародна конференція молодих науковців» «Annual Young Medical Scientists’ Conference 2021, AYMSConf 2021» 25-26 листопада 2021 (стр.27-105)
Акушерство і гінекологія (стр.28-34)
Внутрішня медицина (стр.35-49)
Лінгвокультурологічні аспекти лікарської практики (стр.50-63)
Профілактична медицина (стр.64-71)
Психологія і психіатрія (стр.72-78)
Стоматологія (стр.79-86)
Фармакологія, клінічна фармакологія та фармація (стр.87-104)
Хірургія (стр.105-109)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Психологія і психіатрія
Параллельн. заглавия :Psychology & psychiatry
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №3. - С. 72-78 (Шифр УУ14/2021/спецвип. №3)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ПСИХОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, CLINICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Оптимізація терапії пацієнтів із великим депресивним розладом і порушеннями функціонування
Место публикации : НейроNEWS. - 2019. - № 4. - С. 29-33 (Шифр НУ43/2019/4)
MeSH-главная: ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
Аннотация: За матеріалами VII Науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психіатрія XXI століття: інновації у медицині залежностей» (17–19 квітня 2019 р., Київ, Україна)Щорічна міжнародна наукова конференція «Психіатрія XXI століття: інновації в медицині залежностей», яку організовує Асоціація пси­хіатрів України, МОЗ України та Державна ­Установа «Науково-­дослідний інститут психіатрії МОЗ України», – це унікальна наукова, освітня та соціальна подія, що ­традиційно стає важливим заходом у календарі ­психіат­рів і психологів — експертів у галузі психічного здоров’я зі всієї України. Конференція отримала підтримку та статус Всесвітньої психіатричної асоціації (WPA Co-Sponsored Meeting), а також акредитацію Європейської ради з акредитації для продовження медичної освіти (EACCME®). Генеральним спонсором заходу виступила компанія Лунд­бек — спеціалізована фармацевтична компанія у галузі лікування захворювань центральної нервової системи
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мруг О. Ф.
Заглавие : Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу
Параллельн. заглавия :Optimization of styles and methods of teaching discipline "Psychiatry, Addictology" through the prism of transactional analysis
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 372-376 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Актуальність оптимізації та інтенсифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах медичного профілю не викликає сумнівів. Пошук нових варіантів педагогічного направлення для становлення та подальшого розвитку компетентних спеціалістів, які були б здатні використовувати весь свій професійний потенціал для надання якісної медичної допомоги населенню, вдосконалення вже існуючих методів викладання дисциплін, а також розробка адекватних та диференційованих підходів до навчання знаходяться в центрі уваги. Досвід групових процесів допомагає створити потрібний простір для ефективного росту та змін. Навчання та учбові групи дають можливість отримувати знання, вибудовувати навички та сприяють особистісному розвитку. Викладач здійснює глибокий вплив на самооцінку студентів у навчанні, а також на стратегії та моделі, які вони використовуватимуть у ході навчального, а потім і професійного процесів, так як успішність досвіду в учбовій групі здійснює значний вплив на навчально-освітній процес, а також формує майбутній стиль роботи. У кожного викладача є свій стиль навчання, якому він надає перевагу. Навчальний стиль залежить від змісту, але і від того, якому саме викладач надає свідому перевагу. Отримані дані також дають змогу зрозуміти, як викладачу, як лідеру групи, максимально ефективно поводити себе у складних, конфліктних ситуаціях, які можуть виникати в навчальному процесі на певних його етапах. Висновки з даних моделей педагогічних стратегій допомагають пояснити певні складні моменти навчального процесу та дозволяють знайти спосіб керування всіма його аспектами, налагоджувати більш ефективну комунікацію в групі, тим самим знаходячи більш задовільні та успішні міжособистісні відносини між членами групи. Наведені дані дозволяють оптимізувати результати навчального процесу та досягти його кращої ефективності
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мєсоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мєсоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-118)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University/ O. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Смольська Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с./ Л. Ю. Смольська (стр.134-135)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema (стр.141-145)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марункевич Я. Ю.
Заглавие : Особливості викладання дисципліни "Психіатрія, наркологія" англомовним студентам: основні проблеми та шляхи вирішення
Параллельн. заглавия :Peculiarities of teaching "Psychiatry and narcology" to english-speaking students: basic problems and solutions
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 365-367 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): английский
Аннотация: Інтеграція української освітньої системи у світовий освітній простір — це складний, багатовекторний процес, що вимагає глибинного реформування. Мета — аналіз навчального процесу англомовних студентів на кафедрі “Психіатрії, наркології та психотерапії з курсом післядипломної освіти”. Особливістю навчального процесу в англомовних іноземних студентів є виникнення ряду труднощів: мовний бар’єр та труднощі адаптації до нової педагогічної системи, соціо-культуральні та ментальні відмінності іноземних студентів, недостатнє забезпечення англомовними літературними джерелами з психіатрії, неможливість спілкування з пацієнтом напряму без перекладача. Для подолання мовного бар’єру дисципліна викладається англійською мовою. Також іноземні англомовні студенти залучаються до студентських науково-практичних конференцій разом з вітчизняними студентами. Для покращення розуміння та засвоєння матеріалу використовуються мультимедійні презентації, наукові відеофільми, а також відеофрагменти, що наочно демонструють різноманітні психопатологічні симптоми та нозології. Важливим принципом у навчальному процесі є індивідуальний підхід до кожного студента, підвищення рівня мотивації та стимулювання самостійної позааудиторної підготовки. З цією метою створені методичні рекомендації, а також функціонують індивідуальні консультації студентів. Для формування клінічного мислення використовуються розширені клінічні ситуаційні задачі та проводиться курація та клінічні розбори хворих з різною психічною патологією. Таким чином, процес викладання дисципліни “Психіатрія, наркологія” в англомовних студентів 4 курсу успішно включає як традиційні так і сучасні інноваційні методи викладання
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Наумець І.
Заглавие : Українська психіатрія: Quo Vadis?
Место публикации : НейроNEWS. - 2018. - № 1. - С. 6-10 (Шифр НУ43/2018/1)
MeSH-главная: ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ПРОГРАММ РАЗРАБОТКА -- PROGRAM DEVELOPMENT
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
КАДРОВ РАЗВИТИЯ ПРОГРАММЫ -- STAFF DEVELOPMENT
СТРАХОВАНИЕ ПСИХИАТРИЧЕСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, PSYCHIATRIC
Аннотация: Сфера охорони психічного здоров’я в Україні потребує реформування. Вагомим кроком до таких змін є Концепція державної цільової програми охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року, яка зараз перебуває на розгляді МОЗ. Зазначена галузь потребує збільшення і фінансування, і кількості фахівців, а також створення широкої мережі послуг у громадах — центрів психічного здоров’я, гуртожитків для осіб, які мають психічні порушення. На підставі досліджень Міжнародного медичного корпусу, на охорону психічного здоров’я в нашій країні виділяється близько 2,5 % бюджету, із цієї суми 89 % припадає на стаціонарне лікування в психіатричних установах. Попри такий розподіл, через недосконалу організацію системи охорони психічного здоров’я цих коштів не вистачає для належного медичного забезпечення та створення гідних умов перебування у відповідних закладах людей із психічними розладами
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2018г. т.22,N 2
Интересные статьи :
Жорняк О. І. Дослідження впливу білкового навантаження на антимікробну активність антисептичних препаратів/ О. І. Жорняк [та ін.] (стр.245-247)
Kovalchuk V. The epidemiology and antibiotic resistance in A. baumannii isolates from military health care facilities/ V. Kovalchuk [та ін.] (стр.248-252)
Кондратюк В. М. Особливості формування резистентності до антибіотиків у грамнегативних неферментуючих бактерій/ В. М. Кондратюк [et al.] (стр.253-256)
Ковальчук В. П. Порівняльна характеристика дії природних та синтетичних антисептичних препаратів на мікроорганізми, які зумовлюють бактеріальні інфекції верхніх дихальних шляхів/ В. П. Ковальчук [та ін.] (стр.257-262)
Куцик Р. В. Вивчення впливу біологічно активних речовин екстракту плодів вільхи сірої Alnus incana L. Моепс на темпи набування mis-резистентності шкірними ізолятами стафілококів/ Р. В. Куцик, О. І. Юрчишин (стр.263-266)
Палій В. Г. Протимікробні, фізико-хімічні властивості азотвмісних препаратів, похідних ментолу, хіноліну та фенолу/ В. Г. Палій [та ін.] (стр.267-271)
Пантьо В. В. Вплив PILER-випромінювання на інтенсивність росту умовно-патогенних мікроорганізмів/ В. В. Пантьо, В. І. Пантьо, Е. М. Данко (стр.272-275)
Степанський Д. О. Відновлення нормальної мікрофлори лабораторних тварин з індукованим дисбіозом/ Д. О. Степанський [та ін.] (стр.276-279)
Шеремета Л. М. Вплив яблучного пектину на біохімічні та гематологічні показники у тварин з хронічною алкогольною інтоксикацією/ Л. М. Шеремета, М. Б. Гайнюк (стр.280-284)
Превар А. П. Аналіз моніторингового дослідження антибіотикорезистентності збудників гнійно-запальних процесів м’яких тканин/ А. П. Превар [та ін.] (стр.285-288)
Торопін В. Н. Мікробіологічні дослідження іммобілізованого Ν-хлорсульфонаміду на сополімері стиролу/ В. Н. Торопін [та ін.] (стр.289-292)
Трофіменко Ю. Ю. Чутливість біоплівокових та планктонних форм неферментуючих бактерій до дії антисептиків/ Ю. Ю. Трофіменко [та ін.] (стр.293-296)
Невмержицький В. В. Антистафілококова активність вуглекислотного екстракту хмелю/ В. В. Невмержицький [та ін.] (стр.297-300)
Бобрук С. В. Раціональна антибіотикотерапія в лікуванні бактеріальних тонзилітів у дітей/ С. В. Бобрук (стр.301-305)
Nahaichuk V. I. The research of the susceptibility to antimicrobial medicines of Acinetobacter baumannii as pathogens of infectious complications in patients with hard burns/ V. I. Nahaichuk [et al.] (стр.306-310)
Назарчук О. А. Характеристика етіологічної структури та чутливості до антибіотиків, антисептиків збудників інфекційних ускладнень органів дихання у дітей з критичними станами/ О. А. Назарчук [та ін.] (стр.311-317)
Бектемірова P. M. Оцінка ефективності лікування експериментальної гнійної рани м’яких тканин з використанням полімерного антимікробного композиту у вигляді депо-форми декаметоксину/ P. M. Бектемірова [та ін.] (стр.318-323)
Рациборинська-Полякова Н. В. Особливості проявів синдромологічної картини непсихотичних психічних розладів у комбатантів при віддалених наслідках закритих черепно-мозкових травм/ Н. В. Рациборинська-Полякова, К. М. Семененко (стр.324-328)
Трет’яков М. С. Оцінка ефективності сучасних схем протимікробної терапії вугревої хвороби/ М. С. Трет’яков [та ін.] (стр.329-332)
Грузевський О. А. Прогнозування ризику розвитку дисбіозу за показником індексу умовно-патогенної мікрофлори/ О. А. Грузевський, Г. Ю. Шевчук, А. В. Дубіна (стр.333-337)
Фоміна Н. С. Проблема ефективності антибіотикопрофілактики вентилятор-асоційованих пневмоній у новонароджених/ Н. С. Фоміна [та ін.] (стр.338-342)
Гумінський Ю. Й. Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія"/ Ю. Й. Гумінський [та ін.] (стр.343-346)
Дівінскі Д. М. Інформативне наповнення та використання інтернет-сторінки кафедри мікробіології для підготовки студентів до занять/ Д. М. Дівінскі [та ін.] (стр.347-349)
Іванова С. А. Особливості викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам/ С. А. Іванова, М. С. Трет’яков, Є. Ф. Макац (стр.350-352)
Ковальчук В. П. On-line тестування як новий метод оцінки знань студента/ В. П. Ковальчук [та ін.] (стр.353-356)
Колодій С. А. Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ/ С. А. Колодій [та ін.] (стр.357-360)
Крижановська А. В. Методичні підходи до читання лекцій із медичної мікробіології іноземним студентам/ А. В. Крижановська, О. К. Стукан, О. О. Гончар (стр.361-364)
Марункевич Я. Ю. Особливості викладання дисципліни "Психіатрія, наркологія" англомовним студентам: основні проблеми та шляхи вирішення/ Я. Ю. Марункевич (стр.365-367)
Мотика О. І. Новий підхід до визначення бактерицидної активності бензилпеніциліну щодо Corynebacterium diphtheriae/ О. І. Мотика [та ін.] (стр.368-371)
Мруг О. Ф. Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг (стр.372-376)
Палій Г. К. Підходи до оптимізації засвоєння навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія та імунологія"/ Г. К. Палій [та ін.] (стр.377-380)
Карбованець О. І. Знання з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей/ О. І. Карбованець [та ін.] (стр.381-384)
Корнійчук О. П. Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету/ О. П. Корнійчук, Р. Г. Шикула, С. Й. Павлій (стр.385-388)
Макаров С. Ю. Особливості психофізіологічної адаптації студентів закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року за даними кластерного аналізу/ С. Ю. Макаров (стр.389-393)
Климнюк С. І. Бактеріологічне дослідження при гострих респіраторних інфекціях: актуально, інформативно та ефективно/ С. І. Климнюк [та ін.] (стр.394-397)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Заглавие : Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"
Параллельн. заглавия :Experience of using crossword puzzles in teaching discipline of "Psychiatry. Narcology"
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 115-118 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – пошук шляхів покращення засвоєння деяких тем при навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, зокрема за допомогою кросвордів. Основна частина. Дослідження базувалось на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні авторських кросвордів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У дослідженні взяли участь 57 вітчизняних студентів 4 курсу спеціальності “Лікувальна справа”, яким замість вхідного тестового контролю необхідно було розв’язати кросворди за темою практичного заняття “Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання речовин, які не внесені в державний перелік наркотиків”. Також для визначення ефективності запропонованої форми оцінки знань студентів було розроблено опитувальник, що містить 4 питання. Отримані результати виявили як позитивне, так і негативне ставлення з боку студентів до ефективності даного способу. Висновки. Розв’язання кросвордів в якості контролю аудиторної роботи студентів стало позитивним досвідом практичного застосування нових способів навчання. Використання кросвордів у викладанні дисципліни може бути потужним стимулом для набуття нових знань. Однак більш доцільно застосовувати дану методику в якості самоконтролю або для контролю самостійної позааудиторної роботи, що поліпшить рівень навчання студентів та сформує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)