Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (232)Высшее образование (6)Краеведение (7)Редкие издания (8)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=психіатрія<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Заглавие журнала :Therapia (Український медичний вісник) -2008г.,N 12
Интересные статьи :
Оверченко В. Судова психіатрія як індикатор правової забезпеченості медичної галузі/ В. Оверченко (стр.5-6)
Geoffrey A.Donnan. Инсульт/ A.Donnan Geoffrey [и др.] (стр.7-20)
Степаненко В. І. Рецидивний генітальний герпес/ В. І. Степаненко (стр.21-29)
Доценко Н. Я. Локализация поражения коронарных артерий: взаимосвязь данных электрокардиографии, эхокардиографии и коронарографии/ Н. Я. Доценко [и др.] (стр.30-33)
Мостбауер Г. В. Синдром обструктивного апноэ сна/ Г. В. Мостбауер (стр.34-39)
Дзюблик А. Я. Азитромицин - 20-летний опыт клинического применения при инфекциях нижних дыхательных путей/ А. Я. Дзюблик (стр.41-45)
Самура Б. Б. Повреждения миокарда, индуцированные антрациклинами. Диагностика и лечение/ Б. Б. Самура (стр.46-52)
Савичук Н. О. Профилактика и лечение начального кариеса зубов у детей/ Н. О. Савичук, А. В. Савичук (стр.53-56)
Славушевич А. П. Некроз миокарда как дебют дерматомиозита/ А. П. Славушевич [и др.] (стр.58-62)
Аллергический ринит (стр.63-64)
Мостипан А. Новые проблемы старой системы/ А. Мостипан (стр.65-66)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2018г. т.22,N 2
Интересные статьи :
Жорняк О. І. Дослідження впливу білкового навантаження на антимікробну активність антисептичних препаратів/ О. І. Жорняк [та ін.] (стр.245-247)
Kovalchuk V. The epidemiology and antibiotic resistance in A. baumannii isolates from military health care facilities/ V. Kovalchuk [та ін.] (стр.248-252)
Кондратюк В. М. Особливості формування резистентності до антибіотиків у грамнегативних неферментуючих бактерій/ В. М. Кондратюк [et al.] (стр.253-256)
Ковальчук В. П. Порівняльна характеристика дії природних та синтетичних антисептичних препаратів на мікроорганізми, які зумовлюють бактеріальні інфекції верхніх дихальних шляхів/ В. П. Ковальчук [та ін.] (стр.257-262)
Куцик Р. В. Вивчення впливу біологічно активних речовин екстракту плодів вільхи сірої Alnus incana L. Моепс на темпи набування mis-резистентності шкірними ізолятами стафілококів/ Р. В. Куцик, О. І. Юрчишин (стр.263-266)
Палій В. Г. Протимікробні, фізико-хімічні властивості азотвмісних препаратів, похідних ментолу, хіноліну та фенолу/ В. Г. Палій [та ін.] (стр.267-271)
Пантьо В. В. Вплив PILER-випромінювання на інтенсивність росту умовно-патогенних мікроорганізмів/ В. В. Пантьо, В. І. Пантьо, Е. М. Данко (стр.272-275)
Степанський Д. О. Відновлення нормальної мікрофлори лабораторних тварин з індукованим дисбіозом/ Д. О. Степанський [та ін.] (стр.276-279)
Шеремета Л. М. Вплив яблучного пектину на біохімічні та гематологічні показники у тварин з хронічною алкогольною інтоксикацією/ Л. М. Шеремета, М. Б. Гайнюк (стр.280-284)
Превар А. П. Аналіз моніторингового дослідження антибіотикорезистентності збудників гнійно-запальних процесів м’яких тканин/ А. П. Превар [та ін.] (стр.285-288)
Торопін В. Н. Мікробіологічні дослідження іммобілізованого Ν-хлорсульфонаміду на сополімері стиролу/ В. Н. Торопін [та ін.] (стр.289-292)
Трофіменко Ю. Ю. Чутливість біоплівокових та планктонних форм неферментуючих бактерій до дії антисептиків/ Ю. Ю. Трофіменко [та ін.] (стр.293-296)
Невмержицький В. В. Антистафілококова активність вуглекислотного екстракту хмелю/ В. В. Невмержицький [та ін.] (стр.297-300)
Бобрук С. В. Раціональна антибіотикотерапія в лікуванні бактеріальних тонзилітів у дітей/ С. В. Бобрук (стр.301-305)
Nahaichuk V. I. The research of the susceptibility to antimicrobial medicines of Acinetobacter baumannii as pathogens of infectious complications in patients with hard burns/ V. I. Nahaichuk [et al.] (стр.306-310)
Назарчук О. А. Характеристика етіологічної структури та чутливості до антибіотиків, антисептиків збудників інфекційних ускладнень органів дихання у дітей з критичними станами/ О. А. Назарчук [та ін.] (стр.311-317)
Бектемірова P. M. Оцінка ефективності лікування експериментальної гнійної рани м’яких тканин з використанням полімерного антимікробного композиту у вигляді депо-форми декаметоксину/ P. M. Бектемірова [та ін.] (стр.318-323)
Рациборинська-Полякова Н. В. Особливості проявів синдромологічної картини непсихотичних психічних розладів у комбатантів при віддалених наслідках закритих черепно-мозкових травм/ Н. В. Рациборинська-Полякова, К. М. Семененко (стр.324-328)
Трет’яков М. С. Оцінка ефективності сучасних схем протимікробної терапії вугревої хвороби/ М. С. Трет’яков [та ін.] (стр.329-332)
Грузевський О. А. Прогнозування ризику розвитку дисбіозу за показником індексу умовно-патогенної мікрофлори/ О. А. Грузевський, Г. Ю. Шевчук, А. В. Дубіна (стр.333-337)
Фоміна Н. С. Проблема ефективності антибіотикопрофілактики вентилятор-асоційованих пневмоній у новонароджених/ Н. С. Фоміна [та ін.] (стр.338-342)
Гумінський Ю. Й. Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія"/ Ю. Й. Гумінський [та ін.] (стр.343-346)
Дівінскі Д. М. Інформативне наповнення та використання інтернет-сторінки кафедри мікробіології для підготовки студентів до занять/ Д. М. Дівінскі [та ін.] (стр.347-349)
Іванова С. А. Особливості викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам/ С. А. Іванова, М. С. Трет’яков, Є. Ф. Макац (стр.350-352)
Ковальчук В. П. On-line тестування як новий метод оцінки знань студента/ В. П. Ковальчук [та ін.] (стр.353-356)
Колодій С. А. Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ/ С. А. Колодій [та ін.] (стр.357-360)
Крижановська А. В. Методичні підходи до читання лекцій із медичної мікробіології іноземним студентам/ А. В. Крижановська, О. К. Стукан, О. О. Гончар (стр.361-364)
Марункевич Я. Ю. Особливості викладання дисципліни "Психіатрія, наркологія" англомовним студентам: основні проблеми та шляхи вирішення/ Я. Ю. Марункевич (стр.365-367)
Мотика О. І. Новий підхід до визначення бактерицидної активності бензилпеніциліну щодо Corynebacterium diphtheriae/ О. І. Мотика [та ін.] (стр.368-371)
Мруг О. Ф. Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг (стр.372-376)
Палій Г. К. Підходи до оптимізації засвоєння навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія та імунологія"/ Г. К. Палій [та ін.] (стр.377-380)
Карбованець О. І. Знання з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей/ О. І. Карбованець [та ін.] (стр.381-384)
Корнійчук О. П. Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету/ О. П. Корнійчук, Р. Г. Шикула, С. Й. Павлій (стр.385-388)
Макаров С. Ю. Особливості психофізіологічної адаптації студентів закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року за даними кластерного аналізу/ С. Ю. Макаров (стр.389-393)
Климнюк С. І. Бактеріологічне дослідження при гострих респіраторних інфекціях: актуально, інформативно та ефективно/ С. І. Климнюк [та ін.] (стр.394-397)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Заглавие : Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”
Параллельн. заглавия :Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology”
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 90-92 (Шифр МУ7/2016/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впровадження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Заглавие : Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"
Параллельн. заглавия :Experience of using crossword puzzles in teaching discipline of "Psychiatry. Narcology"
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 115-118 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – пошук шляхів покращення засвоєння деяких тем при навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, зокрема за допомогою кросвордів. Основна частина. Дослідження базувалось на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні авторських кросвордів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У дослідженні взяли участь 57 вітчизняних студентів 4 курсу спеціальності “Лікувальна справа”, яким замість вхідного тестового контролю необхідно було розв’язати кросворди за темою практичного заняття “Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання речовин, які не внесені в державний перелік наркотиків”. Також для визначення ефективності запропонованої форми оцінки знань студентів було розроблено опитувальник, що містить 4 питання. Отримані результати виявили як позитивне, так і негативне ставлення з боку студентів до ефективності даного способу. Висновки. Розв’язання кросвордів в якості контролю аудиторної роботи студентів стало позитивним досвідом практичного застосування нових способів навчання. Використання кросвордів у викладанні дисципліни може бути потужним стимулом для набуття нових знань. Однак більш доцільно застосовувати дану методику в якості самоконтролю або для контролю самостійної позааудиторної роботи, що поліпшить рівень навчання студентів та сформує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Лікарська справа. Врачебное дело -2008г.,N 3/4
Интересные статьи :
Корпачева-Зінич О. В. Метаболізм андрогенів у чоловіків, хворих на цукровий діабет типу 2, залежно від чутливості до інсуліну та андрогенії/ О. В. Корпачева-Зінич, В. В. Савицька (стр.3-10)
Khalili J. Periodontal disease: an over view for medical practitioners/ J. Khalili (стр.10-21)
Хомазюк І. М. Особливості структури, умови і фактори, що передують розвитку порушень ритму серця, в учасників ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи/ І. М. Хомазюк [и др.] (стр.22-29)
Чубенко С. С. Гастроэзофагеальная рефлюксная болезнь у ликвидаторов последствий аварии на ЧАЭС в отдаленном периоде/ С. С. Чубенко [и др.] (стр.30-33)
Вдовенко В. Ю. Фізичний розвиток підлітків, які зазнали внутрішньоутробного опромінення внаслідок аварії на ЧАЕС/ В. Ю. Вдовенко (стр.34-38)
Передерій В. Г. Особливості прояву коронарного синдрому у хворих на атеросклероз із супутньою пептичною виразкою шлунка та дванадцятипалої кишки/ В. Г. Передерій [и др.] (стр.38-43)
Дорошенко Б. Т. Коагуляційний гемостаз у хворих на гострий вірусний міокардит/ Б. Т. Дорошенко [и др.] (стр.44-49)
Кричун І. І. Вплив комплексного лікування з використанням глутаргіну й ербісолу на вміст у плазмі крові білка р53, маркерів апоптозу ІІ типу, активність каспаз І рівень SCD117 у хворих з вегето-судинною дистонією/ І. І. Кричун (стр.49-56)
Полишко Т. Н. Сравнительный анализ анаэробных бактерий репродуктивных путей у женщин в норме и при дисбиозе/ Т. Н. Полишко [и др.] (стр.57-63)
Коровин С. И. Первично-множественная злокачественная неоплазия у больных меланомой кожи/ С. И. Коровин [и др.] (стр.63-71)
Мізюк В. М. Вплив івабрадину і клопідогрелю на показники тромбоцитарного гемостазу у хворих з гострим коронарним синдромом без підвищення сегмента ST із супутньою серцевою недостатністю/ В. М. Мізюк (стр.71-75)
Базика Д. А. Особливості субпопуляційного складу периферичної крові та показників апоптозу в динаміці лікування хронічної мієлоїдної лейкемії іматинібом/ Д. А. Базика [и др.] (стр.76-82)
Харченко В. В. Клініко-біохімічні особливості перебігу та лікування хворих на хронічний неалкогольний стеатогепатит у поєднанні із захворюванням кишок/ В. В. Харченко (стр.82-87)
Ткачов А. В. Астенічний синдром в клінічній картині перебігу гострого періоду струсу головного мозку в динаміці комплексного лікування з використанням ноотропних засобів/ А. В. Ткачов (стр.88-93)
Глєбова О. С. Особливості результатів магнітно-резонансної томографії головного мозку залежно від синдромологічних характеристик у віддаленому періоді закритої черепно-мозкової травми/ О. С. Глєбова (стр.93-97)
Буряк В. Н. Реабилитация детей с синдромом дисплазии соединительной ткани в условиях спортивно-оздоровительных секций и фитнес клуба/ В. Н. Буряк [и др.] (стр.98-103)
Чекман І. С. Нанофармакологія: експериментально-клінічний аспект/ І. С. Чекман (стр.104-109)
Осипов Н. В. Удлинение теломер и увеличение продолжительности жизни крыс разблокированием "кэпов" теломер/ Н. В. Осипов (стр.110-112)
Полищук Н. А. Хрономедицина и теория относительности/ Н. А. Полищук (стр.113-122)
Розенбаум М. Д. Комплексная психологическая оценка качества труда медицинского персонала и качества жизни четырех поколений украинцев/ М. Д. Розенбаум [и др.] (стр.123-135)
Монастирський В. А. Мікробна теорія старіння: чому вона не може бути правдивою?/ В. А. Монастирський (стр.136-141)
Марцінковський І. Б. Петербурзькі зустрічі лікаря-поета С. Руданського та поета-художника Т. Шевченка/ І. Б. Марцінковський (стр.141-144)
Гайсенюк Ф. З. 23 Конгресс Европейской ассоциации урологов/ Ф. З. Гайсенюк (стр.145)
Наказ "Про затвердження клінічних протоколів надання медичної допомоги за спеціальністю "Психіатрія" (стр.146-173)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Лікарська справа. Врачебное дело -2017г.,N 7
Интересные статьи :
"Психічне здоров’я: глобальні виклики ХХІ ст." (стр.3-276)
Секція 1. Соціальне благополуччя та добробут людини в контексті глобалізаційних трансформацій (стр.3-74)
Бахов І. С. Проблеми психічного здоров’я у студентської молоді американських університетів і коледжів/ І. С. Бахов (стр.3-10)
Борисенко Л. Л. Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів/ Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух (стр.10-16)
Вакуліч Т. М. Психологічні фактори формування віктимної поведінки жінок в Україні/ Т. М. Вакуліч (стр.16-21)
Гавриловська К. П. Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі/ К. П. Гавриловська, Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко (стр.22-28)
Головатий М. Ф. Психологія здоров’я в контексті радикальних кризових ситуацій глобалізованого століття/ М. Ф. Головатий, О. М. Холіч (стр.28-31)
Пальм Н. Д. Психологические аспекты мифотворчества в современной культуре/ Н. Д. Пальм (стр.31-36)
Музичко Л. В. Емоційне вигорання викладачів вищої школи та їхнє професійне здоров’я/ Л. В. Музичко, Л. М. Фальковська, К. П. Гавриловська (стр.37-44)
Papathanasiou I. V. Professional burnout in staff of mental units: the role of working conditions/ I. V. Papathanasiou [et al.] (стр.44-52)
Пузирний В. Ф. Інтелектуальний розвиток та соціалізація особистості/ В. Ф. Пузирний (стр.52-56)
Фальковська Л. М. Конструкт "здоров’я" у структурі свідомості студентської молоді/ Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко, К. П. Гавриловська (стр.56-63)
Школяр М. В. Можливості соціальної роботи у громаді в процесі включення внутрішньо переміщених осіб в нові територіальні спільноти/ М. В. Школяр (стр.63-68)
Шопша О. Л. Вплив міжособистісних конфліктів на показники психічного здоров’я акторів театру/ О. Л. Шопша (стр.68-70)
Бикова І. М. Ефективність стилів керівництва колективом: соціально-психологічний аспект/ І. М. Бикова (стр.70-72)
Туриніна О. Л. Особливості формування психічного здоров’я у студентів вищих навчальних закладів/ О. Л. Туриніна (стр.72-74)
Секція 2. Специфічні виклики системи охорони психічного здоров’я: дитяча психіатрія, супровід людей з інвалідністю, людей похилого віку; система охорони психічного здоров’я у сільській місцевості (стр.75-140)
Vajpayee A. Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children/ A. Vajpayee (стр.75-80)
Грабовенко Н. В. Діагностика як ключовий етап соціальної роботи з сім’ями, що виховують дітей з дитячим церебральним паралічем/ Н. В. Грабовенко, Т. М. Євменова (стр.80-88)
Губська О. Ю. Професійні шкідливості в анестезіології та інтенсивній терапії як фактор ризику психоемоційних порушень лікарів-інтенсивістів/ О. Ю. Губська, Є. В. Рибак (стр.88-93)
Гуменюк Л. І. Зміни психоемоційного стану хворих на патологію печінки/ Л. І. Гуменюк, О. Ю. Губська, А. А. Кузьмінець (стр.94-98)
Коляденко Н. В. Етіопатогенетичні основи розвитку реабілітаційного потенціалу хворих із синдромом Ретта/ Н. В. Коляденко [та ін.] (стр.98-104)
Лозова О. М. Парадокси потребово-мотиваційної сфери осіб з нервовою орторексією/ О. М. Лозова, О. В. Дробот, М. С. Фатєєва (стр.104-110)
Мазяр О. В. Психофізіологічний механізм формування невротичного розладу/ О. В. Мазяр (стр.110-116)
Портницька Н. Ф. До питання проявів страхів та тривожності у дітей з розумовою відсталістю/ Н. Ф. Портницька, І. М. Тичина (стр.116-122)
Шамне А. В. Варіативність психосоціального розвитку і пссихічне здоров’я особистості в підлітковому і юнацькому віці/ А. В. Шамне (стр.122-129)
Шмаргун В. М. Взаємозв’язок показників інтелекту та когнітивних стилів у психічному розвитку дітей/ В. М. Шмаргун (стр.129-135)
Грись А. М. Переживання цілісності "Я" як основа психічного здоров’я у підлітковому віці/ А. М. Грись, О. О. Прокоф’єва (стр.136-139)
Iliadis Ch. K. Children with depression and family/ Ch. K. Iliadis, L. I. Kourkouta, A. G. Monios (стр.139-140)
Секція 3. Іновації та розвиток системи охорони психічного здоров’я у мультикультурному суспільстві (стр.141-196)
Войтенко О. В. Психологічні наслідки бойового стресу у військовослужбовців/ О. В. Войтенко, Т. Л. Ткачук (стр.141-146)
Доріченко В. А. Саморозкриття як індикатор психічного здоров’я військовослужбовців при здійсненні миротворчих операцій/ В. А. Доріченко (стр.146-151)
Колесніченко Л. А. Досвід психотерапії психосоматичних розладів/ Л. А. Колесніченко, А. В. Тімакова (стр.151-157)
Maksymov M. Music space influence on human mental health/ M. Maksymov (стр.157-162)
Максимова Н. Ю. Психологічна діагностика схильності до адиктивної поведінки/ Н. Ю. Максимова (стр.162-167)
Mielkov Y. Human personality in the complex world: pluralism of identities and the problem of world-attitude/ Y. Mielkov (стр.168-174)
Омельченко Л. М. Особливості адаптивного потенціалу дружин постраждалих військовослужбовців/ Л. М. Омельченко, В. І. Вус (стр.174-180)
Fradelos E. C. Religiosity in nursing: the translation, validation and cultural adoption of the centrality of religiosity scale - 10 in Greek language/ E. C. Fradelos [et al.] (стр.180-187)
Chrysostomou G. Integrated care platforms to support mental health patients/ G. Chrysostomou (стр.187-192)
Бідзюра І. П. Організація охорони психічного здоров’я в сучасній Україні/ І. П. Бідзюра (стр.192-194)
Kourkouta L. I. Treatment of dermatological diseases related to mental disorders/ L. I. Kourkouta, Ch. K. Iliadis, I. V. Papathanasiou (стр.194-196)
Секція 4. Міждисціплінарний підхід у системі охорони психічного здоров’я (стр.196-276)
Вус В. І. Ціннісно-семантична детермінація психічного здоров’я пожежників та рятувальників/ В. І. Вус, С. М. Кравчук (стр.196-201)
Губська О. Ю. Вивчення впливу вегетаріанських дієт на розвиток депресії/ О. Ю. Губська [та ін.] (стр.201-205)
Данилова Т. В. За межами дихотомії біологічного і соціального: холістичний підхід до психічного здоров’я/ Т. В. Данилова, Г. В. Салата (стр.205-210)
Ладиченко В. В. Європейські стандарти права дітей на психічне здоров’я/ В. В. Ладиченко, Л. О. Головко (стр.210-215)
Мартинюк І. А. Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження)/ І. А. Мартинюк (стр.215-221)
Михайлюк І. В. Феноменологія змін особистості в умовах посттравматичного зростання/ І. В. Михайлюк (стр.221-226)
Нич Т. В. Феномен самогубства: екзистенційний вибір особистості чи соціальна проблема (філософсько-психологічний аналіз)/ Т. В. Нич (стр.226-231)
Павлюк М. М. Цінність самостійності у контексті психічного здоров’я особистості майбутнього фахівця/ М. М. Павлюк (стр.232-237)
Савченко О. В. Конструктивні та деструктивні форми рефлексії/ О. В. Савченко (стр.238-244)
Solomka T. M. Integrity as a factor of mental health in the context of the interdisciplinary problem of personal self-construction/ T. M. Solomka, O. L. Shopsha (стр.244-249)
Тімашова В. М. Психічне здоров’я як складник понятійної сфери здоров’я та перспективний напрям розвитку служби охорони психічного здоров’я в Україні/ В. М. Тімашова, В. О. Тімашов (стр.250-255)
Тюріна Т. Г. Духовність як визначальний чинник духовного здоров’я особистості та суспільства (у світлі вчення про ноосферу В. Вернадського)/ Т. Г. Тюріна, А. М. Зачепа (стр.255-260)
Терентьєва Н. О. Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування/ Н. О. Терентьєва, С. В. Яшник (стр.260-272)
Прокопович Є. М. Психічне благополуччя та детермінація схильності підлітків до девіантної поведінки (сучасний український досвід)/ Є. М. Прокопович, Т. М. Траверсе, Е. В. Крайніков (стр.272-274)
Черемшинська Н. М. Особливості емоційного стану жінок, які стали жертвами сімейного насильства: аспекти психологічної корекції/ Н. М. Черемшинська (стр.274-276)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2016г.,N 3
Интересные статьи :
Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/ Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан (стр.5-7)
Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська (стр.8-11)
Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін (стр.12-16)
Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.17-20)
Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/ О. В. Солодовник (стр.21-25)
Чоп’як В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/ В. В. Чоп’як [та ін.] (стр.26-28)
Шухтін В. В. Реформування вищої освіти в Україні/ В. В. Шухтін [та ін.] (стр.29-34)
Бєленічев І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.35-37)
Бугай Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [та ін.] (стр.38-43)
Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/ А. Я. Велика, О. О. Перепелиця (стр.44-47)
Волощук Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.48-51)
Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/ В. В. Добровольський (стр.52-55)
Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/ Г. Я. Загричук, А. Є. Демид (стр.56-61)
Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/ С. В. Канівець, О. Є. Денисик (стр.62-66)
Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/ О. В. Кривошей (стр.67-70)
Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/ М. О. Левків (стр.71-74)
Прилипко Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/ Н. А. Прилипко [та ін.] (стр.75-77)
Родіонова В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.78-81)
Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/ А. В. Семенець, С. Б. Чеканов (стр.82-89)
Спіріна І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.90-92)
Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.93-98)
Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/ І. О. Суховолець (стр.99-101)
Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/ М. К. Хобзей, А. Р. Вергун (стр.102-105)
Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/ І. В. Шишка, А. В. Кудієвський (стр.106-109)
Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/ М. Ю. Колесник, І. С. Качан (стр.110-113)
Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/ Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова (стр.114-117)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко О. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ О. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва ; Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-102)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА"/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мєсоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мєсоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-118)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University/ O. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Смольська Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с./ Л. Ю. Смольська (стр.134-135)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema (стр.141-145)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2003г.,N 3
Интересные статьи :
Москаленко В. Ф. Профілактика-як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров’я/ В. Ф. Москаленко (стр.4-10)
Чабан Т. І. Аналіз об’єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ Т. І. Чабан, Н. Ю. Ткачишина (стр.11-13)
Перцева Т. О. Ліцензійний медичний іспит "крок з. лікувальна справа. педіатрія": першій досвід з підготовки та проведення пілотного тестування/ Т. О. Перцева, В. М. Лехан, М. Б. Щербиніна (стр.14-17)
Сенаторова Г. С. Методичні особливості викладання педіатрії іноземним студентам англійською мовою/ Г. С. Сенаторова [и др.] (стр.18-20)
Мисула І. Р. Оптимізація викладання курсу країнознавства слухачам іноземцям підготовчого відділення/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.20-22)
Гальченко В. Я. Математичне моделювання захворювань та його місце в підготовці студентів-медиків/ В. Я. Гальченко, В. Г. Пінькас (стр.23-26)
Воронцов О. О. Застосування навчальних варіантів медичної документації в процесі підготовки сімейного лікаря на циклі акушерства та гінекології/ О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський, Н. О. Архипова (стр.26-28)
Перцева Т. О. Виробнича практика як важлива складова підготовки лікаря/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.29-32)
Дядик О. І. 10-річний досвід організації навчання лікарів терапевтичного профілю в інтернатурі/ О. І. Дядик [и др.] (стр.38-41)
Вітенко І. С. Позааудиторне навчання лікарів-інтернів за фахом "психіатрія"/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.41-44)
Калугіна С. М. Особливості методів контролю якості знань студентів з фармакології в Івано-Франківській державній медичній академії/ С. М. Калугіна, І. Г. Купновицька (стр.49-50)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)