Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (13)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=симуляційне<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-17 
1.
Шифр: МУ66/2018/2
   Журнал

Медицина неотложных состояний . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 2
Содержание:
Бондар, М. В. Гіпертермічні синдроми: етіологія, патогенез, діагностика та інтенсивна терапія / М. В. Бондар [та ін.]. - С.11-20. - Бібліогр.: с. 19-20
Другие авторы: Пилипенко М. М., Овсієнко Т. В., Невмержицький І. М.
Волкова, Ю. В. Роль Колистина в лечении нозокомиальной инфекции у пациентов ОИТ различного профиля / Ю. В. Волкова. - С.23-28. - Библиогр.: с. 27-28
Величко, Э. В. Место бемипарина в современной клинической практике / Э. В. Величко [и др.]. - С.29-33. - Библиогр.: с. 32-33
Другие авторы: Хачукаева А. С., Хабадзе З. С., Аксенова Е. М., Стуров Н. В., Прокофьева Е. Б., Тедорадзе Р. В., Бериша А.
Галушко, О. А. Дискусійні питання застосування манітолу у хворих на гострий інсульт (огляд літератури й власний досвід) / О. А. Галушко, А. М. Богдан. - С.34-39. - Бібліогр.: с. 38-39
Галушко, О. А. Корекція порушень обміну натрію в пацієнтів відділень інтенсивної терапії: старі методи і сучасні підходи / О. А. Галушко, М. В. Болюк. - С.40-47
Недашківський, С. М. Невидимі ризики: що ми знаємо про них? / С. М. Недашківський. - С.48-51. - Бібліогр.: с. 51
Марков, Ю. І. Філософські проблеми сучасної анестезіології / Ю. І. Марков, С. В. Пустовіт. - С.52-57. - Бібліогр.: с. 56
Sagiroglu, G. Сравнение обезболивающего эффекта декскетопрофена трометамола и лорноксикама в раннем послеоперационном периоде после медиастиноскопии / G. Sagiroglu. - С.58-62. - Библиогр.: с. 61
Лісний, І. І. Вплив L-орнітину-L-аспартату на деякі показники функції печінки в пацієнтів після резекції печінки / І. І. Лісний [та ін.]. - С.63-68. - Библиогр.: с. 67-68
Другие авторы: Лазарєва О. А., Онищенко А. К., Закальська Х. А., Катриченко М. О., Бурлака А. А.
Галушко, О. А. Гіпофосфатемія у хворих на гострий інсульт на тлі цукрового діабету: діагностика та лікування / О. А. Галушко, М. В. Болюк. - С.71-75. - Бібліогр.: с. 74
Кучинська, І. А. Ключові аспекти діагностики і седації пацієнтів із гострим алкогольним психозом у відділенні інтенсивної терапії / І. А. Кучинська [та ін.]. - С.76-85. - Бібліогр.: с. 83-84
Другие авторы: Бондар М. В., Стребко А. В., Конопленко Л. С.
Дзюба, Д. О. Контроль гемодинаміки у пацієнтів із супутньою гіпертонічною хворобою під час кліпування аневризм головного мозку / Д. О. Дзюба, О. Ф. Мельник, Ф. А. Яворський. - С.86-89. - Бібліогр.: с. 88
Лоскутов, О. А. Особенности интраоперационной регуляции артериального давления у пациентов с артериальной гипертензией / О. А. Лоскутов [и др.]. - С.90-95. - Библиогр.: с. 94-95
Другие авторы: Колесников В. Г., Шабанов Д. В., Дружина А. Н.
Лоскутов, О. А. Перший досвід використання мультимодальної малоопіоїдної анестезії при операціях аортокоронарного шунтування / О. А. Лоскутов [та ін.]. - С.96-101. - Бібліогр.: с. 100-101
Другие авторы: Данчина Т. А., Колесников В. Г., Дружина О. М., Коротчук Н. В., Бугай О. О.
Лоскутов, О. А. Десятирічна еволюція мікробного пейзажу та сучасні тенденції формування антибіотикорезистентності у відділеннях інтенсивної терапії загального профілю м. Києва / О. А. Лоскутов, М. В. Бондар, Т. В. Овсієнко. - С.102-109. - Бібліогр.: с. 108-109
Бишовець, С. М. Пневмоперитонеум для лапароскопії під регіонарною анестезією: закис азоту vs діоксид вуглецю / С. М. Бишовець. - С.110-115. - Бібліогр.: с. 113-114
Курділь, Н. В. Про необхідність адаптації до європейських стандартів освітніх і кваліфікаційних вимог за спеціальністю "токсикологія" в Україні / Н. В. Курділь. - С.116-121. - Бібліогр.: с. 120
Андрющенко, В. В. Структура ускладнень, причини летальності та клініко-морфологічні паралелі при гострих отруєннях метадону гідрохлоридом / В. В. Андрющенко, М. М. Калиш, Н. В. Курділь. - С.122-127. - Бібліогр.: с. 126
Льовкін, О. А. Симуляційне навчання з надання екстреної медичної допомоги / О. А. Льовкін, В. І. Перцов. - С.128-131. - Бібліогр.: с. 130
Марков, Ю. І. Аспекти анестезіологічного забезпечення хірургічного лікування пацієнтів старших вікових груп / Ю. І. Марков. - С.132-135. - Бібліогр.: с. 135
Марков, Ю. І. 100-річний ювілей доцента В.П. Жалка-Титаренка / Ю. І. Марков. - С.136-138. - Бібліогр.: с. 138
Савчак, Я. О. ЕКГ-діагностика: від Ейнтховена до сучасного серцевого моніторингу / Я. О. Савчак, Д. О. Дзюба, О. А. Лоскутов. - С.139-142. - Бібліогр.: с. 141-142
Васкес, Абанто Х. Э. Врач неотложной помощи о текущей стандартизации в медицине страны / Абанто Х. Э. Васкес. - С.145-154. - Библиогр.: с. 152-153
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Льовкін, О. А.
    Симуляційне навчання з надання екстреної медичної допомоги [Текст] / О. А. Льовкін, В. І. Перцов // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 2. - С. 128-131. - Бібліогр.: с. 130


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
НЕОТЛОЖНАЯ ТЕРАПИЯ -- EMERGENCY TREATMENT
Аннотация: Реформування системи навчання висуває на перший план проблему вдосконалення медичної освіти. Актуальним залишається підвищення рівня володіння практичними навичками під час надання екстреної медичної допомоги. Симуляційне навчання є найбільш прийнятним у даній ситуації. Головні ознаки симуляційного навчання — це можливість використання муляжів, манекенів або статистів для повноти та реалістичності моделювання об’єкта; відпрацювання конкретних практичних навичок за чітким алгоритмом дії з використанням сучасної апаратури та без завдання шкоди здоров’ю людини; відпрацювання командної роботи в імітованій конкретній ситуації. Мета: провести аналіз ефективності симуляційного навчання студентів старших курсів з надання екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф Запорізького державного медичного університету. Матеріали та методи. Був проведений ретроспективний аналіз ефективності симуляційного навчання студентів п’ятого та шостого курсів за 2015–2017 навчальний рік. Ефективність навчання оцінювалась за допомогою тестування, анкетування та залікового оцінювання практичних навичок на муляжах та манекенах. Результати. У створеному навчально-тренувальному класі навчання проводиться згідно з робочою програмою з використанням додаткового оснащення. Заняття давали теоретичні знання та практичні навички первинного огляду критичного хворого, відновлення та підтримки прохідності дихальних шляхів, компресії грудної клітки, внутрішньовенного та внутрішньокісткового введення медикаментів, роботи з автоматичним зовнішнім та професійним дефібриляторами, роботи в команді, тимчасової зупинки зовнішньої кровотечі, вивчались сучасні способи транспортної іммобілізації, проведення первинного медичного сортування. Оцінка виживання знань та практичних навичок у студентів п’ятого курсу проводилася через рік, під час проходження ними курсу дистанційного навчання. Аналіз навчання показав, що студенти п’ятого та шостого курсів мають достатні теоретичні знання щодо алгоритму базової серцево-легеневої реанімації (82,2 ± 2,4 % та 89,2 ± 3,8 % відповідно); знання основних медикаментів, які використовуються під час розширеної серцево-легеневої реанімації (78,6 ± 2,4 % та 85,7 ± 2,4 % відповідно); вміння якісно проводити компресійні стиснення грудної клітки (88,2 ± 1,2 % та 89,4 ± 1,8 % відповідно), але низький рівень володіння практичними навичками відновлення прохідності дихальних шляхів (32,8 ± 2,2 %); роботи з автоматичним зовнішнім (18,5 ± 2,0 %) або професійним (16,3 ± 2,0 %) дефібриляторами; катетеризації периферійної вени або внутрішньокісткового доступу (17,3 ± 2,0 %). Висновки. Симуляційне навчання дає змогу студентам опанувати означені практичні навички в достатньому обсязі
Доп.точки доступа:
Перцов, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Фіра, Д. Б.
    Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів [Текст] = Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement / Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – дослідити взаємозв’язок між симуляційними методами навчання та формуванням професійних навичок у студентів
Основна частина. У роботі проаналізовано ефективність використання Міжкафедрального навчально-тренінгового центру симуляційного навчання ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” у відпрацюванні практичних навичок студентів з дисципліни “Загальна хірургія”. Засвоєння матеріалу і відпрацювання навичок студентами на фантомах дозволяють залучати їх до виконання певних маніпуляцій на пацієнтах під ретельним контролем з боку викладачів (промивання шлунка, катетеризація сечового міхура, перев’язки та ін.). Опанування на симуляторах таких навичок, як внутрішньовенна та внутрішньом’язова ін’єкції, навичок серцево-легеневої реанімації необхідне для навчання студентів на будь-якій клінічній кафедрі. Симуляційний центр, створений у ТДМУ, забезпечує теоретичну частину, вивчення практичних випадків, відеосесію, тренінг мануальних навичок та вмінь, роботу на анімальних моделях, спеціалізовані тренінги, участь у конференціях. Для адекватного засвоєння навичок виділено понад 10 % від загального навчального навантаження
Висновок. Використання симуляційних методів значно покращує якість презентації навчального матеріалу й ефективність його засвоєння студентами, збагачує зміст навчального процесу, підвищує мотивацію до навчання та дозволяє об’єктивно оцінити досягнутий рівень професійної підготовки кожного студента
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: МУ7/2017/4
   Журнал

Медична освіта
2017г. № 4 . - 86.41, р.
Содержание:
Бабінець, Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання / Л. С. Бабінець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Герасимюк, І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти / І. Є. Герасимюк [та ін.]. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Грицан, Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитришин, Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє / Т. М. Дмитришин. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заєць, Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти / Т. А. Заєць. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги / М. М. Корда [та ін.]. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Криницька, І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань / І. Я. Криницька [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Марущак, М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства / М. І. Марущак [та ін.]. - С.38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Криницька І. Я. , Петренко Н. В., Габор Г. Г.
Олеськова, Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи / Г. Г. Олеськова. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів / О. Ю. Тозюк. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фіра, Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів / Д. Б. Фіра. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання / С. О. Ястремська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Likhacheva, N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system / N. V. Likhacheva [та ін.]. - С.66-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Бойко, Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошина, О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" / О. Б. Волошина [та ін.]. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Колісник, Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Кущ, О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) / О. Г. Кущ [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Паласюк, Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема. - С.90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радецька, Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини / Л. В. Радецька [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І., Мандзій З. П.
Стойкевич, Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету / Г. В. Стойкевич [та ін.]. - С.98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Prokop, I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students / I. A. Prokop. - С.101-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Воробець, З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Саварин, Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. / Т. В. Саварин. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Навчальна частина

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Касьянова, О. М.
    Симуляційне навчання в післядипломній медичній освіті: теоретичний і практичний аспекти / О. М. Касьянова, К. І. Бодня // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 1. - С. 10-15


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
Аннотация: Висвітлено проблеми підвищення якості післядипломної медичної освіти на основі сучасних форм і методів навчання фахівців. Подано теоретичний опис моделювання в навчальному процесі професійних ситуаційі можливостей їх використання в симуляціях, які забезпечать набуття досвіду слухачами системи післядипломної освіти. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки використання системи ситуаційних завдань, навчальних ігор клінічного й організаційно-діяльнісного типу на циклах тематичного удосконалення в післядипломній медичній освіті. Репрезентовано досвід використання симуляційного навчання на кафедрах лабораторного типу Харківської медичної академії післядипломної освіти.
Освещены проблемы повышения качества последипломного медицинского образования на основе современных форм и методов обучения специалистов. Представлено теоретическое описание моделирования в учебном процессе профессиональных ситуаций и возможностей их использования в симуляциях, которые обеспечат приобретение опыта слушателями системы последипломного образования. Особое внимание уделено раскрытию специфики использования системы ситуационных задач, учебных игр клинического и организационно-деятельностного типа на циклах тематического усовершенствования в последипломном медицинском образовании. Представлены опыт использования симуляционного обучения на кафедрах лабораторного типа Харьковской медицинской академии последипломного образования.
Доп.точки доступа:
Бодня, К. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Фіра, Д. Б.
    Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів [Текст] = Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement / Д. Б. Фіра // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 58-61


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ХИРУРГИ -- SURGEONS
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Бойцанюк, С. І.
    Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога [Текст] = Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів — невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів — фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання — найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Доп.точки доступа:
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
Шифр: ПУ56/2017/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Выходит ежеквартально
2017г. N 4 . - 51.31, р.
Содержание:
Водолажський, М. Л. Стан і тенденції розвитку наукових досліджень за актуальними проблемами охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків / М. Л. Водолажський, М. М. Коренєв. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойцанюк, С. І. Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іваніщено, Л. О. Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті / Л. О. Іваніщено. - С.15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Манащук, Н. В. Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання / Н. В. Манащук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорній Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній А. В.
Фуштей, И. М. Связь маркеров системного воспалительного ответа и некроза миокарда у больных с острым инфарктом миокарда, осложненного желудочковой экстрасистолией / И. М. Фуштей, Феди Мохамед, Е. В. Сидь. - С.24-29. - Библиогр. в конце ст.
Лозова, Т. А. Вплив еплеренону на динаміку мозкового натрійуретичного пептиду та віддалений прогноз хворих на інфаркт міокарда правого шлуночка / Т. А. Лозова. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єлоєва, З. В. Функціональний стан гепатобіліарної системи в дітей у разі ожиріння / З. В. Єлоєва [та ін.]. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Страшок Л. А., Бузницька О. В., Філонова Т. О., Штрах К. В.
Любченко, О. В. Вплив карієсогенного раціону на стан мінералізації тканин ротової порожнини в експерименті на тваринах / О. В. Любченко, Л. В. Северин. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куцевляк, В. Ф. Вміст свинцю у твердих тканинах зубів у робітників, зайнятих в умовах професійного ризику / В. Ф. Куцевляк [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бобровська Н. П., Беліков К. М., Шеїна Т. В.
Любченко, О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Cerabone» / О. В. Любченко, В. М. Черненко. - С.51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гарюк, Г. І. Виявлення серологічних маркерів вірусу Епштейна–Барр у дітей із гіпертрофією глоткового мигдалика і секреторним середнім отитом / Г. І. Гарюк [та ін.]. - С.56-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кулікова О. О., Чумакова А. В., Давиденко В. Л.
Лядова, Т. И. Генотипы вируса Эпштейна–Барр у пациентов с различными формами инфекции / Т. И. Лядова. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Мирошниченко, М. С. Местные иммунные реакции в почках, мочеточниках, мочевом пузыре плодов и новорожденных от матерей с физиологической беременностью / М. С. Мирошниченко. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст.
Елоева, З. В. Лихорадка неясного генеза и аутовоспалительные синдромы / З. В. Елоева [та ін.]. - С.71-78. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Киселева Л. П., Мамалуй Н. И., Савво В. М., Филонова Т. О., Матвиенко С. О.
Сухін, В. С. Особливості морфології сарком матки / В. С. Сухін, О. М. Долгая. - С.79-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шармазанова, О. П. Історичний нарис до 90-річчя заснування кафедри променевої діагностики та з нагоди 95-річного ювілею Харківської медичної академії післядипломної освіти / О. П. Шармазанова, М. О. Бортний, В. В. Шаповалова. - С.88-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: ПУ56/2017/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Выходит ежеквартально
2017г. N 1
Содержание:
Хвисюк, О. М. Логістика змін функціонування ліжкового фонду у великих містах / О. М. Хвисюк, В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин. - С.6-9
Касьянова, О. М. Симуляційне навчання в післядипломній медичній освіті: теоретичний і практичний аспекти / О. М. Касьянова, К. І. Бодня. - С.10-15
Білоус, Т. М. Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування) / Т. М. Білоус, М. Н. Гарас, Г. В. Легкун. - С.16-20
Єлоєва, З. В. Діагностичне і прогностичне значення внутрішньоклітинних збудників у випадку атипової інфекційної патології у дітей / З. В. Єлоєва, С. О. Матвієнко, М. С. Дяченко. - С.21-26
Тимошенко, Е. С. Клинические особенности пациентов с трудноконтролируемой артериальной гипертензией / Е. С. Тимошенко, Н. И. Яблучанский. - С.27-32
Рыспаева, Д. Э. Экспрессия топоизомеразы IIА как прогностический маркер у больных первичным раком грудной железы / Д. Э. Рыспаева [и др.]. - С.32-38
Другие авторы: Смоланка И. И., Дудниченко А. С., Крячок И. А., Селезнев А. А., Шапочка Т. В.
Сухін, В. С. Ефективність гормонотерапії у випадку гормонпозитивної лейоміосаркоми матки / В. С. Сухін [и др.]. - С.39-43
Другие авторы: Сухіна О. М., Міхановський О. А., Насонова А. М., Фань Лівей
Белецкий, В. Е. Отдаленные результаты лечения солидных опухолей у детей с использованием свободного и липосомального доксорубицина / В. Е. Белецкий, А. С. Дудниченко. - С.44-48
Кальченко, А. В. Переломы проксимального отдела бедра у пациентов с сопутствующими заболеваниями / А. В. Кальченко [и др.]. - С.49-53
Другие авторы: Бабалян В. А., Хвисюк А. Н., Гурбанова Т. С., Черепов Д. В., Мазрняков С. М.
Sorokina, I. V. Teratomas: features of the morphological structure and localization / I. V. Sorokina [и др.]. - С.54-57
Другие авторы: Borzenkova I. V., Myroshnychenko M. S., Pliten O. M., Omelchenko O. A., Simachova A. V.
Наконечная, О. А. Содержание инозитолфосфатов в крови и моче при гломерулонефрите / О. А. Наконечная [и др.]. - С.58-61
Другие авторы: Горбач Т. В., Мартынова С. Н., Ярмыш Н. В., Стеценко С. А.
Наконечная, О. А. Особенности сочетанного действия метилтретбутилового эфира и сниженной температуры на функциональные показатели почек у крыс / О. А. Наконечная [и др.]. - С.62-65
Другие авторы: Завгородний И. В., Бачинский Р. О., Маракушин Д. И.
Яковлева, Е. А. Случай пренатальной диагностики краниоторакоомфалопагов, тактика ведения и перинатальный прогноз / Е. А. Яковлева [и др.]. - С.66-69
Другие авторы: Бабаджанян Е. Н., Яковенко Е. А., Ромадина О. В., Демина О. В.
Гризодуб, Д. В. Результаты применения диагностического метода определения индивидуальной совместимости конструкционных материалов бюгельных протезов / Д. В. Гризодуб, Р. М. Огли Бадалов. - С.70-73
Лобойко, К. М. Показники гемодинаміки у коматозних пацієнтів із гострим порушенням мозкового кровообігу / К. М. Лобойко. - С.74-80
Швець, А. М. Сучасні аспекти медичного інформування підлітків у випадку профорієнтації / А. М. Швець. - С.81-85
Багмут, І. Ю. Семінар із міжнародною участю (YEDITEPE UNIVERSITY HEALTHCARE INSTITUTIONS ISTANBUL/TURKEY) "Сучасні погляди на лікування захворювань нирок: Актуальні проблеми трансплантації" до 95-річчя від дня заснування ХМАПО / І. Ю. Багмут. - С.86-87
Шармазанова, Е. П. История развития рентгенологии в Харькове (1900-1926) / Е. П. Шармазанова, Н. А. Бортный, В. В. Шаповалова. - С.88-96
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


   
    Симуляційне навчання в лапароскопічній хірургії [Текст] = Simulative training in laparoscopic surgery / О. М. Велігоцький [и др.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 1. Ч.2. - С. 303-306. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЛАПАРОСКОПИЯ -- LAPAROSCOPY (использование, методы)
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ -- TELECOMMUNICATIONS (использование)
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION (использование, тенденции)
Аннотация: В роботі представлена програма симуляційного навчання лапароскопічній хірургії для усіх лікарів хірургічного напрямку на базі кафедри ендоскопії та хірургії ХМАПО із застосуванням модельованої віртуальної операційної, обладнаної віртуальним комп’ютерним лапароскопічним симулятором портативного типу (виробник: Еропа Medical, Нідерланди), боксо- вим тренажером "Джонсон і Джонсон" (США) та телекомунікаційною системою
Доп.точки доступа:
Велігоцький, О. М.
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Довженко, О. М.
Рибак, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-17 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)