Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (13)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=симуляційне<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-17 
1.

Заглавие журнала :Медицина неотложных состояний -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Бондар М. В. Гіпертермічні синдроми: етіологія, патогенез, діагностика та інтенсивна терапія/ М. В. Бондар [та ін.] (стр.11-20)
Волкова Ю. В. Роль Колистина в лечении нозокомиальной инфекции у пациентов ОИТ различного профиля/ Ю. В. Волкова (стр.23-28)
Величко Э. В. Место бемипарина в современной клинической практике/ Э. В. Величко [и др.] (стр.29-33)
Галушко О. А. Дискусійні питання застосування манітолу у хворих на гострий інсульт (огляд літератури й власний досвід)/ О. А. Галушко, А. М. Богдан (стр.34-39)
Галушко О. А. Корекція порушень обміну натрію в пацієнтів відділень інтенсивної терапії: старі методи і сучасні підходи/ О. А. Галушко, М. В. Болюк (стр.40-47)
Недашківський С. М. Невидимі ризики: що ми знаємо про них?/ С. М. Недашківський (стр.48-51)
Марков Ю. І. Філософські проблеми сучасної анестезіології/ Ю. І. Марков, С. В. Пустовіт (стр.52-57)
Sagiroglu G. Сравнение обезболивающего эффекта декскетопрофена трометамола и лорноксикама в раннем послеоперационном периоде после медиастиноскопии/ G. Sagiroglu (стр.58-62)
Лісний І. І. Вплив L-орнітину-L-аспартату на деякі показники функції печінки в пацієнтів після резекції печінки/ І. І. Лісний [та ін.] (стр.63-68)
Галушко О. А. Гіпофосфатемія у хворих на гострий інсульт на тлі цукрового діабету: діагностика та лікування/ О. А. Галушко, М. В. Болюк (стр.71-75)
Кучинська І. А. Ключові аспекти діагностики і седації пацієнтів із гострим алкогольним психозом у відділенні інтенсивної терапії/ І. А. Кучинська [та ін.] (стр.76-85)
Дзюба Д. О. Контроль гемодинаміки у пацієнтів із супутньою гіпертонічною хворобою під час кліпування аневризм головного мозку/ Д. О. Дзюба, О. Ф. Мельник, Ф. А. Яворський (стр.86-89)
Лоскутов О. А. Особенности интраоперационной регуляции артериального давления у пациентов с артериальной гипертензией/ О. А. Лоскутов [и др.] (стр.90-95)
Лоскутов О. А. Перший досвід використання мультимодальної малоопіоїдної анестезії при операціях аортокоронарного шунтування/ О. А. Лоскутов [та ін.] (стр.96-101)
Лоскутов О. А. Десятирічна еволюція мікробного пейзажу та сучасні тенденції формування антибіотикорезистентності у відділеннях інтенсивної терапії загального профілю м. Києва/ О. А. Лоскутов, М. В. Бондар, Т. В. Овсієнко (стр.102-109)
Бишовець С. М. Пневмоперитонеум для лапароскопії під регіонарною анестезією: закис азоту vs діоксид вуглецю/ С. М. Бишовець (стр.110-115)
Курділь Н. В. Про необхідність адаптації до європейських стандартів освітніх і кваліфікаційних вимог за спеціальністю "токсикологія" в Україні/ Н. В. Курділь (стр.116-121)
Андрющенко В. В. Структура ускладнень, причини летальності та клініко-морфологічні паралелі при гострих отруєннях метадону гідрохлоридом/ В. В. Андрющенко, М. М. Калиш, Н. В. Курділь (стр.122-127)
Льовкін О. А. Симуляційне навчання з надання екстреної медичної допомоги/ О. А. Льовкін, В. І. Перцов (стр.128-131)
Марков Ю. І. Аспекти анестезіологічного забезпечення хірургічного лікування пацієнтів старших вікових груп/ Ю. І. Марков (стр.132-135)
Марков Ю. І. 100-річний ювілей доцента В.П. Жалка-Титаренка/ Ю. І. Марков (стр.136-138)
Савчак Я. О. ЕКГ-діагностика: від Ейнтховена до сучасного серцевого моніторингу/ Я. О. Савчак, Д. О. Дзюба, О. А. Лоскутов (стр.139-142)
Васкес Абанто Х.Э. Врач неотложной помощи о текущей стандартизации в медицине страны/ Абанто Х. Э. Васкес (стр.145-154)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Льовкін О. А., Перцов В. І.
Заглавие : Симуляційне навчання з надання екстреної медичної допомоги
Место публикации : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2018. - N 2. - С. 128-131 (Шифр МУ66/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: с. 130
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
НЕОТЛОЖНАЯ ТЕРАПИЯ -- EMERGENCY TREATMENT
Аннотация: Реформування системи навчання висуває на перший план проблему вдосконалення медичної освіти. Актуальним залишається підвищення рівня володіння практичними навичками під час надання екстреної медичної допомоги. Симуляційне навчання є найбільш прийнятним у даній ситуації. Головні ознаки симуляційного навчання — це можливість використання муляжів, манекенів або статистів для повноти та реалістичності моделювання об’єкта; відпрацювання конкретних практичних навичок за чітким алгоритмом дії з використанням сучасної апаратури та без завдання шкоди здоров’ю людини; відпрацювання командної роботи в імітованій конкретній ситуації. Мета: провести аналіз ефективності симуляційного навчання студентів старших курсів з надання екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф Запорізького державного медичного університету. Матеріали та методи. Був проведений ретроспективний аналіз ефективності симуляційного навчання студентів п’ятого та шостого курсів за 2015–2017 навчальний рік. Ефективність навчання оцінювалась за допомогою тестування, анкетування та залікового оцінювання практичних навичок на муляжах та манекенах. Результати. У створеному навчально-тренувальному класі навчання проводиться згідно з робочою програмою з використанням додаткового оснащення. Заняття давали теоретичні знання та практичні навички первинного огляду критичного хворого, відновлення та підтримки прохідності дихальних шляхів, компресії грудної клітки, внутрішньовенного та внутрішньокісткового введення медикаментів, роботи з автоматичним зовнішнім та професійним дефібриляторами, роботи в команді, тимчасової зупинки зовнішньої кровотечі, вивчались сучасні способи транспортної іммобілізації, проведення первинного медичного сортування. Оцінка виживання знань та практичних навичок у студентів п’ятого курсу проводилася через рік, під час проходження ними курсу дистанційного навчання. Аналіз навчання показав, що студенти п’ятого та шостого курсів мають достатні теоретичні знання щодо алгоритму базової серцево-легеневої реанімації (82,2 ± 2,4 % та 89,2 ± 3,8 % відповідно); знання основних медикаментів, які використовуються під час розширеної серцево-легеневої реанімації (78,6 ± 2,4 % та 85,7 ± 2,4 % відповідно); вміння якісно проводити компресійні стиснення грудної клітки (88,2 ± 1,2 % та 89,4 ± 1,8 % відповідно), але низький рівень володіння практичними навичками відновлення прохідності дихальних шляхів (32,8 ± 2,2 %); роботи з автоматичним зовнішнім (18,5 ± 2,0 %) або професійним (16,3 ± 2,0 %) дефібриляторами; катетеризації периферійної вени або внутрішньокісткового доступу (17,3 ± 2,0 %). Висновки. Симуляційне навчання дає змогу студентам опанувати означені практичні навички в достатньому обсязі
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фіра Д. Б.
Заглавие : Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів
Параллельн. заглавия :Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – дослідити взаємозв’язок між симуляційними методами навчання та формуванням професійних навичок у студентівОсновна частина. У роботі проаналізовано ефективність використання Міжкафедрального навчально-тренінгового центру симуляційного навчання ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” у відпрацюванні практичних навичок студентів з дисципліни “Загальна хірургія”. Засвоєння матеріалу і відпрацювання навичок студентами на фантомах дозволяють залучати їх до виконання певних маніпуляцій на пацієнтах під ретельним контролем з боку викладачів (промивання шлунка, катетеризація сечового міхура, перев’язки та ін.). Опанування на симуляторах таких навичок, як внутрішньовенна та внутрішньом’язова ін’єкції, навичок серцево-легеневої реанімації необхідне для навчання студентів на будь-якій клінічній кафедрі. Симуляційний центр, створений у ТДМУ, забезпечує теоретичну частину, вивчення практичних випадків, відеосесію, тренінг мануальних навичок та вмінь, роботу на анімальних моделях, спеціалізовані тренінги, участь у конференціях. Для адекватного засвоєння навичок виділено понад 10 % від загального навчального навантаженняВисновок. Використання симуляційних методів значно покращує якість презентації навчального матеріалу й ефективність його засвоєння студентами, збагачує зміст навчального процесу, підвищує мотивацію до навчання та дозволяє об’єктивно оцінити досягнутий рівень професійної підготовки кожного студента
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Бабінець Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/ Л. С. Бабінець [та ін.] (стр.5-8)
Герасимюк І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/ І. Є. Герасимюк [та ін.] (стр.9-13)
Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.14-17)
Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/ Т. М. Дмитришин (стр.18-25)
Заєць Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти/ Т. А. Заєць (стр.26-28)
Корда М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/ М. М. Корда [та ін.] (стр.29-33)
Криницька І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/ І. Я. Криницька [та ін.] (стр.34-37)
Марущак М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.38-41)
Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/ Г. Г. Олеськова (стр.42-47)
Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/ І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов (стр.48-52)
Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/ О. Ю. Тозюк (стр.53-57)
Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/ Д. Б. Фіра (стр.58-61)
Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/ С. О. Ястремська (стр.62-65)
Likhacheva N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system/ N. V. Likhacheva [та ін.] (стр.66-69)
Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.70-73)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.74-76)
Волошина О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"/ О. Б. Волошина [та ін.] (стр.77-80)
Колісник Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.81-84)
Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/ О. Г. Кущ [та ін.] (стр.85-89)
Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема (стр.90-94)
Радецька Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/ Л. В. Радецька [та ін.] (стр.95-97)
Стойкевич Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету/ Г. В. Стойкевич [та ін.] (стр.98-100)
Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/ I. A. Prokop (стр.101-106)
Воробець З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко (стр.107-111)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.112-118)
Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./ Т. В. Саварин (стр.119-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Касьянова О. М., Бодня К. І.
Заглавие : Симуляційне навчання в післядипломній медичній освіті: теоретичний і практичний аспекти
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2017. - N 1. - С. 10-15 (Шифр ПУ56/2017/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Висвітлено проблеми підвищення якості післядипломної медичної освіти на основі сучасних форм і методів навчання фахівців. Подано теоретичний опис моделювання в навчальному процесі професійних ситуаційі можливостей їх використання в симуляціях, які забезпечать набуття досвіду слухачами системи післядипломної освіти. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки використання системи ситуаційних завдань, навчальних ігор клінічного й організаційно-діяльнісного типу на циклах тематичного удосконалення в післядипломній медичній освіті. Репрезентовано досвід використання симуляційного навчання на кафедрах лабораторного типу Харківської медичної академії післядипломної освіти.Освещены проблемы повышения качества последипломного медицинского образования на основе современных форм и методов обучения специалистов. Представлено теоретическое описание моделирования в учебном процессе профессиональных ситуаций и возможностей их использования в симуляциях, которые обеспечат приобретение опыта слушателями системы последипломного образования. Особое внимание уделено раскрытию специфики использования системы ситуационных задач, учебных игр клинического и организационно-деятельностного типа на циклах тематического усовершенствования в последипломном медицинском образовании. Представлены опыт использования симуляционного обучения на кафедрах лабораторного типа Харьковской медицинской академии последипломного образования.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фіра Д. Б.
Заглавие : Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів
Параллельн. заглавия :Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2017/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ХИРУРГИ -- SURGEONS
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Заглавие : Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога
Параллельн. заглавия :Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів — невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів — фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання — найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Водолажський М. Л. Стан і тенденції розвитку наукових досліджень за актуальними проблемами охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків/ М. Л. Водолажський, М. М. Коренєв (стр.5-10)
Бойцанюк С. І. Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога/ С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк (стр.11-14)
Іваніщено Л. О. Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті/ Л. О. Іваніщено (стр.15-20)
Манащук Н. В. Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання/ Н. В. Манащук [та ін.] (стр.21-23)
Фуштей И. М. Связь маркеров системного воспалительного ответа и некроза миокарда у больных с острым инфарктом миокарда, осложненного желудочковой экстрасистолией/ И. М. Фуштей, Феди Мохамед, Е. В. Сидь (стр.24-29)
Лозова Т. А. Вплив еплеренону на динаміку мозкового натрійуретичного пептиду та віддалений прогноз хворих на інфаркт міокарда правого шлуночка/ Т. А. Лозова (стр.30-36)
Єлоєва З. В. Функціональний стан гепатобіліарної системи в дітей у разі ожиріння/ З. В. Єлоєва [та ін.] (стр.37-41)
Любченко О. В. Вплив карієсогенного раціону на стан мінералізації тканин ротової порожнини в експерименті на тваринах/ О. В. Любченко, Л. В. Северин (стр.42-46)
Куцевляк В. Ф. Вміст свинцю у твердих тканинах зубів у робітників, зайнятих в умовах професійного ризику/ В. Ф. Куцевляк [та ін.] (стр.47-50)
Любченко О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Cerabone»/ О. В. Любченко, В. М. Черненко (стр.51-55)
Гарюк Г. І. Виявлення серологічних маркерів вірусу Епштейна–Барр у дітей із гіпертрофією глоткового мигдалика і секреторним середнім отитом/ Г. І. Гарюк [та ін.] (стр.56-59)
Лядова Т. И. Генотипы вируса Эпштейна–Барр у пациентов с различными формами инфекции/ Т. И. Лядова (стр.60-65)
Мирошниченко М. С. Местные иммунные реакции в почках, мочеточниках, мочевом пузыре плодов и новорожденных от матерей с физиологической беременностью/ М. С. Мирошниченко (стр.66-70)
Елоева З. В. Лихорадка неясного генеза и аутовоспалительные синдромы/ З. В. Елоева [та ін.] (стр.71-78)
Сухін В. С. Особливості морфології сарком матки/ В. С. Сухін, О. М. Долгая (стр.79-87)
Шармазанова О. П. Історичний нарис до 90-річчя заснування кафедри променевої діагностики та з нагоди 95-річного ювілею Харківської медичної академії післядипломної освіти/ О. П. Шармазанова, М. О. Бортний, В. В. Шаповалова (стр.88-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017г.,N 1
Интересные статьи :
Хвисюк О. М. Логістика змін функціонування ліжкового фонду у великих містах/ О. М. Хвисюк, В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин (стр.6-9)
Касьянова О. М. Симуляційне навчання в післядипломній медичній освіті: теоретичний і практичний аспекти/ О. М. Касьянова, К. І. Бодня (стр.10-15)
Білоус Т. М. Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)/ Т. М. Білоус, М. Н. Гарас, Г. В. Легкун (стр.16-20)
Єлоєва З. В. Діагностичне і прогностичне значення внутрішньоклітинних збудників у випадку атипової інфекційної патології у дітей/ З. В. Єлоєва, С. О. Матвієнко, М. С. Дяченко (стр.21-26)
Тимошенко Е. С. Клинические особенности пациентов с трудноконтролируемой артериальной гипертензией/ Е. С. Тимошенко, Н. И. Яблучанский (стр.27-32)
Рыспаева Д. Э. Экспрессия топоизомеразы IIА как прогностический маркер у больных первичным раком грудной железы/ Д. Э. Рыспаева [и др.] (стр.32-38)
Сухін В. С. Ефективність гормонотерапії у випадку гормонпозитивної лейоміосаркоми матки/ В. С. Сухін [и др.] (стр.39-43)
Белецкий В. Е. Отдаленные результаты лечения солидных опухолей у детей с использованием свободного и липосомального доксорубицина/ В. Е. Белецкий, А. С. Дудниченко (стр.44-48)
Кальченко А. В. Переломы проксимального отдела бедра у пациентов с сопутствующими заболеваниями/ А. В. Кальченко [и др.] (стр.49-53)
Sorokina I. V. Teratomas: features of the morphological structure and localization/ I. V. Sorokina [и др.] (стр.54-57)
Наконечная О. А. Содержание инозитолфосфатов в крови и моче при гломерулонефрите/ О. А. Наконечная [и др.] (стр.58-61)
Наконечная О. А. Особенности сочетанного действия метилтретбутилового эфира и сниженной температуры на функциональные показатели почек у крыс/ О. А. Наконечная [и др.] (стр.62-65)
Яковлева Е. А. Случай пренатальной диагностики краниоторакоомфалопагов, тактика ведения и перинатальный прогноз/ Е. А. Яковлева [и др.] (стр.66-69)
Гризодуб Д. В. Результаты применения диагностического метода определения индивидуальной совместимости конструкционных материалов бюгельных протезов/ Д. В. Гризодуб, Р. М. Огли Бадалов (стр.70-73)
Лобойко К. М. Показники гемодинаміки у коматозних пацієнтів із гострим порушенням мозкового кровообігу/ К. М. Лобойко (стр.74-80)
Швець А. М. Сучасні аспекти медичного інформування підлітків у випадку профорієнтації/ А. М. Швець (стр.81-85)
Багмут І. Ю. Семінар із міжнародною участю (YEDITEPE UNIVERSITY HEALTHCARE INSTITUTIONS ISTANBUL/TURKEY) "Сучасні погляди на лікування захворювань нирок: Актуальні проблеми трансплантації" до 95-річчя від дня заснування ХМАПО/ І. Ю. Багмут (стр.86-87)
Шармазанова Е. П. История развития рентгенологии в Харькове (1900-1926)/ Е. П. Шармазанова, Н. А. Бортный, В. В. Шаповалова (стр.88-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Велігоцький О. М., Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Довженко О. М., Рибак І. М.
Заглавие : Симуляційне навчання в лапароскопічній хірургії
Параллельн. заглавия :Simulative training in laparoscopic surgery
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 1. Ч.2. - С. 303-306 (Шифр ВУ80/2016/20/1. Ч.2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЛАПАРОСКОПИЯ -- LAPAROSCOPY
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ -- TELECOMMUNICATIONS
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
Аннотация: В роботі представлена програма симуляційного навчання лапароскопічній хірургії для усіх лікарів хірургічного напрямку на базі кафедри ендоскопії та хірургії ХМАПО із застосуванням модельованої віртуальної операційної, обладнаної віртуальним комп’ютерним лапароскопічним симулятором портативного типу (виробник: Еропа Medical, Нідерланди), боксо- вим тренажером "Джонсон і Джонсон" (США) та телекомунікаційною системою
Найти похожие

 1-10    11-17 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)