Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (13)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=симуляційне<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-17 
1.

Заглавие журнала :Український журнал з проблем медицини праці -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Нагорна А. М. Оцінка професійних ризиків ВІЛ-інфікування працівників лікувально-профілактичних закладів хірургічного та фтизіатричного профілів/ А. М. Нагорна [и др.] (стр.3-10)
Павленко О. І. Оцінка загальної захворюваності працівників основних цехів металургійного виробництва/ О. І. Павленко (стр.11-23)
Гоженко А. І. Патогенетичне обґрунтування принципів та методів діагностики та медичної корекції дизрегуляторних станів у операторів транспорту/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.24-28)
Демченко В. Ф. Особливості застосування неінвазивних біологічних середовищ у біомоніторингу експозиції важкими металами на виробництві/ В. Ф. Демченко [и др.] (стр.29-35)
Зазуляк Т. С. Імунотоксична дія формальдегіду при інгаляційному затруєнні морських свинок/ Т. С. Зазуляк (стр.36-39)
Козицька Т. В. Ультраструктурні порушення в корі головного мозку новонароджених мишей за умов пренатального введення наночасток CdS і солі CdCI2/ Т. В. Козицька (стр.40-47)
Шафран Л. М. Пути повышения надежности психофизиологического профессионального отбора операторов Запорожской АЭС/ Л. М. Шафран [и др.] (стр.48-55)
Варивончик Д. В. Эпидемиология злокачественной мезотелиомы в Украине (2001—2011 гг.)/ Д. В. Варивончик (стр.56-69)
Взаємозв’язок між біомаркерами видихуваного конденсату та внутрішнього впливу металів під час газового дугового зварювання металів (стр.70)
Загальне метилювання ДНК та експозиція низького рівня до бензолу (стр.70-71)
Довготривале розподілення та дослідження біосумісності навантажених декстрином магнітних наночасток, використовуючи мишу як тваринну модель (стр.71)
Посттравматичні стресові порушення та стрес на роботі в пожежників сільських районів Японії (стр.71)
Сполуки шестивалентного хрому на робочому місці: оцінка ступеня та величини професійної експозиції (стр.71-72)
Експозиція професійних водіїв до транспортних дрібних та ультра дрібних часток та хвороба: можливість краще зв’язати експозиційну науку та епідеміологію з професійною небезпекою (стр.72)
Фактори ризику для здоров’я в комп’ютерних операторів телекомпанії в Сербії (стр.72)
Точність та правильність компонентів варіабельності при реєструванні професійної пози: симуляційне дослідження різних стратегій зібрання даних (стр.73)
Кундиев Ю. И. Институт сквозь призму эпох/ Ю. И. Кундиев (стр.74-89)
Академіку Ю. І. Кундієву - 85 років (стр.90-92)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Точність та правильність компонентів варіабельності при реєструванні професійної пози: симуляційне дослідження різних стратегій зібрання даних
Место публикации : Український журнал з проблем медицини праці. - 2012. - № 4. - С. 73 (Шифр УУ40/2012/4)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Заглавие : Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога
Параллельн. заглавия :Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів — невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів — фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання — найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда Μ. Μ., Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Заглавие : Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста
Параллельн. заглавия :Simulating learning in medicine part in the preparation of a specialist
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 17-20 (Шифр МУ7/2016/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: У статті висвітлено актуальність впровадження симуляційного навчання у медицині у процесі підготовки спеціалістів у вищому навчальному закладі й медичну практику лікарів-інтернів та практикуючих лікарів. Показано формування і структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання, його роль у засвоєнні знань та вмінь у процесі підготовки лікарів-спеціалістів. Нові підходи до медичної освіти, які дозволяють студентам-медикам вчитися та практикуватися і на чужих помилках, і на власних, не ризикуючи при цьому життям і здоров’ям пацієнтів. Саме таким підходом є симуляційне навчання
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фіра Д. Б.
Заглавие : Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів
Параллельн. заглавия :Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – дослідити взаємозв’язок між симуляційними методами навчання та формуванням професійних навичок у студентівОсновна частина. У роботі проаналізовано ефективність використання Міжкафедрального навчально-тренінгового центру симуляційного навчання ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” у відпрацюванні практичних навичок студентів з дисципліни “Загальна хірургія”. Засвоєння матеріалу і відпрацювання навичок студентами на фантомах дозволяють залучати їх до виконання певних маніпуляцій на пацієнтах під ретельним контролем з боку викладачів (промивання шлунка, катетеризація сечового міхура, перев’язки та ін.). Опанування на симуляторах таких навичок, як внутрішньовенна та внутрішньом’язова ін’єкції, навичок серцево-легеневої реанімації необхідне для навчання студентів на будь-якій клінічній кафедрі. Симуляційний центр, створений у ТДМУ, забезпечує теоретичну частину, вивчення практичних випадків, відеосесію, тренінг мануальних навичок та вмінь, роботу на анімальних моделях, спеціалізовані тренінги, участь у конференціях. Для адекватного засвоєння навичок виділено понад 10 % від загального навчального навантаженняВисновок. Використання симуляційних методів значно покращує якість презентації навчального матеріалу й ефективність його засвоєння студентами, збагачує зміст навчального процесу, підвищує мотивацію до навчання та дозволяє об’єктивно оцінити досягнутий рівень професійної підготовки кожного студента
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фіра Д. Б.
Заглавие : Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів
Параллельн. заглавия :Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2017/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ХИРУРГИ -- SURGEONS
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Льовкін О. А., Перцов В. І.
Заглавие : Симуляційне навчання з надання екстреної медичної допомоги
Место публикации : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2018. - N 2. - С. 128-131 (Шифр МУ66/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: с. 130
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
НЕОТЛОЖНАЯ ТЕРАПИЯ -- EMERGENCY TREATMENT
Аннотация: Реформування системи навчання висуває на перший план проблему вдосконалення медичної освіти. Актуальним залишається підвищення рівня володіння практичними навичками під час надання екстреної медичної допомоги. Симуляційне навчання є найбільш прийнятним у даній ситуації. Головні ознаки симуляційного навчання — це можливість використання муляжів, манекенів або статистів для повноти та реалістичності моделювання об’єкта; відпрацювання конкретних практичних навичок за чітким алгоритмом дії з використанням сучасної апаратури та без завдання шкоди здоров’ю людини; відпрацювання командної роботи в імітованій конкретній ситуації. Мета: провести аналіз ефективності симуляційного навчання студентів старших курсів з надання екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф Запорізького державного медичного університету. Матеріали та методи. Був проведений ретроспективний аналіз ефективності симуляційного навчання студентів п’ятого та шостого курсів за 2015–2017 навчальний рік. Ефективність навчання оцінювалась за допомогою тестування, анкетування та залікового оцінювання практичних навичок на муляжах та манекенах. Результати. У створеному навчально-тренувальному класі навчання проводиться згідно з робочою програмою з використанням додаткового оснащення. Заняття давали теоретичні знання та практичні навички первинного огляду критичного хворого, відновлення та підтримки прохідності дихальних шляхів, компресії грудної клітки, внутрішньовенного та внутрішньокісткового введення медикаментів, роботи з автоматичним зовнішнім та професійним дефібриляторами, роботи в команді, тимчасової зупинки зовнішньої кровотечі, вивчались сучасні способи транспортної іммобілізації, проведення первинного медичного сортування. Оцінка виживання знань та практичних навичок у студентів п’ятого курсу проводилася через рік, під час проходження ними курсу дистанційного навчання. Аналіз навчання показав, що студенти п’ятого та шостого курсів мають достатні теоретичні знання щодо алгоритму базової серцево-легеневої реанімації (82,2 ± 2,4 % та 89,2 ± 3,8 % відповідно); знання основних медикаментів, які використовуються під час розширеної серцево-легеневої реанімації (78,6 ± 2,4 % та 85,7 ± 2,4 % відповідно); вміння якісно проводити компресійні стиснення грудної клітки (88,2 ± 1,2 % та 89,4 ± 1,8 % відповідно), але низький рівень володіння практичними навичками відновлення прохідності дихальних шляхів (32,8 ± 2,2 %); роботи з автоматичним зовнішнім (18,5 ± 2,0 %) або професійним (16,3 ± 2,0 %) дефібриляторами; катетеризації периферійної вени або внутрішньокісткового доступу (17,3 ± 2,0 %). Висновки. Симуляційне навчання дає змогу студентам опанувати означені практичні навички в достатньому обсязі
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Касьянова О. М., Бодня К. І.
Заглавие : Симуляційне навчання в післядипломній медичній освіті: теоретичний і практичний аспекти
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2017. - N 1. - С. 10-15 (Шифр ПУ56/2017/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Висвітлено проблеми підвищення якості післядипломної медичної освіти на основі сучасних форм і методів навчання фахівців. Подано теоретичний опис моделювання в навчальному процесі професійних ситуаційі можливостей їх використання в симуляціях, які забезпечать набуття досвіду слухачами системи післядипломної освіти. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки використання системи ситуаційних завдань, навчальних ігор клінічного й організаційно-діяльнісного типу на циклах тематичного удосконалення в післядипломній медичній освіті. Репрезентовано досвід використання симуляційного навчання на кафедрах лабораторного типу Харківської медичної академії післядипломної освіти.Освещены проблемы повышения качества последипломного медицинского образования на основе современных форм и методов обучения специалистов. Представлено теоретическое описание моделирования в учебном процессе профессиональных ситуаций и возможностей их использования в симуляциях, которые обеспечат приобретение опыта слушателями системы последипломного образования. Особое внимание уделено раскрытию специфики использования системы ситуационных задач, учебных игр клинического и организационно-деятельностного типа на циклах тематического усовершенствования в последипломном медицинском образовании. Представлены опыт использования симуляционного обучения на кафедрах лабораторного типа Харьковской медицинской академии последипломного образования.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Артьоменко В. В., Самченко С. С., Єгоренко О. С., Новіков Д. А., Караконстантин Д. Ф., Берлінська Л. І.
Заглавие : Симуляційне навчання в медицині: міжнародний та вітчизняний досвід
Место публикации : Одеський медичний журнал: наук.-практ. журн./ Одес. держ. мед. ун-т. - О.: ОДМУ, 2015. - № 6. - С. 67-74 (Шифр ОУ2/2015/6)
Примечания : Бібліогр.: с.73-74
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Велігоцький О. М., Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Довженко О. М., Рибак І. М.
Заглавие : Симуляційне навчання в лапароскопічній хірургії
Параллельн. заглавия :Simulative training in laparoscopic surgery
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 1. Ч.2. - С. 303-306 (Шифр ВУ80/2016/20/1. Ч.2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЛАПАРОСКОПИЯ -- LAPAROSCOPY
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ -- TELECOMMUNICATIONS
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
Аннотация: В роботі представлена програма симуляційного навчання лапароскопічній хірургії для усіх лікарів хірургічного напрямку на базі кафедри ендоскопії та хірургії ХМАПО із застосуванням модельованої віртуальної операційної, обладнаної віртуальним комп’ютерним лапароскопічним симулятором портативного типу (виробник: Еропа Medical, Нідерланди), боксо- вим тренажером "Джонсон і Джонсон" (США) та телекомунікаційною системою
Найти похожие

 1-10    11-17 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)