Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (6)Краеведение (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=симуляційний<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бичков С. О., Черкова Н. В., Душик Л. М., Панов С. I.
Заглавие : Перспективи впровадження симуляційного навчання в освітній процес для підготовки майбутніх лікарів хірургічного профілю
Параллельн. заглавия :Prospects for the introduction of simulation training in the educational process for the training of future surgical doctors
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 425-429 (Шифр ВУ80/2023/27/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
ХИРУРГИ -- SURGEONS
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): симуляційний центр
Аннотация: Актуальність питання щодо дослідження перспектив впровадження симуляційного навчання в освітній процес для підготовки майбутніх лікарів хірургічного профілю зумовлена запитом сучасності на пошук альтернативних комунікативних підходів, ефективних інструментів, методик, на збагачення традиційної медичної освіти сучасними технологіями навчання. У статті проаналізовано рівень ефективності використання симуляційного обладнання віртуальної операційної та доцільність впровадження симуляційних технологій до медичних освітніх програм під час підготовки майбутніх лікарів хірургічного профілю на прикладі симуляційного навчального центру Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Проведено оцінювання доцільності використання методики Lap Mentor для засвоєння практичних хірургічних навичок у студентів 6-го курсу на прикладі навчального модуля “Холецистектомія” під час відпрацювання практичних хірургічних навичок “техніки лапароскопічної холецистектомії” в симуляційному центрі університету. На основі порівняння результатів проведеного дослідження встановлено, що студенти експериментальної групи, які для засвоєння практичних і теоретичних навичок у процесі навчання використовували симуляційні методики, мали відносно більший відсоток засвоєння базових знань з обраної теми. Описані в статті результати дослідження вкотре доводять переваги застосування симуляційного навчання в практиці медичної освіти при підготовці висококваліфікованого медичного фахівця хірургічного спрямування, оскільки формування професійних компетенцій та набуття клінічного досвіду під час самостійних операцій відбувається як без ушкоджень для хворого, так і з відсутністю дії стресогенних чинників для самого здобувача освіти. Перспективи подальших розробок полягають в залучені симуляційного навчання до процесу підготовки студентів з основ лапароскопічної хірургії, що стає необхідною умовою та невід’ємною частиною забезпечення ефективності практичної підготовки майбутніх лікарів-хірургівThe relevance of the issue concerning the exploration of prospects for implementing simulation-based learning into the educational process for training future surgeons is driven by the contemporary demand for alternative communicative approaches, effective tools, methods, and enriching traditional medical education with modern teaching technologies. The article analyses the effectiveness of using simulation equipment in virtual surgery and the feasibility of integrating simulation technologies into medical educational programs for preparing future surgeons, using the example of the simulation training center at V.N. Karazin Kharkiv National University. The appropriateness of utilizing the Lap Mentor technique for mastering practical surgical skills in 6th-year students during the “Cholecystectomy” training module is assessed through the practice of laparoscopic cholecystectomy technique in the university's simulation center. Comparing the research results reveals that students in the experimental group, who employed simulation methodologies to acquire practical and theoretical skills, had a relatively higher percentage of mastery of essential knowledge in the chosen subject. The results described in the article once again emphasize the advantages of using simulation-based learning in medical education practice while preparing highly skilled surgical professionals. This is due to the development of professional competencies and the acquisition of clinical experience during independent operations, which occur without harm to the patient and without subjecting the learner to stressful factors. The prospects for further developments lie in integrating simulation-based learning into the training process for the fundamentals of laparoscopic surgery, which has become a necessary condition and an integral part of ensuring the effectiveness of practical training for future surgeon physicians
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Voloshchuk N. I., Denysiuk O. M., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Заглавие : Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying
Параллельн. заглавия :Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 74-78 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Voloshchuk N. I., Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Заглавие : Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying
Параллельн. заглавия :Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 74-78 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Аннотация: Nowadays simulation technologies are being actively implemented in the educational process of Ukrainian higher educational establishments both for students’ education and for the assessment of their professional skills. In addition, simulation-based training can be a way of protecting healthcare professionals and patients from unnecessary risks and medical errors due to their lack of physician experience. But unfortunately, compared to other countries, ours is taking the first steps in this area, especially in the teaching of fundamental disciplines. This process requires new approaches to the teaching process for teachers and students. The purpose of our study was to substantiate methodological approaches to the effectiveness increase of pharmacology studies by third-year medical students via the introduction of simulating teaching methods. In preparation for the study content analysis using modern medical and scientific-pedagogical Internet sources, biblio-semantic, as well as analysis of final products of activity were usedSo, the Department of Pharmacology of M. Pyrohov Vinnytsia National Medical University developed a simulation situation on the topic “Anaphylactic shock. Pharmacological therapy” which is used in the educational process. The teachers and students noted out a high level of effectiveness of simultaneous mastering of theoretical material and practical skills in simulator-dummies. An important point in this methodological approach is to form the basis for clinical thinking development. Educational simulation can be considered as an important component of preparation for an objective structured clinical exam (OSCE). Thus, using imitation technologies allows acquiring professional practical skills at a higher level than just theoretical, and helps to bring training in theoretical departments to practical medicine, allows transferring the acquired competencies to real clinical activity
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)