Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (589)Высшее образование (7)Краеведение (7)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=травматологія<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
Шифр: МУ7/2020/4
   Журнал

Медична освіта
2020г. № 4
Содержание:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Сулима, В. С.
    Сучасний тренд викладання дисципліни "травматологія та оротпедія". Next Level [Текст] / В. С. Сулима, Ю. О. Філяк, В. М. Красновський // Травма. - 2020. - Том 21, N 2. - С. 93-99. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (обучение)
Аннотация: Ортопедія як клінічна дисципліна тісно пов’язана з теоретичними знаннями базових предметів: анатомії, рентгенології, біомеханіки, які створюють основу для глибокого клінічного розуміння патології органів опори та руху. Класична система викладання, яка, на жаль, ще залишається в медичних вишах, не відповідає вимогам часу. Інформаційний потік щоразу збільшується і зумовлює удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій з використанням незліченних електронних ресурсів у всіх сферах освіти. Медична галузь потребує оновленої системи SMART-освіти для фахової орієнтації вмотивованих сучасних студентів покоління Z, охочих безперервно отримувати знання за сучасними електронними підручниками, інтерактивними лекціями, а також практикуватися на віртуальних пацієнтах, майстер-класах і тренінгах. Аналіз мислення нового покоління примушує змінювати систему освітнього процесу для збереження конкурентоспроможності навчального закладу на ринку освітніх послуг і праці. Ігнорування сучасних трендів SMART-освіти унеможливлює оптимальне засвоєння щоразу більшого обсягу інформації. Тому для створення нового медичного освітнього формату слід враховувати сучасні вимоги та залучати нові способи комунікації і трансляції інформації. Імплементація освітніх трендів для викладання базових дисциплін дозволяє розвивати просторову уяву та ідеально підходить для фахового опанування клінічних навичок, зокрема в ортопедії. Різноманітні сучасні навчальні платформи — AMBOSS, Lecturio, Prometheus, INgenius тощо — формують освітні знання з базових дисциплін. Вони дозволяють фахово оволодіти різноманітними спеціальностями і відповідають кліповому сприйняттю сучасного студента-медика. Створення авторських курсів, дистанційного викладання, гейміфікація медичної освіти, персоніфікація навчання, а також розширення можливостей і мобільності студентів у сукупності повинні стати інтегративним стрибком у міжнародний простір. Спекулятивне ігнорування прогресу мислення поколінь суперечить принципам стратегії розвитку медичної освіти. А без кардинального оновлення системи освіти та введення нових освітніх стандартів годі й чекати майбутнього практично спрямованого фахівця
Доп.точки доступа:
Філяк, Ю. О.
Красновський, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: ТУ3/2020/21/2
   Журнал

Травма [Текст]
2020г. Т. 21 № 2
Содержание:
Поворознюк, В. В. 10-річний ризик основних остеопоротичних перломів у жінок із ревматоїдним артритом за українською моделлю FRAX / В. В. Поворознюк, Н. В. Григор’єва, О. С. Іваник. - С.5-11
Хвисюк, О. М. Дослідження напружено-деформованого стану моделей фіксації кісткових уламків біодеградуючими накістковими пластинами на основі полілактиду / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.12-20
Другие авторы: Павлов О. Д., Карпінський М. Ю., Яресько О. В.
Кетова, Г. Г. Больовий синдром у практиці лікаря, можливості застосування декскетопрофену / Г. Г. Кетова, В. О. Боришева. - С.21-24
Марциняк, С. М. Хірургічне лікування багатоплощинних деформацій нижніх кінцівок до закриття зон росту в дітей із рахітоподібними захворюваннями / С. М. Марциняк, С. С. Страфун. - С.25-31
Оліфіренко, О. І. Вивчення структурних порушень колінного суглоба кролів при моделюванні остеоартриту та внутрішньосуголобовому введенні збагаченої тромбоцитами плазми і концентрату аспірату кісткого мозку / О. І. Оліфіренко, С. І. Савосько. - С.32-40
Синяченко, О. В. Оптимизация вторичной профилактики переломов костей при осеопорозе у менопаузальных женщин и роль коморбидного метаболического синдрома / О. В. Синяченко [и др.]. - С.41-47
Другие авторы: Климовицкий Ф. В., Морозюк Д. М., Еромолаева М. В.
Дунай, О. Г. Лікування діафізарних переломів кісток нижньої кінцівки методом БІОС при політравмі / О. Г. Дунай [та ін.]. - С.48-51
Другие авторы: Пашков Ю. А., Гузенко В. А., Мороз В. С., Дедов А. А.
Науменко, Л. Ю. Особливості консервативного лікування хворих з післятравматичними контрактурами міжфалангових суглобів пальців кисті / Л. Ю. Науменко, К. Ю. Костриця, А. О. Маметьєв. - С.52-60
Вітковський, А. М. Особливості оптимізації хірургічного лікування лійкоподібної деформації грудної клітки з використанням торакометрії / А. М. Вітковський, Я. В. Фішенко, Л. Д. Кравчук. - С.61-66
Рушай, А. К. Напівжорсткі індивідуальні етапні функціональні пов’язки при дистракційному заміщенні дефекту кісток гомілки після переломів / А. К. Рушай [та ін.]. - С.67-73
Другие авторы: Климовицький В. Г., Мартинчук О. О., Байда М. В., Жагдаль А. А.
Рощин, Г. Г. Єдині протоколи надання екстреної медичної допомоги як елемент цивільно-військової взаємодії на територіях проведення спеціальних операцій в Україні / Г. Г. Рощин [та ін.]. - С.74-87
Другие авторы: Мазуренко О. В., Гуменюк К. В., Кузмін В. Ю., Сличко І. Й., Іванов В. І., Дорош В. М., Гуменюк Н. І.
Рушай, А. К. Фіксація уламків при складних реконструкціях переломів кісток гомілки / А. К. Рушай [та ін.]. - С.88-92
Другие авторы: Данькевич В. П., Мартинчук О. О., Байда М. Б., Жагдаль А. А.
Сулима, В. С. Сучасний тренд викладання дисципліни "травматологія та оротпедія". Next Level / В. С. Сулима, Ю. О. Філяк, В. М. Красновський. - С.93-99
Рекомендації Європейської асоціації спортивної травми, артроскопії та хірургії колінного суглоба (ESSKA) 2020 року. COVID-19 - вказівки та рекомендації ESSKA щодо відновлення ортопедичної хірургії. - С.100-104
Станіслав Дмитрович Шевченко. - С.109
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" [Текст] = Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology” / Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (методы, обучение)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (методы, обучение)
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- DIAGNOSTIC IMAGING (использование, методы)
Аннотация: У статті проведено детальний аналіз складових частин навчального плану та програми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія» протягом дворічного періоду інтернатури. Виділені питання основного та суміжних блоків програми, які виносяться для вивчення за час інтернатури. Встановлені основні вимоги щодо знань та вмінь лікаря ортопеда-травматолога після закінчення інтернатури. Акцентована увага на необхідності забезпечення ортопедом-травматологом після закінчення інтернатури адекватного рівня обстеження та лікування хворих відповідно до сучасних досягнень медичної науки і техніки. Підкреслено, що до таких методів обстеження відносяться ультразвукова діагностика, КТ та МРТ. Також відмічено, що в кожному з теоретичних питань, що входять в основний блок, є посилання на характер та зміни цих обстежень. З іншого боку, при детальному вивченні переліку питань з підготовки ортопеда-травматолога, не знайдено розділу, присвяченого УЗД, КТ та МРТ. Розглянуто змодельовану ситуацію, коли необхідно самостійно проаналізувати МРТ- і КТ-зображення та правильно, точно, локально ввести необхідний препарат шляхом ін’єкції і виконати це під контролем сучасної апаратури з повною візуалізацією ушкодженої ділянки та препарату, що вводиться. Підкреслено, що проведення таких маніпуляцій потребує не лише знань, але і практичних навичок, отримання яких можливе лише після спеціальної теоретичної та практичної підготовки, не передбаченої в програмі підготовки ортопеда-травматолога. Отже, виявлено невідповідність між вимогами щодо знань та вмінь лікаря-спеціаліста за фахом «Травматологія та ортопедія» і змістом програми підготовки такого спеціаліста. Для вирішення даного питання запропоновано ввести в основний блок програми підготовки курс по вивченню додаткових методів обстеження опорно-рухового апарату, а саме УЗД, КТ та МРТ. Проводити даний курс паралельно з курсом клінічної топографічної анатомії, що сприятиме кращому клінічному розумінню. Розробити програму отримання основних практичних навичок, основаних на використанні даних методів
The article provides a detailed analysis of the components of the curriculum and training program for interns in the specialty “Orthopedics and Traumatology” during the two-year internship period. The issues of the main and related blocks of the curriculum during the internship are highlighted. The basic requirements for the knowledge and skills of an orthopedist-traumatologist after the internship are established. Emphasis is placed on the need to provide an orthopedist-traumatologist after the internship adequate level of examination and treatment of patients in accordance with modern advances in medical science and technology. It is emphasized that such methods of examination include ultrasound, CT and MRI. It is also noted that in each of the theoretical issues included in the main block there is a reference to the nature and changes of these surveys. On the other hand, in a detailed study of the list of issues for the training of orthopedist-traumatologist, no section was found on ultrasound, CT and MRI. The simulated situation is considered, when it is necessary to independently analyze MRI and CT images, and correctly, accurately, locally introduce the required drug by injection and perform it under the control of modern equipment with full visualization of the damaged area and the drug. It is emphasized that conducting such procedures requires not only knowledge but also practical skills, which can be obtained only after special theoretical and practical training not provided for in the curriculum of orthopedist-traumatologist. Thus, there is a discrepancy between the requirements for the knowledge and skills of a specialist in traumatology and orthopedics and the content of the training program for such a specialist. To address this issue, it is proposed to introduce in the main block of the training program a course to study additional methods of examination of the musculoskeletal system, namely ultrasound, CT and MRI. Carry out this course in parallel with the course of clinical topographic anatomy, which will promote better clinical understanding. Develop a program to acquire basic practical skills based on the use of these methods
Доп.точки доступа:
Марченкова, Н. О.
Цвях, А. І.
Рябоконь, С. С.
Копитчак, І. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Перелік дисертаційних робіт, захищених у 2019 р. на здобуття наукового ступеня за спеціальністю "Ортопедія-травматологія" (шифр 14.01.21) [Текст] // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2020. - N 1. - С. 109-113

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: ВУ11/2020/1
   Журнал

Вісник ортопедії, травматології та протезування. - Выходит ежеквартально
2020г. N 1 . - 20.31, р.
Содержание:
Гайко, Г. В. Особенности метаболизма органического и неорганического матрикса костной ткани у больных с дегенеративно-дистрофическими изменениями тазобедренного сустава / Г. В. Гайко [та ін.]. - С.4-14. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Магомедов С., Гайко О. Г., Бесединский С. Н., Кузуб Т. А., Полищук Л. В.
Страфун, С. С. Аналіз причин розвитку остеоартрозу плечового суглоба у хворих після переломів проксимального епіметафіза плечової кістки / С. С. Страфун [та ін.]. - С.15-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Богдан С. В., Юрійчук Л. М., Сергієнко Р. О.
Турчин, О. А. Фактори впливу на результати лікування підошовного фасціїту та їх прогностичне значення / О. А. Турчин, А. П. Лябах, О. О. Коструб. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лютко, О. Б. Визначення чутливості клінічних штамів S. aureus, виділених від хворих ортопедо-травматологічного профілю, до антибактеріального засобу "Піофаг" / О. Б. Лютко, К. В. Вітрак, І. Ю. Митякіна. - С.30-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коструб, О. О. Диференційна діагностика реактивного та інфекційного артриту після пластики передньої хрестоподібної зв’язки / О. О. Коструб [та ін.]. - С.39-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Котюк В. В. , Лютко О. Б., Колов Г. Б., Блонський Р. І., Засаднюк І. А.
Гайко, Г. В. Визначення залежності форми прогресування коксартрозу від варіанту вертикальної постави хворих із кульшово-поперековим синдромом / Г. В. Гайко [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Галузинський О. А., Нізалов Т. В., Козак Р. А., Заєць В. Б., Черняк П. С.
Науменко, Л. Ю. Хірургічне лікування стійких контрактур міжфалангових суглобів пальців кисті / Л. Ю. Науменко, К. Ю. Костриця, А. О. Маметьєв. - С.54-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ямінський, Ю. Я. Комплексне відновне хірургічне лікування хворих із посттравматичним тетрапарезом / Ю. Я. Ямінський. - С.64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Страфун, С. С. Рентгенденситометрічні показники щільності кісткової тканини голівки плечової кістки у хворих із частковим розривом сухожилка надостьового м’яза / С. С. Страфун, С. В. Богдан, С. М. Аббасов. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лябах, А. П. Сучасний стан проблеми хірургічного лікування hallux valgus (Огляд) / А. П. Лябах, Р. І. Руденко. - С.77-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулима, О. М. Варіанти компенсації кісткових дефектів при ревізійному ендопротезуванні колінного суглоба (Огляд літератури) / О. М. Сулима. - С.85-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Філіпчук, В. В. Ацетабулярна дисплазія: сучасний погляд на проблему (Огляд літератури) / В. В. Філіпчук, В. Л. Суворов. - С.92-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Жук, П. М. Актуальний аналіз ускладнень при монокондилярній артропластиці колінного суглоба (Огляд) / П. М. Жук, В. О. Мовчанюк, М. М. Маціпура. - С.101-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зазірний Ігор Михайлович. - С.107-108
Перелік дисертаційних робіт, захищених у 2019 р. на здобуття наукового ступеня за спеціальністю "Ортопедія-травматологія" (шифр 14.01.21). - С.109-113
Страфун, С. С. Мультидисциплінарний консенсус: комплексний реґіонарний больовий синдром І типу. Основні принципи діагностики та лікування / С. С. Страфун [та ін.]. - С.114-117
Другие авторы: Бур’янов О. А., Поворознюк В. В., Гайко О. Г., Григор’єва Н. В., Тимошенко С. В., Котюк В. В.
Цимбалюк, В. І. Мультидисциплінарний консенсус: ураження плечового сплетіння. Основні принципи діагностики та лікування / В. І. Цимбалюк [та ін.]. - С.118-122
Другие авторы: Страфун С. С., Третяк І. Б., Борзих О. В., Курінний І. М., Гайко О. Г., Гайович В. В., Резніков О. В., Лисак А. С.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


   
    Заходи за спеціальністю "Ортопедія-травматологія", внесені до реєстру з’їздів, конгресів, симпозіумів та науково-практичних конференцій, які проводитимуться в Україні 2019 року [Текст] // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2019. - № 2. - С. 65-71


MeSH-главная:
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
СПИСОК -- CHECKLIST
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Перелік дисертаційних робіт, захищених у 2018 р. на здобуття наукового ступеня за спеціальністю "Ортопедія-травматологія" (шифр 14.01.21) [Текст] // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2019. - № 2. - С. 60-61


MeSH-главная:
ДИССЕРТАЦИИ -- ACADEMIC DISSERTATIONS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
СПИСОК -- CHECKLIST
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Лоскутов, О. Є.
    Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності [Текст] / О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 2. - С. 10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Актуальність пропонованої теми зумовлена педагогічним значенням такого виду семінару, як його проведення з урахуванням принципів проблемності та полягає в поетапному виявленні, аналізі-пошуку, виборі оптимального розв’язання проблеми та виробляє в учнів навички самостійного та колективного творчого мислення. Наведено приблизний порядок проведення заняття у вигляді семінару методом постановки проблемних питань. Даний метод проведення заняття може практично застосовуватися не тільки як нетрадиційний підхід до навчання, але й бути початком нового розв’язання проблеми. Показано як семінар поділяється на озвучування і аналіз навчально-наочної проблеми, навчально-проблемної ситуації, а саме семінарське заняття задається постановкою навчально-проблемних запитань
Доп.точки доступа:
Лушня, С. Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: ПУ56/2019/2
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Выходит ежеквартально
2019г. N 2 . - 58.50, р.
Содержание:
Пересипкіна, Т. В. Актуальні питання організації медичного забезпечення дітей та підлітків в умовах закладів освіти / Т. В. Пересипкіна [та ін.]. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сидоренко Т. П., Голубнича Г. І., Пересипкіна А. М.
Лоскутов, О. Є. Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності / О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойцанюк, С. І. Організація самостійної роботи студентів-медиків / С. І. Бойцанюк [та ін.]. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Залізняк М. С., Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Страшок, Л. А. Досвід використання статичної гепатосцинтиграфії для оцінки функціонального стану печінки у підлітків із метаболічним синдромом / Л. А. Страшок, О. В. Бузницька. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фуштей, І. М. Зміни показників ендотеліальної дисфункції у пацієнтів із гіпертонічною хворобою ІІ стадії під впливом лікування / І. М. Фуштей, О. М. Байдужа, Є. В. Сідь. - С.22-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Главатских, Т. С. Инфекционный эндокардит протезированного митрального клапана / Т. С. Главатских, Н. В. Макиенко, С. В. Степанова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст.
Лизогуб, Н. В. Реакции системы кровообращения при повороте пациента на живот на фоне внутривенной анестезии / Н. В. Лизогуб. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кравец, О. В. Алгоритм проведения инфузионной терапии у больных среднего хирургического риска в неотложной абдоминальной хирургии / О. В. Кравец. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Микитин, В. З. Ефективність різних методів діагностики у хворих на спайкову непрохідність кишечнику / В. З. Микитин [та ін.]. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бойко В. В., Пак В. Я., Макаров В. В., Пиндзин Д. М.
Сикал, І. М. Внутрішньоматкові синехії / І. М. Сикал, В. М. Ольховська. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макаров, В. В. Особливості використання електрохірургічних технологій при виконанні мастектомії / В. В. Макаров, В. В. Камарчук, В. В. Цодіков. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабалян, В. О. Аналіз кореляції госпітальної летальності постраждалих із переломами проксимального відділу стегнової кістки з оцінкою фізичного стану за класифікацією ASA / В. О. Бабалян. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макаров, В. В. Особливості визначення лабораторних маркерів прогнозування виникнення лімфореї після мастектомії / В. В. Макаров [та ін.]. - С.61-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Цівенко О. І., Цодіков В. В., Мельник Д. Ю.
Золотарьова, Т. В. Катетерна абляція в разі фібриляції передсердь і супутньої серцевої недостатності / Т. В. Золотарьова [та ін.]. - С.66-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Прохорова О. О., Бринза М. С., Більченко О. В.
Вороньжев, І. О. Особливості променевої діагностики пневмоцистної пневмонії у ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД / І. О. Вороньжев [та ін.]. - С.74-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лімарєв С. В., Коломійченко Ю. А., Пальчик С. М.
Федоренко, Н. О. Проблеми немедикаментозних методів лікування тютюнопаління у спортсменів / Н. О. Федоренко, Е. П. Яроцька. - С.80-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бєлих, О. В. Можливості сучасного анестезіологічного забезпечення лапароскопічної холецистектомії у пацієнтів похилого віку / О. В. Бєлих. - С.84-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-22 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)