Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (589)Высшее образование (7)Краеведение (8)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=травматологія<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


   
    Заходи за спеціальністю "Ортопедія-травматологія", внесені до реєстру з’їздів, конгресів, симпозіумів та науково-практичних конференцій, які проводитимуться в Україні 2019 року [Текст] // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2019. - № 2. - С. 65-71


MeSH-главная:
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
СПИСОК -- CHECKLIST
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Перелік дисертаційних робіт, захищених у 2018 р. на здобуття наукового ступеня за спеціальністю "Ортопедія-травматологія" (шифр 14.01.21) [Текст] // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2019. - № 2. - С. 60-61


MeSH-главная:
ДИССЕРТАЦИИ -- ACADEMIC DISSERTATIONS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY
СПИСОК -- CHECKLIST
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Dudko, O. G.
    Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University [Текст] = Організація навчального курсу "Травматологія та ортопедія" для іноземних студентів у Буковинському державному медичному університеті / O. G. Dudko // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 125-128


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (обучение)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Аннотация: The aim of the work – to analyze tutorial process and to improve the quality of education for English speaking students at “Traumatology and Orthopedics” course. The main body. Paper presents analysis of tutorial process on “Taumatology and Orthopedics” students of foreign faculty of Bukovynian State Medical University. Peculiarities of theoretical and practical study were described. It was estimated that main problems are lack of tutorial hours that were given for learning the discipline, the quantity and quality of English textbooks and methodical instructions are very low. Problems with patient’s curation are related with low level of Ukrainian language and big number of students in groups, that complicates individual approach to mastering practical skills. To resolve the abovementioned problems the distant educational course of “Traumatology and Orthopedics” was introduced. Decreasing number of students in the groups and involvement them to participate in urgent duties will improve the level of theoretical and practical knowledge, motivation and enquiring of students in Traumatology and Orthopedics and will make educational process more individually oriented. Another perspective goal is to compile and publish quality English textbooks and handbooks on “Traumatology and Orthopedics”. Conclusions. Significant improvement of theoretical knowledge and developing the “orthopedics focus” can be achieved with application of modern distant internet-based learning technologies that helps students to improve practical skills as well. On the other hand solving number of problems, as preparing and publishing quality textbooks and methodical instructions on “Traumatology and Orthopedics” course in English, improving website of distant learning, decreasing number of students in groups will improve the quality of learning the discipline
Мета роботи – провести аналіз навчального процесу англомовних студентів та покращити якість вивчення травматології та ортопедії. Основна частина. Проведено аналіз навчального процесу з дисципліни “травматологія та ортопедія” студентів іноземного факультету Буковинського державного медичного університету, наведено особливості їх теоретичної і практичної підготовки. Визначено, що основними перешкодами є недостатня кількість навчальних годин, що відводяться для дисципліни, брак навчальної літератури англійською мовою та її якість, труднощі при курації хворих пов’язані з недостатнім знанням української мови іноземцями, велика кількість студентів у групах, що утруднює індивідуальний підхід при проведенні практичних занять. Створення сервера дистанційного навчання й електронного навчального курсу “травматологія та ортопедія” покращило навчальний процес. Зменшення кількості англомовних студентів у групах та залучення їх до ургентних чергувань дозволять значно покращити рівень теоретичної і практичної підготовки, посилити мотивацію і зацікавленість студентів, сприятимуть індивідуальному підходу до їх навчання. Перспективними є також підготовка і видавництво власної навчально-методичної літератури англійською мовою. Висновки. Значного покращення теоретичних знань студентів та розвитку їх ортопедичної спрямованості можна досягти, застосовуючи сучасні технології дистанційного навчання з застосуванням Інтернету, що, у свою чергу, покращить оволодіння студентами практичними навичками. З іншого боку, вирішення ряду проблем, таких, як видавництво якісних підручників та навчально-методичних посібників з травматології та ортопедії англійською мовою, удосконалення веб-сайту дистанційної освіти, зменшення кількості студентів у групах, також значно покращить якість вивчення дисципліни
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Гайко, Г. В.
    Ортопедія-травматологія — сьогодення, здобутки та перспективні напрями [Текст] / Г. В. Гайко, С. С. Страфун // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2018. - Том 24, N 1/2. - С. 148-157


MeSH-главная:
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (тенденции)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (тенденции)
ОСТЕОАРТРИТ ТАЗОБЕДРЕННОГО СУСТАВА -- OSTEOARTHRITIS, HIP (классификация)
ОСТЕОАРТРИТ ПОЗВОНОЧНИКА -- OSTEOARTHRITIS, SPINE (профилактика и контроль, хирургия)
ЛЕЧЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ АНАЛИЗ -- TREATMENT OUTCOME
Аннотация: Науковцями Інституту розроблена та впроваджена в клінічну практику класифікація прогресування остеоартрозу кульшового суглоба, характер перебігу остеоартрозу колінних суглобів, розроблені нові підходи до профілактики та лікування остеоартрозу плечового суглоба та хребта. Співробітниками інституту у співпраці з інститутом невідкладної і відновної хірургії ім. В. К. Гусака вперше проведено вирощування аутологічного хряща з подальшою його імплантацією до зони хондромаляції в колінному суглобі. У пацієнтів з обмеженими дефектами суглобового хряща вперше в Україні виконано артроскопічне заповнення дефекту колагеновим гелем Chondrofiller, що полімеризується та застигає одразу під час операції. Разом із Харківським інститутом проблем кріобіології та кріомедицини НАНУ розроблено в експерименті новітній метод відновлення суглобового хряща із використанням мезенхімальних стовбурових клітин, який може використовуватися при важких травматичних та дегенеративних пошкодженнях суглобового хряща. Серед перспективних напрямів науково-практичної діяльності та розвитку ортопедо-травматологічної служби: розробка та впровадження клінічних протоколів надання ортопедо-травматологічної допомоги хворим (дорослим та дітям); створення посади лікарів ортопедів-травматологів у реабілітаційних стаціонарах, що профільно займаються реабілітацією дітей хворих на ДЦП та школах-інтернатах даного профілю; створення програми та запровадження виїзної школи «УЗД скрінінг вродженого вивиху кульшового суглоба та дисплазії», «Рання діагностика вродженого вивиху кульшового суглоба та дисплазії» для неонатологів, педіатрів і лікарів сімейної медицини в регіонах України.
Доп.точки доступа:
Страфун, С. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Перелік дисертаційних робіт, захищених у 2019 р. на здобуття наукового ступеня за спеціальністю "Ортопедія-травматологія" (шифр 14.01.21) [Текст] // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2020. - N 1. - С. 109-113

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" [Текст] = Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology” / Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (методы, обучение)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (методы, обучение)
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- DIAGNOSTIC IMAGING (использование, методы)
Аннотация: У статті проведено детальний аналіз складових частин навчального плану та програми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія» протягом дворічного періоду інтернатури. Виділені питання основного та суміжних блоків програми, які виносяться для вивчення за час інтернатури. Встановлені основні вимоги щодо знань та вмінь лікаря ортопеда-травматолога після закінчення інтернатури. Акцентована увага на необхідності забезпечення ортопедом-травматологом після закінчення інтернатури адекватного рівня обстеження та лікування хворих відповідно до сучасних досягнень медичної науки і техніки. Підкреслено, що до таких методів обстеження відносяться ультразвукова діагностика, КТ та МРТ. Також відмічено, що в кожному з теоретичних питань, що входять в основний блок, є посилання на характер та зміни цих обстежень. З іншого боку, при детальному вивченні переліку питань з підготовки ортопеда-травматолога, не знайдено розділу, присвяченого УЗД, КТ та МРТ. Розглянуто змодельовану ситуацію, коли необхідно самостійно проаналізувати МРТ- і КТ-зображення та правильно, точно, локально ввести необхідний препарат шляхом ін’єкції і виконати це під контролем сучасної апаратури з повною візуалізацією ушкодженої ділянки та препарату, що вводиться. Підкреслено, що проведення таких маніпуляцій потребує не лише знань, але і практичних навичок, отримання яких можливе лише після спеціальної теоретичної та практичної підготовки, не передбаченої в програмі підготовки ортопеда-травматолога. Отже, виявлено невідповідність між вимогами щодо знань та вмінь лікаря-спеціаліста за фахом «Травматологія та ортопедія» і змістом програми підготовки такого спеціаліста. Для вирішення даного питання запропоновано ввести в основний блок програми підготовки курс по вивченню додаткових методів обстеження опорно-рухового апарату, а саме УЗД, КТ та МРТ. Проводити даний курс паралельно з курсом клінічної топографічної анатомії, що сприятиме кращому клінічному розумінню. Розробити програму отримання основних практичних навичок, основаних на використанні даних методів
The article provides a detailed analysis of the components of the curriculum and training program for interns in the specialty “Orthopedics and Traumatology” during the two-year internship period. The issues of the main and related blocks of the curriculum during the internship are highlighted. The basic requirements for the knowledge and skills of an orthopedist-traumatologist after the internship are established. Emphasis is placed on the need to provide an orthopedist-traumatologist after the internship adequate level of examination and treatment of patients in accordance with modern advances in medical science and technology. It is emphasized that such methods of examination include ultrasound, CT and MRI. It is also noted that in each of the theoretical issues included in the main block there is a reference to the nature and changes of these surveys. On the other hand, in a detailed study of the list of issues for the training of orthopedist-traumatologist, no section was found on ultrasound, CT and MRI. The simulated situation is considered, when it is necessary to independently analyze MRI and CT images, and correctly, accurately, locally introduce the required drug by injection and perform it under the control of modern equipment with full visualization of the damaged area and the drug. It is emphasized that conducting such procedures requires not only knowledge but also practical skills, which can be obtained only after special theoretical and practical training not provided for in the curriculum of orthopedist-traumatologist. Thus, there is a discrepancy between the requirements for the knowledge and skills of a specialist in traumatology and orthopedics and the content of the training program for such a specialist. To address this issue, it is proposed to introduce in the main block of the training program a course to study additional methods of examination of the musculoskeletal system, namely ultrasound, CT and MRI. Carry out this course in parallel with the course of clinical topographic anatomy, which will promote better clinical understanding. Develop a program to acquire basic practical skills based on the use of these methods
Доп.точки доступа:
Марченкова, Н. О.
Цвях, А. І.
Рябоконь, С. С.
Копитчак, І. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Сулима, В. С.
    Сучасний тренд викладання дисципліни "травматологія та оротпедія". Next Level [Текст] / В. С. Сулима, Ю. О. Філяк, В. М. Красновський // Травма. - 2020. - Том 21, N 2. - С. 93-99. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (обучение)
Аннотация: Ортопедія як клінічна дисципліна тісно пов’язана з теоретичними знаннями базових предметів: анатомії, рентгенології, біомеханіки, які створюють основу для глибокого клінічного розуміння патології органів опори та руху. Класична система викладання, яка, на жаль, ще залишається в медичних вишах, не відповідає вимогам часу. Інформаційний потік щоразу збільшується і зумовлює удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій з використанням незліченних електронних ресурсів у всіх сферах освіти. Медична галузь потребує оновленої системи SMART-освіти для фахової орієнтації вмотивованих сучасних студентів покоління Z, охочих безперервно отримувати знання за сучасними електронними підручниками, інтерактивними лекціями, а також практикуватися на віртуальних пацієнтах, майстер-класах і тренінгах. Аналіз мислення нового покоління примушує змінювати систему освітнього процесу для збереження конкурентоспроможності навчального закладу на ринку освітніх послуг і праці. Ігнорування сучасних трендів SMART-освіти унеможливлює оптимальне засвоєння щоразу більшого обсягу інформації. Тому для створення нового медичного освітнього формату слід враховувати сучасні вимоги та залучати нові способи комунікації і трансляції інформації. Імплементація освітніх трендів для викладання базових дисциплін дозволяє розвивати просторову уяву та ідеально підходить для фахового опанування клінічних навичок, зокрема в ортопедії. Різноманітні сучасні навчальні платформи — AMBOSS, Lecturio, Prometheus, INgenius тощо — формують освітні знання з базових дисциплін. Вони дозволяють фахово оволодіти різноманітними спеціальностями і відповідають кліповому сприйняттю сучасного студента-медика. Створення авторських курсів, дистанційного викладання, гейміфікація медичної освіти, персоніфікація навчання, а також розширення можливостей і мобільності студентів у сукупності повинні стати інтегративним стрибком у міжнародний простір. Спекулятивне ігнорування прогресу мислення поколінь суперечить принципам стратегії розвитку медичної освіти. А без кардинального оновлення системи освіти та введення нових освітніх стандартів годі й чекати майбутнього практично спрямованого фахівця
Доп.точки доступа:
Філяк, Ю. О.
Красновський, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Шимон, В. М.
    Про зміст та обсяг медичної дисципліни "травматологія та ортопедія" [Текст] / В. М. Шимон, Болдіжар, М. М. Василинець // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2009. - № 1. - С. 106-108

Рубрики: Травматология--обуч

   Ортопедия--обуч


Доп.точки доступа:
Болдіжар, М. М.
Василинець, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Сулима, В. С.
    Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи (ECTS) [Текст] / В. С. Сулима, В. І. Дубас // Медична освіта. - 2005. - № 3. - С. 21-26

Рубрики: Образования технология

   Ортопедия--обуч


   Травматология--обуч


Доп.точки доступа:
Дубас, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Левенець, В. М.
    Спортивна травматологія - проблеми та перспективи [Текст] / В. М. Левенець, О. О. Коструб // Ортопедия, травматология и протезирование. - 1999. - № 4. - С. 13-18


MeSH-главная:
СПОРТИВНЫЕ ТРАВМЫ -- ATHLETIC INJURIES
Доп.точки доступа:
Коструб, О. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-21   21-21 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)