Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (10)Библиотечные издания (2)Высшее образование (8)Краеведение (9)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=тренінг<.>)
Общее количество найденных документов : 53
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.

Заглавие журнала :Сімейна медицина -2022г.,N 1/2
Интересные статьи :
Матвієць Л. Г. Навички управління стресом у практиці лікарів первинного рівня медичної допомоги/ Л. Г. Матвієць (стр.5-12)
Галушко О. А. Гострий коронарний синдром у хворих на цукровий діабет: особливості перебігу та проявів больового синдрому/ О. А. Галушко, М. В. Болюк (стр.13-18)
Ільков О. В. Інтерактивний тренінг як спосіб змінити ставлення до вакцинації на прикладі вакцини від COVID-19/ О. В. Ільков [та ін.] (стр.19-24)
Khimion L. V. Is renoprotection real for patients with hyperuricemia?/ L. V. Khimion [та ін.] (стр.25-30)
Сидорчук А. Р. Стратифікація ризиків розвитку метаболічних розладів та артеріальної гіпертензії з урахуванням алельного стану генів NOS3 (RS2070744) та GNB3 (RS5443)/ А. Р. Сидорчук (стр.31-35)
Нетяженко В. З. МРТ як ефективний інструмент діагностики і моніторингу ендокардиту Леффлера на етапах лонгітудинального спостереження/ В. З. Нетяженко [та ін.] (стр.36-42)
Сміян С. І. Особливості перебігу COVID-19 у пацієнтів із псоріатичним артритом/ С. І. Сміян [та ін.] (стр.43-47)
Галушко О. А. Роль дексмедетомідину у структурі анестезіологічного забезпечення операцій ендопротезування кульшового і колінного суглобів у хворих на цукровий діабет/ О. А. Галушко, Л. М. Зенкіна (стр.48-53)
Михайленко В. Л. Профілактика ожиріння – запорука здоров’я нації/ В. Л. Михайленко (стр.54-59)
Потаскалова В. С. Показники артеріального тиску у пацієнтів з артеріальною гіпертензією та надмірною масою тіла або ожирінням при офісному вимірюванні та добовому моніторуванні/ В. С. Потаскалова (стр.60-66)
Маньковський Д. С. Якість життя і соціального функціонування пацієнтів, які перенесли кардіохірургічні втручання/ Д. С. Маньковський (стр.67-75)
Процюк О. В. Діагностика та лікування первинного гіпотиреозу лікарем загальної практики – сімейним лікарем/ О. В. Процюк (стр.76-80)
Шкала Л. В. Ураження серця при цукровому діабеті (Огляд літератури)/ Л. В. Шкала (стр.81-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ільков О. В., Колесник П. О., Колесник А. П., Русановська О. В., Микита Т. Р., Сабов О. О., Калій В. В.
Заглавие : Інтерактивний тренінг як спосіб змінити ставлення до вакцинації на прикладі вакцини від COVID-19
Параллельн. заглавия :Interactive Training as a Method to Change the Attitude to the Vaccination at the Example of COVID-19 Vaccine
Место публикации : Сімейна медицина. - 2022. - № 1/2. - С. 19-24 (Шифр СУ21/2022/1/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ВАКЦИНАЦИЯ МАССОВАЯ -- MASS VACCINATION
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
САНИТАРНОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ -- HEALTH EDUCATION
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Новий збудник інфекційних захворювань COVID-19 вперше був зареєстрований наприкінці 2019 року в м. Ухань (Китай) і з того часу значно поширився по всьому світу. Відомо, що 2020 став роком карантинних заходів у більшості країн світу, де запроваджували карантинні заходи, намагаючись стримати поширення захворювання до моменту створення вакцини. Вакцинаційна кампанія розпочалася наприкінці 2020 року у низці розвинених країн світу. На сьогодні в Україні зареєстровано декілька вакцин від коронавірусної інфекції: Pfizer/BioNTech, Modern, CoronaVac/Sinovac Biotech та Oxford-AstraZeneca. Проте темпи вакцинації в країні сповільнюються через низьку готовність певних верств населення до вакцинаціїМета дослідження: аналіз зміни ставлення сімейних лікарів і медичних сестер з помірним і низьким ступенем готовності до вакцинації від COVID-19 до та після проходження інтерактивного тренінгу; розроблення інтерактивного тренінгу з використанням практичних та теоретичних методик для підвищення мотивації щодо вакцинації. Матеріали та методи. Дослідження проведено за участю 541 медпрацівників (лікарів та медичних сестер) різної статі, віком від 19 до 67 років, працівників міських та сільських амбулаторій, які проходили інтерактивний тренінг для вакцинаторів проти COVID-19. На момент тренінгу були вакциновані 265 медичних працівників. Тренінги проходили протягом 6 місяців (березень–вересень 2021 року). Результати. Проведено порівняння співвідношення готовності вакцинуватися до та після проведення тренінгу. Статистичний аналіз продемонстрував, що існує зв’язок між професією (лікар чи медична сестра) та оцінкою рівня готовності до тренінгу. Кількість медичних працівників, які були абсолютно неготові вакцинуватися після тренінгу, скоротилася з 9% до 1%, а тих, хто оцінював себе як не готовий, – з 14% до 5%. Кількість осіб, хто вагається, зменшилася з 57% до 23%. Водночас кількість тих, хто готовий вакцинуватися, зросла з 19% до 55%, а тих, хто абсолютно готовий, – з 1% до 16%. Висновки. Слід відзначити важливість проведення навчальних тренінгів чи введення в навчальну програму курсу, який містить доказову інформацію щодо вакцинації для забезпечення якісної імунопрофілактики населення та медичних працівників
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Мистецтво лікування -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Барна О. М. Предіабет: скринінг, профілактика, лікування/ О. М. Барна (стр.5-9)
Соколова А. К. Міфи щодо лікування кардіологічних та ендокринних захворювань у практиці сімейного лікаря/ А. К. Соколова, Л. А. Міщенко (стр.10-14)
Погребняк О. О. Cучасна стратегія патогенетичної терапії цукрового діабету 2-го типу/ О. О. Погребняк (стр.16-18)
Несукай О. Г. Які переваги призначення бета-блокаторів із вазодилатуючими властивостями?/ О. Г. Несукай (стр.20-23)
Барна О. М. Артеріальна гіпертензія, аритмії, стрес: значення симпатичного овердрайву/ О. М. Барна (стр.24-27)
Головач І. Ю. Безсимптомна гіперурикемія і подагра: проблеми діагностики та лікування. Думка ревматолога та нефролога/ І. Ю. Головач, С. В. Кушніренко (стр.28-36)
Камінський О. В. Огляд сучасних рекомендацій з лікування цукрового діабету 2 типу/ О. В. Камінський (стр.37-40)
Бурчинський С. Г. Тривога при психосоматичній патології: проблема і сучасні можливості фармакотерапії/ С. Г. Бурчинський (стр.41-44)
Барна О. М. Французький феномен, або як жити довго?/ О. М. Барна (стр.45-49)
Ісламова А. О. Клімактеричний період у житті жінки: норма та патологія/ А. О. Ісламова (стр.50-52)
Господарський І. Я. Підходи до імунокорекції у пацієнтів з частими інфекціями верхніх дихальних шляхів/ І. Я. Господарський (стр.54-58)
Тестові питання та відповіді за матеріалами тренінг-програми «Мистецтво лікування» для лікарів 4-5 лютого, м. Кропивницький
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Мистецтво лікування -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Барна О. М. Предіабет: скринінг, профілактика, лікування/ О. М. Барна (стр.2-4)
Несукай О. Г. Які переваги призначення бета-блокаторів із вазодилатуючими властивостями?/ О. Г. Несукай (стр.7-10)
Головач І. Ю. Безсимптомна гіперурикемія і подагра: проблеми діагностики та лікування. Думка ревматолога та нефролога/ І. Ю. Головач, С. В. Кушніренко (стр.11-19)
Хорн Й. Чи може природа лікувати?/ Й. Хорн (стр.20)
Карпенко О. В. Колхіцин у фокусі впливу на запальні процеси. Традиційне застосування та нові факти/ О. В. Карпенко (стр.21-23)
Барна О. М. Як повинен лікувати грип сімейний лікар: узгоджені європейські та вітчизняні позиції/ О. М. Барна (стр.24-26)
Камінський О. В. Огляд сучасних рекомендацій з лікування цукрового діабету 2-го типу/ О. В. Камінський (стр.27-30)
Барна О. М. Артеріальна гіпертензія, аритмії, стрес: значення симпатичного овердрайву/ О. М. Барна (стр.31-34)
Соколова Л. К. Міфи щодо лікування кардіологічних та ендокринних захворювань у практиці сімейного лікаря/ Л. К. Соколова, Л. А. Міщенко (стр.35-40)
Песоцька О. В. Артеріальна гіпертензія та когнітивні порушення/ О. В. Песоцька (стр.41-44)
Колесник Т. В. Управление сердечно-сосудистым риском - цель прежняя. Подходы новые/ Т. В. Колесник (стр.45-47)
Саєнко Я. А. Пацієнт із ЦД 2-го типу та високим серцево-судинним ризиком: факти, які впливають на результати лікування/ Я. А. Саєнко (стр.48-50)
Селюк М. М. Диференційна діагностика кашлю з практиці сімейного лікаря/ М. М. Селюк (стр.51-54)
Бурчинський С. Г. Тривога при психосоматичній патології: проблема і сучасні можливості фармакотерапії/ С. Г. Бурчинський (стр.55-58)
Барна О. М. Французький феномен, або як жити довго?/ О. М. Барна (стр.59-62)
Ісламова А. О. Клімактеричний період у житті жінки: норма та патологія/ А. О. Ісламова (стр.64-66)
Господарський І. Я. Підходи до імунокорекції у пацієнтів з - астими інфекціями верхніх дихальних шляхів/ І. Я. Господарський (стр.68-72)
Колесник Т. В. Депрессия - новый вызов современного мира/ Т. В. Колесник (стр.74-76)
Корост Я. В. COVID-19 i гемостаз/ Я. В. Корост (стр.77-80)
Бондаренко Г. С. Тривожно-депресивний синдром в час пандемії COVID-19. Що нового в методах фармакологічної корекції?/ Г. С. Бондаренко (стр.81-84)
Барна О. М. Лікування артеріальної гіпертензії- коли досвід важливіший за новації/ О. М. Барна (стр.85-87)
Корост Я. В. Загострення хронічного обструктивного захворювання легень: вибір антибіотика/ Я. В. Корост (стр.88-90)
Погребняк О. О. Сучасна стратегія патогенетичної терапії цукрового діабету 2-го типу/ О. О. Погребняк (стр.92-94)
Бурчинський С. Г. Біль, депресія та тривога: чи є світло в кінці тунелю/ С. Г. Бурчинський (стр.96-98)
Дуда О. К. Раціональна антибіотикотерапія негоспітапьної пневмонії в часи COVID-19: оновлені рекомендації/ О. К. Дуда (стр.99-101)
Тестові питання та відповіді за матеріалами тренінг-програми «Мистецтво лікування» для лікарів 18-19 лютого, м. Дніпро (стр.102)
Муцитус - ердостеїн, потужний муколітик з протизапальним ефектом (стр.103)
Рапітус швидко зупинить сухий кашель у дорослих та дітей без сонливості! (стр.104)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Медична освіта -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Voloshchuk N. I., Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Заглавие : Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying
Параллельн. заглавия :Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 74-78 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Аннотация: Nowadays simulation technologies are being actively implemented in the educational process of Ukrainian higher educational establishments both for students’ education and for the assessment of their professional skills. In addition, simulation-based training can be a way of protecting healthcare professionals and patients from unnecessary risks and medical errors due to their lack of physician experience. But unfortunately, compared to other countries, ours is taking the first steps in this area, especially in the teaching of fundamental disciplines. This process requires new approaches to the teaching process for teachers and students. The purpose of our study was to substantiate methodological approaches to the effectiveness increase of pharmacology studies by third-year medical students via the introduction of simulating teaching methods. In preparation for the study content analysis using modern medical and scientific-pedagogical Internet sources, biblio-semantic, as well as analysis of final products of activity were usedSo, the Department of Pharmacology of M. Pyrohov Vinnytsia National Medical University developed a simulation situation on the topic “Anaphylactic shock. Pharmacological therapy” which is used in the educational process. The teachers and students noted out a high level of effectiveness of simultaneous mastering of theoretical material and practical skills in simulator-dummies. An important point in this methodological approach is to form the basis for clinical thinking development. Educational simulation can be considered as an important component of preparation for an objective structured clinical exam (OSCE). Thus, using imitation technologies allows acquiring professional practical skills at a higher level than just theoretical, and helps to bring training in theoretical departments to practical medicine, allows transferring the acquired competencies to real clinical activity
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Voloshchuk N. I., Denysiuk O. M., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Заглавие : Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying
Параллельн. заглавия :Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 74-78 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Титова Т. А. Cовременные подходы к лечению обострений хронического бронхита в практике семейного врача/ Т. А. Титова (стр.4-8)
Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні питання діагностики, лікування, раціональної фармакотерапії, диспансеризації та реабілітації в практиці сімейного лікаря» (стр.9-15)
Елективний тренінг «Доказові кроки ведення хронічного болю у практиці сімейного лікаря» для студентів-іноземців (стр.16)
Кузьмінська О. Роль лікарів загальної практики - сімейної медицини у формуванні основних засад здорового харчування населення/ О. Кузьмінська (стр.17-22)
Малюга В. Чи може повернутись дифтерія?/ В. Малюга (стр.23-28)
Малютіна Н. Розчини для інфузійної терапії: застосування на первинній ланці/ Н. Малютіна (стр.29-32)
Лісневська Н. Проблемні питання медичної реформи/ Н. Лісневська (стр.33-38)
Клименко О. Присвоєння кваліфікаційної категорії лікарю-терапевту, який працює сімейним лікарем/ О. Клименко (стр.39-40)
Малюга В. Великі неприємності від мізерних тварин/ В. Малюга (стр.41-45)
Посадова інструкція лікаря загальної практики - сімейного лікаря (стр.46-51)
Гріжимальський Є. Застосування периферичних венозних катетерів у клінічній практиці медичної сестри/ Є. Гріжимальський (стр.52-55)
Кожан Н. Вакцинація. Календар профілактичних щеплень/ Н. Кожан (стр.56-62)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Елективний тренінг «Доказові кроки ведення хронічного болю у практиці сімейного лікаря» для студентів-іноземців
Место публикации : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 1. - С. 16 (Шифр БУ48/2018/1)
MeSH-главная: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ПАЛЛИАТИВНАЯ МЕДИЦИНА -- PALLIATIVE MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: 23 березня цього року Навчально-науковим тренінговим центром сімейної медицини, на замовлення студентів-іноземців медичного факультету №2 було проведено елективний тренінг з питань доказового ведення пацієнтів, що страждають від хронічного болю. Проблема паліативної допомоги, зокрема діагностики і лікування хронічного болю, є надзвичайно актуальною у загальній медичній практиці, і на жаль, залишається не вирішеною не лише у нашій країні, але й у більшості країн, що розвиваються. Призначення засобів для знеболення, зокрема опіоідів при хронічному болю, є показником якості надання медичної допомоги, на жаль, є недостатнім через низьке розуміння лікарями значення цього грізного симптому і водночас самостійного захворювання, потребує опанування практичних навичок проведення знеболення у паліативній допомозі
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Мистецтво лікування -2017г.,N 4/5
Интересные статьи :
Підсумки Всеукраїнської тренінг-програми для лікарів "Мистецтво лікування : європейський досвід та інновації" (стр.5)
Дуда А. К. Антибиотикорезистентность и пути ее преодоления/ А. К. Дуда (стр.6-10)
Дуда А. К. Антибиотикоассициированная диарея : принципы диагностики и лечения/ А. К. Дуда (стр.17-21)
Рудіченко В. М. Наслідки занедбаної варикозної хвороби вен нижніх кінцівок/ В. М. Рудіченко, А. С. Любченко, Д. В. Рейзін (стр.25-28)
Сабадаш В. Є. Бронхіальна астма/ В. Є. Сабадаш [и др.] (стр.30-42)
Дуда О. К. Лихоманка Ріфт-Валлі/ О. К. Дуда, О. Р. Вега (стр.46-53)
Карпенко Е. В. Нефротический синдром/ Е. В. Карпенко [и др.] (стр.55-58)
60 років звершень та здобутків ДВНЗ "Тернопільский державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" (стр.60-64)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)