Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (6)Библиотечные издания (4)Высшее образование (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=фахова<.>)
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мітін Ю. В., Дєєва Ю. В., Островська О. О.
Заглавие : Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 3. - С. 110-112 (Шифр МУ7/2011/3)
Предметные рубрики: Оториноларингология-- обуч
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чухрай Н. Л.
Заглавие : Фахова навчальна література з ортодонтії - грунтовно та компетентно
Место публикации : Новини стоматології. - Львів, 2018. - N 1. - С. 87 (Шифр НУ9/2018/1)
MeSH-главная: ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Артеріальна гіпертензія та нирки: погляд кардіолога та нефролога : "Ukraine CardioGlobal-2021. Seassion 5", фахова школа з онлайн-трансляцією, 18 листопада 2021 року
Место публикации : Артеріальна гіпертензія. - Київ, 2021. - Т. 14, № 6. - С. 9-12 (Шифр АУ38/2021/14/6)
MeSH-главная: ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
РЕНАЛЬНАЯ НЕДОСТАТОЧНОСТЬ ХРОНИЧЕСКАЯ -- RENAL INSUFFICIENCY, CHRONIC
Аннотация: Хронічна хвороба нирок (ХХН) — це порушення структури або функції нирок, що триває понад три місяці й негативно впливає на здоров’я і якість життя пацієнтів. ХХН спричиняє більше летальних випадків, ніж злоякісні новоутворення молочної і передміхурової залоз. Важливою причиною ХХН і водночас — її наслідком є артеріальна гіпертензія (АГ). Вона являє собою основний фактор ризику серцево-судинних подій в осіб із ХХН. Жорсткий контроль артеріального тиску (АТ) знижує мікроальбумінурію і протеїнурію та уповільнює прогресування ниркової недостатності
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Судинна деменція: механізми розвитку та можливості запобігання : "Ukraine CardioGlobal-2021. Seassion 6", фахова школа з онлайн-трансляцією, 16 грудня 2021 року
Место публикации : Артеріальна гіпертензія. - Київ, 2021. - Т. 14, № 6. - С. 13-16 (Шифр АУ38/2021/14/6)
MeSH-главная: ДЕМЕНЦИЯ СОСУДИСТАЯ -- DEMENTIA, VASCULAR
Аннотация: Термін «судинна деменція» (СД) відображає гетерогенну групу дементних синдромів, що виникають внаслідок різноманітних васкулярних причин, мають своєрідні клінічні прояви, у тому числі різні зміни мозку. Судинна деменція — друга за поширеністю (після хвороби Альцгеймера) форма деменції у світі, яка зустрічається у 1,5–2,2 % людей. У країнах Європи судинна деменція разом зі змішаною деменцією становить до 20–40 % від усіх форм деменцій, у країнах Латинської Америки — до 15 %, в Австралії — від 13 до 28 %. Захворюваність на деменцію в 9 разів вища серед пацієнтів, які перенесли інсульт. Крім того, у 25 % осіб, які перенесли інсульт, протягом першого року діагностують уперше виявлену деменцію. Протягом 4 років після інсульту відносний ризик розвитку деменції становить 5,5 %
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Грицан Л. Д., Кабачний В. І., Томаровська Т. О.
Заглавие : Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 21-24. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое
Химия физическая
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Артериальная гипертензия -2021г. т.14,N 6
Интересные статьи :
Чистик Т. Артеріальна гіпертензія та нирки: погляд кардіолога та нефролога/ підгот. Т. Чистик (стр.9-12)
Чистик Т. Судинна деменція: механізми розвитку та можливості запобігання/ підгот. Т. Чистик (стр.13-16)
Hall M. E. Стратегії схуднення для профілактики та лікування гіпертензії. Наукова заява Американської асоціації серця/ M. E. Hall [et al.] (стр.17-30)
Торбас О. Нове у кардіології/ підгот. О. Торбас, Ю. Боцюк (стр.33-39)
Гіпертензивне ураження органів-мішеней: поширеність, значення і вплив на прогноз у популяції (стр.33)
Інтенсивне зниження артеріального тиску на основі оцінки ризику та профілактика серцевої недостатності: post hoc аналіз дослідження SPRINT (стр.33-34)
Кардіоваскулярний прогноз при резистентній гіпертензії, стратифікований за допомогою добового моніторування артеріального тиску: дослідження JAMP (стр.34)
Хлорталідон для лікування артеріальної гіпертензії при тяжкій хворобі нирок (стр.34)
24-годинний діурез натрію і калію з сечею та серцево-судинний ризик (стр.35)
Взаємозв’язок між прийомом статинів і побічними явищами в первинній профілактиці серцево-судинних захворювань (стр.35-36)
Призначення статинів після реваскуляризації нижніх кінцівок у США (стр.36-37)
Припинення прийому статинів і серцево-судинні захворювання в осіб похилого віку в Данії (стр.37)
Взаємозв’язок початку прийому статинів із прогресуванням цукрового діабету (стр.38)
Взаємозв’язок деменції та частоти серцевих скорочень у спокої (стр.38-39)
Сіренко Ю. М. Антигіпертензивна терапія в амбулаторній практиці Сімейного лікаря та кардіолога: Фокус на прихильності до комбінованої терапії - результати дослідження АТМОСФЕРА/ Ю. М. Сіренко [та ін.] (стр.41-50)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 4
Интересные статьи :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2011г.,N 3
Интересные статьи :
Вороненко В. В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру/ В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін (стр.6-11)
Ковальчук Л. Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід’ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні/ Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький (стр.12-14)
Гребеник М. В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.15-19)
Унгурян Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі/ Л. М. Унгурян, М. С. Образенко (стр.20-22)
Кліщ Г. І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.23-30)
Кушик М. Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів/ М. Л. Кушик (стр.31-34)
Паласюк Г. Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.35-39)
Скрипко В. Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю/ В. Д. Скрипко [и др.] (стр.40-41)
Абдуллаєв Р. Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики/ Р. Я. Абдуллаєв [и др.] (стр.42-43)
Акуліна О. О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти/ О. О. Акуліна (стр.44-46)
Бабов Є. Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ/ Є. Д. Бабов [и др.] (стр.47-48)
Бесполудіна Г. В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров’я/ Г. В. Бесполудіна [и др.] (стр.49-52)
Бородаєв І. Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ І. Є. Бородаєв [и др.] (стр.53-54)
Воробйов Є. О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу/ Є. О. Воробйов [и др.] (стр.55-58)
Григор’єва Т. Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії/ Т. Г. Григор’єва [та ін.] ; Т. Г. Григор’єва [и др.] (стр.59-61)
Грищенко О. В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти/ О. В. Грищенко [и др.] (стр.63-64)
Громов О. В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології/ О. В. Громов [и др.] (стр.65-66)
Грона Н. В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. В. Грона [и др.] (стр.67-69)
Гудз І. М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. М. Гудз [и др.] (стр.70-72)
Даценко І. Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія"/ І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко (стр.73-75)
Дубініна В. Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова (стр.76-78)
Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.79-81)
Каськова Л. Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.82-84)
Клименко Т. М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених"/ Т. М. Клименко [и др.] (стр.85-87)
Клименко Т. М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі/ Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк (стр.88-91)
Климнюк С. І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.92-94)
Коломієць В. В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи/ В. В. Коломієць [и др.] (стр.95-98)
Лобас В. М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі/ В. М. Лобас [и др.] (стр.99-101)
Лосєв О. О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті/ О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко (стр.102-104)
Машталір М. А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету/ М. А. Машталір [и др.] (стр.105-106)
Мітін Ю. В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.107-109)
Мітін Ю. В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.110-112)
Ніженковська І. В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. В. Ніженковська [и др.] (стр.113-116)
Нікітіна О. О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець (стр.117-119)
Перцева Т. О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.120-122)
Рибіцька Л. Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/ Л. Н. Рибіцька [и др.] (стр.123-124)
Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський [и др.] (стр.125-128)
Хоменко Л. О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.129-131)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Новини стоматології -2018г.,N 1
Интересные статьи :
"Дитяча стоматологія майбутнього. Стоматологічна допомога особливим дітям" (стр.5)
Хорват С. Проста логічна фіксація: гібридна кераміка проти композита/ С. Хорват (стр.8-10)
Постендодонтичне відновлення значно зруйнованого моляра - фіксація штифта і відновлення кукси, попередньо виконане на основі лиття (стр.12-14)
Касіянчук М. В. Протезування на імплантатах як метод збереження біогенного (остеогенного) потенціалу/ М. В. Касіянчук (стр.15-21)
Inspe open air: тест на лідерство підтвержжено (стр.22-29)
Луцкая І. К. Альтернативні методи препарування постійних зубів на прикладі каріозної порожнини I класу за Блеком/ І. К. Луцкая, О. А. Лопатін (стр.31-36)
81-й київський міжнародний стоматологічний форум та виставка, 4-6 квітня (стр.37)
Ковальчук В. В. Клініко-лабораторна оцінка ефективності лікувально-профілактичних заходів при карієсі зубів у дітей 2-5 років у регіоні зі зниженим вмістом фтору в питній воді/ В. В. Ковальчук [та ін.] (стр.38-41)
"Ортопедичний конгрес стоматологів та зубних техніків" (стр.42)
Смоляр Н. І. Мінеральна щільність кісткової тканини у дітей дошкільного віку з патологією ОРА при різних рівнях інтенсивності карієсу зубів/ Н. І. Смоляр, Н. І. Боднарук (стр.43-46)
Гринишин О. Б. Пульпозберігаючі методи лікування глибоких каріозних уражень тимчасових зубів у дітей/ О. Б. Гринишин, Н. М. Дидик, З. Р. Пришко (стр.48-52)
Шварц Ф. Периимплантиты: этиология, диагностика и лечение/ Ф. Шварц, Ю. Бекер (стр.53)
Сидорак Х. Т. СЕМ-дослідження якості хемо-механічної обробки кореневих каналів за удосконаленим протоколом іригації/ Х. Т. Сидорак (стр.54-60)
Мельничук Ю. М. Спосіб прогнозування утворення патологічних післяопераційних рубців шкіри обличчя/ Ю. М. Мельничук, Р. З. Огановський (стр.62-66)
Дрогомирецька М. С. Динаміка змін стану опорно-рухового апарату в осіб із трансверзальними аномаліями оклюзії в процесі комплексного лікування/ М. С. Дрогомирецька, М. К. Білоус, І. А. Лазарев (стр.67-70)
Фліс П. С. Аналіз етіологічних факторів розвитку відкритого прикусу/ П. С. Фліс, О. О. Циж (стр.71-75)
Макєєв В. Ф. Експериментальне вивчення міцнісних параметрів ендодонтичних коронок, виготовлених із різних ортопедичних матеріалів, для відновлення зруйнованих коронок бічних зубів/ В. Ф. Макєєв, В. Р. Скальський, Р. Р. Павличко (стр.76-81)
Гончарук-Хомин М. Ю. Можливості визначення віку особи за стоматологічним статусом: європейський досвід судової стоматології на шляху розробки уніфікованого методу/ М. Ю. Гончарук-Хомин (стр.82-87)
Чухрай Н. Л. Фахова навчальна література з ортодонтії - грунтовно та компетентно/ Н. Л. Чухрай (стр.87)
Интересные статьи :
Найти похожие


 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)