Поисковый запрос: (<.>K=фізики<.>) |
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.112-118
|
>2.
| Історія становлення і розвитку кафедри біологічної фізики та медичної інформатики/М. В. Шаплавський [та ін.] // Буковинський медичний вісник, 2014. т.Т. 18,N № 3.-С.260
|
>3.
| Беляєв К. К. Святкувальні закономірності. Закони біології подібні до законів фізики – їм все одно, що нам «все одно»/К. К. Беляєв // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія, 2018,N N 8.-С.49-57
|
>4.
| Бєляєв К. К. Святкувальні закономірності. Закони біології подібні до законів фізики — їм все одно, що нам «все одно»/К. К. Бєляєв // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія, 2018,N N 6.-С.47-54
|
>5.
| Тимофеєв А. В. Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів/А. В. Тимофеєв // Безпека життєдіяльності, 2013,N № 2.-С.2-3
|
>6.
| Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.138-144
|
>7.
| Беляєв К. Святкувальні закономірності. Закони біології подібні до законів фізики – їм все одно, що нам «все одно»/К. Беляєв // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія, 2017,N N 3.-С.37-47
|
>8.
| Іванченко О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики/О. З. Іванченко, О. З. Мельникова // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.65-68
|
>9.
| Іванченко О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики/О. З. Іванченко // Медична освіта, 2016,N № 1.-С.78-81
|
>10.
| Беляев К. Святкувальні закономірності. Закони біології подібні до законів фізики - їм все одно, що нам «все одно»/К. Беляев // Медицинские аспекты здоровья мужчины, 2017,N N 3.-С.55-63
|
>11.
| Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2017,N N 4.-С.112-118
|
>12.
| Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.61-65
|
>13.
| Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/Б. М. Паласюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.98-102
|
>14.
| Жмурський С. І. Моделювання при вивченні фізики/С. І. Жмурський // Медична освіта. -Т., 2005,N № 1.-С.29-34
|
>15.
| Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук // Медична освіта, 2007,N № 3.-С.114
|
>16.
| Тимофеєв А. В. Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів/А. В. Тимофеєв // Безпека життєдіяльності, 2013,N № 1.-С.2-9
|
>17.
| Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.161-168
|
>18.
| Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.162-170
|
>19.
| Іщейкіна Ю. О. Особливості використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання медичної та біологічної фізики студентів-іноземців/Ю. О. Іщейкіна // Вісник проблем біології і медицини, 2012. т.Т. 2,N № 4.-С.143-145
|
>20.
| Медична освіта - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|
|