Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (14)Высшее образование (26)Краеведение (21)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=фізики<.>)
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-36 
1.


   
    Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) [Текст] = The history of formation and development of medical physics ( Part 1) / В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета роботи – висвітлити історичні шляхи розвитку медичної фізики, розкрити закономірності становлення і розвитку фундаментальних фізичних та медичних знань, їхній взаємозв’язок, показати їх еволюцію і значущість для минувшини і сьогодення
Основна частина. У статті розглянуто початковий етап історії становлення та розвитку медичної фізики, який забезпечив вплив на напрямок шляху розвитку фізики і медицини в майбутньому і який нерозривно пов’язаний із загальною історією людства. Показано, як змінювалась наукова картина світу упродовж тисячоліть, розглянуто взаємодоповнювальність і спадкоємність фізики та медицини. Саме знання історії розвитку науки забезпечує вплив на напрямок шляхів розвитку науки і сприяє її прогресу. Як влучно зазначив Джон Бернал, “Лише ... знання історії може застерегти вчених – заради того престижу, яким вони користуються, – від ролі сліпих та безпомічних пішаків у великій сучасній драмі використання та зловживання наукою”
Висновок. У статті розглянуті етапи становлення атомного вчення, а також ятромеханічного (метафізичного) напрямку у науці (XVI–XVIII ст.), представники якого намагалися пояснити всі фізіологічні явища і процеси на основі механіки, вважаючи, що хвороба є наслідком порушень закономірностей руху окремих найдрібніших частинок організму, який являє собою своєрідну механічну машину
Доп.точки доступа:
Дідух, В. Д.
Рудяк, Ю. А.
Горкуненко, А. Б.
Кузьмак, І. П.
Наумова, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Історія становлення і розвитку кафедри біологічної фізики та медичної інформатики [Текст] / М. В. Шаплавський [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 3. - С. 260

Доп.точки доступа:
Шаплавський, М. В.
Боєчко, В. Ф.
Микитюк, О. Ю.
Федів, В. І.
Олар, О. І.
Махрова, Є. Г.
Савіч, В. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Беляєв, К. К.
    Святкувальні закономірності. Закони біології подібні до законів фізики – їм все одно, що нам «все одно» [Текст] / К. К. Беляєв // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2018. - N 8. - С. 49-57


MeSH-главная:
ПРАЗДНИКИ -- HOLIDAYS (психология)
ЖИРЫ ПИЩЕВЫЕ -- DIETARY FATS (анализ, вредные воздействия)
ПИЩЕВЫЕ ПРИСТРАСТИЯ -- DIET FADS (психология)
ПИЩЕВАЯ ГИПЕРСЕНСИБИЛИЗАЦИЯ -- FOOD HYPERSENSITIVITY (иммунология, метаболизм, патофизиология, этиология)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТАЯ СИСТЕМА -- CARDIOVASCULAR SYSTEM (иммунология, метаболизм, патология, повреждения)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Кл.слова (ненормированные):
КОУНІСА Синдром
Аннотация: Праця писалась не з метою надання конкретних рекомендацій щодо святкувань, оскільки це неможливо, а хотілося лише привернути увагу, не «доказати», а «показати і вказати», що нерідко ложкою і виделкою ми можемо, посиливши запалення, вкоротити собі віку. Вже з дитинства деякі харчові фактори ризику, які діють роками, створюють фоновий хворобливий стан, а святкування іноді стають лише «заключним акордом»
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Бєляєв, К. К.
    Святкувальні закономірності. Закони біології подібні до законів фізики — їм все одно, що нам «все одно» [Текст] / К. К. Бєляєв // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2018. - N 6. - С. 47-54


MeSH-главная:
ПРАЗДНИКИ -- HOLIDAYS (психология)
СМЕРТНОСТЬ -- MORTALITY (тенденции)
АЛКОГОЛЯ УПОТРЕБЛЕНИЕ -- ALCOHOL DRINKING (вредные воздействия, смертность, тенденции, эпидемиология)
ПИЩЕВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- FEEDING BEHAVIOR (психология, физиология)
ПРИЗНАКИ И СИМПТОМЫ ПИЩЕВАРИТЕЛЬНЫЕ -- SIGNS AND SYMPTOMS, DIGESTIVE
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТАЯ СИСТЕМА -- CARDIOVASCULAR SYSTEM (патология, повреждения)
ФАГОЦИТОЗ -- PHAGOCYTOSIS (иммунология)
Аннотация: Закони біології подібні до фізичних законів, але не тотожні. Відомі приклади: 1) скинуті з вежі металева куля і живий голуб за рівних умов переміщатимуться по-різному, оскільки рух живого об’єкта визначатиметься своїми законами, намірами, тоді як ядро переміщуватиметься за законами фізики; 2) мама подмухала на ранку – і боліти перестало, хоча рана, фактори запалення і болю не зникли; 3) рани у переможців загоюються швидше, аніж у переможених (хірург армії Наполеона Д. Ж. Ларрей); 4) кава як стимулятор може набути протилежних властивостей, коли її пов’язують з релаксом, «кавою-брейк», паузою в роботі (M. Montanari, 2006). Або ж, якщо ближче до святкувальної теми, і це не лише жарт, а одна з причин застільних ускладнень: одна пляшка та легка закуска – культурно посиділи, дві пляшки і третя зміна страв – вже перебір, а ось три пляшки і безліміт на їжу – виявляється мало
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Тимофеєв, А. В.
    Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / А. В. Тимофеєв // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 2. - С. 2-3

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) [Текст] = The history of formation and development of medical physics (hemodynamics, sound and ultrasound methods of the study) (part 2) / В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 138-144


MeSH-главная:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ФИЗИКА -- PHYSICS (история)
УЛЬТРАЗВУК -- ULTRASONICS (история)
ГЕМОДИНАМИКА -- HEMODYNAMICS
КРОВЯНОЕ ДАВЛЕНИЕ -- BLOOD PRESSURE
Аннотация: У статті розглянуто фізичні основи гемодинаміки, історичні етапи визначення артеріального тиску крові, звукові і ультразвукові методи дослідження
Доп.точки доступа:
Дідух, В. Д.
Рудяк, Ю. А.
Горкуненко, А. Б.
Наумова, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Беляєв, К.
    Святкувальні закономірності. Закони біології подібні до законів фізики – їм все одно, що нам «все одно» [Текст] / К. Беляєв // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2017. - N 3. - С. 37-47


MeSH-главная:
ПРИЕМ ПИЩИ -- MEALS
ГИПЕРФАГИЯ -- HYPERPHAGIA (иммунология)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (смертность)
Аннотация: Якщо в організмі існують передумови для виникнення тромбозу, аритмії, а це вік більше 40 років, атеросклероз, цукровий діабет (ЦД), метаболічний синдром (МС), ішемічна хвороба серця (ІХС), гіпертонічна хвороба (ГХ), ожиріння, подагра, тоді зайва їжа, алкоголь, зміна життєвого ритму та інші атрибути свята зумовлять погіршення здоров’я. Згадані хвороби завжди супроводжуються більш або менш вираженим низькорівневим системним запальним, протромботичним станом, схильністю до тромбозів. Переїдання та зловживання алкоголем здатні самостійно спричинювати транзиторні стерильні запалення, гіперкоагуляційні процеси. За умов зниження компенсаторних, протизапальних і антитромботичних можливостей організму – а вони знижуються з віком та при згаданих захворюваннях – це може спровокувати серцево-судинні катастрофи, що підтверджується щорічною сумною статистикою
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Іванченко, О. З.
    Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики [Текст] = The use of problem approach in teaching of medical and biological physics / О. З. Іванченко, О. З. Мельникова // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФИЗИКА -- PHYSICS (обучение)
Аннотация: Мета дослідження – обґрунтування необхідності застосування технології проблемного навчання у вищих закладах освіти для підвищення ефективності підготовки сучасних фахівців. Матеріали та методи дослідження. Проведено аналіз типової, робочої програм з “Медичної і біологічної фізики” і навчально-методичного забезпечення, яке застосовується на кафедрі медичної фізики, біофізики і вищої математики, з метою виявлення питань, вивчення яких доцільно проводити за технологією проблемного навчання. Методом спостереження встановлювався рівень активності студентів. За допомогою аналізу виконаних ними контрольних зрізів знань з’ясовували ступінь досягнення конкретних навчальних цілей. Результати й обговорення. У статті наведено приклади використання проблемних завдань при вивченні таких складних питань, як механізми виникнення мембранного потенціалу спокою і потенціалу дії, утворення електричного поля в тілі людини при розповсюдженні хвилі збудження у серці та інших органах, особливості транспорту речовин у біомебранах різних клітин. Показано, що вирішення проблемних завдань на заняттях з медичної і біологічної фізики має відбуватись з метою інтеграції з дисциплінами навчальної програми підготовки лікарів, зокрема з фізіологією людини та інших навчальних курсів, у яких використовуються знання про фізичні і фізико-хімічні основи процесів життєдіяльності людини, про дію на її організм фізичних факторів навколишнього середовища і принципи їх використання в медичних діагностичних і терапевтичних приладах. Висновки. Перевагами застосування проблемного навчання при вивченні медичної і біологічної фізики є активізація розумової діяльності студентів і підвищення їхньої внутрішньої мотивації. Умовами успішного використання технології служать глибокі професійні знання та педагогічна майстерність викладача і високий рівень підготовки студентів
Доп.точки доступа:
Мельникова, О. З.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

9.


    Іванченко, О. З.
    Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики [Текст] = The organization of independent work of students of medical faculty on practical classes in medical and biological physics / О. З. Іванченко // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 78-81

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Беляев, К.
    Святкувальні закономірності. Закони біології подібні до законів фізики - їм все одно, що нам «все одно» [Текст] / К. Беляев // Медицинские аспекты здоровья мужчины. - 2017. - N 3. - С. 55-63


MeSH-главная:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (смертность, этиология)
СМЕРТНОСТЬ ПРЕЖДЕВРЕМЕННАЯ -- MORTALITY, PREMATURE (тенденции)
СМЕРТЬ ВНЕЗАПНАЯ СЕРДЕЧНАЯ -- DEATH, SUDDEN, CARDIAC (профилактика и контроль, этиология)
Аннотация: Мета даної роботи - вказати на можливі імунологічні механізми підвищення серцево-судинної смертності, погіршення стану і самопочуття під час святкувань. Як маркери і причини розглядаються прозапальні цитокіни, інфламасоми, ліпополісахариди, ендотоксини, підвищення рівня яких зумовлене святковими харчовими зловживаннями або навіть помірним вживанням на фоні наявних хронічних захворювань. Усі перелічені в тексті прозапальні продукти вже самі по собі є визнаними факторами серцевосудинного ризику, так як і згадувані серцево-судинні захворювання (ССЗ) є вже прозапальними станами
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) [Текст] = The history of formation and development of medical physics (part 1) / В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 112-118


MeSH-главная:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ФИЗИКА -- PHYSICS
Доп.точки доступа:
Дідух, В. Д.
Рудяк, Ю. А.
Горкуненко, А. Б.
Кузьмак, І. П.
Наумова, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Пайкуш, М. А.
    Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики [Текст] / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 61-65

Рубрики: Образование медицинское--стандарт

   Физика--обуч--стандарт


   Конференции


Доп.точки доступа:
Личковський, Е. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Паласюк, Б. М.
    Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі [Текст] = Didactic aspects of teaching medical physics in medical school / Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 98-102


MeSH-главная:
ФИЗИКА -- PHYSICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Важливою складовою базової підготовки майбутнього медика залишається медична та біологічна фізика, оскільки саме у процесі вивчення цього предмета здійснюється розвиток природничо-наукового мислення студентів. Медична фізика вивчається на першому курсі вищого медичного закладу. На початку вивчення матеріалу студенти повинні володіти фундаментальними теоріями з фізики, які розглядалися у середніх навчальних закладах. Сформована у них наукова та фізична картина світу за шкільні роки під час вивчення природничих наук у виші лише розширюється та поглиблюється. Таким чином реалізується принцип наступності вивчення фізики у системі неперервної освіти. Специфіка дидактичного підходу до вивчення фізики в медичному університеті значною мірою зумовлена тим, що для спеціаліста-фізика основним є фізична суть явищ природи, а для фахівця-медика об’єктом дослідження є людина. Для фахівців медичної галузі фізика виступає як фундаментальна природничо-наукова дисципліна, і для них головним є вміння використовувати знання фізики при розв’язанні фахових проблем. Викладачі кафедри підготували нову навчально-методичну літературу для дисциплін, які викладаються на кафедрі. У нових навчальних посібниках приділено багато уваги практичному аспекту можливого використання набутих знань у майбутній діяльності лікаря, відображено останні досягнення фізичної науки в галузі медичної діагностики та лікування. Однією з форм проведення практичних занять на кафедрі є використання елементів проблемного навчання. Створення проблемних ситуацій активізує пізнавальну діяльність студентів на занятті. У професійній діяльності лікаря важливу роль відіграє вміння правильно діагностувати захворювання. В основі більшості діагностичних методів лежать фізичні закони, теорії, наукові факти, а також фізичні властивості об’єктів і закономірності перебігу фізичних явищ, тому виникає необхідність навчати майбутнього лікаря діагностичної діяльності уже на етапі вивчення медичної фізики. У цьому аспекті застосовуємо компетентнісний підхід, у рамках якого закладаються основи діагностичних компетенцій
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Жмурський, С. І.
    Моделювання при вивченні фізики [Текст] / С. І. Жмурський // Медична освіта : Наук.-практ. журн. - 2005. - № 1. - С. 29-34

Рубрики: Обучение, модели

   Физика


Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Личковський, Е. І.
    Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти [Текст] / Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 114

Рубрики: Физика--обуч

   Конференции


Доп.точки доступа:
Ємчик, Л. Ф.
Драчук, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Тимофеєв, А. В.
    Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / А. В. Тимофеєв // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 1. - С. 2-9

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) [Текст] = The history of formation and development of medical physics (heat, electromagnetism) (part 3) / В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 161-168


MeSH-главная:
ФИЗИКА -- PHYSICS
ТЕПЛО -- HOT TEMPERATURE
ЭЛЕКТРОМАГНИТНЫЕ ФЕНОМЕНЫ -- ELECTROMAGNETIC PHENOMENA
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Аннотация: Мета роботи – висвітлити історичні шляхи розвитку медичної фізики, розкрити закономірності становлення і розвитку фундаментальних фізичних та медичних знань, їхній взаємозв’язок, показати їх еволюцію й значущість для минувшини та сьогодення. Основна частина. У статті розглянуто деякі з етапів історії становлення та розвитку медичної фізики. Показано, як змінювалися наукові знання про теплові й електромагнітні явища упродовж сотень літ. Стаття знайомить із деякими з тих, хто розширював межі людського знання про оточуючий світ, розкриваючи нові таємниці природи і її закони. Дослідження теплових явищ привело до відкриття другого начала термодинаміки, яка займає особливе місце серед законів природи, а електромагнітних – до магнітних винаходів і впроваджень у медицині. Саме знання історії розвитку науки не лише освітлює шляхи її розвитку, а й сприяє її прогресу. Висновок. У статті розглянуто етапи розвитку вчення про теплові та електромагнітні явища, становлення електрофізіології (електробіології) як науки
Доп.точки доступа:
Дідух, В. Д.
Рудяк, Ю. А.
Горкуненко, А. Б.
Кузьмак, І. П.
Наумова, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4) [Текст] = The history of formation and development of medical physics (optics) (part 4) / В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 162-170


MeSH-главная:
ФИЗИКА -- PHYSICS
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Аннотация: У статті висвітлено історичні етапи розвитку оптики – розділу медичної фізики, в межах якої вивчається природа оптичного випромінювання (світла), досліджуються процеси випромінювання світла, його поширення в середовищі і взаємодія з речовиною, інтерференційні, дифракційні і поляриметричні явища. Розглянуто еволюцію знань людства про природу світла, фізичні основи дифракційних, інтерференційних, поляриметричних явищ, голографії, оптичні методи дослідження, а також світового значення відкриття, яке отримало назву «просвітлення оптики» українського фізика Олександра Смакули (1900–1983), уродженця с. Добриводи Збаразького району, що на Тернопільщині. Він винайшов спосіб покриття поверхні лінз оптичних пристроїв спеціальним тонким шаром певного матеріалу, що значно зменшував коефіцієнт відбитого світла від поверхні лінзи і набагато збільшував контрастність зображення. Середньовічний філософ Роджер Бекон стверджував: «Оптика – прикраса всієї філософії, через яку, а не без неї, можуть бути показані всі інші науки». Особливе місце в історії оптики займає вчення про зір. Давньоримський філософ Сенека писав: «Не все, однак, сягаємо оком, не все бачимо таким величним, яким воно є, але наш зір прокладає собі стежку для дослідження, закладає для нас підвалини пізнання правди, щоб від явного ми могли у своїх пошуках переходити до прихованого; віднаходити й те, що є давнішим від усього видимого світу». У даній праці розглянуто історичні шляхи вчення про зір, етапи розвитку геометричної і хвильової оптики, фізичну природу оптичних явищ, оптичні методи дослідження медико-біологічних систем. Відзначимо, що випромінювання і поглинання світла розглядалися як неперервні процеси, проте в області коротких довжин хвиль спостерігалася невідповідність між існуючими теоріями і фізики заговорили про так звану «ультрафіолетову катастрофу». Тому-то необхідна була теорія, яка усувала б відповідні суперечності. Але про це вже буде сказано у наступній публікації
The article highlights the historical stages of the optics development – the medical physics section, within which the nature of optical radiation (light), the processes of light radiation, its distribution in the medium and interaction with matter, interference, diffraction, and polarimetric phenomena are studied. The article deals with the evolution of human knowledge about the light nature, the physical foundations of diffraction, interference, polarimetric phenomena, holography, optical methods of research, and also considered the worldwide significance discovery, which was called “enlightenment of optics” by the Ukrainian physicist Olexander Smakula (1900-1983), whо was born in village Dobryvody of Zbarazh district in Ternopil region. He invented the method of covering the surface of the lenses of optical devices with a special thin layer of a certain material, which greatly reduced the coefficient of reflected light from the surface of the lens and greatly increased the contrast of the image. Medieval philosopher Roger Bacon argued: “Optics is the flower of the whole philosophy and through it, and not without it, can the other sciences be known”. A special place in the history of optics is the doctrine of vision. Ancient Roman philosopher Seneca wrote: “Not all, however, reach our eyes, we do not see everything so magnificent as it is, but our vision sets a path for research, forms the foundation for us to know the truth so that from the apparent we could move in our quest to the hidden; to find out also what is older than the entire visible world “. In this paper we consider the historical ways of the vision doctrine, the stages of the development of geometric and wave optics, the physical nature of optical phenomena, optical methods of research of medical-biological systems. Note that radiation and absorption of light were regarded as continuous processes, but in the field of short wavelengths there was a discrepancy between existing theories and physics talked about the so-called “ultraviolet catastrophe.” Therefore, a theory was needed that would eliminate the corresponding contradictions. But this will already be stated in the next article
Доп.точки доступа:
Дідух, В. Д.
Рудяк, Ю. А.
Горкуненко, А. Б.
Кузьмак, І. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Іщейкіна, Ю. О.
    Особливості використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання медичної та біологічної фізики студентів-іноземців [Текст] / Ю. О. Іщейкіна // Вісник проблем біології і медицини. - 2012. - Т. 2, № 4. - С. 143-145

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.
Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта
2018г. № 3
Содержание:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18
Другие авторы: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38
Другие авторы: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, О. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / О. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43
Другие авторы: Свинтозельський О. О., Саржевська А. В., Долінна М. О.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47
Другие авторы: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54
Другие авторы: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63
Другие авторы: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66
Другие авторы: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія" / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77
Другие авторы: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81
Юр’єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр’єва ; Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84
Dzetsiukh, T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94
Другие авторы: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-102
Другие авторы: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105
Другие авторы: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108
Олексій, К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119
Другие авторы: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123
Другие авторы: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131
Prokop, I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-36 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)