Поисковый запрос: (<.>K=языкознание<.>) |
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.103-107
|
>2.
| Шарбенко Т. В. Мовно-жанрова специфіка наукової статті зі стоматології як цілісного наукового твору/Т. В. Шарбенко, Т. О. Лещенко // Український стоматологічний альманах, 2012,N № 1.-С.3-11
|
>3.
| Черниговская Т. В. От коммуникационных сигналов к языку и мышлению человека: эволюция или революция?/Т. В. Черниговская // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. -СПб.:Наука, 2008. т.Т. 94,N № 9.-С.1017-1028
|
>4.
| Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.122-128
|
>5.
| Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/М. І. Руденко // Медична освіта, 2020,N № 4.-С.123-128
|
>6.
| Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.117-121
|
>7.
| Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.42-46
|
>8.
| Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/К. Б. Олексій // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.109-113
|
>9.
| Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.102-106
|
>10.
| Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/Л. В. Лимар // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.90-96
|
|
|