Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (448)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=языкознание<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Бардов, В. Г.
    Мовне питання в Україні та українізація викладання в Київському медичному інституті в 20-30-і роки [Текст] / В. Г. Бардов, С. Т. Омельчук, А. М. Гринзовський // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2000. - № 2. - С. 112-115


MeSH-главная:
УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (история, тенденции)
Доп.точки доступа:
Омельчук, С. Т.
Гринзовський, А. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Василенко, Г. Л.
    Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі [Текст] / Г. Л. Василенко, І. Є. Коваль, О. В. Рябоконь, Л. Т. Тищенко // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 315-317


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Доп.точки доступа:
Коваль, І. Є.
Рябоконь, О. В.
Тищенко, Л. Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Черниговская, Т. В.
    От коммуникационных сигналов к языку и мышлению человека: эволюция или революция? [Текст] / Т. В. Черниговская // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова : Науч.-практ. журн. - 2008. - Т. 94, № 9. - С. 1017-1028. - Библиогр.: с. 1026-1028


MeSH-главная:
ЯЗЫКОВОЕ РАЗВИТИЕ -- LANGUAGE DEVELOPMENT
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ ВЕРБАЛЬНОЕ -- VERBAL LEARNING

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Шарбенко, Т. В.
    Мовно-жанрова специфіка наукової статті зі стоматології як цілісного наукового твору [Текст] / Т. В. Шарбенко, Т. О. Лещенко // Український стоматологічний альманах. - 2012. - № 1. - С. 3-11


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (использование)
ИЗДАНИЯ -- PUBLICATIONS (стандарты)
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (организация и управление)
НАУКА -- SCIENCE (организация и управление)
Доп.точки доступа:
Лещенко, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Бусыгина, Н. П.
    Современные подходы к анализу дискурса, разговора и повествования и их значение для исследований в области психотерапии [Текст] / Н. П. Бусыгина // Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 43-73


MeSH-главная:
ПСИХОЛИНГВИСТИКА -- PSYCHOLINGUISTICS (классификация, методы, тенденции)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
РЕЧЬ -- SPEECH (классификация)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЛОГИКА НЕЧЕТКИХ ПОНЯТИЙ -- FUZZY LOGIC
ПОВЕСТВОВАНИЕ -- NARRATION
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Єлагіна, Н. І.
    Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками [Текст] / Н. І. Єлагіна // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 43-48


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Лембрик, І. С.
    Синдром емоційного вигорання у викладача медичного вузу [Текст] / І. С. Лембрик, Р. Ю. Приймак // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2018. - № 5/6. - С. 180-186. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: У статті наведені клінічні прояви та шляхи купування синдрому емоційного вигорання у викладачів медичних вузів
На підставі літературних даних проаналізована історія питання за сотанні десятиліття, а також систематизовані дані щодо 50-ти викладачів вищої школи, у яких проведене анкетування під час викладання педіатричних дисциплін іноземною мовою. Наведені фактори ризику, які обумовлювали появу синдрому емоційного вигорання, а також особливості клінічного перебігу цього стану під час викладання педіатричних дисциплін іноземною мовою. Коротко представлені шляхи усунення синдрому емоційного вигорання, що проходять на фізичному, психоемоційному та духовному рівнях викладача
Доп.точки доступа:
Приймак, Р. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Бицко, Н. І.
    До проблематики вживання терміноодиниць із пропріативами в сучасних медичних дослідженнях [Текст] = The range of problems of terminological terms use with propriatives in modern medical investigations / Н. І. Бицко // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3. - С. 141-145. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: Проведення лексико-стилістичного дослідження науково-медичних текстів щодо коректного вживання терміноодиниць з пропріативами. Матеріал і методи. Вибірка фактичного матеріалу із «Англо-українського ілюстрованого медичного словник Дорланда» у двох томах та «Словника-довідника ендокринолога» Казакова А.В., Кравчун Н.А., Ільїної І.М. [1, 12], яка дозволила продемонструвати через призму систематизації лексико-стилістичних методів дослідження вживання епонімійної лексики в медичній терміносистемі. Результати дослідження. Дослідження свідчить, що саме використання загальних ономастичних принципів (етимологічного, формантного (словотвірного) і лексико-семантичного) дозволять максимально розкрити природу номінації складних медичних термінів, визначити міжмовні зв’язки, вказати на історико-антропонімічний характер іменування термінологічних одиниць, що містять власні назви. Висновки. Пропоноване дослідження має практичне спрямування й теоретичне обґрунтування, адже має зв’язок з важливими науковими завданнями сьогодення – упровадження офіційної національної термінології для широкого загалу лікарів-практиків, науковців різних спеціалізацій, у навчальному процесі – для підготовки грамотних спеціалістів з різних дисциплін
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Текст] = Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 62-67


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Аннотация: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Доп.точки доступа:
Zakharova, V.O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Олексій, К. Б.
    Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики [Текст] = The characteristics of a student’s subjective position in the study of foreign vocabulary / К. Б. Олексій // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 109-113


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Аннотация: Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)