Поисковый запрос: (<.>K=іноземної<.>) |
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/Т. П. Мельник // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.75-78
|
>2.
| Шеремета Л. П. Формування орфоепічних навичок студентів на заняттях української мови як іноземної/Л. П. Шеремета // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.112-116
|
>3.
| Коломієць Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови/Т. В. Коломієць // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2022,N № 4 спецвип.-С.26-27
|
>4.
| Український науково-медичний молодіжний журнал - 2022г.,N 4 спецвип (Введено оглавление)
|
>5.
| Назаревич Л. Т. Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя/Л. Т. Назаревич, Н. Р. Денисюк, Н. І. Гавдида // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.56-61
|
>6.
| Сучасний погляд на великі акушерські синдроми (Огляд іноземної літератури)/Т. Г. Романенко [та ін.] // Здоровье женщины, 2019,N № 2.-С.96-103
|
>7.
| Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації/Г. Л. Василенко, Г. Б. Петрук, О. В. Рябоконь // Медична освіта, 2003,N № 2.-С.78-79
|
>8.
| Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/Н. І. Єлагіна // Медична освіта, 2015,N № 1.-С.43-48
|
>9.
| Островська С. С. Ремоделювання дихальної системи при тютюнопалінні (огляд іноземної літератури)/С. С. Островська // Вісник морфології, 2016. т.Т. 22,N № 2.-С.412-414
|
>10.
| Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/К. Б. Олексій // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.109-113
|
>11.
| Гарматюк Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах/Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк // Медична освіта, 2013,N № 3.-С.17-24
|
>12.
| Семотюк О. В. Особливості застосування мультимедійних технологій під час вивчення української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах/О. В. Семотюк // Галицький лікарський вісник, 2013. т.Т. 20,N № 2.-С.147-149
|
>13.
| Тишковець М. П. Організація самостійної роботи студентів при вивченні української мови як іноземної/М. П. Тишковець // Медична освіта, 2007,N № 4.-С.36-38
|
>14.
| Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/Л. К. Москаленко // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.44-47
|
>15.
| Жмудська Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/Г. В. Жмудська // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.30-32
|
>16.
| Коцюба Р.Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики/Р. Б. Коцюба // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.78-81
|
>17.
| Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студенті-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.23-26
|
>18.
| Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.79-83
|
>19.
| Медична освіта - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>20.
| Медична освіта - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|
|