Поисковый запрос: (<.>K=іноземної<.>) |
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Семотюк О. В. Особливості застосування мультимедійних технологій під час вивчення української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах/О. В. Семотюк // Галицький лікарський вісник, 2013. т.Т. 20,N № 2.-С.147-149
|
>2.
| Гарматюк Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах/Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк // Медична освіта, 2013,N № 3.-С.17-24
|
>3.
| Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/Н. І. Єлагіна // Медична освіта, 2015,N № 1.-С.43-48
|
>4.
| Єлагіна Н. І. Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками/Н. І. Єлагіна, Н. О. Федчишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.87-92
|
>5.
| Коцюба Р.Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики/Р. Б. Коцюба // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.78-81
|
>6.
| Назаревич Л. Т. Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя/Л. Т. Назаревич, Н. Р. Денисюк, Н. І. Гавдида // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.56-61
|
>7.
| Effective methods in foreign language teaching of medical students/N. I. Yelahina [et al.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.48-54
|
>8.
| Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/О. І. Новіцька // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.79-84
|
>9.
| Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/Т. П. Мельник // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.75-78
|
>10.
| Сучасний погляд на великі акушерські синдроми (Огляд іноземної літератури)/Т. Г. Романенко [та ін.] // Здоровье женщины, 2019,N № 2.-С.96-103
|
>11.
| Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/К. Б. Олексій // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.109-113
|
>12.
| Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта, 2019,N № 3.-С.144-149
|
>13.
| Жмудська Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/Г. В. Жмудська // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.30-32
|
>14.
| Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації/Г. Л. Василенко, Г. Б. Петрук, О. В. Рябоконь // Медична освіта, 2003,N № 2.-С.78-79
|
>15.
| Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/Л. К. Москаленко // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.44-47
|
>16.
| Тишковець М. П. Організація самостійної роботи студентів при вивченні української мови як іноземної/М. П. Тишковець // Медична освіта, 2007,N № 4.-С.36-38
|
>17.
| Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 4.-С.102-106
|
>18.
| Прокоп І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/І. А. Прокоп, М. І. Бобак // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.32-34
|
>19.
| Саварин Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів/Т.В Саварин, І. Р. Бекус // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.15-18
|
>20.
| Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студенті-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.23-26
|
|
|