Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (10)Библиотечные издания (2)Высшее образование (51)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=іноземної<.>)
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


    Шеремета, Л. П.
    Формування орфоепічних навичок студентів на заняттях української мови як іноземної [Текст] = Formation of orphoepic students’ skills at the classes of the ukrainian language as foreign / Л. П. Шеремета // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 112-116


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті представлена система методичної роботи над формуванням в іноземних студентів-медиків орфоепічних умінь і навичок. Окреслено зміст навчання української мови, визначено найпоширеніші орфоепічні помилки і фонетичні порушення у їх вимові. Охарактеризовано шляхи формування відповідних умінь і навичок. Розроблено систему тренувальних вправ для формування орфоепічної грамотності студентів-іноземців. Обґрунтовано, що система навчання української мови як іноземної передбачає засвоєння мовно-мовленнєвих знань та формування комунікативних умінь та навичок, актуальних для послуговування в україномовному середовищі. Доведено, що формування української мовленнєвої компетенції студентів-іноземців відбувається на основі мовної підготовки, що включає в себе вільне володіння професійною лексикою та обмін знаннями з медичних предметів, обговорення тем, дискутування з їх приводу. Проаналізовані основні аспекти формування орфоепічних умінь і навичок сприятимуть оптимізації процесу навчання іноземних студентів у закладах вищої освіти України та можуть бути використані при подальшій розробці нових методик оцінювання рівня професійної підготовки майбутніх працівників медичного профілю
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
Шифр: УУ14/2022/4 спецвип
   Журнал

Український науково-медичний молодіжний журнал [Текст]. - Выходит ежеквартально
2022г. № 4 спецвип
Содержание:
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska, А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching / А. Doroszewska. - С.5
Doroszewska, А. Teaching communication to midwifery and nursery students / А. Doroszewska, J. Zawanowska. - С.6
Chylińska, J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university / J. Chylińska, D. Włodarczyk. - С.7
Sobczakl, Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz. - С.8
Басманов, С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах / С. М. Басманов [та ін.]. - С.9
Другие авторы: Олійник О. В., Ярославська С. М., Стрєпетова О. В.
Біденко, Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого / Н. В. Біденко, О. І. Остапко. - С.10-11
Бойко, Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України / Ю. М. Бойко [та ін.]. - С.12-13
Другие авторы: Козак Н. Д., Гринзовський А. М., Гринзовський А. М., Калашченко С. І., Луцак О. О.
Бондар, С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації / С. С. Бондар. - С.14-15
Власенко, О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання / О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко. - С.16-17
Гнатюк, В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта / В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов. - С.18-19
Демидчук, А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології / А. С. Демидчук [та ін.]. - С.20
Другие авторы: Кондаурова Г. Ю., Раскалєй Т. Я., Шамало С. М., Раскалєй В. Б.
Жук, О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти / О. В. Жук. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зайцева, Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету / Г. М. Зайцева [та ін.]. - С.24-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рева Т. Д., Пушкарьова Я. М., Гождзінський С. М.
Коломієць, Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови / Т. В. Коломієць. - С.26-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кучин, Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард. - С.28-29
Лехніцька, С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта / С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин. - С.30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лимар, Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя / Л. В. Лимар. - С.32
Литвиненко, Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів / Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко. - С.33-32
Любарець, С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення / С. Ф. Любарець. - С.35-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Піскунова, А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання / А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко. - С.37
Прудка, Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану / Л. М. Прудка. - С.38-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Садовнича, О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum / О. В. Садовнича. - С.40-41
Скрипник, Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології / Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень. - С.42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чабан, О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти / О. С. Чабан. - С.43-44
Чалий, О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич. - С.45-46
Шевчук, О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання / О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко. - С.47
Шматко, В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога / В. І. Шматко. - С.48
Алейник, С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків / С. Л. Алейник, Ж. М. Полова. - С.49
Бабійчук, Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді / Г. Г. Бабійчук [та ін.]. - С.50-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Притула В. П., Руденко Є. О., Хуссейні С. Ф., Петрик С. М., Сільченко М. І., Міньковська О. М., Тимошенко Т. І., Кривченя Д. Ю.
Біляков, А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта / А. М. Біляков, Н. М. Ергард. - С.52-53
Буц, О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок / О. Р. Буц [та ін.]. - С.54-55
Другие авторы: Корбут О. В., Дмитриєва О. А., Юхименко Г. Г., Євтушенко О. М.
Несин, О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту / О. Ф. Несин [та ін.]. - С.56-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Печковський К. Є., Тімохіна Т. О., Відерська Г. В., Тивоненко Л. І., Ткач О. Б.
Процюк, Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз / Р. Г. Процюк [та ін.]. - С.58-59
Другие авторы: Норейко С. Б., Галан І. О., Бондаренко Я. В., Стополянський О. В., Потайчук В. І., Зименко А. М.
Чалий, О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів / О. В. Чалий [та ін.]. - С.60-61
Другие авторы: Зайцева О. В., Лукомський Д. В., Чайка О. М.
Чалий, О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи» / О. В. Чалий [та ін.]. - С.62-64
Другие авторы: Стучинська Н. В., Пащенко В. В., Литвин Ю. М.
Бадду, К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих / К. Бадду, І. О. Афанасьєва. - С.65
Бржевський, К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря / К. В. Бржевський. - С.66-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Валькман, С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології / С. Р. Валькман, О. В. Садовнича. - С.68-69
Блятон, О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі / О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк. - С.70-71
Паламарчук, Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології / Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська. - С.72
Прохоренко, І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології / І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська. - С.73
Салма, И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу / И. К. Салма, І. О. Афанасьєва. - С.74
Татьянич-Радківська, Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога / Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.]. - С.75-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лехніцька С. І., Лехніцька С. І., Литвин Ю. М., Саханда І. В.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Тишковець, М. П.
    Організація самостійної роботи студентів при вивченні української мови як іноземної [Текст] / М. П. Тишковець // Медична освіта. - 2007. - № 4. - С. 36-38


MeSH-главная:
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Сучасний погляд на великі акушерські синдроми (Огляд іноземної літератури) [Текст] / Т. Г. Романенко [та ін.] // Здоровье женщины. - 2019. - № 2. - С. 96-103. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
БЕРЕМЕННОСТЬ ПОВЫШЕННОГО РИСКА -- PREGNANCY, HIGH-RISK
Аннотация: У статті представлено огляд літератури з питань етіології, патогенезу і можливих методів профілактики великих акушерських синдромів. Показано, що у їхній основі лежить дефективна глибока плацентація внаслідок відсутності, часткової трансформації, а також обструкції спіральних артерій децидуально-міометріального інтерфейсу, зумовлена гормональними причинами. Перспективним напрямом профілактики розвитку великих акушерських синдромів є застосування препаратів, що можуть справляти модулювальний ефект на зазначені фактори
Доп.точки доступа:
Романенко, Т. Г.
Міцода, Р. М.
Бобик, Ю. Ю.
Леміш, Н. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації [Текст] / Г. Л. Василенко, Г. Б. Петрук, О. В. Рябоконь // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 78-79

Рубрики: ВНМУ-Василенко Г.Л. (Г.Л.)

   ВНМУ-Петрук Г.Б.


   ВНМУ-Рябоконь А.В. (О.В.)


   ВНМУ-Тищенко Л.Т. (Л.Т.)


Доп.точки доступа:
Василенко, Г. Л.
Петрук, Г. Б.
Рябоконь, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Семотюк, О. В.
    Особливості застосування мультимедійних технологій під час вивчення української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / О. В. Семотюк // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, № 2. - С. 147-149

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Саварин, Т. В.
    Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів [Текст] / Т.В Саварин, І. Р. Бекус // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 15-18

Рубрики: Образования технология

   Студенты медицинских учебных заведений


Доп.точки доступа:
Бекус, І. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Прокоп, І. А.
    Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови [Текст] / І. А. Прокоп, М. І. Бобак // Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 32-34

Рубрики: Образования технология--методы

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


Доп.точки доступа:
Бобак, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Островська, С. С.
    Ремоделювання дихальної системи при тютюнопалінні (огляд іноземної літератури) [] = Remodeling of the respiratory system in tobacco-smoking (review of foreign literature) / С. С. Островська // Вісник морфології. - 2016. - Т. 22, № 2. - С. 412-414. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ТАБАКА УПОТРЕБЛЕНИЕ, РАССТРОЙСТВА ЗДОРОВЬЯ -- TOBACCO USE DISORDER
ДЫХАТЕЛЬНАЯ СИСТЕМА -- RESPIRATORY SYSTEM (патофизиология)
Аннотация: Зроблений в огляді аналіз представляє дані про те, що тютюновий дим уражає всі структурні елементи дихальної системи, викликаючи запалення, порушення мікроциркуляції, фіброз слизової оболонки великих і дрібних дихальних шляхів, збільшення в сироватці крові рівня раково-ембріонального антигену. Активне і пасивне паління підсилює ці зміни, індукуючи подальші ушкодження дихальної системи. Ряд патологічних змін у бронхах носить незворотний характер навіть після відмовлення від паління. Велике значення для своєчасної діагностики і вибору тактики лікування хронічних обструктивних хвороб легень має імуногістохімічний аналіз і морфологічні дослідження біоптатів бронхів
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Олексій, К. Б.
    Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики [Текст] = The characteristics of a student’s subjective position in the study of foreign vocabulary / К. Б. Олексій // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 109-113


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Аннотация: Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Новіцька, О. І.
    Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної [Текст] = A set of exercises for studying the dative case in practical classes in ukrainian language as a foreign one / О. І. Новіцька // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Аннотация: У статті розглянуто принципи оптимізації процесу навчання іноземних студентів української мови. Проаналізовано труднощі засвоєння категорії давального відмінка у процесі вивчення української мови як іноземної. На прикладі таблиць систематизовано відмінкові закінчення іменників, прикметників, числівників та займенників у давальному відмінку, що є своєрідною візуальною опорою і полегшить сприйняття студентам навчального матеріалу. Таблиця сприяє кращому засвоєнню знань, дає змогу заощаджувати навчальний час та системніше викладати матеріал української мови, що забезпечує сприйняття не окремих, розрізнених фактів, які зводяться в систему, як правило, на останніх заняттях з теми, а одразу – системи знань з тієї чи іншої теми. Запропоновано систему вправ для засвоєння давального відмінка на заняттях з української мови як іноземної, які нададуть можливість покращити результативність навчального процесу і рівень знань студентів, значно підвищити ефективність організації їх навчально-пізнавальної діяльності. Зазначено, що вивчення української мови як іноземної включає декілька аспектів. Одним із таких аспектів є граматика. У навчанні іншомовного говоріння граматика посідає важливе місце, це є у своєму роді каркас, на якому базується лексика. Вивчення граматики та правильне оформлення висловлювання, а також розпізнавання граматичних форм у мові та письмі відбувається завдяки формуванню граматичних навичок
The article studies the principles of optimization of the learning process of Ukrainian language by foreign students. The difficulties of learning the category of the Dative case in the course of Ukrainian language as a foreign one are analyzed. The example of the tables systematizes the cases’ endings of nouns, adjectives, numerals and pronouns in the dative case, which is a kind of visual support and will facilitate students’ perception of educational material. The table contributes to the better absorption of knowledge, saves study time and helps to teach the Ukrainian language more systematically, which provides the perception of non-separate, disparate facts that are reduced to the system, as a rule, in the last lessons on the topic, but immediately – knowledge system of a particular topic. The system of exercises for learning the Dative case on the Ukrainian language’ lessons as a foreign one that will improve the learning process and the level of students’ knowledge, significantly increase the efficiency’ organization of their educational and cognitive activities used in the article. It is noted that the study of Ukrainian as a foreign language involves several aspects. Grammar is one of such aspects. Grammar plays an important role in teaching foreign language speaking, which is a kind of a framework where vocabulary is based. The learning of Grammar and proper spelling and the recognition of grammatical forms in language and writing are due to the formation of grammatical skills
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Новіцька, О. І.
    Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача [Текст] = Study of the topic “People and things around us" at the classes in ukrainian as a foreign language: methodical instructions for a teacher / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 102-106


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
УКРАИНА -- UKRAINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті представлено методичну розробку заняття з української мови як іноземної для викладачів закладів вищої освіти. Розглядаються 4 етапи практичного заняття, що сприяли розвитку живого, спонтанного мовлення студентів, розвитку уваги та когнітивного мислення, що дозволили закріпити необхідний лексичний мінімум, повторити пройдений синтаксичний і граматичний матеріал тощо. Мовне наповнення навчально-тренувальних вправ підпорядковане комунікативному підходу до навчання, який визначив наявність на занятті завдань, призначених для формування та розвитку різних видів мовленнєвої діяльності – слухання, говоріння, читання та письма
The article presents the methodical instructions for the classes in Ukrainian as a foreign language for teachers of higher educational institutions. 4 stages of practical training are considered, which promoted the development of fluent, spontaneous speech of students, development of attention and cognitive thinking, allowed to fix the necessary lexical minimum, to repeat the learnt syntactic and grammatical material, etc. The language content of educational and training exercises is subject to a communicative approach to learning, which determined the presence in the classroom of tasks designed for the formation and development of various types of speech activities i.e. listening, speaking, reading and writing
Доп.точки доступа:
Гнатишин, С. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Назаревич, Л. Т.
    Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя [Текст] = Theoretical and practical approaches to teaching ukrainian as a foreign language at TNTU / Л. Т. Назаревич, Н. Р. Денисюк, Н. І. Гавдида // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 56-61


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБУЧЕНИЕ ВЕРБАЛЬНОЕ -- VERBAL LEARNING
Аннотация: У статті йдеться про методику навчання української мови як іноземної та мовну адаптацію студентів-іноземців. Акцентовано на основній меті вивчення цієї дисципліни, а саме: вмінні спілкуватися не лише в навчальному, а й позанавчальному середовищі. Розглянуто традиційні та новаторські підходи, які моделюють реальні життєві ситуації, пропонують проблеми для спільного розв’язання, активізують творчі здібності студентів, мобілізують їхню увагу, навчають їх швидко будувати мовленнєві конструкції, знаходячи відповідні засоби для вираження змісту. Зосереджено увагу на особистісно-орієнтованому підході на заняттях, зокрема, виокремлено ігровий підхід як невимушений спосіб подачі начального матеріалу. Цілісно проаналізовано комунікативну діяльність та її головні компоненти, порушено питання інтеркультурної компетенції. Автори діляться досвідом розробки навчальних посібників і тестових завдань; зручного в користуванні та інформативного дистанційного курсу в системі Atutor, який слугує організацією всього процесу навчання; також додаткових навчальних матеріалів у формі таблиць, схем, вправ, кросвордів, розміщених у соціальній мережі «Фейс­бук». Зазначено, що такий підхід дозволяє здійснювати контроль рівня теоретичних знань, практичних умінь і навичок студентів-іноземців у навчально-тренувальній та ігровій формах. Проаналізовано роль унаочнення як основного принципу ейдетики, а саме: мультимедійні презентації, що уможливлюють одночасно зорове і слухове сприйняття інформації, якісно розроблені слайди, навчальні картки, світлини. Наведено приклади застосування різних методів ейдетики: ланцюжковий, метод поєднання вербального апарату з роботою уяви, метод узгодження фантазії та уяви з умінням чітко висловлювати власні думки, метод фонетичних асоціацій, робота над ейдос-конспектом тощо. Автори наголошують на перевазі навчання в атмосфері психологічної безпеки та комфорту
Доп.точки доступа:
Денисюк, Н. Р.
Гавдида, Н. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Москаленко, Л. К.
    Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ [Текст] / Л. К. Москаленко // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 44-47

Рубрики: Медицинские учебные заведения

   Образования технология


Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Мельник, Т. П.
    Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної [Текст] = Formation of professionally oriented communicative skills of students-foreigners of medical specialties in the process of studying the ukrainian language / Т. П. Мельник // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Аннотация: У статті проаналізовано одне з основних завдань програми підготовки іноземного фахівця медичної сфери, яке полягає в підвищенні рівня культури усного мовлення, виробленні вміння правильно, логічно та грамотно висловлювати думку. Запропоновано методику формування професійно зорієнтованих діалогічних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної. Добір завдань спрямовано на реалізацію комунікативних потреб студентів-іноземців у різних сферах спілкування: науковій (для отримання конкурентоспроможної підготовки за обра­ним фахом), суспільно-політичній і соціально-культурній (для належної адаптації та повноцінного орієнтування в новому соціально-культурному середовищі, особистісного культурного зростання), побутовій (для задоволення потреб повсякденного життя), а також для виховання гармонійної особистості, що здатна до міжкультурного діалогу
The article analyzes one of the main tasks of the training program for a foreign specialist in the medical field, which is to increase the level of oral language culture, develop the ability to express students’ thoughts correctly, logically and competently. The method of formation professionally oriented dialogical skills of foreign students of medical specialties in the process of studying Ukrainian as a foreign language is offered. The selection of tasks is aimed at meeting the communicative needs of foreign students in various fields of communication: scientific (to obtain competitive training in their chosen profession), socio-political and socio-cultural (for proper adaptation and full orientation in the new socio-cultural environment), household (to meet the needs of daily life), and to foster a harmonious personality capable of intercultural dialogue
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта
2021г. № 4
Содержание:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: МУ7/2020/2
   Журнал

Медична освіта
2020г. № 2 . - 165.20, р.
Содержание:
Beck, G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.6-12. - Bibliogr. at the end of the art.
Bilavych, H. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century) / Η. V. Bilavych [та ін.]. - С.14-18. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Bahriy M. A., Bilavych I. V., Savchuk B. R., Fedchyshyn N. O.
Demianchuk, M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.20-24. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity / N. O. Fedchyshyn, E. Protner. - С.25-31. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova. - С.32-39. - Bibliogr. at the end of the art.
Hantimurova, N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results / N. I. Hantimurova. - С.40-45. - Bibliogr. at the end of the art.
Hnatiuk, M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons / M. S. Hnatiuk [та ін.]. - С.46-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Slabyi О. B., Tatarchuk L. V., Pokhodun K. A.
Humeniuk, V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities / V. V. Humeniuk. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Humenna, I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process / I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Khrystenko, О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects / О. M. Khrystenko. - С.61-64. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh. - С.65-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolesnyk, M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation / M. Yu. Kolesnyk. - С.71-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Koshil, N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process / N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla. - С.75-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience) / R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop. - С.80-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Melnychuk, I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists / I. M. Melnychuk. - С.87-91. - Bibliogr. at the end of the art.
Nakhaieva, Ya. M. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities / Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.92-95. - Bibliogr. at the end of the art.
Oliynyk, N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle / N. М. Oliynyk [та ін.]. - С.96-102. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Palasiuk, H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem / H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska. - С.103-107. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students / I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Development of students’ cognitive activity / Η. M. Protsyk. - С.113-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Rebukha, L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions / L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu. - С.122-126. - Bibliogr. at the end of the art.
Rozlutska, G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939) / G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci. - С.127-132. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn. - С.133-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Synyshyna, V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.137-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Ulishchenko, V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.148-152. - Bibliogr. at the end of the art.
Vykhrushch, A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice / A. V. Vykhrushch. - С.153-160. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees / I. Ya. Zalipska. - С.161-166. - Bibliogr. at the end of the art.
Beck, G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions” / G. Beck. - С.167-172. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: МУ7/2020/1
   Журнал

Медична освіта
2020г. № 1 . - 165.20, р.
Содержание:
Derevianko, Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives / Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska. - С.5-10. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina. - С.11-15. - Bibliogr. at the end of the art.
Potapova, Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Potapova [et al.]. - С.16-20. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Sliesarchuk V. Yu., Podpletnia O. A., Lohvynenko N. V.
Savaryn, T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments / T. V. Savaryn, I. A. Prokop. - С.21-26. - Bibliogr. at the end of the art.
Volyanska, L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses / L. A. Volyanska [et al.]. - С.27-30. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Vorontsova Т. O., Burbela E. I., Rohalska Y. V.
Bauer, T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization / T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.31-35. - Bibliogr. at the end of the art.
Khaniukov, O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education / O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova. - С.36-40. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolodnytska, O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona. - С.41-44. - Bibliogr. at the end of the art.
Kulbashna, Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training / Ya. A. Kulbashna [et al.]. - С.45-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Malanchuk V. O., Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Zakharova V. O.
Lomakina, Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training / Yu. V. Lomakina [et al.]. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Bulyk R. Ye., Tymofiieva M. P., Fedoniuk L. Ya., Muzyka N. Ya.
Nazarevych, L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU / L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda. - С.56-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian / О. V. Nazaruk. - С.62-66. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Project method: past and future / Η. M. Protsyk. - С.67-71. - Bibliogr. at the end of the art.
Rodionova, V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training / V. V. Rodionova [et al.]. - С.72-76. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Hlyniana L. A., Hashynova K. Yu., Razumnyi R. V.
Synyshyna, V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.77-81. - Bibliogr. at the end of the art.
Stefanyshyn, K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school / K. L. Stefanyshyn. - С.82-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.87-92. - Bibliogr. at the end of the art.
Zencaka, Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia / Andra Zencaka. - С.93-101. - Bibliogr. at the end of the art.
Demianchuk, M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.102-105. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students / M. Ya. Kichula. - С.106-111. - Bibliogr. at the end of the art.
Sheremeta, L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign / L. P. Sheremeta. - С.112-116. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Professional culture in the context of future doctor training / I. I. Vorona, I. A. Prokop. - С.117-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
Шифр: МУ7/2019/4
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 4 . - 149.64, р.
Содержание:
Гантімурова, Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України / Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Глушко, Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі / Н. Л. Глушко [та ін.]. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ленчук Т. Л., Мацькевич В. М., Мицик Ю. О.
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мінченко, О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда. - С.24-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніколішина, Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перепелиця, О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання / О. О. Перепелиця [та ін.]. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорноус В. О., Яремій І. М., Купчанко К. П.
Сельський, П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів / П. Р. Сельський [та ін.]. - С.46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вольська А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Хасхачих, Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків / Д. А. Хасхачих. - С.51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чечотіна, С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна [та ін.]. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Луценко Р. В., Дев’яткіна Т. О., Колот Е. Г., Сидоренко А. Г.
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті / А. В. Чорномидз. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Burgess-Pinto, E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education / E. Burgess-Pinto [та ін.]. - С.67-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Yastremska S. O., Fedoniuk L. Ya., Shelast Yv., Martynyuk L. P.
Гутор, Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти / Н. С. Гутор [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Драч, І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. О. Захарова. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клигуненко, О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маланчин, І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології / І. М. Маланчин [та ін.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Паласюк, Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі / Б. М. Паласюк. - С.98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стечишин, І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.107-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Білавич, Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Білавич І. В., Пантюк М. П., Савчук Б. П., Федчишин Н. О.
Гаврищак, І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців. - С.127-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти / Т. І. Горпініч. - С.134-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мукан, Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США / Н. В. Мукан, О. З. Блавт. - С.140-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перевізник, Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова. - С.144-148. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ященко, А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл. / А. М. Ященко, О. Д. Луцик. - С.149
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: МУ7/2019/3
   Журнал

Медична освіта
2019г. № 3 . - 149.64, р.
Содержание:
Бондарчук, В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.]. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бай А. В, Миндзів К. В., Вайда О. В.
Ворона, І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів / І. І. Ворона, Т. В. Саварин. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демянчук, М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах / М. Р. Демянчук. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заліпська, І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей / І. Я. Заліпська. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О., Максів Х. Я.
Прокопченко, О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org / О. Є. Прокопченко [та ін.]. - С.31-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лукіна Г. М., Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Приходько О. В.
Щербатюк, Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії / Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kolodnytska, O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students / O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк. - С.39-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Logoyda, L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education / L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда. - С.44-51. - Bibliogr. at the end of the art.
Бількевич, Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вакуленко, Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кравець Н. О., Добровольська А. М., Климук Н. Я.
Вакуленко, Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кучвара О. М., Семенець А. В., Андрущак І. Є.
Клименко, А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків / А. В. Клименко [та ін.]. - С.66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Стешенко А. О., Захарчук О. В., Ткачов В. С.
Мельник, Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної / Т. П. Мельник. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної / О. І. Новіцька. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасєчко, Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології / Н. В. Пасєчко [та ін.]. - С.85-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ярема Н. І., Смачило І. В., Савченко І. П.
Січкоріз, О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти / О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фастівець, А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки / А. В. Фастівець. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремета, Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна» / Л. П. Шеремета. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nakhaieva, Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Богданова, Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам / Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кушинська, М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті / І. М. Мельничук. - С.123-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рамбу, Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення / Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Филипюк, О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта / О. М. Филипюк [та ін.]. - С.135-138. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Нестерук Т. М., Штрімайтіс О. В., Сабадишин Р. О.
Христенко, О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст / О. М. Христенко. - С.139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Oleksii, K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona. - С.144-149. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century / M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir. - С.150-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-44 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)