Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (10)Библиотечные издания (2)Высшее образование (51)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=іноземної<.>)
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


    Семотюк, О. В.
    Особливості застосування мультимедійних технологій під час вивчення української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / О. В. Семотюк // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, № 2. - С. 147-149

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Гарматюк, Н. Д.
    Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах [Текст] / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 17-24


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS (методы, психология)
Доп.точки доступа:
Марценюк, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Єлагіна, Н. І.
    Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками [Текст] / Н. І. Єлагіна // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 43-48


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Єлагіна, Н. І.
    Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками [Текст] = Games as a means of learning a foreign language by medical students / Н. І. Єлагіна, Н. О. Федчишин // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 87-92


MeSH-главная:
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті висвітлено роль навчальної гри як засобу організації мовленнєвої діяльності студентів-медиків англійською мовою. Автор статті підкреслює необхідність використання у навчальному процесі з англійської мови активних методів навчання. Встановлено, що ігри на заняттях з англійської мови можна поділити на такі категорії: ігри, спрямовані на засвоєння лексичних одиниць; ігри, спрямовані на закріплення граматичного матеріалу; комунікативні ігри, які спрямовані на розвиток монологічного та діалогічного мовлення студентів. Висвітлені методи, цілі і завдання для формування комунікативної моделі. Проаналізовані приклади взаємодії викладача і студента. Наголошується, що проведення професійних ігор має різнобічний характер та проводиться за певною моделлю. Систематичне та цілеспрямоване використання ігор як методу навчання англійської мови для студентів-медиків сприяє ефективному засвоєнню навчального процесу
Доп.точки доступа:
Федчишин, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Коцюба, Р. Б.
    Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики [Текст] / Р. Б. Коцюба // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 78-81

Рубрики: Образование медицинское

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Назаревич, Л. Т.
    Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя [Текст] = Theoretical and practical approaches to teaching ukrainian as a foreign language at TNTU / Л. Т. Назаревич, Н. Р. Денисюк, Н. І. Гавдида // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 56-61


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБУЧЕНИЕ ВЕРБАЛЬНОЕ -- VERBAL LEARNING
Аннотация: У статті йдеться про методику навчання української мови як іноземної та мовну адаптацію студентів-іноземців. Акцентовано на основній меті вивчення цієї дисципліни, а саме: вмінні спілкуватися не лише в навчальному, а й позанавчальному середовищі. Розглянуто традиційні та новаторські підходи, які моделюють реальні життєві ситуації, пропонують проблеми для спільного розв’язання, активізують творчі здібності студентів, мобілізують їхню увагу, навчають їх швидко будувати мовленнєві конструкції, знаходячи відповідні засоби для вираження змісту. Зосереджено увагу на особистісно-орієнтованому підході на заняттях, зокрема, виокремлено ігровий підхід як невимушений спосіб подачі начального матеріалу. Цілісно проаналізовано комунікативну діяльність та її головні компоненти, порушено питання інтеркультурної компетенції. Автори діляться досвідом розробки навчальних посібників і тестових завдань; зручного в користуванні та інформативного дистанційного курсу в системі Atutor, який слугує організацією всього процесу навчання; також додаткових навчальних матеріалів у формі таблиць, схем, вправ, кросвордів, розміщених у соціальній мережі «Фейс­бук». Зазначено, що такий підхід дозволяє здійснювати контроль рівня теоретичних знань, практичних умінь і навичок студентів-іноземців у навчально-тренувальній та ігровій формах. Проаналізовано роль унаочнення як основного принципу ейдетики, а саме: мультимедійні презентації, що уможливлюють одночасно зорове і слухове сприйняття інформації, якісно розроблені слайди, навчальні картки, світлини. Наведено приклади застосування різних методів ейдетики: ланцюжковий, метод поєднання вербального апарату з роботою уяви, метод узгодження фантазії та уяви з умінням чітко висловлювати власні думки, метод фонетичних асоціацій, робота над ейдос-конспектом тощо. Автори наголошують на перевазі навчання в атмосфері психологічної безпеки та комфорту
Доп.точки доступа:
Денисюк, Н. Р.
Гавдида, Н. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Effective methods in foreign language teaching of medical students [Текст] = Ефективні методи навчання іноземної мови студентів-медиків / N. I. Yelahina [et al.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 48-54


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Аннотация: The aim of the work – to reveal the role and importance of effective methods of a foreign language teaching, to determine the most innovative methods and forms of educational work. The main body. The article presents innovative methods of teaching foreign languages, based on the communicative approach focusing on the principles of the methodology of cooperation; the main methods and forms of work aimed at creating a motivational environment, the development of personality creativity, language competence and quality training of future specialists. Today, we should talk about the use of interactive methods of training, which encourage interest in the profession; promote the efficient acquisition of training material; form patterns of conduct; provide high motivation, strength, knowledge, team spirit and freedom of expression; and most importantly, contribute to the complex competences of future specialists. Conclusion. Methods of teaching foreign languages, which are based on a communicative approach, help to reveal the creative potential of students and contribute to the development and self-improvement of the educational and communicative process as well as quality training of future specialists
Мета роботи – розкрити роль і значення ефективних методик навчання іноземної мови, визначити найбільш ефективні методи і форми навчальної роботи. Основна частина. У статті подано інноваційні методи навчання іноземних мов, що базуються на комунікативному підході за принципами методики співробітництва; запропоновано основні методи і форми роботи, спрямовані на створення мотиваційного середовища, розвиток творчих засад особистості, мовної компетенції та якісної фахової підготовки майбутніх спеціалістів. Розглянуто використання інтерактивних методів навчання, які стимулюють інтерес до професії; сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу; формують моделі поведінки; забезпечують високу мотивацію, знання, командний дух; а головне, сприяють формуванню комплексних компетенцій майбутніх фахівців. Висновок. Методи навчання іноземних мов, які ґрунтуються на комунікативному підході, допомагають розкрити творчий потенціал студентів і сприяють розвитку та самовдосконаленню навчально-комунікативного процесу, якісній фаховій підготовці майбутніх спеціалістів
Доп.точки доступа:
Yelahina, N. I.
Fedchyshyn, N. O.
Klishch, H. I.
Horpinich, T. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Новіцька, О. І.
    Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної [Текст] = A set of exercises for studying the dative case in practical classes in ukrainian language as a foreign one / О. І. Новіцька // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Аннотация: У статті розглянуто принципи оптимізації процесу навчання іноземних студентів української мови. Проаналізовано труднощі засвоєння категорії давального відмінка у процесі вивчення української мови як іноземної. На прикладі таблиць систематизовано відмінкові закінчення іменників, прикметників, числівників та займенників у давальному відмінку, що є своєрідною візуальною опорою і полегшить сприйняття студентам навчального матеріалу. Таблиця сприяє кращому засвоєнню знань, дає змогу заощаджувати навчальний час та системніше викладати матеріал української мови, що забезпечує сприйняття не окремих, розрізнених фактів, які зводяться в систему, як правило, на останніх заняттях з теми, а одразу – системи знань з тієї чи іншої теми. Запропоновано систему вправ для засвоєння давального відмінка на заняттях з української мови як іноземної, які нададуть можливість покращити результативність навчального процесу і рівень знань студентів, значно підвищити ефективність організації їх навчально-пізнавальної діяльності. Зазначено, що вивчення української мови як іноземної включає декілька аспектів. Одним із таких аспектів є граматика. У навчанні іншомовного говоріння граматика посідає важливе місце, це є у своєму роді каркас, на якому базується лексика. Вивчення граматики та правильне оформлення висловлювання, а також розпізнавання граматичних форм у мові та письмі відбувається завдяки формуванню граматичних навичок
The article studies the principles of optimization of the learning process of Ukrainian language by foreign students. The difficulties of learning the category of the Dative case in the course of Ukrainian language as a foreign one are analyzed. The example of the tables systematizes the cases’ endings of nouns, adjectives, numerals and pronouns in the dative case, which is a kind of visual support and will facilitate students’ perception of educational material. The table contributes to the better absorption of knowledge, saves study time and helps to teach the Ukrainian language more systematically, which provides the perception of non-separate, disparate facts that are reduced to the system, as a rule, in the last lessons on the topic, but immediately – knowledge system of a particular topic. The system of exercises for learning the Dative case on the Ukrainian language’ lessons as a foreign one that will improve the learning process and the level of students’ knowledge, significantly increase the efficiency’ organization of their educational and cognitive activities used in the article. It is noted that the study of Ukrainian as a foreign language involves several aspects. Grammar is one of such aspects. Grammar plays an important role in teaching foreign language speaking, which is a kind of a framework where vocabulary is based. The learning of Grammar and proper spelling and the recognition of grammatical forms in language and writing are due to the formation of grammatical skills
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Мельник, Т. П.
    Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної [Текст] = Formation of professionally oriented communicative skills of students-foreigners of medical specialties in the process of studying the ukrainian language / Т. П. Мельник // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Аннотация: У статті проаналізовано одне з основних завдань програми підготовки іноземного фахівця медичної сфери, яке полягає в підвищенні рівня культури усного мовлення, виробленні вміння правильно, логічно та грамотно висловлювати думку. Запропоновано методику формування професійно зорієнтованих діалогічних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної. Добір завдань спрямовано на реалізацію комунікативних потреб студентів-іноземців у різних сферах спілкування: науковій (для отримання конкурентоспроможної підготовки за обра­ним фахом), суспільно-політичній і соціально-культурній (для належної адаптації та повноцінного орієнтування в новому соціально-культурному середовищі, особистісного культурного зростання), побутовій (для задоволення потреб повсякденного життя), а також для виховання гармонійної особистості, що здатна до міжкультурного діалогу
The article analyzes one of the main tasks of the training program for a foreign specialist in the medical field, which is to increase the level of oral language culture, develop the ability to express students’ thoughts correctly, logically and competently. The method of formation professionally oriented dialogical skills of foreign students of medical specialties in the process of studying Ukrainian as a foreign language is offered. The selection of tasks is aimed at meeting the communicative needs of foreign students in various fields of communication: scientific (to obtain competitive training in their chosen profession), socio-political and socio-cultural (for proper adaptation and full orientation in the new socio-cultural environment), household (to meet the needs of daily life), and to foster a harmonious personality capable of intercultural dialogue
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Сучасний погляд на великі акушерські синдроми (Огляд іноземної літератури) [Текст] / Т. Г. Романенко [та ін.] // Здоровье женщины. - 2019. - № 2. - С. 96-103. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
БЕРЕМЕННОСТЬ ПОВЫШЕННОГО РИСКА -- PREGNANCY, HIGH-RISK
Аннотация: У статті представлено огляд літератури з питань етіології, патогенезу і можливих методів профілактики великих акушерських синдромів. Показано, що у їхній основі лежить дефективна глибока плацентація внаслідок відсутності, часткової трансформації, а також обструкції спіральних артерій децидуально-міометріального інтерфейсу, зумовлена гормональними причинами. Перспективним напрямом профілактики розвитку великих акушерських синдромів є застосування препаратів, що можуть справляти модулювальний ефект на зазначені фактори
Доп.точки доступа:
Романенко, Т. Г.
Міцода, Р. М.
Бобик, Ю. Ю.
Леміш, Н. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Олексій, К. Б.
    Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики [Текст] = The characteristics of a student’s subjective position in the study of foreign vocabulary / К. Б. Олексій // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 109-113


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Аннотация: Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Oleksii, K. B.
    Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language [Text] = Узагальнена модель інтегративної технології управління самостійною роботою студентів-медиків при вивченні іноземної мови / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2019. - № 3. - P144-149. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (методы)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Аннотация: У статті проаналізовано різні підходи до вивчення системи управління самостійною роботою студентів. Особливість запропонованої інтегративної технології управління самостійною роботою студентів полягає в тому, що ефективність управління досягається за рахунок організації СРС з діагностично поставленими цілями, досягнення яких піддається чіткому опису та визначенню. Структурними компонентами інтегративної технології є: цілі, зміст, методи, організаційні форми і функціональні компоненти. Було доведено, що ефективність управління СРС залежить від цілей і способів їх досягнення; внутрішньої мотивації і пізнавальних інтересів студентів; якості змістовного аспекту навчальної інформації для самостійного вивчення; створення сприятливих умов для самореалізації студента; методичного забезпечення навчальної дисципліни, від її чіткого планування, організації та управління, ретельного вивчення вільного часу студента; від компетентного використання різноманітних форм поточного та періодичного контролю. Інтеграційна технологія розвиває інтелектуальні та творчі здібності студентів, допомагає приймати масштабні рішення. Дана обставина особливо важлива, оскільки в сучасній науці все більш очевидна тенденція до синтезу знань, до усвідомлення і розкриття спільності об’єктів пізнання
Different approaches to the study of the system of students’ individual work management have been analyzed. The peculiarity of the proposed integrative technology of students’ individual work management is that the management effectiveness is achieved through the organization of the students’ individual work with diagnostic objectives, the achievement of which is subject to a clear description and definition. Structural components of integrated technology are: goals, content, methods, organizational forms and functional components. It has been proved that the effectiveness of management of students’ individual work depends on the goals and methods of achieving them; internal motivation and cognitive interests of students; quality of the content aspect of educational information for self-study; creation of favorable conditions for self-realization of a student; the methodological provision of the discipline, its precise planning, organization and management, student’s free time; the competent use of various forms of current and periodic control. Integrated technology develops intellectual and creative students’ abilities, helps to make decisions. This circumstance is especially important, as in modern science, there is an increasingly evident tendency to the synthesis of knowledge, to the awareness and disclosure of the collectivity of cognition objects
Доп.точки доступа:
Savaryn, T. V.
Vorona, I. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Жмудська, Г. В.
    Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням [Текст] / Г. В. Жмудська // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 30-32

Рубрики: Образование, система оценок

   Студенты медицинских учебных заведений


Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації [Текст] / Г. Л. Василенко, Г. Б. Петрук, О. В. Рябоконь // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 78-79

Рубрики: ВНМУ-Василенко Г.Л. (Г.Л.)

   ВНМУ-Петрук Г.Б.


   ВНМУ-Рябоконь А.В. (О.В.)


   ВНМУ-Тищенко Л.Т. (Л.Т.)


Доп.точки доступа:
Василенко, Г. Л.
Петрук, Г. Б.
Рябоконь, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Москаленко, Л. К.
    Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ [Текст] / Л. К. Москаленко // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 44-47

Рубрики: Медицинские учебные заведения

   Образования технология


Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Тишковець, М. П.
    Організація самостійної роботи студентів при вивченні української мови як іноземної [Текст] / М. П. Тишковець // Медична освіта. - 2007. - № 4. - С. 36-38


MeSH-главная:
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Новіцька, О. І.
    Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача [Текст] = Study of the topic “People and things around us" at the classes in ukrainian as a foreign language: methodical instructions for a teacher / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 102-106


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
УКРАИНА -- UKRAINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті представлено методичну розробку заняття з української мови як іноземної для викладачів закладів вищої освіти. Розглядаються 4 етапи практичного заняття, що сприяли розвитку живого, спонтанного мовлення студентів, розвитку уваги та когнітивного мислення, що дозволили закріпити необхідний лексичний мінімум, повторити пройдений синтаксичний і граматичний матеріал тощо. Мовне наповнення навчально-тренувальних вправ підпорядковане комунікативному підходу до навчання, який визначив наявність на занятті завдань, призначених для формування та розвитку різних видів мовленнєвої діяльності – слухання, говоріння, читання та письма
The article presents the methodical instructions for the classes in Ukrainian as a foreign language for teachers of higher educational institutions. 4 stages of practical training are considered, which promoted the development of fluent, spontaneous speech of students, development of attention and cognitive thinking, allowed to fix the necessary lexical minimum, to repeat the learnt syntactic and grammatical material, etc. The language content of educational and training exercises is subject to a communicative approach to learning, which determined the presence in the classroom of tasks designed for the formation and development of various types of speech activities i.e. listening, speaking, reading and writing
Доп.точки доступа:
Гнатишин, С. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Прокоп, І. А.
    Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови [Текст] / І. А. Прокоп, М. І. Бобак // Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 32-34

Рубрики: Образования технология--методы

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


Доп.точки доступа:
Бобак, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Саварин, Т. В.
    Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів [Текст] / Т.В Саварин, І. Р. Бекус // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 15-18

Рубрики: Образования технология

   Студенты медицинских учебных заведений


Доп.точки доступа:
Бекус, І. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Марценюк, В. П.
    Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студенті-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням [Текст] / В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 23-26

Рубрики: Образования технология

   Студенты медицинских учебных заведений


Доп.точки доступа:
Жмудська, Г. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-44 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)