Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Высшее образование (5)Краеведение (13)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>K=інтерни<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.


    Потапов, Ю. О.
    Ефективність дистанційної форми навчання на післядипломному рівні освіти під час військового стану в Україні [Текст] = Distance learning effectiveness at the post-graduate level of education during martial law in Ukraine / Ю. О. Потапов // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Кл.слова (ненормированные):
лікарі-інтерни
Аннотация: Введення військового стану в Україні стало причиною зміни форми навчання з очної на дистанційну та визначило нові виклики та можливості для закладів вищої освіти. З метою оцінки ефективності дистанційного навчання було проведене анкетування 295 лікарів, які проходили навчання у Донецькому національному медичному університеті (ДНМУ). Актуальним стало забезпечення майбутніх спеціалістів методичними вказівками, адаптованими до дистанційної форми навчання; електронними підручниками та навчальними посібниками, що дозволяють максимально використовувати графічну, звукову та відеоінформацію. Серед недоліків дистанційного форми, насамперед, були відмічені технічні обмеження. Крім того, не в усіх здобувачів освіти був достатнім рівень комп`ютерної освіти. Але існували і психологічні аспекти, які пов’язані з відсутністю живого спілкування викладача з лікарем, що дуже важливо для практичної діяльності. Серед позитивних моментів дистанційного навчання слід відзначити, що якість такої форми не поступається якості очної, сприяє розвитку самоорганізації здобувачів освіти; дає можливість отримати освіту у зручний час, незалежно від місця проживання, стану здоров’я чи соціального статусу; є ефективним впровадження відеоматеріалів в освітній процес. Перехід на дистанційну форму навчання значно збільшив кількість відвідування занять за рахунок онлайн-участі та переглядів записів лекцій і практичних занять, а також доступу до електронних матеріалів після їх проведення без обмежень у часі. Таким чином, GoogleClassroom є зручною платформою для навчання, за допомогою якої систему післядипломної освіти можна зробити максимально гнучкою, інтерактивною та персоналізованою. Було запропоновано додаткове використання відеозв’язку, месенджерів, електронної пошти. Незважаючи на те, що дистанційна форма навчання має низку переваг, її ефективність залишається питанням досить дискусійним. Перспективним вважаємо широке використання можливостей хмарних сервісів, електронних підручників і комп’ютерних навчальних програм
The introduction of martial law in Ukraine caused a change in the form of education from full-time studies to distance learning and determined new challenges and opportunities for higher education institutions. In order to assess the effectiveness of distance learning there was conducted a survey of 295 doctors who were trained at Donetsk National Medical University (DNMU). It has become relevant to provide future specialists with methodical guidelines adapted for distance learning; e-textbooks and training aids allowing to use graphic, sound and video information as much as possible. First of all, technical limitations were noted among the disadvantages of distance learning. In addition, not all education seekers had a sufficient level of computer education. But there were also psychological aspects associated with the lack of live communication between a teacher and a doctor that is very important for practical activities. Among the positive points of distance learning, it should be noted that the quality of this form is not inferior to the quality of full-time studies as it contributes to the development of self-organization of students; it provides an opportunity to get an education at a convenient time regardless of place of residence, state of health or social status; it’s an effective introduction of video materials into the educational process. The transition to distance learning significantly increased the number of class attendance due to online participation and viewing of lectures and practical sessions, as well as access to electronic materials after their conducting without time limits. Thus, GoogleClassroom is a convenient platform for learning with the help of which the postgraduate education system can be made flexible, interactive and personalized as much as possible. Additional use of video communication, messengers, e-mail was suggested. Despite the fact that distance learning has a number of advantages, its effectiveness remains a rather debatable issue. We consider the wide use of the possibilities of cloud services, e-textbooks and computer training programs to be promising
Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)