Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Высшее образование (16)Краеведение (4)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=іспит<.>)
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


   
    Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Implemenation of the simulative training in the objective structured clinical examination for students of medical faculty at the department of obstetrics and gynecology / І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 93-97


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Аннотация: У статті проаналізовано результати запровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для оцінки знань і практичних навичок з акушерства та гінекології у студентів V курсу медичного факультету
Питання якісної підготовки майбутніх лікарів становить актуальну проблему сьогодення. Державна програма реформування медичної галузі вимагає від освітніх медичних закладів підготовки фахівців не лише з високим рівнем теоретичних знань, але й з умінням використовувати їх на практиці. У зв’язку з цим відмічається відхилення пріоритетів освітнього процесу від здобування знань до формування професійних компетенцій. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних спеціалістів. Відпрацювання навичок на манекенах та симуляторах має доведену ефективність. Саме об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) є одним з достовірних елементів оцінки практичних та комунікативних навичок майбутніх лікарів. Основними принципами даного іспиту є об’єктивність та структурованість. Об’єктивність визначається стандартизованими шкалами оцінювання, а структурованість ОСКІ полягає у стандартизованій схемі проходження станцій, що дозволяє оцінити визначене клінічне мислення та вміння студентів. Таким чином, дана імплементація симуляційного навчання є цінним інструментом вдосконалення професійних компетентностей у майбутніх лікарів. Без застосування теоретичних знань та аналітичних навичок неможливо правильно виконати практичне завдання, інтерпретувати результати обстеження, встановити діагноз. На ОСКІ викладачі дотримуються встановлених правил і стандартів, що дозволяє справедливо оцінювати студента під час виконання завдання
Доп.точки доступа:
Маланчин, І. М.
Маланчук, Л. М.
Мартинюк, В. М.
Лимар, Л. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Майданник, В. Г.
    Ліцензійний інтегрований іспит Крок-2: ефективність у визначенні рівня знань та навичок з педіатрії у студентів 6 курсу ВМНЗ [Текст] / В. Г. Майданник, І. Є. Булах, М. В. Хайтович // Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 45


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE (использование)
Доп.точки доступа:
Булах, І. Є.
Хайтович, М. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Garvasiuk, О. V.
    Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning [Text] = Особливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання / О. V. Garvasiuk, S. V. Namestiuk // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P84-90. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормированные):
кваліфікаційний іспит Крок-1
Аннотация: The technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparationfor the final module control No 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. The aim – to analyze the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and the sectional course to foreign students in terms of distance learning and to determine further prospects. Conclusions. The use of modern teaching technologies can help to improve the process of learning material from disciplines, to increase the efficiency and quality of modern student learning. Skillfully used computer technology should help to develop a student’s creativity, develop clinical thinking, and promote better memorization
ехнологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю No 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому
Доп.точки доступа:
Namestiuk, S. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Структурований клінічний іспит з анестезіології у Великій Британії: досвід впровадження в Україні [Текст] / М. М. Пилипенко [та ін.] // Медицина неотложных состояний. - 2015. - № 1. - С. 178-184


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (обучение)
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ВЕЛИКОБРИТАНИЯ -- GREAT BRITAIN
УКРАИНА -- UKRAINE
Доп.точки доступа:
Пилипенко, М. М.
Рибінкіна, І.
Бондар, М. В.
Шлапак, І. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Про затвердження переліку спеціальностей, за якими проводиться єдиний державний кваліфікаційний іспит для здобуття ступеня магістра [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 354 від 10 травня 2018 року // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2018. - N 6. - С. 103


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE (законодательство и юриспруденция)
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Романюк, Л. Б.
    Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
Кл.слова (ненормированные):
аналіз ефективності -- якість медичної освіти -- ліцензійний іспит
Аннотация: Проаналізована ефективність заходів з підготовки студентів медичного факультету до здачі тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології, систематизовані підходи щодо покращення якості тренувальних методик. Розглянуто різнопланові підходи щодо підготовки студентів до складання тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології у кафедральному та загальновузівському аспекті, наведено схему інтеграції та взаємозв'язку різних ланок тренувального процесу. Доведено, що комплексний підхід до заходів, спрямованих на підготовку студентів медичного факультету до здачі іспиту «Крок- /» після 3 курсу, чітке методичне та практичне забезпечення кожного етапу, своєчасний аналіз успішності та заходи щодо її покращення в цілому дають позитивні результати, що відображено в статистичних показниках успішності здачі студентами-медиками «Крок-1» за останні два роки
Доп.точки доступа:
Кравець, Н. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Перша допомога. Як наблизити іспит до реальних умов [Текст] // Вісник Червоного Хреста України. - 2017. - N 1. - С. 10


MeSH-главная:
КРАСНЫЙ КРЕСТ -- RED CROSS (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Будь-яка людина, яка проходить 12-го- динний тренінг з першої допомоги у Товаристві Червоного Хреста України, має по його завершенню скласти іспит/ Інструктори організації мають надію, що саме така форма іспиту допоможе слухачам більш впевнено та якісно надавати за необхідності першу допомогу
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи / Н. М. Соловйова, Г. В. Навчук, Л. Б. Шутак // Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 86-88.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы)
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Доп.точки доступа:
Соловйова, Н. М.
Навчук, Г. В.
Шутак, Л. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Грицик, А. Р.
    Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності «Фармація, промислова фармація» як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників [Текст] = Integrated test exam Krok-2 for the specialty "Pharmacy, industrial pharmacy" as a stage of evaluating the level of professional competencies of graduates / А. Р. Грицик, О. А. Струк, Т. І. Коляджин. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 191-199. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (обучение, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Якість вищої фармацевтичної освіти суттєво залежить від об’єктивності та точності системи її контролю. Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ)/Крок-2 проводить Центр тестування при МОЗ України, що є спеціально уповноваженою організацією для встановлення рівня знань, умінь і компетентностей здобувачів – магістрів фармації. Одним із компонентів ЄДКІ постає інтегрований тестовий іспит Крок-2, складання якого студентами V курсу фармацевтичного факультету дозволить оцінити рівень професійної компетентності з таких професійно-орієнтованих дисциплін, як: аптечна технологія ліків, заводська технологія ліків, організація та економіка у фармації, фармацевтичний менеджмент і маркетинг, фармацевтична хімія, фармакогнозія та клінічна фармація й фармацевтична опіка. Метою роботи було вивчення проблем, які виникали в студентів при підготовці та складанні ЄДКІ – інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація»
Під час дослідження використано емпіричний метод (анкетування). Для проведення вищевказаного (анкетування) ми уклали питання, які відображали та визначали процес підготовки, самопідготовки здобувачів, зокрема, зважали на труднощі, а також на проблеми під час написання інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація». Так, встановили, що найбільш популярним способом підготовки до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 студенти обрали опрацювання збірників тестових завдань минулих років, зосібна тренувалися самостійно з різних предметів на сайті Test.if.ua в режимі тренера й обговорювали тестові завдання на заняттях із викладачами. Таким чином, було визначено основні проблеми, які найбільш ускладнили процес підготовки студентів V курсу фармацевтичного факультету до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 в 2022/2023 навчальному році: тривалий період дистанційного навчання (65,46 %), відсутність належних умов для навчання (23,64 %), крім того, виклики воєнного часу
The quality of higher pharmaceutical education largely depends on the objectivity and accuracy of its control system. The Ministry of Health of Ukraine approved Order No. 251 dated 14.08.1998 "Regulations on the system of licensing examinations for specialists with higher education in the fields of «Medicine» and «Pharmacy». Integrated test exams "Krok" were implemented in all institutions of higher education of Ukraine that provide training in the field of "Pharmacy". The Unified State Qualification Examination (USQE)/Krok-2 is conducted by the Testing Center at the Ministry of Health of Ukraine, which is a specially authorized organization to determine the level of knowledge, skills and competencies of those who obtain a master's degree in pharmacy. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". During the research, an empirical research method (questionnaire) was used. To conduct the questionnaire, we developed questions that reflected and determined the process of preparation, self-training, difficulties, as well as problems during the writing of the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". One of the components of USQE is the integrated test exam "KROK -2", the completion of which by students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy will allow to assess the level of professional competence in such professionally oriented disciplines as pharmacy technology of drug, factory technology of drugs, organization and economy in pharmacy, pharmaceutical management and marketing, pharmaceutical chemistry, pharmacognosy and clinical pharmacy and pharmaceutical care. The Krok-2 licensing exam is conducted in the form of a written test. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the USQE integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy"
We conducted an anonymous survey of the 5th-year students of the Faculty of Pharmacy of IFNMU after writing the standardized integrated test exam Krok-2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" to analyze the problems that arose during preparation and writing. Students preparing for the licensure exam had 100% access to the database of questions for preparation for the Krok-2 integrated test exam for specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy". The most popular method of preparation was studying collections of test tasks from previous years, training independently on various subjects on the Test.if.ua website in trainer mode, and discussing test tasks in classes with teachers. The majority of students are completely satisfied (56.36%) with the level of preparation for the Krok-2 integrated test exam at the Faculty of Pharmacy of IFNMU. We identified the main problems that most complicated the process of preparing students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy for the integrated test exam Krok-2 for the specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" in the 2022/2023 academic year: a long period of distance learning (65.46%) and lack of proper conditions for training (23.64%), taking into account the challenges of wartime. Writing the integrated test exam Krok-2 for students was difficult due to moral overstrain, as 100% of respondents noted in the questionnaires
Доп.точки доступа:
Струк, О. А.
Коляджин, Т. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Перцева, Т. О.
    Ліцензійний медичний іспит "крок з. лікувальна справа. педіатрія": першій досвід з підготовки та проведення пілотного тестування [Текст] / Т. О. Перцева, В. М. Лехан, М. Б. Щербиніна // Медична освіта. - 2003. - № 3. - С. 14-17

Рубрики: Образование, система оценок--организ

Доп.точки доступа:
Лехан, В. М.
Щербиніна, М. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-25 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)