Поисковый запрос: (<.>S=Аптеки<.>) |
Общее количество найденных документов : 396
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Даниелян С. 9-1-1: быть первым!/С. Даниелян // Фармацевт практик, 2017,N № 11.-С.53
|
>2.
| Volkova A. V. Analysis of the problems of the rational use of antibacterial drugs in Ukraine/A. V. Volkova, L. V. Tereschenko, I. V. Zhirova // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 3.-С.4-12
|
>3.
| Vlasenko I. O. Comparative analysis of glucometers assortment on the Ukrainian pharmaceutical market for the decade (2011-2021)/I. O. Vlasenko, L. L. Davtyan // Фармацевтичний часопис. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.29-36
|
>4.
| Король С. COVID-19: все пропало чи шанс для розвитку і впровадження нових технологій в аптечному бізнесі?/С. Король // Фармацевт практик, 2021,N № 1/2.-С.27-29
|
>5.
| Olkhovska A. B. Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries/A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 1.-С.31-40
|
>6.
| Zarichkova M. V. Formation of the system of indicators and the information content of the social passport of pharmacy institutions/M. V. Zarichkova // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 2.-С.49-59
|
>7.
| Gedeon Richter: здоров’я – наша місія! // Фармацевт практик, 2021,N № 10.-С.7
|
>8.
| Mala Zh. V. Methodological approaches to the analysis and assessment of marketing competitive advantages of pharmacy networks/Zh. V. Mala, O. V. Posylkina, M. M. Nessonova // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 1.-С.41-51
|
>9.
| Katynska M. G. Organization and marketing tools to increase sales of over-the-counter medicines in pharmacies/M. G. Katynska // Ліки України, 2021,N № 9.-С.40-44
|
>10.
| Yarnykh T. Organizational principles of a veterinary pharmacy using the example of “The Animal Pharmacy” (Australia)/T. Yarnykh, V. Pul-Luzan, O. Rukhmakova // Український біофармацевтичний журнал. -Х., 2020,N № 1.-С.6-10
|
>11.
| Король С. Privаte Label: здивувати і завоювати/С. Король, К. Саакян // Фармацевт практик, 2019,N № 4.-С.12-13
|
>12.
| Research on the motivation of pharmaceutical workers in pharmacies/T. P. Zarichna [et al.] // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2020. т.Том 13,N N 1.-С.109-114
|
>13.
| Bondarieva I. V. The study of organizational changes as a factor of sustainability of pharmaceutical organizations/I. V. Bondarieva, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 1.-С.60-65
|
>14.
| Мельник Г. «Гармонії» у Чернівцях стало більше/Г. Мельник // Фармацевт практик, 2017,N № 11.-С.50-52
|
>15.
| «Жити сьогодні»: глобальные тренды и украинские реалии // Фармацевт практик, 2016,N № 11.-С.10-11
|
>16.
| Шостак Л. «Уходящая натура»: ex tempore/Л. Шостак // Фармацевт практик, 2018,N № 11.-С.34-35
|
>17.
| Мандюк О. Європейські стандарти у фармації: як не схочемо, то примусять/О. Мандюк, М. Манишин // Фармацевт практик, 2017,N № 5.-С.40-41
|
>18.
| Слободян Б. Європейський формат/Б. Слободян // Фармацевт практик, 2016,N № 9.-С.56-57
|
>19.
| Єдина медична родина // Фармацевт практик, 2020,N № 7/9.-С.6
|
>20.
| Дедишина Л. І одна аптека — воїн!/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2013,N № 7/8.-С.46-47
|
|
|