Поисковый запрос: (<.>S=Врача роль<.>) |
Общее количество найденных документов : 60
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Ярешко А. Г. Роль сімейного лікаря у наданні медичної допомоги хворим на туберкульоз в амбулаторних умовах/А. Г. Ярешко, В. Г. Печериця, М. В. Куліш // Сімейна медицина. -Київ, 2016,N № 1.-С.147-149
|
>2.
| Яремина І. В. Поведінка лікаря стаціонару в умовах конкурентного середовища-теоретична модель та її емпірична верифікація на прикладі гастроентерологічного відділення/І. В. Яремина, Н. М. Кізлова, О. П. Баліцька // Вісник проблем біології і медицини, 2014. т.Т. 1,N № 3.-С.391-400
|
>3.
| Шкляр Б. С. Врач и больной/Б. С. Шкляр // Клиническая медицина, 1962,N № 2.-С.141
|
>4.
| Шеппард Р. Д. Медицина: професія чи бізнес?/Р. Д. Шеппард // Мистецтво лікування, 2014,N № 7/8.-С.60-63
|
>5.
| Чертков Ю. Компетентность — основа успеха врача!/Ю. Чертков // Приватний лікар, 2017,N N 9/10.-С.39-41
|
>6.
| Чекменев К. Формирование репутации врача и построение личного бренда в интернете/К. Чекменев // Приватний лікар, 2016,N № 2.-С.48
|
>7.
| Циммерман Я. С. Врачебное дело/Я. С. Циммерман // Клиническая медицина, 2015. т.Т. 93,N № 1.-С.6-12
|
>8.
| Филимонов С. В. Традиционные подходы к больному и некоторые проблемы современной оториноларингологии. Часть II/С. В. Филимонов // Вестник оториноларингологии, 2009,N № 3.-С.66-70
|
>9.
| Труш Е. Личный бренд врача: технологии создания. Шаг 1. Самоиндефикация/Е. Труш // Приватний лікар, 2018,N N 6/7.-С.1
|
>10.
| Тейлор К. Система эмоциональных поощрений как инструмент в работе врача/К. Тейлор // Приватний лікар, 2018,N N 3.-С.42-43
|
|
|