Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (30)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Врач-больной отношения<.>)
Общее количество найденных документов : 205
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Biduchak, A. S.
    Analysis of the emergence of conflicts in the doctor-patient system [Текст] = Аналіз виникнення конфліктів в системі «лікар-пацієнт» / A. S. Biduchak // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 55-57. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ЭТНИЧЕСКИЙ КОНФЛИКТ -- ETHNIC CONFLICT (классификация, профилактика и контроль, тенденции, этика)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование, стандарты)
ПОВЕДЕНИЕ, СВЯЗАННОЕ С БОЛЕЗНЬЮ -- ILLNESS BEHAVIOR (этика)
БОЛЬНИЧНЫМ ПЕРСОНАЛОМ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL ADMINISTRATION, HOSPITAL (методы, тенденции)
Аннотация: Medical practice confirms that in the conditions of health care reform, conflict occupies a special place in any team. This is because conflict is an integral part of life. Therefore, it is necessary to study in depth the way of formation of modern organizational conflict, the way of eliminating the conflict and the way of fighting its consequences. At the same time, the most important result of effective enterprise conflict management will be the formation of a mechanism for early warning of conflict situations and mechanisms for resolving medical conflicts. The purpose of the study was conflicts in the field of health care in the «doctor-patient» system. Materials and methods. The study of conflict in the team was conducted using medical and sociological methods using an anonymous questionnaire developed by us. The study involved 582 health workers, including 231 men and 351 women. The age composition of medical workers: from 18 and older. Results and discussion. A study was conducted aimed at identifying the socio-psychological causes of conflicts and methods of their resolution in the health care organization using the example of medical personnel. The main causes, frequency of occurrence and types of conflict situations in medical teams are analyzed. Based on the conducted sociological research, it was established that the largest number of conflicts (32.1%) occurs in the «doctor-patient relatives» system, and about 25% - in the «doctor-patient» system. The behavior of medical personnel during the conflict was analyzed using practical examples. It was found that the majority (34%) of respondents do not intervene in the conflict and take a neutral position. Conclusions. The study confirmed the hypothesis that the process of conflict management will be more effective when the situation in the organization of processes as a whole in a medical institution changes. Diagnosis and management of a medical conflict should be the key to the successful operation of a medical institution, thanks to the creation of a working atmosphere for the medical team and the patient, where everyone will feel comfortable and work for maximum results
Медична практика підтверджує, що в умовах реформування галузі охорони здоров’я конфлікт посідає особливе місце в будь-якому колективі. Це тому, що конфлікт є невід’ємною частиною життя. Тому необхідним є глибоке вивчення способу формування сучасного організаційного конфлікту, способу усунення конфлікту та способу боротьби з його наслідками. При цьому найважливішим результатом ефективного управління конфліктами підприємства буде формування механізму раннього запобігання конфліктним ситуаціям та механізмів врегулювання медичних конфліктів. Мета дослідження – конфлікти у сфері охорони здоров’я в системі «лікар-пацієнт». Матеріал і методи. Дослідження конфліктності в колективі проводилося медико-соціологічними методами за допомогою розробленої нами анонімної анкети. У дослідженні взяли участь 582 медпрацівники, з них 231 чоловік і 351 жінка. Віковий склад медичних працівників: від 18 років і старше. Результати та обговорення. Проведено дослідження, спрямоване на виявлення соціально-психологічних причин конфліктів та методів їх вирішення в організації охорони здоров’я на прикладі медичного персоналу. Проаналізовано основні причини, частота виникнення та види конфліктних ситуацій у медичних колективах. Виходячи із проведеного соціологічного дослідження встановлено, що найбільша кількість конфліктів (32,1%) виникає в системі «лікар-родичі пацієнта» та близько 25% - «лікар-пацієнт». На практичних прикладах проаналізовано поведінку медичного персоналу під час конфлікту. Виявлено, що більшість (34%) респондентів не втручаються у конфлікт та займають нейтральну позицію. Висновки. Дослідження підтвердило гіпотезу про те, що процес управління конфліктами буде більш ефективним, коли зміниться ситуація в організації процесів у цілому в медичному закладі. Діагностика та управління медичним конфліктом має бути запорукою успішної роботи медичного закладу, завдяки створенню робочої атмосфери для медичного колективу та пацієнта, де кожен відчуватиме себе комфортно та працюватиме на максимальний результат
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Biduchak, A. S.
    Distribution of offensive information concerning medical workers on internet [Text] = Поширення образливої інформації щодо медичних працівників у мережі інтернет / A. S. Biduchak // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 1. - P82-87. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (тенденции)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (тенденции)
Аннотация: The aim of the study - to analyze the spread of offensive information about medical workers on the Internet and to determine the fundamental rights ofprotection of a medical worker in case of conflict situations. Conclusion. Thus, protecting yourself and your reputation in the era ofrapidly developing virtual worlds is quite possible, and there are already many positive examples in court decisions. However, there are several important factors to consider before going to court and, if necessary, seek the help of a professional lawyer
Мета дослідження - проаналізувати поширення образливої інформації про медичних працівників в мережі Інтернет та визначити основні права захисту медичного працівника у разі конфліктних ситуацій. Висновок. Захистити себе та свою репутацію в епоху віртуальних світів, що стрімко розвиваються, цілком можливо, і в судових рішеннях вже є чимало позитивних прикладів. Проте є кілька важливих факторів, які слід врахувати перед тим, як звернутися до суду і, якщо необхідно, звернутися за допомогою до професійного юриста
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Biduchak, A. S.
    Doctor and patient: two parties of one conflict [Text] / A. S. Biduchak // Буковинський медичний вісник = Bukovinian Medical Herald. - 2022. - Т. 26, № 2. - P77-80. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Аннотация: Проаналізовано та визначено основні специфічні ознаки та види виникнення конфлікту в медицині між лікарем та пацієнтом у системі теоретико-правових відносин. Показано основні погляди на поняття «дефектна робота медиків», що є порушенням норм медичної етики й медичного права у наданні медичних послуг. Висновки. Встановлено основні специфічні ознаки та види виникнення конфлікту, які впливають на відносини між лікарем та пацієнтом. Створення правової та інформаційної бази для врегулювання й вирішення конфліктів у медичній галузі є нагальною потребою в державі, що сприятиме підвищенню ступеня довіри пацієнта до системи охорони здоров’я.
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Doroszewska, А.
    Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching [Text] / А. Doroszewska // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P5


MeSH-главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Aleksіeіev, O. H.
    Legal professional restrictions of medical professionals under the legislation of Ukraine: problems and prospects [Текст] / O. H. Aleksіeіev, M. A. Anishchenko // Патологія. - 2019. - Том 16, N 2. - С. 288-292


MeSH-главная:
БОЛЬНОГО ПРАВОЗАЩИТА -- PATIENT ADVOCACY (законодательство и юриспруденция)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, ЗАЩИТА ПРАВ -- DEFENSIVE MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL (использование)
Аннотация: Мета роботи – виконати системний аналіз із позицій медичного права комплексу законодавчих обмежень у професійній діяльності медичних працівників, дати визначення поняттю «правові професійні обмеження медичних працівників», виявити проблеми правового регулювання названих правовідносин та окреслити шляхи їх вирішення. Матеріали та методи. Матеріал дослідження – сучасна нормативно-правова база. Використали методи інформаційного пошуку, аналізу, систематизації та узагальнення. Результати. Відповідно до нововведень статті 781 Основ від 1 серпня 2012 року на медичних і фармацевтичних працівників стали поширюватися визначені законом обмеження при здійсненні ними професійної діяльності. Одночасно з доповненням Основ законодавства України про охорону здоров’я в статті 781 Закону України відповідних змін зазнав і Кодекс України про адміністративні правопорушення. Введення обмежень цілком закономірне. Набравши чинності, такі положення повинні підвищити соціальну відповідальність усіх учасників правовідносин, а їхньою основною метою є встановлення перешкод можливим зловживанням, створення умов для незалежності професійної діяльності, гарантованості прав пацієнта на кваліфіковану медичну допомогу. Висновки. Правові професійні обмеження медичних працівників є лімітуванням професійних прав, обов’язків медичних працівників, що встановлені законодавством для забезпечення публічних інтересів, запобігання правопорушенням, захисту прав і законних інтересів пацієнтів і самих медичних працівників.
Доп.точки доступа:
Anishchenko, M. A.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Zalipska, I. Ya.
    Linguistic and informative features of studying the theme “professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian [Текст] = Лінгвістичні та інформаційні особливості вивчення теми «професійна медична комунікація лікаря з пацієнтом із симптомами захворювань органів травної системи» із дисципліни «професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 113-118


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: The article presents educational, informative and methodical materials necessary for studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of the digestive system’s organs” in classes on the discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in Ukrainian language”. The complex of tasks is aimed at the development of students’ communicative skills and abilities: to study the vocabulary to denote the organs of the digestive system, gastrointestinal diseases; be able to build monologue and dialogic expressions that describe the causes and symptoms of the digestive system’s diseases, using learned lexical units and phrases; to develop skills of collecting the anamnesis of gastroenterological diseases; memorize phrases and sentences for first aid in food poisoning, in emergencies during stomach pain; to create modern informative and expert systems for developing lesson’s materials. The proposed system of tasks will help to master the skills and abilities to communicate orally and in writing in accordance with the goals and social norms of speech behavior in typical spheres and situations. Taking into account different methods and forms of work, the tasks with which it was possible to ensure the active participation of each student in the class, to stimulate interest and desire to study medical terminology in accordance with the topic of the class are singled out. It was suggested a variety of test and creative tasks to check the knowledge of the student’s studied topic.
У статті подано навчально-методичні та інформаційні матеріали, необхідні для вивчення теми «Професійна комунікація лікаря і пацієнта із симптомами захворювань органів травної системи» на заняттях із дисципліни «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом». Комплекс завдань спрямований на розвиток комунікативних умінь та навичок студентів: вивчити лексику на позначення органів травної системи, гастроентерологічних захворювань; уміти будувати монологічні та діалогічні висловлювання, що містять опис причин та симптомів хвороб травної системи, застосовуючи засвоєні лексичні одиниці та фрази; розвивати навички збору анамнезу гастроентерологічних захворювань; запам’ятати словосполучення та речення для надання першої медичної допомоги при харчових отруєннях, при екстрених ситуаціях під час болів у ділянці шлунка; створити сучасні інформаційні та експертні системи для проєктування матеріалів до заняття. Запропонована система завдань сприятиме оволодінню вміннями та навичками спілкуватися в усній та письмовій формах відповідно до цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових сферах та ситуаціях. Враховуючи різні методи та форми роботи, виокремлено ті завдання, за допомогою яких вдалося забезпечити активну участь кожного студента на занятті, стимулювати інтерес і прагнення вивчати медичну термінологію відповідно до теми заняття. Для перевірки знань із вивченої теми студентові запропоновано комплекс тестових та творчих завдань
Доп.точки доступа:
Sverstiuk, A. S.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Lytvynenko, A. A.
    Protecting Patient’s Rights in a Post-Traditional Legal System: Comparing Latvian and Japanese Medical Jurisprudence [Text] = Захист прав пацієнтів у посттрадиційній правовій системі: порівняння медичної юриспруденції Республіки Латвія та Японії / A. A. Lytvynenko // Медичне право. - 2021. - N 2. - P18-46. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE (история)
ЯПОНИЯ -- JAPAN
ЕВРОПА -- EUROPE
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ОШИБКИ -- MALPRACTICE (законодательство и юриспруденция, история)
ПРАВ ЧЕЛОВЕКА НАРУШЕНИЯ -- HUMAN RIGHTS ABUSES (законодательство и юриспруденция, история, этика)
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
Аннотация: Litigation concerning the violation of patient’s rights, which are associated with informed consent, confidentiality, right to information and medical records, as well as occasionally with end-of-life decision- making are quite frequent in common law and civil law jurisdictions, and has lasted for over a century in issues concerning malpractice, or unauthorized medical interventions and breaches of medical confidentiality. However, what could we say about medical law-related litigation in Japan? Technically, the legal system of Japan is a civil law one, but is practically post-traditional, which is reflected in extreme paternalism in healthcare and patient-physician relationships, which could be observed before the recent decades and which still has some impact on the modern Japanese medical law, despite the number of medical law-related litigation is becoming more frequent nowadays. The Japanese legislation does not have a specific “patient’s rights law” in contrast to European states, and most of the principles relating to medical malpractice derive from case law – the practice of the Supreme Court and of the lower courts. Each of the decisions strongly depends upon the factual circumstances, and the post-traditional features of the legal system may have some impact on it.
Проаналізовано випадки порушення прав пацієнта, зокрема здійснення медичних втручань без згоди пацієнта, порушення медичної таємниці чи інформаційних прав пацієнта, включно з питаннями припинення життя (end-of-life), які не є рідкісними в країнах англо-саксонської та континентальної систем права. «Найстаршим» судовим процесам у справах щодо аналогічних випадків значно більше, ніж століття: предметами позову, як у наші дні, так і в ті часи, ставали лікарська недбалість, проведення операцій без згоди пацієнта та розголошення медичної таємниці. Досліджено розвиток медичної юриспруденції в Японії. Зазначено, що правова система Японії, також належить до континентальної системи права, але на практиці вона є посттрадиційною, що виражається у вкрай високому ступені патерналізму у правовідносинах лікарів і пацієнтів, який панував до останніх кількох десятиліть і «привид» якого все ще певною мірою впли ває на медичне право сучасної Японії попри те що кількість позовів стосовно порушень прав пацієнта у цій державі в останні десятиліття суттєво зросла. Зазначено, що законодавство цієї держави також не містить закону про права пацієнта, що відрізняє її від більшості держав Європи, більшість принципів стосовно вирішення справ, у яких предметом позову є недбалість медичних працівників, походять з прецедентного права – практики Верхового суду та судів нижчих інстанцій. Кожне з таких судових рішень залежить від обставин конкретної справи, а особливості посттрадиційної системи права все ще впливають на ухвалення судом рішення в справі
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Biduchak, A. S.
    Results of medical interaction analysis employees with mass information media (from claims to understanding) [Текст] = Результати аналізу взаємодії медичних працівників із засобами масової інформації (від претензій до порозуміння) / A. S. Biduchak, N. V. Hopko, V. V. Gorachuk // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 47-52. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ЭТНИЧЕСКИЙ КОНФЛИКТ -- ETHNIC CONFLICT (профилактика и контроль, тенденции)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
СРЕДСТВА МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ -- MASS MEDIA (использование, тенденции, этика)
ЭТИЧЕСКИХ НОРМ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ КОДЕКС -- CODES OF ETHICS (тенденции)
Аннотация: The mass media is neither an instrument of destruction nor an instrument of progress. Their positive or negative consequences depend on which social forces are used and for what. The power of mass media is manifested in the ability to create one or another image of a medical organization, which can be destroyed by a small detail that even medical experts do not see. The ability to communicate with the patient is one of the most valuable qualities of any medical worker, it depends on the effectiveness of the treatment and diagnostic process, the patient's satisfaction with the help provided to him and the patient's assessment of the professionalism of medical specialists. The purpose of the study is to analyze the occurrence of conflict situations during the interaction of medical workers with mass media. Materials and methods. The research used methods characteristic of medical science: dialectical, systemic-structural approach and content analysis, which made it possible to analyze the legal reality of the conflict between medical workers and the mass media. Results and discussion. It was established that in case of conflict situations between the doctor and the mass media, it is necessary to follow certain tactics. Dialogue with media representatives is built taking into account medical confidentiality. It is important to inform journalists that the law provides limited opportunities for a doctor to provide information without the patient's consent. If a journalist is interested in a specific patient and a media representative asks to provide information about this patient, then before providing such information, the medical professional must talk to the patient and find out whether he agrees to provide information about his health or other information that known to employees of the medical organization. Conclusion. On the basis of the conducted research, it was established that the conflict in the implementation of medical activity and the coverage of its problems by means of mass information is a dynamic process, and its existence means the need to study the prerequisites for its occurrence in medical activity, the nature of the conflict situation itself and the content of the conflict in order to prevent its likelihood or weaken it possible negative consequences
Засоби масової інформації не є ні інструментом руйнування, ні інструментом прогресу. Їхні позитивні чи негативні наслідки залежать від того, які соціальні сили використовуються і для чого. Сила ЗМІ проявляється в можливості створити той чи інший образ медичної організації, який може бути зруйнований маленькою деталлю, яку не бачать навіть медичні експерти. Уміння спілкуватися з пацієнтом – одна з найцінніших якостей будь-якого медичного працівника, від неї залежить ефективність лікувально-діагностичного процесу, задоволеність пацієнта наданою йому допомогою та оцінка пацієнта професіоналізму медичних фахівців. Мета дослідження – проаналізувати виникнення конфліктних ситуацій під час взаємодії медичних працівників із засобами масової інформації. Матеріал і методи. У дослідженні використано характерні для медичної науки методи: діалектичного, системно-структурного підходу та контент-аналізу, які дали змогу проаналізувати правову реальність конфлікту між медичними працівниками та засобами масової інформації. Результати дослідження та їх обговорення. становлено, що у випадку виникнення конфліктних ситуацій між лікарем та засобами масової інформації необхідно дотримуватися певної тактики. Діалог з представниками засобів масової інформації будується з урахуванням лікарської таємниці. Важливо поінформувати журналістів, що законом передбачені обмежені можливості лікаря надавати інформацію без згоди на це пацієнта. Якщо журналісту цікавий конкретний пацієнт і представник засобів масової інформації просить надати інформацію про даного пацієнта, то медичному працівнику, перш ніж давати таку інформацію, необхідно поспілкуватися з пацієнтом та з’ясувати, чи згоден він надати відомості про стан свого здоров’я чи інші відомості, які відомі працівникам медичної організації. Висновок. На підставі проведеного дослідження встановлено, що конфлікт у здійсненні медичної діяльності та висвітленні її проблем засобами масової інформації є динамічним процесом, а його існування означає необхідність вивчення передумов його виникнення у медичної діяльності, характер самої конфліктної ситуації та зміст конфлікту з метою запобігання його ймовірності або послаблення можливих негативних наслідків
Доп.точки доступа:
Hopko, N. V.
Gorachuk, V. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Дурнов, Л.
    Авторитет врача [Текст] / Л. Дурнов // Врач. - 2003. - № 10. - С. 63-64

Рубрики: Врач-больной отношения

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Адекватность терапии и сотрудничество врача и больного - два неотъемлемых компонента благополучного исхода системной красной волчанки [Текст] / В. насонова [и др.] // Врач. - 2005. - № 8. - С. 13-19

Рубрики: Волчанка красная системная--лек тер

   Врач-больной отношения


Доп.точки доступа:
насонова, В.
Решетняк, Т.
Раденска-Лоповок, С.
Жукова, М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)