Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (66)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Здравоохранение, управление<.>)
Общее количество найденных документов : 157
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Покращення ефективності діяльності закладів охорони здоров’я з використанням SWOT-аналізу [Текст] = Efficiency improvement of health care institutions activities using swot-analysis / А. В. Дерезюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 160-165. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES (методы, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (тенденции)
Аннотация: Використання SWOT-аналізу для оцінки діяльності медичних організацій дозволить керівництву цих закладів приймати ефективні управлінські рішення та обирати відповідні стратегії, що відкриває нові напрямки для перспективного розвитку. Метою нашого дослідження було проведення огляду літературних джерел і доведення важливості використання проведення SWOT-аналізу як одного з ключових інструментів для здійснення стратегічного управління будь-якою медичною установою з метою підвищення показників рівня здоров’я населення при використанні мінімальної кількості наявних ресурсів, виявлення сильних і слабких сторін медичних закладів, а також можливостей і загроз зовнішнього середовища в умовах ринкової економіки. Проведено огляд літературних джерел з 2004 року до 2021 року включно з використанням наукометричних баз PubMed, Web of Science, Google Scholar. Пошук у науковій літературі включав терміни: SWOT-аналіз, сильні сторони, слабкі сторони, можливості, загрози, стратегічне управління, заклади охорони здоров’я. Після детального аналізу більше 70 публікацій, було обрано 39 робіт, що включені у дану оглядову статтю. Запропонований нами підхід аналізу роботи медичних закладів дозволяє вибрати оптимальний шлях розвитку цих організацій й уникнути загроз зовнішнього середовища, обирати вірні управлінські рішення щодо стратегічного розвитку відповідної установи, що дозволить підвищити конкурентоспроможність підприємства та ефективність його роботи загалом
The use of SWOT analysis to evaluate the activities of medical organizations will allow the management of these institutions to make effective management decisions and choose appropriate strategies, which opens up new directions for future development. The purpose of our research was to conduct a review of literary sources and prove the importance of using a SWOT analysis as one of the key tools for implementing strategic management of any medical institution in order to improve the indicators of the population's health level while using the minimum amount of available resources, identifying strong and weak sides of medical institutions, as well as opportunities and threats of the external environment in the conditions of a market economy. A review of literary sources was conducted from 2004 to 2021, inclusive, using the scientometric databases PubMed, Web of Science, Google Scholar. The search in the scientific literature included the following terms: SWOT analysis, strengths, weaknesses, opportunities, threats, strategic management, healthcare facilities. After a detailed analysis of more than 70 publications, 39 works were selected and included in this review article. The approach of analyzing the work of medical institutions proposed by us allows us to choose the optimal way of development of these organizations and avoid threats from the external environment, to choose the right management decisions regarding the strategic development of the relevant institution, which will increase the competitiveness of the enterprise and the efficiency of its work in general
Доп.точки доступа:
Дерезюк, А. В.
Яремина, І. В.
Головчанська-Пушкар, С. Є.
Байдюк, І. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Хайтович, М. В.
    Антимікробна резистентність та організаційні питання адміністрування антимікробних препаратів в Україні [Текст] = Antimicrobial resistance and organizational issues of administration of antimicrobial drugs in Ukraine / М. В. Хайтович, Д. С. Полякова // Український медичний часопис. - 2023. - № 1. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВЕННАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ У МИКРООРГАНИЗМОВ -- DRUG RESISTANCE, MICROBIAL (действие лекарственных препаратов)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция, методы, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
Аннотация: Антимікробна резистентність є однією з найбільших загроз здоров’ю, економіці та безпеці, з якою стикається людство, створюючи проблеми як на індивідуальному, так і суспільному рівні. З метою протидії антимікробній резистентності та зменшення застосування антимікробних препаратів використовують набір стратегій, правил, рекомендацій або інструментів, відомий як адміністрування антимікробних препаратів. Реалізація її в закладах охорони здоров’я, які надають медичну допомогу в стаціонарних умовах, регламентована наказом Міністерства охорони здоров’я України від 03.08.2021 р. № 1614. Відповідні заходи базуються на різноплановому міжнародному досвіді, про що йдеться в цій статті
Доп.точки доступа:
Полякова, Д. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Іванюк, А. В.
    Медичний маркетинг у закладах охорони здоров'я з механізмами державно-приватного партнерства [Текст] = Medical marketing in healthcare institutions with public-private partnership mechanisms / А. В. Іванюк // Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. - 2023. - N 1/2. - С. 95-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (методы)
Кл.слова (ненормированные):
бізнес- процеси
Аннотация: Мета роботи – розкрити сутність медичного маркетингу в закладах охорони здоров’я (ЗОЗ) на принципах державно-приватного партнерства (ДПП). У дослідженні використовували загальнонаукові методи аналізу, синтезу, узагальнення, моделювання, інтерпретації наукових даних, а також системний і структурно-функціональний підходи. Бізнес-процеси маркетингу в ЗОЗ забезпечують ефективне управління ресурсами: капіталом, матеріалами і робочою силою для досягнення заданих цілей. У статті розкрито сутність, принципи, функції медичного маркетингу в ЗОЗ із механізмами ДПП. Наведено обґрунтування основних інструментів маркетингу – бізнес-процесів та інтеграційних процесів, які сприяють ефективному маркетингу в ЗОЗ. Також визначені основні моменти, які формують структуру медичних бізнес-процесів. Розкрито процесний підхід до управління бізнес-процесами. Наведено значення інтеграції медичних процесів у ЗОЗ на принципах ДПП і приклад стратегії отримання позитивного синергічного ефекту. Наведено приклади внутрішньої і зовнішньої інтеграції. Показано систему управління процесом зовнішньої інтеграції. Для стимулювання інтеграції запропоновано метод інтегрованого платежу. Висновки. Обґрунтовано медичний маркетинг у ЗОЗ на принципах ДПП, орієнтований на бізнес-процеси та інтегрування медичних послуг, що забезпечує економічну, медичну і соціальну ефективність ЗОЗ і оптимальне функціонування в ринкових умовах
The aim – to reveal the essence of medical marketing in healthcare institutions (HCI) with principles of public-private partnership (PPP). The study used general scientific methods of analysis, synthesis, generalization, interpretation of scientific data, as well as systemic and structural-functional approaches. The article reveals the essence, principles and functions of medical marketing in HCI with the mechanisms of PPP. The substantiation of the main marketing tools is given – business processes and integration processes that contribute to effective marketing in HCI. It also identified the key points that form the structure of medical business processes. The process approach to business process management is disclosed, which allows getting benefits for HCI. The definition and significance of the medical processes integration in HCI on PPP principles is provided, which contributes to the coordination of marketing activities with the strategy development within each integrated complex of HCI and the possibility of obtaining a positive synergistic effect. Examples of internal and external integration are given. The system for managing the external integration process is shown. To stimulate the integration process, bundled payment method has been defined. Conclusions. The article provides justification for medical marketing in HCI with the principles of PPP, focused on business processes and the integration of medical services, which ensures economic, medical and social efficiency and optimal functioning of HCI in market conditions
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Бабенко, М. М.
    Розвиток публічного управління системою охорони здоров’я та фармації в Україні [Текст] / М. М. Бабенко // Фармац. журн. - 2022. - Том 77, N 4. - С. 3-11


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (история, тенденции)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (история, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Розглянуто теоретичні, методологічні та науково-практичні засади публічного управління в охороні здоров’я України. Опрацьовано нормативно-правові акти, що регламентують основні засади публічного управління в охороні здоров’я, визначають цілі органів публічного управління і закріплюють їх правовий статус. Визначено, що вкрай актуальним і важливим для України є необхідність вдосконалення політики у сфері охорони здоров’я відповідно до сучасних потреб, яку здійснюють публічні органи управління. Для вдосконалення публічного управління відповідно до оновлених суспільних очікувань необхідні сучасні навчальні програми для працівників сфери охорони здоров’я в системі післядипломної освіти, а також підготовка фахівців за другим (магістерським) рівнем вищої фармацевтичної освіти, зокрема за освітньо-професійною програмою «Оцінка технології охорони здоров’я»
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Противірусна терапія тяжкого COVID-19: коли розпочати, щоб встигнути? [Текст] = Antiviral therapy of severe COVID-19: when to start to have time? / О. К. Яковенко [та ін.] // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2022. - N 1. - С. 5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Ремдесивир--тер прим

MeSH-главная:
ПРОТИВОВИРУСНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIVIRAL AGENTS (прием и дозировка, стандарты, терапевтическое применение)
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (стандарты)
КРИТИЧЕСКИ БОЛЬНЫМ ПОМОЩЬ -- CRITICAL CARE (методы)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (лекарственная терапия, эпидемиология)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (методы, стандарты, тенденции)
Аннотация: Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) 11 березня 2020 р. оголосила спалах нового захворювання під назвою «Коронавірусна хвороба 2019» (COVID-19), спричиненого коронавірусом SARS-CoV-2, глобальною пандемією. На сьогодні клінічний досвід вказує на те, що COVID-19 є дуже гетерогенним захворюванням, починаючи від безсимптомного або легкого ступеня тяжкості до тяжкого або критичного перебігу недуги
According to the data of a retrospective cohort study in adult patients (≥18 years old) with severe COVID-19, who were admitted to the infectious diseases department No. 2 of the Volyn Regional Clinical Hospital from December 2020 to May 2021. The statistical analysis included a group of patients who received Remdesivir (n=98) and a control group of patients who did not receive Remdesivir (n=190), which was modified. It was found that 98 patients (n=98) with severe COVID-19 who received Remdesivir at a course dose of 600 mg in 91.8% of cases (n=90) recovered, the average age of those who recovered was 56.8 ± 2.56 years. On average, the beginning of the infusion of Remdesivir upon admission to the infectious diseases hospital occurred on the 9th day from the first day of the disease. In 8.2% (n=8), Remdesivir did not help patients with severe COVID-19 who died in intensive care, the average age of the deceased was 68.5 ± 5.83 years. During the study, it was found that the use of Remdesivir on average from the 9th day of illness at a course dose of 600 mg did not additionally affect the rate of restoration of saturation in patients with severe COVID-19 at the time of discharge from the hospital, and as an additive drug did not additionally affect on the reduction of CRP in the complex therapy with Dexamethasone of severe COVID-19, and also did not affect the use and/or reduction of the use of antibacterial drugs in patients with severe COVID-19. The use of Remdesivir did not significantly affect the decrease in the number of days of hospitalization, however, it significantly influenced the time of normalization of body temperature and, on average, this decrease was 1.7 ± 0.6 days in patients with severe COVID-19 compared with the control group who did not receive antiviral drug. It was found that Remdesivir in a course dose of 600 mg does not negatively affect creatinine levels and does not lead to renal dysfunction in patients with severe COVID-19. Despite the fact that 91.8% of patients who received Remdesivir recovered, there was no statistically significant reduction in mortality (р0,05) in the age group of patients aged 56 to 79 years with severe COVID-19 when using Redmesivir in the second week of illness (median onset of antiviral therapy is 9 days), therefore, Remdesivir must be administered prior to the onset of severe COVID-19 with a hyperinflammatory condition
Доп.точки доступа:
Яковенко, О. К.
Приймак, А. А.
Кобилан, І. В.
Галькевич, Т. М.
Герус, І. А.
Критюк, О. І.
Романів, Л. Я.
Дзюблик, О. Я.
Дзюблик, Я. О.
Ханін, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Щодо забезпечення безперервної роботи [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 427 від 07.03.2022 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2022. - N 3. - С. 25-26


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Лимар, Л. В.
    Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя [Текст] / Л. В. Лимар // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 32


MeSH-главная:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПРОФЕССИИ -- HEALTH OCCUPATIONS (обучение, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (обучение)
Аннотация: Високий рівень сформованості англомовної комунікативної академічної та фахової (медичної) компетентності забезпечує майбутнім докторам філософії галузі Охорона Здоров’я можливість представляти результати власного дослідження у світі, а також безпосередньо взаємодіяти зі світовою академічною та фаховою спільнотою. Мета: Визначити особливості сформованості структури англомовної комунікативної академічної та фахової компетентності майбутніх докторів філософії-медиків, з метою удосконалення підготовки в системі післядипломної освіти
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Гутор, Т. Г.
    Результати першого етапу клінічного аудиту в урологічних відділеннях закладів охорони здоров’я міста Львова [Текст] = Results of the first stage of clinical audit in the urology departments of health care facilities in Lviv / Т. Г. Гутор, А. Б. Зіменковський // Львівський медичний часопис. - 2022. - Т. 28, № 1/2. - С. 9-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (методы, тенденции)
УРОЛОГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- UROLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL (организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКИЙ АУДИТ -- CLINICAL AUDIT (использование, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА -- QUALITY INDICATORS, HEALTH CARE (организация и управление, статистика)
СОЦИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- SOCIOLOGY, MEDICAL (методы, организация и управление)
Аннотация: Покращення якості надання медичної допомоги в урологічних відділеннях закладів охорони здоров'я шляхом проведення клінічного аудиту з поглибленим вивченням причин незадоволеності пацієнтів отриманими медичними послугами. Матеріал і методи. Соціологічне дослідження включало анкетування 405 хворих, які лікувались в урологічних відділеннях комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівська обласна клінічна лікарня" та комунального некомерційного підприємства "Клінічної лікарні швидкої медичної допомоги". Респонденти оцінювали якість надання медичної допомоги у сферах медичного обслуговування, інформативності, фінансування, якості діагностики та лікування. У роботі використано методи структурно-лоґічного аналізу, системного підходу та аналізу, обчислення середніх та відносних величин, розрахунок індексу задоволеності наданими послугами. Результати й обговорення. Визначення рівня задоволеності респондентів стаціонарним лікуванням показало, що в цілому незадоволених серед всіх анкетованих було 7,16±1,28% осіб. Виокремлено фокус-групу таких осіб: це пацієнти працездатного віку, фінансово спроможні, переважно із вищою освітою, найчастіше з діагнозом сечокам'яна хвороба, які мали виражений больовий синдром, із пізнім часом звернення за медичною допомогою (більше 24 годин), були прооперовані та очікували швидких результатів лікування, навіть попри позитивний кінцевий результат лікування. Ці пацієнти потребували більшої уваги лікаря, були незадоволені роботою середнього медичного персоналу, мали конфлікти з сусідами по палаті, претензії до наявності та якості медичного обладнання, санітарного стану приміщень відділення. Висновки. Результати аналізу клінічного аудиту в розрізі задоволеності пацієнтами наданими медичними послугами, як однієї із форм отримання зворотного зв'язку (patient feedback) щодо якості медичної допомоги, вказують з одного боку, на належний рівень доступності послуг, міжособистісних відносин, інфраструктури, виконання технічних вимог якості і дотримання стандартів персоналом відділення, а з іншого боку,- на наявність незадоволених пацієнтів певними послугами у відділенні. Виокремлені фокус-групи незадоволених пацієнтів дають змогу врахувати особистісні підходи при наданні медичної допомоги таким категоріям населення, що в цілому удосконалить та підвищить якість надання медичних послуг. На основі результатів клінічного аудиту було запропоновано рекомендації щодо вдосконалення управління медичною допомогою в урологічних відділеннях закладів охорони здоров'я
The research aims at improving the quality of rendering medical care in the urology departments of health care facilities by conducting the clinical audit with advanced study of causes of dissatisfaction of patients with the medical service provided. Material and Methods. Sociological research included the questioning of 405 patients who were treated in the urology departments of the municipal nonprofit enterprise of the Lviv Regional Council "Clinical Emergency Hospital". The respondents estimated the quality of providing health care in the sphere of medical service, informational content, financing, the quality of diagnosis and treatment. Methods of structural-logical analysis, systemic approach and analysis, calculation of mean and relative values, calculation of satisfaction index with services provided are used in this work. Results and Discussion. The determination of the level of respondents' satisfaction with inpatient treatment showed that, in total, that the number of dissatisfied among the interviewed were 7.16±1.28 % persons. The focus-group of such persons was singled out: patients of active working age, financially - able, mainly with higher education, most often with diagnosis of urolithiasis, who suffered from pain syndrome, with late appealing for medical care (more than 24 hours), they were operated on and waited for the quick results of treatment, even despite the positive final result of treatment. These patients demanded more attention of a doctor, were dissatisfied with the work of paramedical personnel, conflicted with ward neighbors, had claims to availability and quality of medical equipment, sanitary state of premises of the department. Conclusions. The results of the clinical audit targeting the satisfaction of patients with medical services provided as one of the forms of receiving the patient feedback concerning the quality of medical aid, point out, on one hand, the appropriate level of availability of services, interpersonal attitudes, infrastructure, execution of technical demands as to quality and standard compliance by the staff of department. While, on the other hand, the audit results indicate the presence of dissatisfied with some certain services in the department. The focus-groups of dissatisfied make it possible to take into account the personal approaches in rendering medical aid to such categories of population, that in total will improve and increase the quality of providing medical services. Basing on the results of clinical audit, the recommendations as to the perfection of medical care management in the urology departments of health care facilities
Доп.точки доступа:
Зіменковський, А. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Оцінка медичних технологій: впливати на життя країни [Текст] // Фармацевт практик. - 2021. - № 9. - С. 8-9


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (методы, тенденции, экономика)
БИОМЕДИЦИНСКОЙ ТЕХНОЛОГИИ ОЦЕНКА -- TECHNOLOGY ASSESSMENT, BIOMEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Аннотация: Оцінка медичних технологій (ОМТ) — необхідний і важливий інструмент для прийняття інформованих рішень про раціональний розподіл та використання фінансових ресурсів у галузі охорони здоров’я. Журнал «Фармацевт Практик» регулярно висвітлює події, пов’язані з впровадженням ОМТ в Україні
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Експертна оцінка архітектурно-планувальних рішень та умов експлуатації вбудованих закладів охорони здоров’я за методом Т. Сааті / В. М. Махнюк [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2021. - N 2. - С. 62-71


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (оборудование)
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
Аннотация: Проведена експертна оцінка особливостей впливу архітектурно-планувальних рішень та умов експлуатації вбудованих у житлові будинки закладів охорони здоров’я на самопочуття медпрацівників та умови перебування відвідувачів. За результатами проведеної експертної оцінки архітектурно-планувальних рішень та умов експлуатації вбудованих закладів охорони здоров’я встановлено, що рівень їх якості за санітарно-гігієнічними характеристиками задовільний.
Проведена экспертная оценка особенностей влияния архитектурно-планировочных решений и условий эксплуатации встроенных в жилые дома учреждений здравоохранения на самочувствие медработников и условия пребывания посетителей. По результатам проведенной экспертной оценки архитектурно-планировочных решений и условий эксплуатации встроенных учреждений здравоохранения установлено, что уровень их качества по санитарно-гигиеническим характеристикам удовлетворительный.
Доп.точки доступа:
Махнюк, В. М.
Чайка, Г. В.
Чорна, В. В.
Волощук, О. В.
Мельниченко, С. О.
Пелех, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)