Поисковый запрос: (<.>S=Знаний приобретения способность<.>) |
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Лафи С. Г. Значение стрессовых ситуаций и их преодоления в работе начинающего психолога/С. Г. Лафи, М. Э. Пилецкайте-Марковене // Психология в вузе, 2013,N № 4.-С.98-107
|
>2.
| Жбанкова Н. В. Особенности когнитивных стилей студентов вузов, обучающихся по двойной специальности/Н. В. Жбанкова, Н. В. Лукьянченко // Психология в вузе, 2008,N № 1.-С.25-36
|
>3.
| Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів/І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2020,N N 1.-С.10-13
|
>4.
| Кириленко М. Несколько принципов благополучной и осознанной жизни/М. Кириленко // Фармацевт практик, 2018,N № 6.-С.52-53
|
>5.
| Черепаха О. Л. Мнемотехніка для кращого та швидшого запам’ятовування інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів/О. Л. Черепаха, Н. Г. Гаджула, М. А. Горай // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2019. т.Т. 23,N № 3.-С.490-494
|
>6.
| Значення лекції в сучасній системі вищої медичної освіти/О. І. Годованець [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія, 2018. т.Т. Т.17,N № 3.-С.146-148
|
>7.
| Бодяка В. Ю. Вплив онлайн навчання на рівень знань студентів з дисципліни «Онкологія та радіаційна медицина у тому числі»/В. Ю. Бодяка // Клінічна та експериментальна патологія, 2024. т.Т. 23,N № 1.-С.89-92
|
>8.
| Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/Ю. Б. Моцюк // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.123-128
|
>9.
| Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.131-136
|
>10.
| Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/Г. В. Білавич [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.5-10
|
|
|