Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Знаний приобретения способность<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-18 
1.


    Kim, L. A.
    Learning french by teachers of the Dnipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects [Текст] = Вивчення французької мови викладачами Дніпропетровської медичної академії: виклик та перспективи / L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 131-136


MeSH-главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Доп.точки доступа:
Nefodov, O. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Возможности повышения качества знаний и их оценки в процессе изучения клинической медицины [Текст] / Ф. Ф. Тетенев [и др.] // Клиническая медицина : Научно-практический журнал. - 2014. - Т. 92, № 11. - С. 75-78


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
Доп.точки доступа:
Тетенев, Ф. Ф.
Бодрова, Т. Н.
Агеева, Т. С.
Карзилов, А. И.
Калинина, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Бодяка, В. Ю.
    Вплив онлайн навчання на рівень знань студентів з дисципліни «Онкологія та радіаційна медицина у тому числі» [Текст] = The influence of online learning on the level of students’ knowledge on the discipline «Oncology and radiation medicine including» / В. Ю. Бодяка // Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
РАДИАЦИОННАЯ ОНКОЛОГИЯ -- RADIATION ONCOLOGY (методы, обучение, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Мета роботи - оцінити ефективність засвоєння знань студентами, які вивчали дисципліну «Онкологія та радіаційна медицина у т. ч.» в онлайн та офлайн режимах шляхом порівняння результатів заключного модульного контролю. Матеріали та методи. Для реалізації мети здійснили оцінку результатів складання заключного модульного контролю у 608 студентів. Групу порівняння сформували із 236 студентів, що навчалися та складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі, а основну групу - з 372 студентів, що навчалися в онлайн-режимі, однак частина з них складали заключний модульний контроль в онлайн-режимі (перша підгрупа), а інші - в офлайн-режимі (друга підгрупа). У всіх підгрупах здійснювали комплексне оцінювання результатів заключного модульного контролю за трьома складовими: 1) тестові завдання (за допомогою серверу дистанційного навчання moodle); 2) практична навичка у вигляді клінічної задачі з п’ятьма варіантами відповідей; 3)усні відповіді на 3 запитання. Результати оцінювали за п ’ятибальною системою, оцінки конвертували у бали. Результати. При порівнянні результатів модульного контролю в підгрупах другої групи встановлено, що при складанні модуля в онлайн-режимі відсоток оцінок «4» і «5» достовірно більший, а відсоток оцінок «2» і «З» - менший, ніж при складанні в офлайн-режимі. Поетапний аналіз успішності дав змогу встановити, що таке переважання реалізується за рахунок кращих оцінок при складанні тестового комп ’ютерного контролю та усного опитування, тобто, на етапах, під час яких студент може скористатися ще одним комп’ютером для пошуку відповіді або підказкою іншого студента, а викладач не в змозі проконтролювати цей процес. Висновки. 1. Онлайн-навчання необхідно використовувати в окремих випадках, при вивченні теоретичного матеріалу, з періодичним опитуванням або складанням проміжного модульного контролю в офлайн-режимі. 2. Для об’єктивного оцінювання рівня знань студентів заключний модульний контроль при онлайн- режимі навчання необхідно проводити виключно в офлайн-режимі
The purpose of the work - to assess the effectiveness of knowledge mastering by the students who studied the discipline «Oncology and radiation medicine, including» in online and offline modes by comparing the results of the final modular control. Materials and methods. In order to achieve the goal, the results of the final module control of608 students were evaluated. The comparison group was formed from 236 students who studied and passed the final module control in the offline mode, and the main group -from 3 72 students who studied in the online mode, but some of them took thefinal module control in the online mode (first subgroup, and others in offline mode (the second subgroup). In all subgroups, a comprehensive evaluation of the results of the final module control was carried out in three components: 1) test tasks (using the moodle distance learning server); 2) a practical skill in the form ofa clinical problem with five answer options; 3) oral answers in 3 questions. The results were evaluated according to a five-point scale, the evaluations were converted into grades. The results. When comparing the results of the module control in the subgroups of the second group, it has been established that the percentage of grades «4» and «5» is significantly higher when completing the module online, and the percentage of grades «2» and «3» is lower than when it is completed offline, mode A step-by-step analysis of success made it possible to establish that such a predominance is realized at the expense of better grades when completing the test computer control and oral survey; that is, at the stages during which the student can use one more computer to search for an answer or another student’s prompt, and the teacher is unable to control this process
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Шишелова, А. Ю.
    Выращивание крыс в социально-обогащенной среде изменяет их исследовательскую активность и способность к обучению [Текст] / А. Ю. Шишелова // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2000. - Т. 50, № 4. - С. 667-675


MeSH-главная:

КРЫСЫ -- RATS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING

ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Іоффе, І. В.
    Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я [Текст] = Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Аннотация: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Доп.точки доступа:
Смірнов, С. М.
Криворучко, М. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Гребняк, Н. П.
    Закономерности формирования социально значимых функций у учащихся [Текст] / Н. П. Гребняк, С. А. Щудро // Медичні перспективи. - 2016. - Т. 21, № 2. - С. 133-140. - Библиогр.: с. 140


MeSH-главная:
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (классификация, физиология)
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Доп.точки доступа:
Щудро, С. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Лафи, С. Г.
    Значение стрессовых ситуаций и их преодоления в работе начинающего психолога [Текст] / С. Г. Лафи, М. Э. Пилецкайте-Марковене // Психология в вузе. - 2013. - № 4. - С. 98-107


MeSH-главная:
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (психология, этиология)
ЖИЗНЬ ИЗМЕНЯЮЩИЕ СОБЫТИЯ -- LIFE CHANGE EVENTS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (классификация, физиология)
Доп.точки доступа:
Пилецкайте-Марковене, М. Э.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Значення лекції в сучасній системі вищої медичної освіти [Текст] = The significance of lecture in the modern health education system / О. І. Годованець [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3. - С. 146-148. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Аннотация: У роботі представлені педагогічні аспекти проведення лекційного заняття з урахуванням особливостей медичного профілю. Вказані роль і місце лекції в сучасній системі освіти, а також значення викладача в цьому процесі. Основною метою лекції залишається мотивація до вивчення дисципліни та формування у студентів активного мислення. Ключовим питанням проведення лекційного заняття є збереження уваги аудиторії, що досягається різними методами та засобами. Лекції не втратять своєї актуальності, якщо, зберігаючи кращі традиції вітчизняної медичної освіти, будуть відповідати загальноприйнятим світовим стандартам якості освітнього процесу
Доп.точки доступа:
Годованець, О. І.
Будаєв, Ю. В.
Левандовський, Р. А.
Чайковська, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Власенко, О. В.
    Методика перевірки знань студентів з визначення групової належності крові [Текст] / О. В. Власенко, О. П. Мельник ; Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова // Матеріали VI Всеукр.науково-практ.та навч.-метод.конференції завкафедр заг.хірургій мед.вузів України (Вінниця,- трав. р.). - 1998. - С. 7-8


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
(методы)
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Доп.точки доступа:
Мельник, О. П.
Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова


Найти похожие

10.


    Черепаха, О. Л.
    Мнемотехніка для кращого та швидшого запам’ятовування інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів [Текст] = Mnemonics for better and faster memorization of histology information for English-speaking students of medical and dental faculties / О. Л. Черепаха, Н. Г. Гаджула, М. А. Горай // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 490-494. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
МЕТОДЫ -- METHODS
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормированные):
Мнемоника
Аннотация: Студентам-медикам необхідно швидко та ефективно запам’ятовувати і обробляти великі обсяги інформації, а мнемоніка допомагає їм у цьому. На жаль, в медичній літературі є дуже мало мнемотехнік, присвячених вивченню гістології. Метою роботи стала розробка методик для полегшення запам’ятовування значних обсягів інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів. Було розроблено мнемоніки за першими літерами (акроніми) і зорова мнемоніка та відібрано мнемоніки методом римування і деякі мнемоніки за першими літерами. До вище перелічених мнемотехнік увійшли: мнемоніки з цитології для запам’ятовування мембранних органел, функцій комплексу Гольджі та фаз мітозу; мнемоніки з тканин внутрішнього середовища для запам’ятовування чисельності та назв гранулоцитів та агранулоцитів і стадій еритропоезу; мнемоніки зі сполучних тканин для запам’ятовування типу колагенових волокон у кістковій та хрящовій тканинах; мнемоніки з м’язових тканин для запам’ятовування першого типу м’язових волокон та будови саркомера; мнемоніки з нервової тканини для запам’ятовування кількості аксонів, які оточені клітинами Шванна; мнемоніки з нервової системи для запам’ятовування джерела походження ліаноподібних волокон та розташування підкоркових ядер мозочку; мнемоніки з зовнішнього покриву організму для запам’ятовування розташування шарів епідермісу; мнемоніки з ендокринної системи для запам’ятовування гормонів, які виробляються базофілами гіпофізу та зон кіркової речовини наднирникових залоз та гормонів, що виробляються у цих зонах. У майбутньому планується розробити нові мнемоніки з загальної і спеціальної гістології, які не увійшли в дану статтю
Medical students need quickly and efficiently memorize and process large amounts of information, and mnemonics help them with this. Unfortunately, there are very few mnemonics in the medical literature dedicated to the study of histology. The purpose of the study is to develop techniques to facilitate the memorization of significant amounts of histology information for English-speaking medical and dental students. The first letter mnemonics (acronyms) and visual mnemonic were developed, and the rhymes mnemonic and some first letter mnemonics were selected. The mnemonics listed above include: mnemonics of cytology for memorizing membrane organelles, the functions of the Golgi complex and mitosis phases; blood mnemonics to remember the number and names of granulocytes and agranulocytes and stages of erythropoiesis; connective tissue mnemonics to remember the type of collagen fibers in bone and cartilage; muscle tissue mnemonics to remember the first type of muscle fibers and sarcomere structure; mnemonics of nerve tissue to remember the number of axons that are surrounded by Schwann cells; mnemonics of the nervous system to remember the origin of climbing fibers and the position of the deep cerebellar nuclei; mnemonics of the integumentary system to remember the location of the layers of the epidermis; mnemonics of the endocrine system to remember hormones that are produced by the pituitary basophils as well as adrenal cortex zones and hormones produced in these zones
Доп.точки доступа:
Гаджула, Н. Г.
Горай, М. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-18 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)