Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Знаний приобретения способность<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Литовченко І. Ю., Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Сідаш Ю. В.
Заглавие : Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 1. - С. 10-13 (Шифр ПУ56/2020/1)
MeSH-главная: ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: Нині сучасним є стандартизований метод оцінки якості освіти й діагностики мінімального рівня професійної компетентності фахівця-медика на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні «КРОК 1, 2». На кафедрі терапевтичної стоматології УМСА проводиться планомірна постійна підготовча робота щодо адаптації студентів до інтегрованого іспиту «КРОК 2». Ліцензійний іспит «КРОК 2» проводиться наприкінці десятого семестру (в травні). А в грудні, наприкінці дев’ятого семестру, проводиться пробне тестування — комплексний тестовий іспит. Після проведення пробного тестування та його аналізу складається перелік заходів із підготовки студентів до успішного складання інтегрованого іспиту «КРОК 2. Стоматологія». Запроваджуються різноманітні види контролю рівня знань. Застосовується педагогічний досвід використання інтелектуальних, організаційно-мотиваційних методів навчання, які мають на меті активізувати бажання студентів до навчання. Отримані результати анонімного анкетування старшокурсників свідчать про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря. У сучасних умовах значних інформаційних перевантажень особливо важливо враховувати психологічні особливості юнацтва, умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Проведені психолого-педагогічні дослідження свідчать, що такі негативні чинники, як монотонність, одноманітність, незмінність форм і методів у навчальному процесі неодмінно призводять до зниження психофізіологічної активності студентської молоді
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чечельницкая С. М., Михеева А. А., Возвышаева И. В.
Заглавие : Теория и практика обучения жизненным навыкам. Часть 2.Результаты собственных исследований
Место публикации : Школа здоровья. - 2002. - № 2. - С. 13-21 (Шифр 73482/2002/2)
MeSH-главная: СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гузеватых Л. С., Валуйских Д. В., Воронина Т. А., Емельянова Т. Г., Андреева Л. А., Алфеева Л. Ю., Мясоедов Н. Ф.
Заглавие : Сравнительное изучение физической зависимости к пролиновому аналогу дерморфина и морфину
Место публикации : Экспериментальная и клиническая фармакология: Науч.-теор. журн./ РАМН, Рос. науч. о-во фармакологов. - М.: Фолиум, 2005. - Т. 68, № 3. - С. 16-19 (Шифр 71484/2005/68/3)
Предметные рубрики: Пептид-- аналог
Морфин-- фарм
Синдром отмены
Животные-- эксперим
Дорморфин
Знаний приобретения способность
Сравнительные исследования-- обуч
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Моцюк Ю. Б.
Заглавие : Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників
Параллельн. заглавия :Components of the new academic culture of scientific and pedagogical workers
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 123-128 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: КУЛЬТУРА -- CULTURE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Аннотация: У статті висвітлено особливості складових нової академічної культури науково-педагогічних працівників. Доведено, що поняття академічної культури багатогранне і поєднує психолого-педагогічну та навчально-методичну культуру в університеті, цінності, традиції, норми, правила проведення наукового дослідження, і про наукову мовленнєву культуру, культуру високої духовності й моралі, спілкування зі студентами, культуру наукової праці і соціальної, моральної відповідальності за результати, культуру толерантності та педагогічного оптимізму, що формується в культурно-освітньому просторі закладу вищої освіти. Академічна культура – сукупність способів і методів діяльності університетської спільноти, її системна інтегрована якість, що відбиває досягнутий рівень розвитку. Вона виступає як сукупність соціальних норм і цінностей, що генетично не успадковуються, а сформувалися історично і притаманні конкретній суспільній системі. Академічна культура включає певні явища, процеси, відносини, що якісно відрізняють науково-педагогічних працівників, студентів та адміністративно-господарський персонал ЗВО від інших спільнот та соціальних груп суспільства і є результатом соціальної взаємодії. Основними елементами академічної культури виступають знання і переконання, якими керуються члени академічної спільноти у своїй повсякденній діяльності і які визначають їх духовне становище. Переконання характеризуються нероздільністю інтелектуально-раціонального, чуттєво-емоційного і вольового компонентів. Переконання охоплюють всю структуру певних відомостей про явища суспільного життя, зміст і значення норм, принципів поведінки, тобто знання. В структуру переконань обов’язковим компонентом входять певні особисто значущі знання. Зростання ролі закладів вищої освіти як центрів культури, знань та досліджень у культурному, соціальному і науково-технічному розвитку свідчить, що майбутнє людства все більше залежить від сучасних університетів. Академічна культура є складною композицією важливих цінностей і принципів, норм, традицій, способів діяльності, які приймаються академічною спільнотою, а формування та відтворення основних її принципів пов’язані не тільки з університетським середовищем, а й інститутом вищої освіти в ціломуThe article highlights the features of the components of the new academic culture of research and teaching staff. It is proved that the concept of academic culture is multifaceted and combines psychological-pedagogical and educational-methodical culture at the university, values, traditions, norms, rules of scientific research, and about scientific speech culture, culture of high spirituality and morality, communication with students, culture of scientific work. and social, moral responsibility for the results, the culture of tolerance and pedagogical optimism, which is formed in the cultural and educational space of higher education. Academic culture is a set of ways and methods of activity of the university community, its systemic integrated quality, which reflects the achieved level of development. It acts as a set of social norms and values ​​that are not genetically inherited, but formed historically and inherent in a particular social system. Academic culture includes certain phenomena, processes, relationships that qualitatively distinguish research and teaching staff, students and administrative and economic staff of universities from other communities and social groups of society and are the result of social interaction. The main elements of academic culture are the knowledge and beliefs that guide members of the academic community in their daily activities and that determine their spiritual position. Beliefs are characterized by the inseparability of intellectual-rational, sensory-emotional and volitional components. Beliefs cover the entire structure of certain information about the phenomena of social life, the content and meaning of norms, principles of behavior, ie knowledge. The structure of beliefs includes certain, personally significant knowledge. The growing role of higher education institutions as centers of culture, knowledge and research in cultural, social and scientific and technological development shows that the future of mankind is increasingly dependent on modern universities. Academic culture is a complex composition of important values and principles, norms, traditions, methods of activity adopted by the academic community, and the formation and reproduction of its basic principles is associated not only with university environment, but also the institute of higher education in general
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Макаренко Н. В., Чайченко Г. М., Богуцкая Т. А.
Заглавие : Психофизиологическая готовность детей к обучению в школе
Место публикации : Физиология человека. - М., 1999. - Т. 25, № 2. - С. 39-45 (Шифр ФР13/1999/25/2)
MeSH-главная: ДОШКОЛЬНИКИ
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Білавич Г. В., Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. І.
Заглавие : Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)
Параллельн. заглавия :Іssues of foreign language education development in foreign countries through the dimension of scientific discourse of ukrainian comparativists (late ХХ – early ХХІ century)
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ИСТОРИЯ -- HISTORY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: У статті проаналізовано стан дослідженості питання щодо розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Зазначено, що українські компаративісти, досліджуючи іншомовну освіту в державах закордоння (зазвичай у вимірі аналізу освітніх систем тих чи інших країн), роблять акцент на творчому використанні європейського та світового досвіду, зокрема на актуалізації вивчення іноземних мов у закладах середньої та вищої освіти України. Сучасні вчені доходять висновку, що для здобувача української іншомовної освіти важливі не тільки такі показники, як володіння лексикою і граматикою мови, що вивчається, а й соціокультурна та комунікативна компетентність. Українська компаративістика має серйозні напрацювання щодо дослідження іншомовної освіти держав закордоння, започатковані ще у 90-х рр. ХХ ст. І досі важливими для сьогодення є творчі здобутки лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки АПН України (Г. Єгоров, Л. Волинець, О. Локшина, Б. Мельниченко, О. Першукова та ін.). Сучасні компаративісти активно розробляють питання формування іншомовної компетенції здобувачів освітиThe article analyzes the state of research on the development of foreign language education in foreign countries through the measurement of the scientific discourse of Ukrainian comparativists (late XX – early XXІ century). It is noted that the globalization trends of modern society set new requirements for foreign language education, increased the role of the personality of a pupil/student and teacher/professor as subjects of the educational process, constantly cooperating and developing, conducting educational and cultural dialogue in the following areas: knowledge, culture communications, the latest communication technologies, etc. An important role in this process is given to Ukrainian comparativists, who in the early 90’s of the XX century began to study the evidence of the development of foreign language education in the leading countries of the world and to acquaint with it scientists, educators who began to creatively use international educational achievements in the field of language education, in particular on the formation of communicative competence of schoolchildren. Back in the late 90’s of the XX century some scientists (N. Abashkina, A. Vasyliuk, K. Korsak, N. Lavrychenko, O. Lokshyna, O. Pershukova, L. Pukhovska, etc.) emphasized that in the scientific discourse abroad foreign language education is considered as a competence/result of education, therefore there is a need to pay special attention to the language training of students, means and forms of foreign language learning, to rethink the essence of communicative competence of pupils and students. A thorough study of this problem began in the early 2000s, which led to the expansion of the thematic range of scientific studies, strengthening their interdisciplinary focus. Ukrainian comparativists, researching foreign language education in foreign countries (usually by the analysis of educational systems of certain countries), emphasize the creative use of European and world experience, in particular the actualization of foreign language learning in secondary and higher education in Ukraine. Modern scholars conclude that for the applicant of Ukrainian foreign language education is important not only such indicators as knowledge of vocabulary and grammar of the language being studied, but also socio-cultural and communicative competence. Ukrainian comparative studies has serious work on the study of foreign language education in foreign countries, initiated in the 90s of the XX century. The creative achievements of the laboratory of comparative pedagogy of the Institute of Pedagogy of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine (G. Egorov, L. Volynets, O. Lokshina, B. Melnychenko, O. Pershukova, etc.) are still important for today. Modern comparativists are actively working on the formation of foreign language competence of students
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Жбанкова Н. В., Лукьянченко Н. В.
Заглавие : Особенности когнитивных стилей студентов вузов, обучающихся по двойной специальности
Место публикации : Психология в вузе. - 2008. - № 1. - С. 25-36 (Шифр 81929/2008/1)
Предметные рубрики: Обучение-- психол
Знаний приобретения способность
Познавательная способность-- тенденции
Студенты-- обуч
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кириленко М.
Заглавие : Несколько принципов благополучной и осознанной жизни
Место публикации : Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 52-53 (Шифр ФУ17/2018/6)
MeSH-главная: ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ПРЕДСТАВЛЕНИЙ ФОРМИРОВАНИЕ -- CONCEPT FORMATION
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
АКТИВНОСТЬ ПОВСЕДНЕВНАЯ -- ACTIVITIES OF DAILY LIVING
Аннотация: Неужели действительно нужно все время развиваться? Читать или слушать умные книги, ходить на лекции и выставки, в театр и оперу, на тренинги и лекции, на курсы и мастер-классы? Конечно, это полезно и похвально. Но мало ограничиться механическим накоплением новых знаний и умений — своеобразным экстенсивным развитием «вширь». Одновременно нужно развиваться «вглубь», что предполагает интенсивные поиски самого себя, постоянные попытки быть лучше, мудрее, сдержаннее… Стараться не завидовать и не злопыхательствовать. Много думать и наблюдать. Любить людей. Быть терпимым и великодушным. Учиться дарить окружающим позитив
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Черепаха О. Л., Гаджула Н. Г., Горай М. А.
Заглавие : Мнемотехніка для кращого та швидшого запам’ятовування інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів
Параллельн. заглавия :Mnemonics for better and faster memorization of histology information for English-speaking students of medical and dental faculties
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 490-494 (Шифр ВУ80/2019/23/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МЕТОДЫ -- METHODS
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): мнемоника
Аннотация: Студентам-медикам необхідно швидко та ефективно запам’ятовувати і обробляти великі обсяги інформації, а мнемоніка допомагає їм у цьому. На жаль, в медичній літературі є дуже мало мнемотехнік, присвячених вивченню гістології. Метою роботи стала розробка методик для полегшення запам’ятовування значних обсягів інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів. Було розроблено мнемоніки за першими літерами (акроніми) і зорова мнемоніка та відібрано мнемоніки методом римування і деякі мнемоніки за першими літерами. До вище перелічених мнемотехнік увійшли: мнемоніки з цитології для запам’ятовування мембранних органел, функцій комплексу Гольджі та фаз мітозу; мнемоніки з тканин внутрішнього середовища для запам’ятовування чисельності та назв гранулоцитів та агранулоцитів і стадій еритропоезу; мнемоніки зі сполучних тканин для запам’ятовування типу колагенових волокон у кістковій та хрящовій тканинах; мнемоніки з м’язових тканин для запам’ятовування першого типу м’язових волокон та будови саркомера; мнемоніки з нервової тканини для запам’ятовування кількості аксонів, які оточені клітинами Шванна; мнемоніки з нервової системи для запам’ятовування джерела походження ліаноподібних волокон та розташування підкоркових ядер мозочку; мнемоніки з зовнішнього покриву організму для запам’ятовування розташування шарів епідермісу; мнемоніки з ендокринної системи для запам’ятовування гормонів, які виробляються базофілами гіпофізу та зон кіркової речовини наднирникових залоз та гормонів, що виробляються у цих зонах. У майбутньому планується розробити нові мнемоніки з загальної і спеціальної гістології, які не увійшли в дану статтюMedical students need quickly and efficiently memorize and process large amounts of information, and mnemonics help them with this. Unfortunately, there are very few mnemonics in the medical literature dedicated to the study of histology. The purpose of the study is to develop techniques to facilitate the memorization of significant amounts of histology information for English-speaking medical and dental students. The first letter mnemonics (acronyms) and visual mnemonic were developed, and the rhymes mnemonic and some first letter mnemonics were selected. The mnemonics listed above include: mnemonics of cytology for memorizing membrane organelles, the functions of the Golgi complex and mitosis phases; blood mnemonics to remember the number and names of granulocytes and agranulocytes and stages of erythropoiesis; connective tissue mnemonics to remember the type of collagen fibers in bone and cartilage; muscle tissue mnemonics to remember the first type of muscle fibers and sarcomere structure; mnemonics of nerve tissue to remember the number of axons that are surrounded by Schwann cells; mnemonics of the nervous system to remember the origin of climbing fibers and the position of the deep cerebellar nuclei; mnemonics of the integumentary system to remember the location of the layers of the epidermis; mnemonics of the endocrine system to remember hormones that are produced by the pituitary basophils as well as adrenal cortex zones and hormones produced in these zones
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Власенко О. В., Мельник О. П.
Заглавие : Методика перевірки знань студентів з визначення групової належності крові
Коллективы : Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова
Место публикации : Матеріали VI Всеукр.науково-практ.та навч.-метод.конференції завкафедр заг.хірургій мед.вузів України (Вінниця,- трав. р.). - Вінниця, 1998. - С. 7-8
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Найти похожие

 1-10    11-18 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)