Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Знаний приобретения способность<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Kim L. A., Nefodov O. O.
Заглавие : Learning french by teachers of the Dnipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects
Параллельн. заглавия :Вивчення французької мови викладачами Дніпропетровської медичної академії: виклик та перспективи
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 131-136 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іоффе І. В., Смірнов С. М., Криворучко М. Є.
Заглавие : Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я
Параллельн. заглавия :Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Аннотация: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бодяка В. Ю.
Заглавие : Вплив онлайн навчання на рівень знань студентів з дисципліни «Онкологія та радіаційна медицина у тому числі»
Параллельн. заглавия :The influence of online learning on the level of students’ knowledge on the discipline «Oncology and radiation medicine including»
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 89-92 (Шифр КУ27/2024/23/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
РАДИАЦИОННАЯ ОНКОЛОГИЯ -- RADIATION ONCOLOGY
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Мета роботи - оцінити ефективність засвоєння знань студентами, які вивчали дисципліну «Онкологія та радіаційна медицина у т. ч.» в онлайн та офлайн режимах шляхом порівняння результатів заключного модульного контролю. Матеріали та методи. Для реалізації мети здійснили оцінку результатів складання заключного модульного контролю у 608 студентів. Групу порівняння сформували із 236 студентів, що навчалися та складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі, а основну групу - з 372 студентів, що навчалися в онлайн-режимі, однак частина з них складали заключний модульний контроль в онлайн-режимі (перша підгрупа), а інші - в офлайн-режимі (друга підгрупа). У всіх підгрупах здійснювали комплексне оцінювання результатів заключного модульного контролю за трьома складовими: 1) тестові завдання (за допомогою серверу дистанційного навчання moodle); 2) практична навичка у вигляді клінічної задачі з п’ятьма варіантами відповідей; 3)усні відповіді на 3 запитання. Результати оцінювали за п ’ятибальною системою, оцінки конвертували у бали. Результати. При порівнянні результатів модульного контролю в підгрупах другої групи встановлено, що при складанні модуля в онлайн-режимі відсоток оцінок «4» і «5» достовірно більший, а відсоток оцінок «2» і «З» - менший, ніж при складанні в офлайн-режимі. Поетапний аналіз успішності дав змогу встановити, що таке переважання реалізується за рахунок кращих оцінок при складанні тестового комп ’ютерного контролю та усного опитування, тобто, на етапах, під час яких студент може скористатися ще одним комп’ютером для пошуку відповіді або підказкою іншого студента, а викладач не в змозі проконтролювати цей процес. Висновки. 1. Онлайн-навчання необхідно використовувати в окремих випадках, при вивченні теоретичного матеріалу, з періодичним опитуванням або складанням проміжного модульного контролю в офлайн-режимі. 2. Для об’єктивного оцінювання рівня знань студентів заключний модульний контроль при онлайн- режимі навчання необхідно проводити виключно в офлайн-режиміThe purpose of the work - to assess the effectiveness of knowledge mastering by the students who studied the discipline «Oncology and radiation medicine, including» in online and offline modes by comparing the results of the final modular control. Materials and methods. In order to achieve the goal, the results of the final module control of608 students were evaluated. The comparison group was formed from 236 students who studied and passed the final module control in the offline mode, and the main group -from 3 72 students who studied in the online mode, but some of them took thefinal module control in the online mode (first subgroup, and others in offline mode (the second subgroup). In all subgroups, a comprehensive evaluation of the results of the final module control was carried out in three components: 1) test tasks (using the moodle distance learning server); 2) a practical skill in the form ofa clinical problem with five answer options; 3) oral answers in 3 questions. The results were evaluated according to a five-point scale, the evaluations were converted into grades. The results. When comparing the results of the module control in the subgroups of the second group, it has been established that the percentage of grades «4» and «5» is significantly higher when completing the module online, and the percentage of grades «2» and «3» is lower than when it is completed offline, mode A step-by-step analysis of success made it possible to establish that such a predominance is realized at the expense of better grades when completing the test computer control and oral survey; that is, at the stages during which the student can use one more computer to search for an answer or another student’s prompt, and the teacher is unable to control this process
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Власенко О. В., Мельник О. П.
Заглавие : Методика перевірки знань студентів з визначення групової належності крові
Коллективы : Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова
Место публикации : Матеріали VI Всеукр.науково-практ.та навч.-метод.конференції завкафедр заг.хірургій мед.вузів України (Вінниця,- трав. р.). - Вінниця, 1998. - С. 7-8
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тетенев Ф. Ф., Бодрова Т. Н., Агеева Т. С., Карзилов А. И., Калинина О. В.
Заглавие : Возможности повышения качества знаний и их оценки в процессе изучения клинической медицины
Место публикации : Клиническая медицина: Научно-практический журнал. - 2014. - Т. 92, № 11. - С. 75-78 (Шифр КР13/2014/92/11)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гребняк Н. П., Щудро С. А.
Заглавие : Закономерности формирования социально значимых функций у учащихся
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2016. - Т. 21, № 2. - С. 133-140 (Шифр МУ10/2016/21/2)
Примечания : Библиогр.: с. 140
MeSH-главная: ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Жбанкова Н. В., Лукьянченко Н. В.
Заглавие : Особенности когнитивных стилей студентов вузов, обучающихся по двойной специальности
Место публикации : Психология в вузе. - 2008. - № 1. - С. 25-36 (Шифр 81929/2008/1)
Предметные рубрики: Обучение-- психол
Знаний приобретения способность
Познавательная способность-- тенденции
Студенты-- обуч
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Годованець О. І., Будаєв Ю. В., Левандовський Р. А., Чайковська Н. М.
Заглавие : Значення лекції в сучасній системі вищої медичної освіти
Параллельн. заглавия :The significance of lecture in the modern health education system
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3. - С. 146-148 (Шифр КУ27/2018/Т.17/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: У роботі представлені педагогічні аспекти проведення лекційного заняття з урахуванням особливостей медичного профілю. Вказані роль і місце лекції в сучасній системі освіти, а також значення викладача в цьому процесі. Основною метою лекції залишається мотивація до вивчення дисципліни та формування у студентів активного мислення. Ключовим питанням проведення лекційного заняття є збереження уваги аудиторії, що досягається різними методами та засобами. Лекції не втратять своєї актуальності, якщо, зберігаючи кращі традиції вітчизняної медичної освіти, будуть відповідати загальноприйнятим світовим стандартам якості освітнього процесу
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кириленко М.
Заглавие : Несколько принципов благополучной и осознанной жизни
Место публикации : Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 52-53 (Шифр ФУ17/2018/6)
MeSH-главная: ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ПРЕДСТАВЛЕНИЙ ФОРМИРОВАНИЕ -- CONCEPT FORMATION
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
АКТИВНОСТЬ ПОВСЕДНЕВНАЯ -- ACTIVITIES OF DAILY LIVING
Аннотация: Неужели действительно нужно все время развиваться? Читать или слушать умные книги, ходить на лекции и выставки, в театр и оперу, на тренинги и лекции, на курсы и мастер-классы? Конечно, это полезно и похвально. Но мало ограничиться механическим накоплением новых знаний и умений — своеобразным экстенсивным развитием «вширь». Одновременно нужно развиваться «вглубь», что предполагает интенсивные поиски самого себя, постоянные попытки быть лучше, мудрее, сдержаннее… Стараться не завидовать и не злопыхательствовать. Много думать и наблюдать. Любить людей. Быть терпимым и великодушным. Учиться дарить окружающим позитив
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лафи С. Г., Пилецкайте-Марковене М. Э.
Заглавие : Значение стрессовых ситуаций и их преодоления в работе начинающего психолога
Место публикации : Психология в вузе. - 2013. - № 4. - С. 98-107 (Шифр 81929/2013/4)
MeSH-главная: СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ЖИЗНЬ ИЗМЕНЯЮЩИЕ СОБЫТИЯ -- LIFE CHANGE EVENTS
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
Найти похожие

 1-10    11-18 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)