Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (16)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Интернатура и резидентура<.>)
Общее количество найденных документов : 160
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist [Текст] = Впровадження основних інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста / V. M. Zhdan [et. al] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 68-71


MeSH-главная:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Аннотация: The aim of the work – the analysis of the pedagogical effectiveness of the introduction of interactive learning technologies in the training of an internship doctor in the specialty “General Practice - Family Medicine”. The main body. The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the training of a medical specialist: brainstorming, discussion, presentation, role play. The features of each of these methods and their advantages were given. The evaluation of the effectiveness of the used pedagogical technologies was carried out at the end of the discipline by testing and the licensed computer program “Elex” (150 questions of 2-3 levels of complexity on the corresponding specialty were offered) and by checking the acquisition of practical skills in accordance with standardized cards of practical skills and summing up the results, anonymous questionnaire. The effectiveness of using individual interactive teaching methods in the training of a medical specialist is shown. Conclusions. To achieve maximum mastering of the material, to make the classroom interesting and dynamic, it is necessary to use various interactive teaching methods, in particular: brainstorming, discussion, role play, presentation. For the effective use of one or another interactive method in the training of a specialist, it is important to be familiar with a variety of methods, to understand their features, to take into account the benefits and limitations, and to take into account the recommendations for their use, to apply interactive methods in accordance with the topic, goals and objectives of the occupation
Мета роботи – аналіз педагогічної ефективності впровадження інтерактивних технологій навчання в підготовці лікаря-інтерна з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”. Основна частина. У статті наведені основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицини і терапії при підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, презентація, рольова гра. Показано особливості кожного із цих методів, їх переваги. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу “Внутрішні хвороби” шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Показана ефективність використання окремих інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста. Висновки. Щоб досягти максимального засвоєння матеріалу, зробити заняття цікавим і динамічним, необхідно використовувати різні інтерактивні методи навчання, зокрема: мозковий штурм, дискусію, рольову гру, презентацію. Для ефективного застосування того чи іншого інтерактивного методу в підготовці лікаря-спеціаліста важливо бути обізнаним із різноманітними методами, усвідомлювати їх особливості, зважати на переваги та обмеження, а також враховувати рекомендації щодо їх використання, застосовувати інтерактивні методи відповідно до теми, мети і завдання заняття
Доп.точки доступа:
Zhdan, V. M.
Kitura, Ye. M.
Babanina, M. Yu.
Tkachenko, M. V.
Volchenko, H. V.
Shylkina, L. M.
Lebid, V. H.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Socio-psychological image of the modern intern (educational and social research) / V. V. Ekhalov [et al.] // Урологія. - 2021. - Том 25, N 1. - P71-80


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: До представників цього покоління необхідний індивідуально-особистісний підхід, здатність перетворювати недоліки "кліпового мислення", особливості поведінки та відношення до навчального процесу, сучасне захоплення гаджетами та манеру спілкування в позитивні якості.
К представителям этого поколения необходим индивидуально-личностный подход, способность превращать недостатки "клипового мышления", особенности поведения и отношения к учебному процессу, современное увлечение гаджетами и манеру общения в положительные качества.
Доп.точки доступа:
Ekhalov, V. V.
Kravets, O. V.
Stus, V. P.
Moiseenko, M. M.
Barannik, S. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Іванова, С. А.
    Складові ефективності проведення практичних занять з клінічної мікробіології інтернам хірургічного профілю [Текст] = Components of the effectiveness of practical training in clinical microbiology of the doctors-interns of surgical profile / С. А. Іванова, Г. Г. Назарчук, А. В. Крижановська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 122-124. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ХИРУРГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, SURGICAL (обучение, организация и управление, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, методы, организация и управление)
МИКРОБИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ (ВНЕШ) -- MICROBIOLOGICAL PHENOMENA (NON MESH)
Аннотация: Практичне заняття — основний вид учбових занять лікарів-інтернів, під час якого формуються практичні навики та вдосконалюється клінічне мислення майбутніх лікарів-спеціалістів хірургічного профілю. Мета — визначити складові ефективності проведення практичних занять з клінічної мікробіології лікарям-інтернам хірургічного профілю. У процесі викладання клінічної мікробіології на практичному занятті важливо чітко диференціювати тематичну спрямованість, враховуючи майбутній фах інтерна. Інтернам хірургам та травматологам необхідно знати біологічну характеристику аеробних та анаеробних мікроорганізмів, які беруть участь в ускладненні вогнепальних поранень. Майбутнім акушер-гінекологам одне з практичних занять доцільно присвятити сучасним аспектам лабораторної діагностики та використання біопрепаратів у лікуванні вагінозів. Інтернам-офтальмологам вкрай важливим є практичне заняття, присвячене мікроорганізмам, які інфікують рогівку, викликаючи вірусний, бактеріальний, грибковий, протозойний кератит; наголошуємо на ризики інфекцій, пов’язаних з носінням контактних лінз. Інтерни хірургічного профілю на практичних заняттях з клінічної мікробіології вивчають та практично відпрацьовують методики мікробіологічного дослідження патологічного матеріалу, виділеного від пацієнтів, опановують навики інтерпретації отриманих результатів, приймають рішення про етіотропне лікування пацієнта. Необхідною складовою навчання інтернів хірургічного профілю з клінічної мікробіології є здійснення багатоповерхового контролю рівня знань, володіння сучасними аспектами діагностики та трактовки отриманих результатів. На основі отриманих критеріїв лікар-інтерн має змогу прийняти правильне рішення і інтерпретувати будь-яку клінічну ситуацію
Practical training is the main type of training for interns, during which practical skills are formed and clinical thinking of future surgical specialists is improved. The purpose is to determine the components of the effectiveness of practical training in clinical microbiology for physicians-interns of surgical profile. In the teaching of clinical microbiology in practice, it is important to clearly differentiate the thematic focus, considering the future specialty of the intern. Interns for surgeons and traumatologists need to know the biological characteristics of aerobic and anaerobic microorganisms involved in the complication of gunshot wounds. It is advisable to dedicate one of the practical lessons to the future aspects of laboratory diagnostics and the use of biological products in the treatment of vaginosis for future obstetricians-gynecologists. For ophthalmologists, it is extremely important to have a practical training session on microorganisms that infect the cornea, causing viral, bacterial, fungal, protozoal keratitis; We emphasize the risks of contact lens-related infections. Surgical profile interns at clinical microbiology classes study and practically work out methods of microbiological examination of pathological material isolated from patients, master the skills of interpretation of the obtained results, and decide on etiotropic treatment of the patient. A necessary component of training interns of a surgical profile in clinical microbiology is the implementation of multicontrol of the level of knowledge, knowledge of modern aspects of diagnostics and interpretation of the obtained results. Based on the criteria obtained, the intern can make the right decision and interpret any clinical situation
Доп.точки доступа:
Назарчук, Г. Г.
Крижановська, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Інтернатура: підсумки та перспективи [Текст] / Є. В. Коханевич, Й. Я. Геревич, С. В. Дудка // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 1999. - № 1. - С. 123-125


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Доп.точки доступа:
Коханевич, Є. В.
Геревич, Й. Я.
Дудка, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" [Текст] = Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology” / Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (методы, обучение)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (методы, обучение)
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- DIAGNOSTIC IMAGING (использование, методы)
Аннотация: У статті проведено детальний аналіз складових частин навчального плану та програми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія» протягом дворічного періоду інтернатури. Виділені питання основного та суміжних блоків програми, які виносяться для вивчення за час інтернатури. Встановлені основні вимоги щодо знань та вмінь лікаря ортопеда-травматолога після закінчення інтернатури. Акцентована увага на необхідності забезпечення ортопедом-травматологом після закінчення інтернатури адекватного рівня обстеження та лікування хворих відповідно до сучасних досягнень медичної науки і техніки. Підкреслено, що до таких методів обстеження відносяться ультразвукова діагностика, КТ та МРТ. Також відмічено, що в кожному з теоретичних питань, що входять в основний блок, є посилання на характер та зміни цих обстежень. З іншого боку, при детальному вивченні переліку питань з підготовки ортопеда-травматолога, не знайдено розділу, присвяченого УЗД, КТ та МРТ. Розглянуто змодельовану ситуацію, коли необхідно самостійно проаналізувати МРТ- і КТ-зображення та правильно, точно, локально ввести необхідний препарат шляхом ін’єкції і виконати це під контролем сучасної апаратури з повною візуалізацією ушкодженої ділянки та препарату, що вводиться. Підкреслено, що проведення таких маніпуляцій потребує не лише знань, але і практичних навичок, отримання яких можливе лише після спеціальної теоретичної та практичної підготовки, не передбаченої в програмі підготовки ортопеда-травматолога. Отже, виявлено невідповідність між вимогами щодо знань та вмінь лікаря-спеціаліста за фахом «Травматологія та ортопедія» і змістом програми підготовки такого спеціаліста. Для вирішення даного питання запропоновано ввести в основний блок програми підготовки курс по вивченню додаткових методів обстеження опорно-рухового апарату, а саме УЗД, КТ та МРТ. Проводити даний курс паралельно з курсом клінічної топографічної анатомії, що сприятиме кращому клінічному розумінню. Розробити програму отримання основних практичних навичок, основаних на використанні даних методів
The article provides a detailed analysis of the components of the curriculum and training program for interns in the specialty “Orthopedics and Traumatology” during the two-year internship period. The issues of the main and related blocks of the curriculum during the internship are highlighted. The basic requirements for the knowledge and skills of an orthopedist-traumatologist after the internship are established. Emphasis is placed on the need to provide an orthopedist-traumatologist after the internship adequate level of examination and treatment of patients in accordance with modern advances in medical science and technology. It is emphasized that such methods of examination include ultrasound, CT and MRI. It is also noted that in each of the theoretical issues included in the main block there is a reference to the nature and changes of these surveys. On the other hand, in a detailed study of the list of issues for the training of orthopedist-traumatologist, no section was found on ultrasound, CT and MRI. The simulated situation is considered, when it is necessary to independently analyze MRI and CT images, and correctly, accurately, locally introduce the required drug by injection and perform it under the control of modern equipment with full visualization of the damaged area and the drug. It is emphasized that conducting such procedures requires not only knowledge but also practical skills, which can be obtained only after special theoretical and practical training not provided for in the curriculum of orthopedist-traumatologist. Thus, there is a discrepancy between the requirements for the knowledge and skills of a specialist in traumatology and orthopedics and the content of the training program for such a specialist. To address this issue, it is proposed to introduce in the main block of the training program a course to study additional methods of examination of the musculoskeletal system, namely ultrasound, CT and MRI. Carry out this course in parallel with the course of clinical topographic anatomy, which will promote better clinical understanding. Develop a program to acquire basic practical skills based on the use of these methods
Доп.точки доступа:
Марченкова, Н. О.
Цвях, А. І.
Рябоконь, С. С.
Копитчак, І. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Алгоритм системной подготовки врачей-интернов к лицензионному экзамену "Крок 3. Стоматология" [Текст] / С. П. Ярова [и др.] // Український стоматологічний альманах. - 2013. - № 4. - С. 90-91. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, методы, организация и управление)

Доп.точки доступа:
Ярова, С. П.
Заболотная, И. И.
Осипенкова, Т. С.
Брашкин, А. П.
Гензицкая, Е. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Текст] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, психология, тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты, статистика)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА -- PERSONALITY INVENTORY (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (статистика)
Аннотация: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Доп.точки доступа:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Антоненко, М. Ю.
    Сучасні технології вищої освіти. Кейс-метод у фаховій підготовці лікарів-інтернів-стоматологів [Текст] / М. Ю. Антоненко, О. А. Значкова // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 2. - С. 128-131


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Доп.точки доступа:
Значкова, О. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Арутюнов, Г.
    Кардиопротекция в повседневной практике интерниста [Текст] / Г. Арутюнов, С. Романов, А. Рылова // Врач. - 2002. - № 12. - С. 7-11


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, организация и управление)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (кадры, методы, организация и управление)
Доп.точки доступа:
Романов, С.
Рылова, А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами [Текст] / Б. О. Ребров [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 1. - С. 30-33

Рубрики: Интернатура и резидентура

   Образование медицинское, повышение квалификации


Доп.точки доступа:
Ребров, Б. О.
Реброва, О. О.
Строіло, Н. Г.
Волошинович, А. Р.
Блудова, Н. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)