Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (16)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Интернатура и резидентура<.>)
Общее количество найденных документов : 160
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Симчич, Х. С.
    25 років на варті медичної освіти та здоров’я Прикарпаття [Текст] / Х. С. Симчич // Сімейна медицина. - 2018. - № 6. - С. 13-17


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (история, кадры, классификация, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: У 1993 році в Івано-Франківському медичному інституті відбулося відкриття нового факультету інтернатури, а 15 березня 2003 року (наказ ІФДМІ №22/47д від 15.03.1993 р.) – створення кафедри терапії факультету інтернатури. Ректор Івано-Франківського медичного інституту академік Академії наук України, фундатор Прикарпатської школи терапевтів Євген Михайлович Нейко штурвал керівництва кафедрою та заразом і формування післядипломної освіти на Прикарпатті доручив заслуженому лікареві України, д-ру мед. наук, професору Глушку Любомиру Володимировичу
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist [Текст] = Впровадження основних інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста / V. M. Zhdan [et. al] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 68-71


MeSH-главная:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Аннотация: The aim of the work – the analysis of the pedagogical effectiveness of the introduction of interactive learning technologies in the training of an internship doctor in the specialty “General Practice - Family Medicine”. The main body. The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the training of a medical specialist: brainstorming, discussion, presentation, role play. The features of each of these methods and their advantages were given. The evaluation of the effectiveness of the used pedagogical technologies was carried out at the end of the discipline by testing and the licensed computer program “Elex” (150 questions of 2-3 levels of complexity on the corresponding specialty were offered) and by checking the acquisition of practical skills in accordance with standardized cards of practical skills and summing up the results, anonymous questionnaire. The effectiveness of using individual interactive teaching methods in the training of a medical specialist is shown. Conclusions. To achieve maximum mastering of the material, to make the classroom interesting and dynamic, it is necessary to use various interactive teaching methods, in particular: brainstorming, discussion, role play, presentation. For the effective use of one or another interactive method in the training of a specialist, it is important to be familiar with a variety of methods, to understand their features, to take into account the benefits and limitations, and to take into account the recommendations for their use, to apply interactive methods in accordance with the topic, goals and objectives of the occupation
Мета роботи – аналіз педагогічної ефективності впровадження інтерактивних технологій навчання в підготовці лікаря-інтерна з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”. Основна частина. У статті наведені основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицини і терапії при підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, презентація, рольова гра. Показано особливості кожного із цих методів, їх переваги. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу “Внутрішні хвороби” шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Показана ефективність використання окремих інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста. Висновки. Щоб досягти максимального засвоєння матеріалу, зробити заняття цікавим і динамічним, необхідно використовувати різні інтерактивні методи навчання, зокрема: мозковий штурм, дискусію, рольову гру, презентацію. Для ефективного застосування того чи іншого інтерактивного методу в підготовці лікаря-спеціаліста важливо бути обізнаним із різноманітними методами, усвідомлювати їх особливості, зважати на переваги та обмеження, а також враховувати рекомендації щодо їх використання, застосовувати інтерактивні методи відповідно до теми, мети і завдання заняття
Доп.точки доступа:
Zhdan, V. M.
Kitura, Ye. M.
Babanina, M. Yu.
Tkachenko, M. V.
Volchenko, H. V.
Shylkina, L. M.
Lebid, V. H.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Socio-psychological image of the modern intern (educational and social research) / V. V. Ekhalov [et al.] // Урологія. - 2021. - Том 25, N 1. - P71-80


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: До представників цього покоління необхідний індивідуально-особистісний підхід, здатність перетворювати недоліки "кліпового мислення", особливості поведінки та відношення до навчального процесу, сучасне захоплення гаджетами та манеру спілкування в позитивні якості.
К представителям этого поколения необходим индивидуально-личностный подход, способность превращать недостатки "клипового мышления", особенности поведения и отношения к учебному процессу, современное увлечение гаджетами и манеру общения в положительные качества.
Доп.точки доступа:
Ekhalov, V. V.
Kravets, O. V.
Stus, V. P.
Moiseenko, M. M.
Barannik, S. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Інтернатура: підсумки та перспективи [Текст] / Є. В. Коханевич, Й. Я. Геревич, С. В. Дудка // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 1999. - № 1. - С. 123-125


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Доп.точки доступа:
Коханевич, Є. В.
Геревич, Й. Я.
Дудка, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Ивашкин, В. Т.
    Абдоминальная боль в практике врача-интерниста [Текст] / В. Т. Ивашкин, Е. Л. Буеверова, О. М. Драпкина // Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии. - 2008. - Т. 18, № 2. - С. 59-64

Рубрики: Брюшная полость, боли--диагн--класс--этиол

   Желудочно-кишечные болезни--диагн


   Интернатура и резидентура


Доп.точки доступа:
Буеверова, Е. Л.
Драпкина, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Посоленик, Л. Я.
    Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я" шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ [Текст] = Topical questions for preparation and assessment of knowledge quality of higher education applicants in the field of knowledge "Health protection" by covering test experiences. Environmental implementation of the one state qualification exam / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 27-31


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
Аннотация: Мета роботи – провести огляд літератури щодо застосування тестового контролю в оцінці рівня знань студентів-здобувачів вищої освіти у сфері медицини. Основна частина. Медицина відноситься до такої сфери діяльності, де вимоги до рівня підготовки фахівців є вкрай високими, а контроль якості знань студентів, що здобувають освіту лікаря, часто є питанням життя або смерті. Завдяки імплементації інтерактивних методів підготовки та дистанційних онлайн-форм навчання створюються необхідні умови для безперервного підвищення якості, доступності й конкурентоспроможності національної освіти та науки на світовому ринку праці. Проведено аналіз сучасних навчально-методичних публікацій, присвячених удосконаленню підготовки до складання ліцензійних іспитів. За даними Центру тестування професійної компетентності фахівців з напрямів підготовки “Медицина” і “Фармація” при МОЗ України, середній результат складання субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту Крок 1. 2018; спеціальності “Медицина”, “Стоматологія”, “Фармація” свідчить про середній, низький, а в окремих закладах вищої освіти дуже низький рівень володіння студентами громадянами України іноземною мовою професійного спрямування. Висновки. Проведений огляд літератури вказує на те, що у вищих медичних навчальних закладах України існує достатньо новітніх інноваційних освітніх технологій, які дають широкі можливості вдосконалення знань, оптимізації підготовки та оцінки рівня знань студентів-здобувачів вищої освіти у медицині, і вони є ефективними. Водночас виявлено, що більша увага приділяється студентам старших курсів та лікарям-інтернам при підготовці до ліцензійних іспитів “Крок 2” і “Крок 3”. Удосконалення та більш широке впровадження онлайн-систем підготовки й оцінки рівня знань студентів до субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензованого іспиту “Крок 1” сприятиме підвищенню рівня професійної підготовки, розвитку компетентностей студентів необхідних для оволодіння майбутньою професією
Доп.точки доступа:
Видойник, О. Я.
Авдєєв, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" [Текст] = Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology” / Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (методы, обучение)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (методы, обучение)
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- DIAGNOSTIC IMAGING (использование, методы)
Аннотация: У статті проведено детальний аналіз складових частин навчального плану та програми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія» протягом дворічного періоду інтернатури. Виділені питання основного та суміжних блоків програми, які виносяться для вивчення за час інтернатури. Встановлені основні вимоги щодо знань та вмінь лікаря ортопеда-травматолога після закінчення інтернатури. Акцентована увага на необхідності забезпечення ортопедом-травматологом після закінчення інтернатури адекватного рівня обстеження та лікування хворих відповідно до сучасних досягнень медичної науки і техніки. Підкреслено, що до таких методів обстеження відносяться ультразвукова діагностика, КТ та МРТ. Також відмічено, що в кожному з теоретичних питань, що входять в основний блок, є посилання на характер та зміни цих обстежень. З іншого боку, при детальному вивченні переліку питань з підготовки ортопеда-травматолога, не знайдено розділу, присвяченого УЗД, КТ та МРТ. Розглянуто змодельовану ситуацію, коли необхідно самостійно проаналізувати МРТ- і КТ-зображення та правильно, точно, локально ввести необхідний препарат шляхом ін’єкції і виконати це під контролем сучасної апаратури з повною візуалізацією ушкодженої ділянки та препарату, що вводиться. Підкреслено, що проведення таких маніпуляцій потребує не лише знань, але і практичних навичок, отримання яких можливе лише після спеціальної теоретичної та практичної підготовки, не передбаченої в програмі підготовки ортопеда-травматолога. Отже, виявлено невідповідність між вимогами щодо знань та вмінь лікаря-спеціаліста за фахом «Травматологія та ортопедія» і змістом програми підготовки такого спеціаліста. Для вирішення даного питання запропоновано ввести в основний блок програми підготовки курс по вивченню додаткових методів обстеження опорно-рухового апарату, а саме УЗД, КТ та МРТ. Проводити даний курс паралельно з курсом клінічної топографічної анатомії, що сприятиме кращому клінічному розумінню. Розробити програму отримання основних практичних навичок, основаних на використанні даних методів
The article provides a detailed analysis of the components of the curriculum and training program for interns in the specialty “Orthopedics and Traumatology” during the two-year internship period. The issues of the main and related blocks of the curriculum during the internship are highlighted. The basic requirements for the knowledge and skills of an orthopedist-traumatologist after the internship are established. Emphasis is placed on the need to provide an orthopedist-traumatologist after the internship adequate level of examination and treatment of patients in accordance with modern advances in medical science and technology. It is emphasized that such methods of examination include ultrasound, CT and MRI. It is also noted that in each of the theoretical issues included in the main block there is a reference to the nature and changes of these surveys. On the other hand, in a detailed study of the list of issues for the training of orthopedist-traumatologist, no section was found on ultrasound, CT and MRI. The simulated situation is considered, when it is necessary to independently analyze MRI and CT images, and correctly, accurately, locally introduce the required drug by injection and perform it under the control of modern equipment with full visualization of the damaged area and the drug. It is emphasized that conducting such procedures requires not only knowledge but also practical skills, which can be obtained only after special theoretical and practical training not provided for in the curriculum of orthopedist-traumatologist. Thus, there is a discrepancy between the requirements for the knowledge and skills of a specialist in traumatology and orthopedics and the content of the training program for such a specialist. To address this issue, it is proposed to introduce in the main block of the training program a course to study additional methods of examination of the musculoskeletal system, namely ultrasound, CT and MRI. Carry out this course in parallel with the course of clinical topographic anatomy, which will promote better clinical understanding. Develop a program to acquire basic practical skills based on the use of these methods
Доп.точки доступа:
Марченкова, Н. О.
Цвях, А. І.
Рябоконь, С. С.
Копитчак, І. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Алгоритм системной подготовки врачей-интернов к лицензионному экзамену "Крок 3. Стоматология" [Текст] / С. П. Ярова [и др.] // Український стоматологічний альманах. - 2013. - № 4. - С. 90-91. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, методы, организация и управление)

Доп.точки доступа:
Ярова, С. П.
Заболотная, И. И.
Осипенкова, Т. С.
Брашкин, А. П.
Гензицкая, Е. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Текст] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, психология, тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты, статистика)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА -- PERSONALITY INVENTORY (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (статистика)
Аннотация: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Доп.точки доступа:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Січкоріз, О. Є.
    Аналітичне дослідження міжнародного досвіду організації медичної післядипломної освіти [Текст] = Analytical research of the international experience of medical postgraduate education organization / О. Є. Січкоріз // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2017. - N 4. - С. 88-96


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Мета: Аналітичне дослідження та вивчення досвіду організації післядипломної медичної освіти в різних країнах світу для підвищення рівня післядипломної освіти в Україні. Матеріали і методи. У роботі проведено аналітичне дослідження літературних джерел міжнародного досвіду організації післядипломної освіти у світі. Результати. Як відомо, що в провідних країнах світу досвід підготовки фахівців у медичній галузі відрізняється від українського як за змістом, так і за обсягом. Структура медичної післядипломної освіти формується від моделі системи охорони здоров’я в кожній країні, структури національної системи охорони здоров’я, її фінансування, економічного розвитку країни та рівня культури. Все це призводить до деяких термінологічних відмінностей і відносності при порівнянні навчальних процесів. Висновки. У розвинутих країнах світу рівень післядипломної освіти є доволі високим, проте сьогодні спостерігають певну її стагнація та інертність, що перешкоджає її прогресу та удосконаленню відповідно до сучасних умов, які невпинно змінюються. Програми підготовки професіонала-фахівця у розвинутих країнах є більш різноманітні. Університети постійно пропонують широкий спектр програм підготовки
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)