Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (16)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Интернатура и резидентура<.>)
Общее количество найденных документов : 160
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання [Текст] = Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Аннотация: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Доп.точки доступа:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Литвин, К. Ю.
Шевельова, О. В.
Суременко, М. С.
Волікова, О. О.
Дядик, В. П.
Чикаренко, З. О.
Чергінець, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Мазур, І. П.
    Науково-дослідна робота лікарів-інтернів як чинник удосконалення професійної підготовки майбутнього лікаря [Текст] / І. П. Мазур, О. М. Струпницька, В. Є. Новошицький // Современная стоматология. - 2012. - № 4. - С. 140-142

Рубрики: Интернатура и резидентура

   Научные исследования


Доп.точки доступа:
Струпницька, О. М.
Новошицький, В. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Самойленко, А. В.
    Повышение качества подготовки врачей-интернов по специальности "Стоматология" [Текст] / А. В. Самойленко, В. А. Дрок // Современная стоматология. - 2014. - № 2. - С. 112-113


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Доп.точки доступа:
Дрок, В. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Орловський, В. Ф.
    Досвід використання інтерактивних методів навчання у підготовці лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика-сімейна медицина" [Текст] / В. Ф. Орловський, С. І. Бокова // Сімейна медицина. - 2017. - № 3. - С. 77-79. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: У статті висвітлено досвід використання мультимедійних технологій та інноваційних методів навчання, таких, як робота в малих групах, кейс метод, семінари-дискусії, рольові ігри, мозкові атаки у підготовці лікарів інтернів зі спеціальності «Загальна практика–сімейна медицина». Акцентовано увагу на найбільш ефективних методиках викладання
Доп.точки доступа:
Бокова, С. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Некоторые возможности дистанционного обучения врачей-интернов на цикле "Неотложные состояния" [Текст] / Е. Н. Клигуненко [и др.] // Медицина неотложных состояний. - 2017. - N 5. - С. 105-109. - Библиогр.: с. 108


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Аннотация: Одной из особенностей современного андрагогического процесса является широкое использование различных информационных технологий. Качество последипломного образования в немалой мере обусловлено внедрением в андрагогическую практику инновационных преобразований учебных технологий, что позволяет перевести образовательный процесс на качественно более высокий уровень. Врачи-интерны в процессе дистанционного обучения должны приобрести всесторонние технологические знания, необходимые в будущей практике. Большая часть информации не может быть найдена в учебнике. Чтобы полностью постичь предметную область изучения, молодой коллега полагается на различные дополнительные ресурсы. Сегодняшняя дистанционная технология позволяет проектировать и создавать информационные инструменты, которые смогут облегчить эти трудности при подготовке по любой дисциплине. Основные преимущества такой системы заключаются в поощрении и побуждении врачей-интернов к регулярной напряженной работе. Дистанционные образовательные web-технологии способствуют организации динамического процесса обучения, обеспечивают непрерывное профессиональное развитие. Личностно ориентированный характер асинхронного обучения в режиме онлайн требует от интернов активного участия в образовательном процессе и большей ответственности за собственное обучение. Обеспечение обратной связи с обучаемым является абсолютным условием эффективности дистанционного образования. Методика общения через Интернет открывает большие возможности для обучаемых, так как значительно экономит время и уменьшает материальные затраты
Доп.точки доступа:
Клигуненко, Е. Н.
Ехалов, В. В.
Сединкин, В. А.
Кравец, О. В.
Площенко, Ю. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Поліщук, І. П.
    Сучасні підходи до організації індивідуальної роботи лікарів-інтернів на кафедрі акушерства і гінекології інституту післядипломної освіти / І. П. Поліщук // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 2. - С. 11-14


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Наведені дані щодо навчально-пізнавальної діяльності лікарів-інтернів шляхом активації їх індивідуальної роботи на кафедрі акушерства і гінекології Інституту післядипломної освіти.
Приведены данные об учебно-познавательной деятельности врачей-интернов путем активизации их индивидуальной работы на кафедре акушерства и гинекологии Института последипломного образования.
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Січкоріз, О. Є.
    Оцінка якості організації навчального процесу на базах стажування під час проходження заочного циклу інтернатури / О. Є. Січкоріз // Львів. мед. часопис = Acta Medica Leopoliensia. - 2016. - Том 22, N 3. - P61-65


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление)
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Глазунов, О. А.
    Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога [Текст] / О. А. Глазунов, С. В. Степанова // Вісник стоматології. - 2017. - N 1. - С. 76-78. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Аннотация: Алгоритмизация и процессуальное руководство лечебного процесса стали очень популярными. Навыки алгоритмического мышления способствуют формированию особого стиля поведения врача-интерна-стоматолога с пациентом. Алгоритмическое мышление позволит врачу эффективно собрать жалобы и анамнез у пациента, определить наиболее подходящие подходы к обследованию, четко спланировать свои лечебные действия. Вместе с тем, необходимо прививать понятия и виденья и недостатков стандартов, т.к. каждый больной и его болезнь индивидуальны, персонифицированы. Поэтому главная роль педагога акцентировать внимание на том, что при применении стандартов должна быть предусмотрена этиопатогенетическая направленность лечения, а выбор технологии всегда должен оставаться за врачом, в пределах его знаний и возможностей, особенностей больного, нозологической формы и течения болезни
Доп.точки доступа:
Степанова, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру [Текст] = Modern approaches to orthopedic and trauma internship doctors training in the simulation training center / С. Й. Запорожан [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ХИРУРГИ -- SURGEONS (обучение, организация и управление, тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, стандарты)
МОДЕЛИ СТРУКТУРНЫЕ -- MODELS, STRUCTURAL
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ МАНИПУЛЯЦИЯ -- MANIPULATION, ORTHOPEDIC (методы)
Аннотация: Вивчення хірургічної патології лікарями-інтернами в симуляційному тренінговому центрі ґрунтується на базових принципах організації навчального процесу та здійснюється поетапно: викладення лекційного матеріалу, відпрацювання індивідуальних практичних навичок, обробка та аналіз лікарями-інтернами результатів власної активності й ефективності проведеної роботи, самоаналіз та елементи зворотного зв’язку. Можливість виконувати етапи оперативного лікування та практичні навички необхідну кількість разів до повного їх відпрацювання, створення рівних умов для всіх лікарів-інтернів та індивідуальний підхід до процесу навчання дозволяють краще підготувати лікаря-інтерна до самостійної операційної діяльності. Висновок. Використання симуляційних технологій у навчальному процесі лікарів-інтернів ортопедів-травматологів полегшує засвоєння теоретичного матеріалу, дає можливість набути необхідний практичний досвід роботи, а також об’єктивно оцінити їхні професійні знання, комунікативні та спеціальні навички
Доп.точки доступа:
Запорожан, С. Й.
Шульгай, А. Г.
Цвях, А. І.
Господарський, А. Я.
Копитчак, І. Р.
Сидоренко, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Текст] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, психология, тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты, статистика)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА -- PERSONALITY INVENTORY (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (статистика)
Аннотация: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Доп.точки доступа:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Груздева, А. А.
    Современные технологии высшего образования в подготовке врачей-интернов-стоматологов [Текст] / А. А. Груздева // Современная стоматология. - 2018. - N 2. - С. 100-102. - Библиогр.: с. 102


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Дрок, В. О.
    Кейс-метод в навчальному процесі лікарів-інтернів [Текст] / В. О. Дрок // Современная стоматология. - 2018. - N 2. - С. 97-99. - Бібліогр.: с. 98


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist [Текст] = Впровадження основних інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста / V. M. Zhdan [et. al] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 68-71


MeSH-главная:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Аннотация: The aim of the work – the analysis of the pedagogical effectiveness of the introduction of interactive learning technologies in the training of an internship doctor in the specialty “General Practice - Family Medicine”. The main body. The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the training of a medical specialist: brainstorming, discussion, presentation, role play. The features of each of these methods and their advantages were given. The evaluation of the effectiveness of the used pedagogical technologies was carried out at the end of the discipline by testing and the licensed computer program “Elex” (150 questions of 2-3 levels of complexity on the corresponding specialty were offered) and by checking the acquisition of practical skills in accordance with standardized cards of practical skills and summing up the results, anonymous questionnaire. The effectiveness of using individual interactive teaching methods in the training of a medical specialist is shown. Conclusions. To achieve maximum mastering of the material, to make the classroom interesting and dynamic, it is necessary to use various interactive teaching methods, in particular: brainstorming, discussion, role play, presentation. For the effective use of one or another interactive method in the training of a specialist, it is important to be familiar with a variety of methods, to understand their features, to take into account the benefits and limitations, and to take into account the recommendations for their use, to apply interactive methods in accordance with the topic, goals and objectives of the occupation
Мета роботи – аналіз педагогічної ефективності впровадження інтерактивних технологій навчання в підготовці лікаря-інтерна з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”. Основна частина. У статті наведені основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицини і терапії при підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, презентація, рольова гра. Показано особливості кожного із цих методів, їх переваги. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу “Внутрішні хвороби” шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Показана ефективність використання окремих інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста. Висновки. Щоб досягти максимального засвоєння матеріалу, зробити заняття цікавим і динамічним, необхідно використовувати різні інтерактивні методи навчання, зокрема: мозковий штурм, дискусію, рольову гру, презентацію. Для ефективного застосування того чи іншого інтерактивного методу в підготовці лікаря-спеціаліста важливо бути обізнаним із різноманітними методами, усвідомлювати їх особливості, зважати на переваги та обмеження, а також враховувати рекомендації щодо їх використання, застосовувати інтерактивні методи відповідно до теми, мети і завдання заняття
Доп.точки доступа:
Zhdan, V. M.
Kitura, Ye. M.
Babanina, M. Yu.
Tkachenko, M. V.
Volchenko, H. V.
Shylkina, L. M.
Lebid, V. H.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Болонська, А. В.
    Медицина невідкладних станів: формування клінічного мислення на засадах OSCE [Текст] / А. В. Болонська, О. Ю. Сорокіна, Т. О. Буряк // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 5. - С. 200-203. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Аннотация: Об’єктивний структурований клінічний екзамен став викликом для сучасної української освіти, але і створив нові можливості для розвитку викладацького складу кафедри, мотивації для лікарів-інтернів, успішно зайнявши своє гідне місце в системі оцінки знань та умінь. Для успішної реалізації цього довготривалого проекту змін необхідно обов’язково обмінюватися досвідом з іншими кафедрами, спеціалістами, менеджерами охорони здоров’я. Підтримувати зворотний зв’язок із студентами, лікарями-інтернами та випускниками, які найбільш ефективно та глибоко оцінюють результати такої атестації. Залучати до роботи під час екзамену лікарів, що пішли на пенсію, військових із реальним досвідом бойових дій, волонтерів, інших студентів, які навчаються в академії і виявляють бажання брати участь у таких заходах. Об’єктивний структурований клінічний екзамен дає можливість об’єднати наші зусилля для реформування клінічного мислення майбутніх лікарів-спеціалістів, яке необхідне для їхньої відповідальної та надзвичайно важкої роботи в реальних умовах
Доп.точки доступа:
Сорокіна, О. Ю.
Буряк, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Січкоріз, О. Є.
    Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія" [Текст] = Introduction of the case-study in teaching the theme of Comatose conditions in diabetic patients for interns on specialty of Anesthesiology / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 70-73


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
КОМА -- COMA
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (обучение)
Аннотация: Впровадження кейс-методу дає можливість лікарям-інтернам застосувати теоретичні знання з різних дисциплін для вирішення практичних завдань з діагностики та лікування цієї патології. Його також доцільно застосовувати при організації навчання лікарів-інтернів суміжних спеціальностей із подальшим обговоренням особливостей конкретної клінічної ситуації. За допомогою цього методу майбутні спеціалісти мають можливість проявити та вдосконалити аналітичні навички з надання невідкладної медичної допомоги при цукровому діабеті, знаходити найраціональніше вирішення поставленої задачі, навчитися командно працювати. Викладач стає творцем умов, за яких лікарі-інтерни мають змогу змістовніше оволодіти фаховими знан­нями з діагностики та надання медичної допомоги при загрозливих ускладненнях цукрового діабету – комах, що визначає їх професійну компетентність. Застосована інноваційна технологія є перспективним напрямком і завдяки інтерактивності покращить якість освітнього процесу на післядипломному етапі навчання
Доп.точки доступа:
Іванюшко, О. В.
Павленко, І. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Могілевський, С. Ю.
    Удосконалення методів навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів за темою: «Діабетична ретинопатія» [Текст] = Improving the teaching methods of the section: «Diabetic retinopathy» for doctors-ophthalmologists / С. Ю. Могілевський, О. В. Коробова // Архів офтальмології України. - 2017. - Т. 5, № 3. - С. 88-90. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДИАБЕТИЧЕСКАЯ РЕТИНОПАТИЯ -- DIABETIC RETINOPATHY (диагностика, патофизиология, этиология)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, методы, организация и управление)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, тенденции)
Аннотация: Удосконалення методів навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів на практичних заняттях за темою: “Діабетична ретинопатія” на етапі післядипломної освіти можливо здійснити шляхом включення чіткого та детального описання методики проведення біомікроофталь- москопії з безконтактними асферичними лінзами до методичних розробок занять. Доцільне надання більшої кількості учбового часу на самостійне оволодіння цією методикою протягом практичних занять та ретельного контролю за інтерпретацією лікарями-інтернами та лікарями-курсантами змін сітківки у хворих на цукровий діабет. У структуру практичних занять необхідно внести більш детальне обговорення та трактування результатів ОСТ у хворих на діабетичну ретинопатію
Improvement of teaching methods for resident doctors and internship doctors in topic “Diabetic retinopathy” at a post-graduate education stage can be realized by including a detailed description of the methodology for biomicroophthalmoscopy with noncontact aspheric lenses in the methodological recommendations, by providing a greater amount of instructional time for independent mastery of this technique during practical training, and careful control of the resident doctors’ interpretation of the retinal changes in patients with diabetes mellitus
Доп.точки доступа:
Коробова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Боярская, Л. Н.
    Интерактивные методы обучения врачей-интернов - детских хирургов в Запорожском государственном медицинском университете [Текст] / Л. Н. Боярская, Г. В. Корниенко, В. А. Дмитряков // Современная педиатрия. - 2017. - N 5. - С. 147-149. - Библиогр.: с. 149


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
Доп.точки доступа:
Корниенко, Г. В.
Дмитряков, В. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" [Текст] = The study of different methods of teaching the differential diagnostics of essential resistant and pseudoresistant arterial hypertension for residents on speciality “General practice – family medicine” / О. Б. Волошина [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
Аннотация: Мета роботи – оцінити ефективність засвоєння лікарями-інтернами удосконаленої нами методики диференційної діагностики есенціальної РАГ та ПРАГ у порівнянні з загальноприйнятою методикою
Основна частина. У дослідження було включено 120 пацієнтів (чоловіків – 68 (56,7 %); жінок – 52 (43,3 %); середній вік – (55±8,8) року) з гіпертонічною хворобою. Всі пацієнти мали вихідний рівень артеріального тиску (АТ) вище за 140/90 мм рт. ст. при прийомі 3-х та більше антигіпертензивних препаратів (АГП), один із яких діуретик. Лікарі-інтерни першого року навчання були розподілені на дві групи: І група – контрольна (30 інтернів) – опрацьовувала традиційну методику диференційної діаг­ностики есенціальної РАГ та ПРАГ; ІІ група (30 інтернів) – навчалась нової методики диференційної діагностики есенціальної РАГ та ПРАГ. Строки проведення диференційної діагностики РАГ та ПРАГ запропонованою нами методикою склали (3,9±2,6) дня, у порівнянні з традиційною методикою – (16,4±6,8) дня (p0,01). Впровадження запропонованої методики дозволило лікарям-інтернам основної групи краще орієнтуватись у причинах вторинних форм РАГ – 25 ((83,3±6,8) %), у порівнянні з контрольною групою – 14 ((46,7±9,1) %) інтернів (p0,01). Внаслідок проведеної роботи збільшилась кількість інтернів, які опанували методику диференційної діагностики РАГ та ПРАГ, з 12 ((40,0±8,9) %) до 24 ((80,0±7,3) %) в основній групі (p0,001), та з 14 ((46,7±9,1) %) до 18 ((60,0±8,9) %) інтернів контрольної групи (p0,5)
Висновок. Удосконалена нами методика викладання знань і навичок диференційної діагностики есенціальної РАГ і ПРАГ дозволяє значно скоротити строки її проведення та достовірно покращити засвоєння знань і практичних навичок у лікарів-інтернів зі спеціальності “Загальна практика – сімейна медицина”
Доп.точки доступа:
Волошина, О. Б.
Збітнєва, В. О.
Лисий, І. С.
Найдьонова, О. В.
Балашова, І. В.
Дукова, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


   
    Методи активного навчання та стимулювання підготовки лікарів-інтернів [Текст] / Ю. І. Марков [та ін.] // Гострі та невідкладні стани у практиці лікаря. - 2018. - № 1. - С. 47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (кадры, методы, организация и управление)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление)
Аннотация: Реформування та розбудова охорони здоров’я неможливі без розвитку медичної науки та модернізації медичної освіти, яка має відповідати європейським стандартам і бути конкурентоспроможною на світовому ринку [1]. Суспільству потрібні лікарі-професіонали, фахівці високої кваліфікації, адже їхні помилки невиправні [2]. Одним із перспективних напрямків поліпшення кадрового забезпечення охорони здоров’я та якості підготовки медичних кадрів є удосконалення підготовки лікарів-інтернів та студентів старших курсів медичних вищих навчальних закладів (ВНЗ) із питань надання невідкладної допомоги [1]. Важливим інструментом у її наданні як на догоспітальному, так і на госпітальному етапі є проведення інфузійної терапії медичними працівниками – лікарями медицини невідкладних станів, загальної практики-сімейної медицини, анестезіологами та іншими фахівцями
Доп.точки доступа:
Марков, Ю. І.
Кучинська, І. А.
Дзюба, Д. О.
Лоскутов, О. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Січкоріз, О. Є.
    Аналітичне дослідження міжнародного досвіду організації медичної післядипломної освіти [Текст] = Analytical research of the international experience of medical postgraduate education organization / О. Є. Січкоріз // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2017. - N 4. - С. 88-96


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Мета: Аналітичне дослідження та вивчення досвіду організації післядипломної медичної освіти в різних країнах світу для підвищення рівня післядипломної освіти в Україні. Матеріали і методи. У роботі проведено аналітичне дослідження літературних джерел міжнародного досвіду організації післядипломної освіти у світі. Результати. Як відомо, що в провідних країнах світу досвід підготовки фахівців у медичній галузі відрізняється від українського як за змістом, так і за обсягом. Структура медичної післядипломної освіти формується від моделі системи охорони здоров’я в кожній країні, структури національної системи охорони здоров’я, її фінансування, економічного розвитку країни та рівня культури. Все це призводить до деяких термінологічних відмінностей і відносності при порівнянні навчальних процесів. Висновки. У розвинутих країнах світу рівень післядипломної освіти є доволі високим, проте сьогодні спостерігають певну її стагнація та інертність, що перешкоджає її прогресу та удосконаленню відповідно до сучасних умов, які невпинно змінюються. Програми підготовки професіонала-фахівця у розвинутих країнах є більш різноманітні. Університети постійно пропонують широкий спектр програм підготовки
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)