Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (16)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Интернатура и резидентура<.>)
Общее количество найденных документов : 160
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шостакович-Корецька Л. Р., Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Заглавие : Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання
Параллельн. заглавия :Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Аннотация: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мазур І. П., Струпницька О. М., Новошицький В. Є.
Заглавие : Науково-дослідна робота лікарів-інтернів як чинник удосконалення професійної підготовки майбутнього лікаря
Место публикации : Современная стоматология. - 2012. - № 4. - С. 140-142 (Шифр СУ4/2012/4)
Предметные рубрики: Интернатура и резидентура
Научные исследования
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Самойленко А. В., Дрок В. А.
Заглавие : Повышение качества подготовки врачей-интернов по специальности "Стоматология"
Место публикации : Современная стоматология. - 2014. - № 2. - С. 112-113 (Шифр СУ4/2014/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Орловський В. Ф., Бокова С. І.
Заглавие : Досвід використання інтерактивних методів навчання у підготовці лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика-сімейна медицина"
Место публикации : Сімейна медицина. - К., 2017. - № 3. - С. 77-79 (Шифр СУ21/2017/3)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: У статті висвітлено досвід використання мультимедійних технологій та інноваційних методів навчання, таких, як робота в малих групах, кейс метод, семінари-дискусії, рольові ігри, мозкові атаки у підготовці лікарів інтернів зі спеціальності «Загальна практика–сімейна медицина». Акцентовано увагу на найбільш ефективних методиках викладання
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клигуненко Е. Н., Ехалов В. В., Сединкин В. А., Кравец О. В. , Площенко Ю. А.
Заглавие : Некоторые возможности дистанционного обучения врачей-интернов на цикле "Неотложные состояния"
Место публикации : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2017. - N 5. - С. 105-109 (Шифр МУ66/2017/5)
Примечания : Библиогр.: с. 108
MeSH-главная: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Аннотация: Одной из особенностей современного андрагогического процесса является широкое использование различных информационных технологий. Качество последипломного образования в немалой мере обусловлено внедрением в андрагогическую практику инновационных преобразований учебных технологий, что позволяет перевести образовательный процесс на качественно более высокий уровень. Врачи-интерны в процессе дистанционного обучения должны приобрести всесторонние технологические знания, необходимые в будущей практике. Большая часть информации не может быть найдена в учебнике. Чтобы полностью постичь предметную область изучения, молодой коллега полагается на различные дополнительные ресурсы. Сегодняшняя дистанционная технология позволяет проектировать и создавать информационные инструменты, которые смогут облегчить эти трудности при подготовке по любой дисциплине. Основные преимущества такой системы заключаются в поощрении и побуждении врачей-интернов к регулярной напряженной работе. Дистанционные образовательные web-технологии способствуют организации динамического процесса обучения, обеспечивают непрерывное профессиональное развитие. Личностно ориентированный характер асинхронного обучения в режиме онлайн требует от интернов активного участия в образовательном процессе и большей ответственности за собственное обучение. Обеспечение обратной связи с обучаемым является абсолютным условием эффективности дистанционного образования. Методика общения через Интернет открывает большие возможности для обучаемых, так как значительно экономит время и уменьшает материальные затраты
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Поліщук І. П.
Заглавие : Сучасні підходи до організації індивідуальної роботи лікарів-інтернів на кафедрі акушерства і гінекології інституту післядипломної освіти
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2017. - N 2. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2017/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Наведені дані щодо навчально-пізнавальної діяльності лікарів-інтернів шляхом активації їх індивідуальної роботи на кафедрі акушерства і гінекології Інституту післядипломної освіти. Приведены данные об учебно-познавательной деятельности врачей-интернов путем активизации их индивидуальной работы на кафедре акушерства и гинекологии Института последипломного образования.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є.
Заглавие : Оцінка якості організації навчального процесу на базах стажування під час проходження заочного циклу інтернатури
Место публикации : Львів. мед. часопис. - Львів, 2016. - Том 22, N 3. - С. 61-65 (Шифр ЛУ10/2016/22/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Глазунов О. А., Степанова С. В.
Заглавие : Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога
Место публикации : Вісник стоматології. - Одесса, 2017. - N 1. - С. 76-78 (Шифр ВУ15/2017/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Аннотация: Алгоритмизация и процессуальное руководство лечебного процесса стали очень популярными. Навыки алгоритмического мышления способствуют формированию особого стиля поведения врача-интерна-стоматолога с пациентом. Алгоритмическое мышление позволит врачу эффективно собрать жалобы и анамнез у пациента, определить наиболее подходящие подходы к обследованию, четко спланировать свои лечебные действия. Вместе с тем, необходимо прививать понятия и виденья и недостатков стандартов, т.к. каждый больной и его болезнь индивидуальны, персонифицированы. Поэтому главная роль педагога акцентировать внимание на том, что при применении стандартов должна быть предусмотрена этиопатогенетическая направленность лечения, а выбор технологии всегда должен оставаться за врачом, в пределах его знаний и возможностей, особенностей больного, нозологической формы и течения болезни
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Запорожан С. Й., Шульгай А. Г., Цвях А. І., Господарський А. Я., Копитчак І. Р., Сидоренко В. М.
Заглавие : Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру
Параллельн. заглавия :Modern approaches to orthopedic and trauma internship doctors training in the simulation training center
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 95-97 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ХИРУРГИ -- SURGEONS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
МОДЕЛИ СТРУКТУРНЫЕ -- MODELS, STRUCTURAL
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ МАНИПУЛЯЦИЯ -- MANIPULATION, ORTHOPEDIC
Аннотация: Вивчення хірургічної патології лікарями-інтернами в симуляційному тренінговому центрі ґрунтується на базових принципах організації навчального процесу та здійснюється поетапно: викладення лекційного матеріалу, відпрацювання індивідуальних практичних навичок, обробка та аналіз лікарями-інтернами результатів власної активності й ефективності проведеної роботи, самоаналіз та елементи зворотного зв’язку. Можливість виконувати етапи оперативного лікування та практичні навички необхідну кількість разів до повного їх відпрацювання, створення рівних умов для всіх лікарів-інтернів та індивідуальний підхід до процесу навчання дозволяють краще підготувати лікаря-інтерна до самостійної операційної діяльності. Висновок. Використання симуляційних технологій у навчальному процесі лікарів-інтернів ортопедів-травматологів полегшує засвоєння теоретичного матеріалу, дає можливість набути необхідний практичний досвід роботи, а також об’єктивно оцінити їхні професійні знання, комунікативні та спеціальні навички
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Перцева Т. О., Височина І. Л., Башкірова Н. С., Крамарчук В. В., Яшкіна Т. О.
Заглавие : Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини
Параллельн. заглавия :Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА -- PERSONALITY INVENTORY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Груздева А. А.
Заглавие : Современные технологии высшего образования в подготовке врачей-интернов-стоматологов
Место публикации : Современная стоматология. - Киев, 2018. - N 2. - С. 100-102 (Шифр СУ4/2018/2)
Примечания : Библиогр.: с. 102
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дрок В. О.
Заглавие : Кейс-метод в навчальному процесі лікарів-інтернів
Место публикации : Современная стоматология. - Киев, 2018. - N 2. - С. 97-99 (Шифр СУ4/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: с. 98
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Zhdan V. M., Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko M. V., Volchenko H. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Заглавие : Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist
Параллельн. заглавия :Впровадження основних інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 68-71 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Аннотация: The aim of the work – the analysis of the pedagogical effectiveness of the introduction of interactive learning technologies in the training of an internship doctor in the specialty “General Practice - Family Medicine”. The main body. The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the training of a medical specialist: brainstorming, discussion, presentation, role play. The features of each of these methods and their advantages were given. The evaluation of the effectiveness of the used pedagogical technologies was carried out at the end of the discipline by testing and the licensed computer program “Elex” (150 questions of 2-3 levels of complexity on the corresponding specialty were offered) and by checking the acquisition of practical skills in accordance with standardized cards of practical skills and summing up the results, anonymous questionnaire. The effectiveness of using individual interactive teaching methods in the training of a medical specialist is shown. Conclusions. To achieve maximum mastering of the material, to make the classroom interesting and dynamic, it is necessary to use various interactive teaching methods, in particular: brainstorming, discussion, role play, presentation. For the effective use of one or another interactive method in the training of a specialist, it is important to be familiar with a variety of methods, to understand their features, to take into account the benefits and limitations, and to take into account the recommendations for their use, to apply interactive methods in accordance with the topic, goals and objectives of the occupationМета роботи – аналіз педагогічної ефективності впровадження інтерактивних технологій навчання в підготовці лікаря-інтерна з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”. Основна частина. У статті наведені основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицини і терапії при підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, презентація, рольова гра. Показано особливості кожного із цих методів, їх переваги. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу “Внутрішні хвороби” шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Показана ефективність використання окремих інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста. Висновки. Щоб досягти максимального засвоєння матеріалу, зробити заняття цікавим і динамічним, необхідно використовувати різні інтерактивні методи навчання, зокрема: мозковий штурм, дискусію, рольову гру, презентацію. Для ефективного застосування того чи іншого інтерактивного методу в підготовці лікаря-спеціаліста важливо бути обізнаним із різноманітними методами, усвідомлювати їх особливості, зважати на переваги та обмеження, а також враховувати рекомендації щодо їх використання, застосовувати інтерактивні методи відповідно до теми, мети і завдання заняття
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Болонська А. В., Сорокіна О. Ю., Буряк Т. О.
Заглавие : Медицина невідкладних станів: формування клінічного мислення на засадах OSCE
Место публикации : Медицина неотложных состояний. - Київ, 2018. - N 5. - С. 200-203 (Шифр МУ66/2018/5)
Примечания : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Аннотация: Об’єктивний структурований клінічний екзамен став викликом для сучасної української освіти, але і створив нові можливості для розвитку викладацького складу кафедри, мотивації для лікарів-інтернів, успішно зайнявши своє гідне місце в системі оцінки знань та умінь. Для успішної реалізації цього довготривалого проекту змін необхідно обов’язково обмінюватися досвідом з іншими кафедрами, спеціалістами, менеджерами охорони здоров’я. Підтримувати зворотний зв’язок із студентами, лікарями-інтернами та випускниками, які найбільш ефективно та глибоко оцінюють результати такої атестації. Залучати до роботи під час екзамену лікарів, що пішли на пенсію, військових із реальним досвідом бойових дій, волонтерів, інших студентів, які навчаються в академії і виявляють бажання брати участь у таких заходах. Об’єктивний структурований клінічний екзамен дає можливість об’єднати наші зусилля для реформування клінічного мислення майбутніх лікарів-спеціалістів, яке необхідне для їхньої відповідальної та надзвичайно важкої роботи в реальних умовах
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є., Іванюшко О. В., Павленко І. А.
Заглавие : Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"
Параллельн. заглавия :Introduction of the case-study in teaching the theme of Comatose conditions in diabetic patients for interns on specialty of Anesthesiology
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 70-73 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-главная: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
КОМА -- COMA
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
Аннотация: Впровадження кейс-методу дає можливість лікарям-інтернам застосувати теоретичні знання з різних дисциплін для вирішення практичних завдань з діагностики та лікування цієї патології. Його також доцільно застосовувати при організації навчання лікарів-інтернів суміжних спеціальностей із подальшим обговоренням особливостей конкретної клінічної ситуації. За допомогою цього методу майбутні спеціалісти мають можливість проявити та вдосконалити аналітичні навички з надання невідкладної медичної допомоги при цукровому діабеті, знаходити найраціональніше вирішення поставленої задачі, навчитися командно працювати. Викладач стає творцем умов, за яких лікарі-інтерни мають змогу змістовніше оволодіти фаховими знан­нями з діагностики та надання медичної допомоги при загрозливих ускладненнях цукрового діабету – комах, що визначає їх професійну компетентність. Застосована інноваційна технологія є перспективним напрямком і завдяки інтерактивності покращить якість освітнього процесу на післядипломному етапі навчання
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Могілевський С. Ю., Коробова О. В.
Заглавие : Удосконалення методів навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів за темою: «Діабетична ретинопатія»
Параллельн. заглавия :Improving the teaching methods of the section: «Diabetic retinopathy» for doctors-ophthalmologists
Место публикации : Архів офтальмології України. - 2017. - Т. 5, № 3. - С. 88-90 (Шифр АУ44/2017/5/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ДИАБЕТИЧЕСКАЯ РЕТИНОПАТИЯ -- DIABETIC RETINOPATHY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Аннотация: Удосконалення методів навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів на практичних заняттях за темою: “Діабетична ретинопатія” на етапі післядипломної освіти можливо здійснити шляхом включення чіткого та детального описання методики проведення біомікроофталь- москопії з безконтактними асферичними лінзами до методичних розробок занять. Доцільне надання більшої кількості учбового часу на самостійне оволодіння цією методикою протягом практичних занять та ретельного контролю за інтерпретацією лікарями-інтернами та лікарями-курсантами змін сітківки у хворих на цукровий діабет. У структуру практичних занять необхідно внести більш детальне обговорення та трактування результатів ОСТ у хворих на діабетичну ретинопатіюImprovement of teaching methods for resident doctors and internship doctors in topic “Diabetic retinopathy” at a post-graduate education stage can be realized by including a detailed description of the methodology for biomicroophthalmoscopy with noncontact aspheric lenses in the methodological recommendations, by providing a greater amount of instructional time for independent mastery of this technique during practical training, and careful control of the resident doctors’ interpretation of the retinal changes in patients with diabetes mellitus
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Боярская Л. Н., Корниенко Г. В., Дмитряков В. А.
Заглавие : Интерактивные методы обучения врачей-интернов - детских хирургов в Запорожском государственном медицинском университете
Место публикации : Современная педиатрия. - Київ, 2017. - N 5. - С. 147-149 (Шифр СУ26/2017/5)
Примечания : Библиогр.: с. 149
MeSH-главная: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волошина О. Б., Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Заглавие : Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"
Параллельн. заглавия :The study of different methods of teaching the differential diagnostics of essential resistant and pseudoresistant arterial hypertension for residents on speciality “General practice – family medicine”
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 77-80 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
Аннотация: Мета роботи – оцінити ефективність засвоєння лікарями-інтернами удосконаленої нами методики диференційної діагностики есенціальної РАГ та ПРАГ у порівнянні з загальноприйнятою методикоюОсновна частина. У дослідження було включено 120 пацієнтів (чоловіків – 68 (56,7 %); жінок – 52 (43,3 %); середній вік – (55±8,8) року) з гіпертонічною хворобою. Всі пацієнти мали вихідний рівень артеріального тиску (АТ) вище за 140/90 мм рт. ст. при прийомі 3-х та більше антигіпертензивних препаратів (АГП), один із яких діуретик. Лікарі-інтерни першого року навчання були розподілені на дві групи: І група – контрольна (30 інтернів) – опрацьовувала традиційну методику диференційної діаг­ностики есенціальної РАГ та ПРАГ; ІІ група (30 інтернів) – навчалась нової методики диференційної діагностики есенціальної РАГ та ПРАГ. Строки проведення диференційної діагностики РАГ та ПРАГ запропонованою нами методикою склали (3,9±2,6) дня, у порівнянні з традиційною методикою – (16,4±6,8) дня (p0,01). Впровадження запропонованої методики дозволило лікарям-інтернам основної групи краще орієнтуватись у причинах вторинних форм РАГ – 25 ((83,3±6,8) %), у порівнянні з контрольною групою – 14 ((46,7±9,1) %) інтернів (p0,01). Внаслідок проведеної роботи збільшилась кількість інтернів, які опанували методику диференційної діагностики РАГ та ПРАГ, з 12 ((40,0±8,9) %) до 24 ((80,0±7,3) %) в основній групі (p0,001), та з 14 ((46,7±9,1) %) до 18 ((60,0±8,9) %) інтернів контрольної групи (p0,5)Висновок. Удосконалена нами методика викладання знань і навичок диференційної діагностики есенціальної РАГ і ПРАГ дозволяє значно скоротити строки її проведення та достовірно покращити засвоєння знань і практичних навичок у лікарів-інтернів зі спеціальності “Загальна практика – сімейна медицина”
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марков Ю. І., Кучинська І. А., Дзюба Д. О., Лоскутов О. А.
Заглавие : Методи активного навчання та стимулювання підготовки лікарів-інтернів
Место публикации : Гострі та невідкладні стани у практиці лікаря. - 2018. - № 1. - С. 47-49 (Шифр ГУ16/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE
Аннотация: Реформування та розбудова охорони здоров’я неможливі без розвитку медичної науки та модернізації медичної освіти, яка має відповідати європейським стандартам і бути конкурентоспроможною на світовому ринку [1]. Суспільству потрібні лікарі-професіонали, фахівці високої кваліфікації, адже їхні помилки невиправні [2]. Одним із перспективних напрямків поліпшення кадрового забезпечення охорони здоров’я та якості підготовки медичних кадрів є удосконалення підготовки лікарів-інтернів та студентів старших курсів медичних вищих навчальних закладів (ВНЗ) із питань надання невідкладної допомоги [1]. Важливим інструментом у її наданні як на догоспітальному, так і на госпітальному етапі є проведення інфузійної терапії медичними працівниками – лікарями медицини невідкладних станів, загальної практики-сімейної медицини, анестезіологами та іншими фахівцями
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Січкоріз О. Є.
Заглавие : Аналітичне дослідження міжнародного досвіду організації медичної післядипломної освіти
Параллельн. заглавия :Analytical research of the international experience of medical postgraduate education organization
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 88-96 (Шифр ВУ14/2017/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Мета: Аналітичне дослідження та вивчення досвіду організації післядипломної медичної освіти в різних країнах світу для підвищення рівня післядипломної освіти в Україні. Матеріали і методи. У роботі проведено аналітичне дослідження літературних джерел міжнародного досвіду організації післядипломної освіти у світі. Результати. Як відомо, що в провідних країнах світу досвід підготовки фахівців у медичній галузі відрізняється від українського як за змістом, так і за обсягом. Структура медичної післядипломної освіти формується від моделі системи охорони здоров’я в кожній країні, структури національної системи охорони здоров’я, її фінансування, економічного розвитку країни та рівня культури. Все це призводить до деяких термінологічних відмінностей і відносності при порівнянні навчальних процесів. Висновки. У розвинутих країнах світу рівень післядипломної освіти є доволі високим, проте сьогодні спостерігають певну її стагнація та інертність, що перешкоджає її прогресу та удосконаленню відповідно до сучасних умов, які невпинно змінюються. Програми підготовки професіонала-фахівця у розвинутих країнах є більш різноманітні. Університети постійно пропонують широкий спектр програм підготовки
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)