Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Интерфейс пользователя с ЭВМ<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шевелев И. Н., Коновалов П. Α., Черкашов А. Н., Молодченков А. А., Шарамко Т. Г., Асютин Д. С., Назаренко А. Г.
Заглавие : Виртуальная система поддержки клинической диагностики дегенеративного стеноза пояснично-крестцового отдела позвоночного канала
Место публикации : Журнал вопросы нейрохирургии им.Н.Н.Бурденко. - 2013. - Т. 77, № 5. - С. 38-43 (Шифр ЖР12/2013/77/5)
MeSH-главная: ПОЗВОНОЧНИКА СТЕНОЗ -- SPINAL STENOSIS

ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ НЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES, NEUROLOGICAL
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Назаренко А. Г., Коновалов Н. А., Молодченков А. И., Григорьев О. Г., Королишин В. А., Оноприенко Р. А., Степанян М. А., Константинова М. В., Мартынова М. А.
Заглавие : Вертебрология 2.0: автоматическая виртуальная консультация
Место публикации : Журнал вопросы нейрохирургии им.Н.Н.Бурденко. - 2015. - Т. 79, № 5. - С. 43-51 (Шифр ЖР12/2015/79/5)
MeSH-главная: ПОЗВОНОЧНИКА БОЛЕЗНИ -- SPINAL DISEASES
МОЗГА СПИННОГО БОЛЕЗНИ -- SPINAL CORD DISEASES
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
ДИСТАНЦИОННЫЕ ТЕЛЕКОНСУЛЬТАЦИИ -- REMOTE CONSULTATION
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шурхай В. А., Александрова Е. В., Потапов А. А., Горяйнов С. А.
Заглавие : Современное состояние проблемы «интерфейс мозг-компьютер»
Место публикации : Журнал вопросы нейрохирургии им.Н.Н.Бурденко. - 2015. - Т. 79, № 1. - С. 97-104 (Шифр ЖР12/2015/79/1)
MeSH-главная: ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
НЕЙРОУПРАВЛЯЕМЫЕ ПРОТЕЗЫ -- NEURAL PROSTHESES
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк Н. І., Романовська О. О., Матвійчук М. В., Корольова Н. Д., Чорна В. В., Хлєстова С. С., Гуменюк-Чаус Ю. К., Поляруш В. В., Сидорчук Т. М., Ангельська В. Ю.
Заглавие : Оцінка актуальності застосування інноваційних методів навчання в умовах дистанційної освіти
Параллельн. заглавия :Evaluation of the relevance of the application of innovative teaching methods in the context of distance education
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 292-296 (Шифр ВУ80/2020/24/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
Аннотация: Метою роботи є обґрунтування доцільності імплементації інноваційних технологій, форм та методів навчання в освітній процес закладів вищої освіти, як основного чинника формування професійних навиків у майбутніх фахівців в умовах комбінованого аудиторно-дистанційного навчання. У роботі використані методи: бібліосемантичний, історичний та контент-аналіз. Висвітлені питання імплементації інноваційних методів навчання у здобувачів освіти вищих навчальних закладів в умовах дистанційного навчання, а саме: створення “інтелект-карти” на задану тему та самостійна робота студентів в “малій групі”, ефективність застосування “кейс-технологій” на практичних заняттях та проведення семінарів в форматі проблемної лекції. Підкреслено значення інноваційного навчання у процесі формування професійних навиків майбутніх фахівців в умовах комбінованої аудиторно-дистанційної освітиThe purpose of the work is to substantiate the feasibility of implementing innovative technologies, forms, and methods of teaching in the educational process of higher education institutions, as the main factor in the formation of professional skills of future professionals in terms of combined distance learning. The following methods have been using at work: biblio-semantic, historical, and content analysis. The issues of implementation of innovative teaching methods in higher education students in the conditions of distance learning are covered, namely: the creation of "intelligence map" on a given topic and independent work of students in "small group," the efficiency of application of "case technologies" in practical classes and conducting seminars in the format of a problem lecture. The importance of innovative training in the process of forming professional skills of future specialists in the conditions of combined classroom and distance education has been emphasizing
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нечитайло Л. Я., Кривов’яз О. С., Данилів С. І., Сенчій В. М.
Заглавие : Дистанційне навчання - виклик сьогодення
Параллельн. заглавия :Distance learning – the challenge of today
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2021. - N 1. - С. 152-155 (Шифр ЗУ17/2021/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Аннотация: Пандемія коронавірусу (COVID-19) внесла суттєві корективи в освітній процес. Ця ситуація змусила керівників вищих навчальних закладів негайно перевести очні клінічні та дидактичні інструкції у віртуальні формати. Такий перехід на дистанційне навчання суттєво вплинув на різні аспекти навчання: лекції, проведення практичних та лабораторних занять, наукову діяльність тощоThe coronavirus pandemic (COVID-19) has made significant adjustments to the educational process. This situation forced the heads of higher education institutions to immediately translate face-to-face clinical and didactic instructions into virtual formats. This transition to distance learning has significantly affected various aspects of learning: lectures, practical and laboratory classes, research activities, etc
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Швед М. І. , Геряк С. М., Липовецька С. Й., Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Заглавие : Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги
Параллельн. заглавия :Experience of the use of virtual training and self-controlling programs in simulation and training education of students at the department of urgent and emergency medical care
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 119-124 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
Аннотация: Мета роботи – аналіз ефективності роботи студентів в університетському симуляційному центрі щодо засвоєння ними практичних навичок із невідкладної медицини і перспективи впровадження нових сучасних віртуальних навчально-контролюючих програм для студентів та інтерністів. Основна частина. Важливою ланкою в навчальному процесі є створення сучасної навчально-методичної бази: підготовлена відповідна методична документація і видано типографським способом посібник та підручник з екстреної та невідкладної допомоги, у яких висвітлено основи організації і надання екстреної медичної допомоги бригадами Е(Ш)МД при їх повсякденній діяльності із застосуванням сучасних клінічних протоколів. У 2017 та 2018 роках співробітники кафедри підготували і видали два посібники “Екстрена та невідкладна медична допомога в запитаннях і відповідях” українською та англійською мовами. Заняття проходять за системою єдиного навчального дня, що дозволяє протягом семінарського заняття провести письмову оцінку вхідного рівня знань та практично попрацювати студенту над освоєнням заданого сценарію шляхом розв’язання ситуа­ційних задач із залученням манекенів, муляжів, інструментарію та іншого наявного медичного обладнання, ідентичного, що й в кареті швидкої допомоги. Своєрідним якісним перехідним етапом у навчальному процесі студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги стало проведення практичних та семінарських занять в університетському симуляційно-тренінговому центрі. Симуляційна підготовка студентів – це вид навчальних занять, де викладач формує вміння й навички практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань, визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Рівень теоретичної та практичної підготовки студентів (і викладачів) вдалося суттєво покращити завдяки впровадженню в навчальний процес вперше в Україні симуляційних віртуальних європейських навчально-самоконтроюючих програм (Body Interact). Особливо важливим моментом практичних занять є можливість залучення студентів до виїздів у складі бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги (Е(Ш)МД) та організація і проведення щорічних обласних змагань бригад Е(Ш)МД, на яких викладачі виступають в якості суддів, а студенти-гуртківці – позурантів. По завершенні змагань співробітники кафедри проводять аналіз виступів бригад на кожному конкурсі у вигляді науково-практичної конференції. Висновки. Навчальний процес на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги за системою єдиного навчального дня дає змогу впровадити в навчання елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. Виїзди студентів на виклики в складі бригад швидкої (екстреної) медичної допомоги суттєво мотивують професійну орієнтацію та підвищують рівень засвоєння дисципліни. Високий методичний рівень забезпечення навчального процесу на кафедрі, наявність університетського навчально-тренінгового центру симуляційного навчання за адаптованими європейськими віртуальними навчально-контролюючими програмами дозволяє забезпечити високий кінцевий рівень засвоєння ними теоретичних знань та практичних навичок
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марушко Р. В.
Заглавие : Міжнародний ідентифікатор orcid та його роль в інформаційно-комунікаційних технологіях
Параллельн. заглавия :International identifier orcid and its role in the global scholarly communication
Место публикации : Репродуктивная эндокринология. - 2016. - № 1. - С. 111-114 (Шифр РУ6/2016/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY
НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ ИДЕНТИФИКАЦИЯ -- LOGICAL OBSERVATION IDENTIFIERS NAMES AND CODES
АВТОРСТВО -- AUTHORSHIP
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Резакова М. В., Мажирина К. Г., Покровский М. А., Савелов А. А. , Савелова О. А. , Штарк М. Б.
Заглавие : Динамическое картирование головного мозга и когнитивное управление виртуальным игровым сюжетом (исследование методами функциональной магнитно-резонансной томографии)
Место публикации : Бюллетень экспериментальной биологии и медицины: Междунар. науч.- практ. журн./ Рос. АМН. - 2012. - Т. 154, № 12. - С. 669-673 (Шифр БР31/2012/154/12)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: Магнитного резонанса изображение
Мозг головной
Мышление
Интерфейс пользователя с ЭВМ
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Михайлова Е. С., Чичеров В. А., Птушенко Е. А., Шевелев И. А.
Заглавие : Пространственный градиент волны Р300 зрительного вызванного потенциала мозга человека в модели нейрокомпьютерного интерфейса
Место публикации : Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова/ Рос. АН. - 2008. - Т. 58, № 3. - С. 302-308 (Шифр 70286/2008/58/3)
Примечания : Библиогр.: с. 308-308
Предметные рубрики: Вызванные потенциалы зрительные
Интерфейс пользователя с ЭВМ
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фролов А. А., Бирюкова Е. В., Бобров П. Д., Мокиенко О. А., Платонов А. К., Пряничников B. Е., Черникова Л. А.
Заглавие : Принципы нейрореабилитации, основанные на использовании интерфейса "мозг - компьютер" и биологически адекватного управления экзоскелетоном
Место публикации : Физиология человека. - 2013. - Т. 39, № 2. - С. 99-113 (Шифр ФР13/2013/39/2)
MeSH-главная: ИНТЕРФЕЙС ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ С ЭВМ -- USER-COMPUTER INTERFACE
ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ -- FEEDBACK
НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯ -- NEUROPHYSIOLOGY
Найти похожие

 1-10    11-12 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)