Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (12)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Информации и коммуникации средства<.>)
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.


   
    Materials of international scientific and practical conference :"Professional and communication culture of the future doctor: linguistic, pedagogical and philosophical aspects", Ternopil, June 4-5, 2020 [Текст] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 2. - С. 6-172


MeSH-главная:
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Pachkiv, M. A.
    MS forms application during intersession testing of part-time students [Текст] = Застосування MS forms при проведенні міжсесійного тестування студентів заочної форми навчання / M. A. Pachkiv, L. Ya. Shpilchak. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 144-149. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММ ОЦЕНКА -- PROGRAM EVALUATION
Аннотация: According to the organization of the educational process for part-time students of the Faculty of Pharmacy at IFNMU, the academic year can be divided into the session and intersession periods. While studying at the university, the student acquires knowledge either under the guidance of a teacher or independently. Part-time studying at the Pharmacy Faculty involves allocating a significant part of the student's time to self-done training, especially in the intersession period. The student learns the theoretical material from the discipline, which will be discussed in the upcoming period of the session independently and must present the result of the study before the beginning of the session. The form of control of the student's self preparation during the intersession period is the testing of the covered theoretical material of each discipline. Taking into account the need to ensure a certain set of conditions in which the student and the supervising teacher are during this intersession period, there is a need to choose a reliable tool for the implementation of this kind of testing
The use of tools of the Office 365 environment, namely MS Forms, during the testing of part-time students of the Faculty of Pharmacy allows you to automate the process of conducting control measures of self-studied theoretical material in the intersession period. Despite certain disadvantages, it is still possible to adapt MS Forms to the organization of student testing, taking into account the possibility of coping with current conditions
Під час навчання в університеті студент здобуває знання або під керівництвом викладача або ж самостійно. Навчання на заочній формі передбачає виділення значної частини часу студентом на самостійну підготовку, особливо у міжсесійний період. Формою контролю самостійної підготовки студента у міжсесійний період є тестування теоретичного матеріалу з дисципліни, яка виноситься на період сесії. Для забезпечення певного набору умов, у яких перебуває студент та викладач у міжсесійний період, виникає потреба у виборі надійного інструменту для реалізації такого тестування
MS Forms, як інструмент хмарного середовища Office 365, можливо адаптувати до проведення тестування студентів заочної форми навчання, а також в основному забезпечити дотримання вимог тестування в міжсесійний період, які передбачаються організацією освітнього процесу
Доп.точки доступа:
Shpilchak, L. Ya.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Savolyuk, S. I.
    Principles and technology of independent work in modern conditions of innovative educational and information space [Текст] / S. I. Savolyuk // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 187-189


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology» [Текст] = Вивчення дисципліни вільного вибору «Ультразвукова діагностика в акушерстві та гінекології» / I. A. Ancheva [та ін.] // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 5. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY (использование, оборудование, стандарты, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение, тенденции)
Аннотация: Today, in the education system, an important opportunity for higher education applicants is the right to form an individual educational trajectory according to the relevant qualification level. Higher education seekers have received not only academic mobility but also the opportunity to study disciplines to consciously choose their specialty and study it more deeply. The skills of ultrasound diagnostics increase the professional level of a doctor of any specialization and open wide diagnostic possibilities. The article reveals the peculiarity of studying one of the subjects of free choice by medical higher education applicants on the basis of Odesa National Medical University – “Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology”. The adaptation of the educational process in a mixed format with the possibility of using digital learning technologies and mastering professional skills on ultrasound machines of different classes is described. In the course of studying the discipline, the necessary basic digital skills of using an ultrasound scanner and knowledge of the main visualization modes, adjustment principles, as well as sets of functional capabilities inherent in all modern devices are formed. The method of presentation of theoretical information and the use of case scenarios during the discussion of clinical tasks with mandatory visualization of ultrasound video recordings is described. The applicants’ digital skills are directly related to the course being studied and are necessary to master the proposed professional field. The possibility of learning using the latest medical equipment in combination with the use of digital learning tools and video resources contributes to the acquisition of professional competence and the formation of responsibility and interest of students. In the process of training manual scanning skills, the doctor’s thinking and the ability to analyze and interpret the received ultrasound data are formed. Practical classes help to discuss the most interesting issues for this specific group of higher education applicants in a comfortable and trusting environment. The use of a combined approach in the presentation of the material, the author’s style and the format of the transfer of professional skills by experienced teachers who are engaged in constant practical activities motivate, improve the training process and give a high result
Сьогодні у системі освіти важливою можливістю здобувачів є право формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з відповідним кваліфікаційним рівнем. Здобувачі освіти отримали не лише академічну мобільність, а й змогу опановувати дисципліни з метою усвідомленого вибору своєї спеціальності та її більш глибокого вивчення. Навички ультразвукової діагностики підвищують професійний рівень лікаря будь-якої спеціалізації та відкривають широкі діагностичні можливості. У статті розкрито особливість вивчення здобувачами медичної освіти однієї з дисциплін вільного вибору на базі Одеського національного медичного університету – «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології». Описано адаптацію навчального процесу у змішаному форматі зі змогою використання цифрових технологій навчання та оволодіння професійними навичками на ультразвукових апаратах різного класу. У ході вивчення дисципліни формуються необхідні базові цифрові навички використання ультразвукового сканера та знання основних режимів візуалізації, принципів налаштування, а також оволодіння наборами функціональних можливостей, які притаманні всім сучасним апаратам. Наведено методику викладання теоретичної інформації, застосування кейс-сценаріїв під час обговорення клінічних завдань із обов’язковою візуалізацією ультразвукових відеозаписів. Цифрові навички претендента безпосередньо пов’язані з циклом, що вивчається, і необхідні для оволодіння знаннями у запропонованій професійній галузі. Можливість навчання на новітньому медичному обладнанні у поєднанні із застосуванням цифрових інструментів навчання та відеоресурсів сприяють набуттю професійної компетентності та формуванню відповідальності і зацікавленості здобувачів. У період відпрацювання мануальних навичок сканування формується мислення лікаря, здатність аналізувати та інтерпретувати отримані ехографічні дані. Практичні заняття допомагають обговорювати найцікавіші питання для даної конкретної групи претендентів у комфортному та довірчому середовищі. Використання комбінованого підходу у викладанні матеріалу, авторський стиль та формат передачі професійних навичок досвідченими викладачами, які займаються постійною практичною діяльністю, мотивують, удосконалюють процес підготовки та дають високий результат
Доп.точки доступа:
Ancheva, I. A.
Gladchuk, I. Z.
Mokriienko, E. M.
Movlyanova, N. V.
Lazor, N. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    The use of information and education environment of distant learning of students at higher educational institutions [Текст] = Використання інформаційно-освітнього середовища у дистанційному навчанні студентів закладів вищої освіти / T. P. Mandzii [та ін.] // Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
БЕСПРОВОДНОЙ СВЯЗИ ТЕХНОЛОГИЯ -- WIRELESS TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Lately the distant education has started to be popular within the educational sector. From 2014 onward, the most common searches on Google includes a variety of phrases winch connects to a completion of higher education. A new• type of education called «Open education» includes continuity, equal access and personal orientation forms offered to the students
The questionnaires were designed to survey all types of students in both part time and full-time studies. Further the questions were designed to target these two particular groups for a statistical comparison. This activity correlates to another monitoring tool which has been connected to student class activity and module grade achievements which has been reviewed by teachers and lecturers. Although materials and training is checked constantly by tutors in order to comply with the Ukrainian educational legislation. After analysing the results undertaken from the survey, a clear distinction has been made between full time students who are more likely to use Microsoft Office 365 and SharePoint in comparison to part time students
Останнім часом все більшої популярності набуває дистанційна освіта: ще в 2014 році на сторінці Google найчастішим пошуковим питанням була повна вища освіта. Розвиток освіти на основі принципів наступності, рівного доступу, особистісної орієнтації формує концептуально нову модель освіти - «Відкрита освіта». Тому виникає проблема використання відповідних сучасних освітніх технологій
Проаналізувавши форми навчання та знань студентів щодо використання матеріалів, представлених їм у Microsoft Office 365 та SharePoint, звичайно, можна стверджувати, що студенти денної форми навчання частіше використовують сайт для підготовки для пар і тестування навіть вдома
Доп.точки доступа:
Mandzii, T. P.
Kucheriavyi, Yu. M.
Ragrina, Z. M.
Grytsyk, A. R.
Popadynets, O. G.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Гур’єв, С. О.
    Актуальність застосування методології "Індекс безпеки лікарень" для забезпечення роботи закладів охорони здоров’я за умов надзвичайних ситуацій [Текст] = The Relevance of the Methodology Hospital Safety Index to Ensure Work Health Care Facilities in Emergencies / С. О. Гур’єв, Г. А. Шевчук // Здоров’я чоловіка. - 2019. - N 3. - С. 13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ БОЛЬНИЧНАЯ -- EMERGENCY SERVICE, HOSPITAL (организация и управление, тенденции)
БОЛЬНИЦЫ, ОБОРУДОВАННЫЕ ДЛЯ ЧРЕЗВЫЧАЙНЫХ СИТУАЦИЙ -- HOSPITALS, PACKAGED (законодательство и юриспруденция, использование, организация и управление, снабжение и распределение, тенденции)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, снабжение и распределение, тенденции)
Аннотация: Мета дослідження: проаналізувати існуючі методи щодо забезпечення безпеки лікарень за умов природних та техногенних катастроф, а також діючу нормативно-правову базу щодо безпеки та функціонування закладів охорони здоров’я (ЗОЗ) під час надзвичайних ситуацій в Україні. Матеріали та методи. Дослідження ґрунтується на аналізі даних наукових та спеціальних джерел інформації щодо стану безпеки лікарень, у тому числі Центру досліджень з епідеміолоґії стихійних лих Католицького Університету Левена (Бельгія), міжнародної бази даних катастроф (International Disaster Database, EM-DAT), офіційних звітах експертів ВООЗ. Методами дослідження були: бібліографічний, синтетичний, формальної логіки. Було проведено логічний аналіз даних, узагальнення результатів, визначення основних причинних факторів недоліків та ризикутворювальних факторів із застосуванням комплексного аналізу даних та комп’ютерних технологій. Результати. Рекомендована ВООЗ до застосування в усіх країнах світу методологія «Індекс безпеки лікарень», що створена для реалізації нового підходу до запобігання негативним наслідкам стихійних лих у секторі охорони здоров’я і зниження їхніх масштабів, допомагає місцевій владі визначити, які установи насамперед потребують проведення відповідних заходів для зменшення уразливості. Пріоритет повинен бути відданий тій установі, де безпека пацієнтів і персоналу схильна до найбільш високого ризику під час лиха, або установі, де є ризик пошкодження обладнання, або потрібні заходи для підтримки працездатності. Встановлено, що діяльність будь-якого ЗОЗ України оцінюють за трьома стандартами: управлінням установою (включно зі службами і кадрами), фінансами та матеріальними ресурсами, а також безпосередньо за медичною діяльністю. За чинним законодавством України нормативні акти, що регламентують діяльність ЗОЗ, не передбачають оцінювання безпеки проведення лікувально-діагностичного процесу в цих закладах при наданні медичної допомоги хворим та постраждалим за умов надзвичайних ситуацій. Виявлено, що в нашій державі повністю відсутні адаптовані до реально діючої системи охорони здоров’я критерії та методи оцінювання безпеки лікарень. Водночас відсутній опис та характеристика ризиків і факторів, що негативно впливають на стан організації лікувально-діагностичного процессу під час надання медичної допомоги постраждалим у надзвичайних ситуаціях, що суттєво знижує можливості ЗОЗ щодо повноцінного функціонування. Заключення. Забезпечення роботи лікарняних закладів за умов надзвичайних ситуацій потребує розробки та впровадження адекватних заходів відповіді з урахуванням наявних ризикутворювальних факторів технічного та функціонального характеру. Методологія визначення «Індексу безпеки лікарень», що використовується в усьому світі, є дієвим інструментом для оцінювання безпеки і уразливості лікарень, прийняття недорогих, високоефективних заходів підвищення безпеки та зміцнення готовності до надзвичайних ситуацій. Дану методологію доречно застосовувати в Україні з урахуванням світового досвіду з її використання, але вона потребує адаптації до реалій національної системи охорони здоров’я та вдосконалення діючих нормативно-правової актів.
The objective: to analyze the existing methods for ensuring the safety of hospitals in the event of natural and man-made disasters, as well as the current regulatory framework for the safety and functioning of the healthcare facility during emergencies in Ukraine. Materials and methods. The study is based on the analysis of data from scientific and specialized sources of information regarding the state of hospital safety, including The Center for the Study of Natural Disaster Epidemiology at the Catholic University of Leuven (Belgium), the International Disaster Database (EMDAT), and official WHO expert reports. Research methods were: bibliographic, synthetic, formal logic. A logical analysis of the data was conducted, summarizing the results, identifying the main causative factors of the deficiencies and the risk creating factors using complex data analys is and computer technologies. Results. WHO-recommended Worldwide Hospital Safety Index methodology, developed to implement a new approach to preventing and reducing the health effects of natural disasters, helps local authorities determine which agencies need to take appropriate action first to reduce vulnerability. Priority should be given to an institution where the safety of patients and staff is at highest risk during a disaster, or to an institution, where there is a risk of equipment damage or where measures are needed to maintain performance. It is established that the activities of any healthcare facilities ofUkraine are evaluated by three standards – management of the institution (including services and personnel), finances and material resources, as well as medical activity. According to the current legislation ofUkraine, the regulations governing the activities of the POPs do not provide for the assessment of the safety of carrying out the medical-diagnostic process in these institutions when providing medical assistance to patients and victims in the event of emergency situations. It is revealed that in our country the criteria and methods of assessment of hospitals’ safety are not fully adapted to the actual health care system, while at the same time there is no description and characterization of risks and factors that adversely affect the state of organization of medical-diagnostic process in the process of providing medical care to the victims in emergency situations that significantly reduce the capacity of healthcare facilities to function properly. Conclusions. Ensuring that hospitals operate in emergencies require the development and implementation of adequate response measures, taking into account the existing risks of technical and functional factors. The worldwide methodology for determining the Hospital Safety Index is an effective tool for assessing the safety and vulnerability of hospitals, adopting low-cost, high-efficiency measures to improve safety and emergency preparedness. It is appropriate to apply this methodology in Ukraine, taking into account the world experience in its use, but it requires adaptation to the realities of the national health care system and improvement of the existing legal acts
Доп.точки доступа:
Шевчук, Г. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Аналітична оцінка засобів наукових комунікацій у галузі охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків [Текст] / М. М. Коренєв [та ін.] // Здоровье ребенка. - 2013. - № 8. - С. 66-70


MeSH-главная:
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES (организация и управление, статистика)
ПОДРОСТКОВ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- ADOLESCENT HEALTH SERVICES (организация и управление, статистика)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, статистика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ, НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОРГАНИЗАЦИИ И ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- HEALTH SERVICES RESEARCH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Держатели документа:
$$
Доп.точки доступа:
Коренєв, М. М.
Водолажський, М. Л.
Сидоренко, Т. П.
Фоміна, Т. В.
Кошман, Т. В.
Горбань, А. Є.
Закрутько, Л. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Використання інтерактивної моделі навчання студентів клінічної фармакології та клінічної фармації методом конкурентних груп [Текст] / І. Г. Купновицька [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 112-115. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
Аннотация: У статті відображені сучасні стандарти в галузі освіти, що передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями. Для успішної реалізації особистісного потенціалу кожного студента у навчально-виховному процесі мають бути створені умови для формування таких якостей особистості, як мобільність, уміння інтегруватись у динамічне суспільство, критичність мислення, уміння генерувати нові ідеї, здатність приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність, комунікативні уміння, уміння працювати в команді, уміння моделювати навчальні та виховні ситуації тощо. Вирішенню таких завдань сприяє застосування інтерактивних технологій навчання
Доп.точки доступа:
Купновицька, І. Г.
Фітковська, І. П.
Клименко, В. І.
Губіна, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Використання кейс-методу у викладанні фармакології для студентів медичного факультету [Текст] / О. М. Олещук [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 123-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Кл.слова (ненормированные):
КЕЙС-метод
Аннотация: Оскільки використання у вищій школі традиційних методів навчання є малоефективним, основні методичні інновації в медичній освіті сьогодні пов’язані саме із застосуванням інтерактивних методів і технологій. Інтерактивні методи навчання, зокрема кейс-метод, використовуються не лише при викладанні клінічних дисциплін, а й теоретичних, зокрема й фармакології. У статті викладено дані аналізу літератури та власний досвід використання кейс-методу у викладанні фармакології. Нами розглянуті основні переваги інтерактивного методу навчання, методологія проведення занять з фармакології з використанням кейс-методу та особливості оцінювання студентів. У статті наведено приклади складання кейсів, особливості використання таких інтерактивних методів, як «мозковий штурм», «дерево рішень» та ін. У результаті аналізу літератури встановлено, що метод case-study впливає на професіоналізацію студентів, формує інтерес та позитивну мотивацію до навчання. При використанні цього методу навчання важливий не стільки кінцевий результат, скільки процес його знаходження, адже саме таким чином розвиваються професійні якості лікаря. Також застосування під час практичних занять з фармакології кейс-методу підвищує ефективність діяльності викладача кафедри та сприяє його професійному зростанню. При цьому викладач виконує роль експерта і консультанта, що допомагає студентові орієнтуватися у світі наукової інформації
Доп.точки доступа:
Олещук, О. М.
Чорномидз, А. В.
Маланчук, С. Л.
Драпак, О. Я.
Іванків, Я. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Саволюк, С. І.
    Використання можливостей інформаційних технологій в організації післядипломного навчання за спеціальністю "Хірургія" [Текст] / С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 167-168


MeSH-главная:
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
Аннотация: Розповсюдження та використання, постійне вдосконалення та прогрес інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) започатковують нові можливості організації навчального процесу. Актуальним є зміна ролі викладача, який стає консультантом з постійним підвищенням власної творчої активності і кваліфікації стосовно впровадження нововведень, інновацій, технологій та методів презентації матеріалу
Доп.точки доступа:
Лисенко, В. М.
Крестянов, М. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Горбань, А. Є.
    Впровадження досягнень медичної науки в практику охорони здоров’я з використанням сучасних інформаційних технологій / А. Є. Горбань // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2012. - № 3/4. - С. 109-112 . - ISSN 0049-6804

Рубрики: Здравоохранение, инновации и усовершенствования

   Информационные системы


   Информации и коммуникации средства


Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Брич, В. В.
    Готовність фахівців із реабілітації до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення безперервної реабілітаційної допомоги пацієнтам із травмами [Текст] / В. В. Брич, Н. Ю. Ходаковська // Український медичний часопис. - 2021. - № 2. - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (организация и управление)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (использование, организация и управление)
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE (использование)
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES (реабилитация)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
Аннотация: Мета: визначити готовність і потенційні можливості використання інформаційно-комунікативних технологій фахівцями з реабілітації для забезпечення ефективної безперервної реабілітаційної допомоги пацієнтам із травмами у сучасних умовах. Об’єкт і методи дослідження. Використано методи системного підходу і системного аналізу, соціологічний та статистичний методи. У дослідженні взяли участь 62 фахівці з реабілітації. Опитування проводили дистанційно за допомогою спеціально розроблених анкет із 25 питань. Результати. 64,5±12,0% респондентів вважають доцільним та ефективним використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та телемедицини в реабілітації. 48,4±12,5% опитаних фахівців вже готові використовувати сучасні комунікаційні технології у проведенні реабілітації пацієнтів в період карантину, 30,6±11,5% зазначили, що готові, але не мають для цього можливості, 21,0±10,2% — не готові, оскільки вважають їх неефективними. 45,2±12,5% респондентів готові долучитися до розробки реабілітаційних онлайн-програм, їх методичного забезпечення, сайтів та сервісів сучасних інформаційних технологій для забезпечення безперервної реабілітації пацієнтів. Визначено основні перешкоди та ризики реалізації телереабілітації, на погляд опитаних фахівців із реабілітації. Висновки. Визначено високий рівень (79,0%) готовності фахівців із реабілітації до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у реабілітації пацієнтів із травмами у своїй практиці та середній рівень (45,2%) готовності долучатися до розробки реабілітаційних онлайн-програм, їх методичного забезпечення, сайтів та сервісів сучасних інформаційних технологій
Доп.точки доступа:
Ходаковська, Н. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    День діагностики меланоми (17 травня 2013 року) [Текст] // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2013. - № 2. - С. 12-13


MeSH-главная:
МЕЛАНОМА -- MELANOMA (диагноз)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Доказово побудована комунікація: необхідна передумова управління безперервним професійним розвитком [Текст] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Український медичний часопис. - 2020. - № 4. - С. 46-49


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
Аннотация: Мета — розробити заходи підвищення конкурентоспроможності послуг безперервного професійного розвитку на підставі вивчення потреб слухачів з урахуванням їхніх соціально-демографічних і поведінкових особливостей. Об’єкт і методи дослідження. Проаналізовані відповіді 1768 авторських анкет. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу (ANOVA) визначено статистично вірогідні особливості підгруп осіб, які готові та не готові самостійно оплачувати освітні послуги. Результати. Описані відмінності в оцінці споживачами різних характеристик освітніх послуг значною мірою можуть бути пояснені різницею у мотиваційній сфері споживачів, де особи, які готові самостійно оплачувати навчання, більшою мірою орієнтуються на результат, а які не готові — на процес безперервного професійного розвитку. Також особи, які готові платити, ймовірно, мають більш чітку картину бажаного результату, що зумовлює вищу готовність до швидкого ухвалення рішення. Висновки. Встановлено, що готові платити респонденти орієнтуються на тижневі очно-заочні з дистанційним компонентом цикли, надають перевагу критеріям ефективності циклів та завбачливості, а менш важливими вважають чинники доступності циклу (р0,05). Пропоновані зміни мають впроваджуватися на всіх рівнях закладу. Для забезпечення ефективної системної комунікації зі споживачами освітніх послуг раціональним є проходження навчальних курсів із питань комунікації всіма працівниками закладів вищої освіти
Доп.точки доступа:
Вороненко, Ю. В.
Гульчій, О. П.
Харченко, Н. В.
Захарова, Н. М.
Балашов, К. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Піскунова, А. Ю.
    Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання [Текст] / А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 37


MeSH-главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
Аннотация: Зі зміною зовнішніх факторів змінюються й умови в організації освітнього процесу фахової пе- редвищої освіти. Розпочинається епоха цифрових, комунікативних, інноваційних компетенцій та можливостей. Завдяки участі в різних вебінарах, онлайн конференціях, практиках, майстер класах та тренінгах ми удосконалюємо свої компетентності та рівень взаємин всіх учасників освітнього процесу. Вдосконалюється взаємодія між викладачами та студентами, пришвидшується обмін інформацією. Мета роботи: є дослідження процесу забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання
Доп.точки доступа:
Кучеренко, І. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Власов, В. В.
    Значение научных публикаций в специализированных журналах [Текст] / В. В. Власов // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2010. - Т. 110, № 7. - С. 86-89 . - ISSN 0044-4588

Рубрики: Издания

   Информации и коммуникации средства


Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Инновации в медицине здоровье нации. Анонс X юбилейного международного медицинского форума [Текст] // Приватний лікар. - 2018. - N 6/7. - С. 44


MeSH-главная:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Аннотация: 17-19 апреля 2019 года состоится долгожданное событие в сфере здравоохранения Украины - X Юбилейный Международный медицинский форум «Инновации в медицине - здоровье нации». Теперь встречаемся в Международном выставочном центре
Доп.точки доступа:
Инновации в медицине — здоровье нации \про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Бурлаков, В. В.
    Итерации, интенции и имплицитные мотивы как коммуникативные приемы киноповествования [Текст] / В. В. Бурлаков // Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 112-120


MeSH-главная:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ПОВЕСТВОВАНИЕ -- NARRATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ПОНИМАНИЕ -- COMPREHENSION (физиология)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (история, методы, тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Баграмян, Жанна.
    Как не потеряться в сетях. Упаковка социальной паутины для бизнеса / Ж. Баграмян // Приватний лікар. - 2018. - N 9. - С. 26-31


MeSH-главная:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Вацеба, М. О.
    Компетентністний підхід у викладанні внутрішньої медицини [Текст] = Competence approach in internal medicine teaching / М. О. Вацеба // Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
Аннотация: Статтю присвячено проблемі компетентного викладання внутрішньої медицини у студентів ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет». У статті визначаються й обґрунтовуються теоретичні основи та практичні шляхи формування професійної компетентності майбутніх лікарів в умовах сучасної освіти. Зазначається, що для успішного формування професійної компетентності необхідне наступне: формування світогляду та спрямованості особистості, на основі яких відбувається засвоєння студентами знань й умінь; розвиток професійних здібностей у контексті набуття педагогічного досвіду; індивідуально-диференційований підхід у навчальному процесі. У роботі зазначено, що становлення особистості майбутнього фахівця, його професійної спрямованості не може відбуватися стихійно, цей процес вимагає наполегливої праці всіх викладачів. Успіх забезпечується точним знанням цілей та завдань виховання, врахуванням закономірностей, які визначають формування поглядів, переконань, культурних цінностей особистості, вибором ефективних методів і засобів навчання та виховання
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-41   41-41 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)