Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Коллектива корпоративность<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Котвіцька А. А., Яковлєва О. Ю.
Заглавие : Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освіти
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2021. - Том 7, № 2. - С. 7-9 (Шифр СУ53/2021/7/2)
MeSH-главная: УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES

ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Аннотация: Запропоновано етапи організації проведення івентів у закладах вищої освіти. Визначено сутність івентів, їхню мету, завдання та класифікацію. Сформульовано принципи організації івентів, чинники, від яких залежить їх ефективність, і переваги івентів як інструментів маркетингових комунікацій
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лоскутова Е. Е., Пак Т. В.
Заглавие : Изучение организационной культуры аптеки на основе аспирационного подхода
Место публикации : Фармация: Науч.-практ.журн./ Моск. мед. акад. им. И.М.Сеченова, Рос. центр фармацевт. и мед.-техн. информации . - М.: Изд. дом "Русский врач", 2013. - № 4. - С. 20-21 (Шифр ФР15/2013/4)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
MeSH-главная: АПТЕКИ -- PHARMACIES
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Поляков Д. Ю.
Заглавие : Мотивация и демотивация - мифы и легенды: взгляд прагматика
Место публикации : Стоматолог. - 2007. - № 1. - С. 44-46 (Шифр СУ9/2007/1)
Предметные рубрики: Стоматологические лечебные учреждения
Коллектива корпоративность
Мотивация
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тогунов И. А.
Заглавие : О корпоративной культуре в медицине и здравоохранении
Место публикации : Менеджер здравоохранения. - 2008. - № 1. - С. 31-33 (Шифр 20102/2008/1)
Предметные рубрики: Этика медицинская-- тенденции
Коллектива корпоративность
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Толочко В. М., Артюх Т. О.
Заглавие : Дослідження аспектів лояльності спеціалістів фармації вітчизняних аптечних закладів
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 4. - С. 41-51 (Шифр СУ53/2017/3/4)
MeSH-главная: ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
АПТЕКИ -- PHARMACIES
КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Аннотация: Мета: визначення науково-методичних аспектів явища «лояльність спеціалістів фармації», встановлення рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечних закладів. Методи. Аналіз наукової літератури, соціологічні методи збору даних (анкетування) та особисті спостереження, логічного і типологічного угруповання, аналітичного аналізу та порівняння, кабінетного (традиційного) аналізу. Результати дослідження. На сьогоднішній день набуває все більшої важливості своєчасне пристосування та адаптація системи управління персоналом на новому рівні. Вивчення лояльності спеціалістів фармації продиктовано потребою в ефективному протистоянні негативним тенденціям останніх років, які пов’язані з високою плинністю кадрів аптечних закладів. Доопрацьована методика розрахунку індексу чистої підтримки. Запропоновані алгоритми управління лояльністю спеціалістів фармації до аптечних закладів через задоволеність різними аспектами їх діяльності. Здійснено соціологічне дослідження лояльності спеціалістів фармації за двома визначеними критеріями. Отримані відповіді від спеціалістів фармації були проранжовані та розподілені на три групи: промоутери, пасивні, детрактори. Висновки. Встановлено, що на сьогодні не існує єдиного стандарту для розрахунку рівня лояльності спеціалістів фармації. Дослідження рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечного закладу здійснено за модифікованою авторами методикою на основі концепції у сфері управління лояльністю клієнтів Фреда Райхельда з переорієнтацією уваги на персонал аптечних закладів. Встановлені типи поведінки, які є характерними для кожної групи спеціалістів фармації, з метою усунення негативних наслідків та підвищення рівня лояльності персоналу в групах детракторів й активації дій у пасивних групах
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Толочко В. М., Артюх Т. О., Курган А. В.
Заглавие : Дослідження окремих компетенцій сучасного керівника у фармацевтичному секторі галузі охорони здоров’я
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2018. - Том 4, № 2. - С. 51-59 (Шифр СУ53/2018/4/2)
MeSH-главная: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Установлено, що досліджені компетенції сучасного керівника фармацевтичного закладу та напрямки для їх формування дозволяють конкретизувати освітні програми удосконалення керівного складу спеціалістів фармації, передбачити тематику їх навчання в системі післядипломної освіти, зокрема через самоосвіту, стажування, обмін досвідом. У комплексі це дозволить підвищити рівень загального організаційно-управлінського забезпечення у ФС, що важливо для подальшого його розвитку
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)