Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (18)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Лекарственного обеспечения системы<.>)
Общее количество найденных документов : 163
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Власенко, І. О.
    Вивчення преференцій пацієнтів із цукровим діабетом щодо іармацевтичних послуг [] = Study of preferences of patients with diabetes regard to pharmaceutical services / І. О. Власенко // Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 2. - С. 3-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS (терапия, этиология)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (снабжение и распределение, тенденции, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (статистика, тенденции)
БОЛЬНОГО ПРОСВЕЩЕНИЕ О ЛЕКАРСТВЕННЫХ НАЗНАЧЕНИЯХ -- PATIENT MEDICATION KNOWLEDGE (использование, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Аптечні заклади є складовою медикаментозного забезпечення пацієнтів. Фармацевтична допомога та фармацевтичні послуги поліпшують контроль захворювання, якість життя пацієнтів та зменшують навантаження на охорону здоров’я. Впровадження фармацевтичної допомоги та фармацевтичних послуг пацієнтам із ЦД за стандартами НАП є актуальним для вітчизняної фармації. Тому доцільно визначити преференції хворих на ЦД, оскільки вони мають свої потреби для лікування та контролю, що зумовлено захворюванням. Метою дослідження стало вивчення погляду пацієнтів із ЦД щодо діяльності аптечних закладів, фармацевтичних послуг та визначення їх преференцій. Опитування хворих на ЦД здійснювали методом анкетування. В дослідження було включено релевантні анкети 510 хворих на ЦД 1 та 2 типу. Результати анкетування свідчать, що переважна більшість пацієнтів із ЦД бажали б обслуговуватися саме у спеціалізованій аптеці, яка спеціалізується на препаратах та виробах медичного призначення для хворих на ЦД. На підставі дослідження визначено преференції пацієнтів із ЦД щодо діяльності аптечних закладів: наявність широкого асортименту, програма лояльності на спеціальні товари, що стосуються ЦД, додаткові послуги та фармацевтичні консультації. Переважна більшість опитаних зазначила необхідність консультації фармацевта з прийому ліків, їх взаємодії та сумісності з іншими лікарськими засобами тощо. Цей вид послуг потребує навчання фармацевтів щодо ЦД для надання фармацевтичної допомоги на належному рівні. Встановлено фармацевтичні послуги, в яких є потреба у пацієнтів із ЦД: тестування рівня глюкози в крові, холестерину, артеріального тиску, перевірка ваги, розрахунок індексу маси тіла та інтерпретація результатів. Створення «Школи самоконтролю діабету» на базі аптек поліпшить доступність навчання пацієнтів із ЦД, але у разі запровадження такого виду послуг необхідно вивчити попит безпосередньо в районі аптечного закладу. Актуальним є впровадження в аптеках систематичних спеціальних заходів до Всесвітнього дня діабету, які доцільні не тільки для загальної популяції, але й для хворих на ЦД. Із погляду хворих на ЦД, їх цікавить консультація ендокринолога та дієтолога, тест глюкози в крові, тест на ризик розвитку ЦД, інформаційні матеріали про ЦД. Результати анкетування перспективно використати для вдосконалення обслуговування пацієнтів із ЦД та забезпечення їх потреб
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Аналіз забезпечення населення лікарськими засобами за кошти державного бюджету в Україні [] = Analysis of access to medicines for the population by the state budget in Ukraine / І. В. Ніженковська [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 5. - С. 3-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (использование, организация и управление, статистика, экономика)
МЕДИЦИНА, ГОСУДАРСТВЕННЫЙ СЕКТОР -- STATE MEDICINE (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (законодательство и юриспруденция, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, МЕРЫ ПО ОБЕСПЕЧЕНИЮ КАЧЕСТВА -- QUALITY ASSURANCE, HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Ціна лікарських засобів є важливим фактором забезпечення доступності для населення у системі охорони здоров’я. Україна активно впроваджує політики ціноутворення в системі охорони здоров’я відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ). Рекомендації ВООЗ спрямовано на досягнення двох важливих цілей. По-перше, вони прагнуть забезпечити доступність ефективних лікарських засобів для населення, щоб кожен пацієнт мав можливість отримати необхідне лікування. По-друге, це створення умов для фармацевтичних компаній, щоб вони мали стимул продовжувати свою інноваційну діяльність у сфері медицини. Метою дослідження є аналіз та оцінка політик ціноутворення, які забезпечують доступність для населення України лікарських засобів за кошти державного бюджету та їх відповідності рекомендаціям ВООЗ. Встановлено, що в Україні існують декілька напрямів, спрямованих на забезпечення доступності лікарських засобів для населення за рахунок коштів державного бюджету: закупівля лікарських засобів у рамках Національного переліку лікарських засобів, програма «Доступні ліки», централізована закупівля лікарських засобів за кошти державного бюджету, закупівлі інноваційних лікарських засобів через Договори керованого доступу. Ціноутворення на лікарські засоби за різними програмами здійснюється за різними підходами. Аналіз законодавчого середовища, що регулює ціноутворення на лікарські засоби в Україні відповідно до політик ціноутворення, рекомендованих ВООЗ, виявив, що декілька політик ціноутворення функціонують на задовільному рівні. Серед них зовнішнє та внутрішнє референтне ціноутворення, регулювання націнок, визначення цін на основі вартості, а також звільнення від податків або зниження податку на лікарські засоби. Однак існують політики, які потребують подальшого розроблення та удосконалення. Серед них – сприяння прозорості цін, проведення тендерів та переговорів, об’єднання закупівель, сприяння використанню генериків та біосимілярів із гарантованою якістю, а також впровадження ціноутворення «витрати плюс» для встановлення ціни на лікарські засоби. Таким чином, уніфікація переліків лікарських засобів та підходів до ціноутворення є одним із найважливіших завдань на шляху до Євроінтеграції. Моніторинг ринкових цін зі забезпеченням контролю їх відповідності є необхідним кроком для поліпшення доступності ефективних лікарських засобів для населення
The price of medicines is an important factor in ensuring accessibility for the population in the healthcare. Ukraine actively implements pricing policies in the healthcare in accordance with the recommendations of the World Health Organization (WHO). WHO recommendations aim to achieve two important objectives. First, they seek to ensure the availability of effective medicines for the population so that every patient has the opportunity to receive necessary treatment. Second, it is to create conditions for pharmaceutical companies to have incentives to continue their innovative activities in the field of medicine. The purpose of the research is to analyze and evaluate pricing policies that ensure the accessibility of medicines for the Ukrainian population through state budget funding and their compliance with WHO recommendations. It has been established that in Ukraine, there are several directions aimed at ensuring the population's accessibility to medicines through state budget funding: the purchase of medicines within the National Essential Medicine List, the «Affordable Medicines» program, centralized procurement of medicines and the purchase of innovative medicines through Managed Entry Agreements. Pricing for medicines under various programs is carried out using different approaches. An analysis of the legislative environment regulating medicine pricing in Ukraine in accordance with WHO-recommended pricing policies has revealed that several pricing policies are functioning at a satisfactory level. These include external and internal reference pricing, mark-up regulation, cost-based pricing, as well as tax exemptions or reductions for medicines. However, there are policies that require further development and improvement. These include promoting price transparency, conducting tenders and negotiations, consolidating procurement, promoting the use of generics and biosimilars with guaranteed quality, as well as introducing cost-plus pricing to determine medicine prices. Thus, standardization of the lists of medicines and pricing approaches is one of the most important tasks on the path to European integration. Monitoring market prices with control over their compliance is a necessary step to improve the population's access to effective medicines
Доп.точки доступа:
Ніженковська, І. В.
Бабенко, М. М.
Гала, Л. О.
Шолойко, Н. В.
Дацюк, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Даценко, І. С.
    Організація фармацевтичного забезпечення хворих на легеневу гіпертензію на прикладі м. Києва / І. С. Даценко, А. В. Кабачна, В. С. Гульпа // Фармац. журн. - 2022. - Том 77, N 2. - С. 3-14


MeSH-главная:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (лекарственная терапия)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление)
Аннотация: В Україні фармацевтичне забезпечення хворих на легеневу гіпертензію, як рідкісне (орфанне) захворювання, є однією із важливих складових політики держави. Незважаючи на перманентне реформування медичного і фармацевтичного сектора, значна кількість проблем щодо формування, збалансованої системи забезпечення необхідними лікарськими засобами орфанних хворих досі не вирішена
In Ukraine, pharmaceutical provision of patients with pulmonary hypertension (PH) as a rare (orphan) disease is one of the important components of the State policy. Despite the permanent reform of the medical and pharmaceutical sector, a significant number of problems in the formation of a balanced system for providing the necessary medicinal products (MP) to orphan patients have not yet been resolved.
Доп.точки доступа:
Кабачна, А. В.
Гульпа, В. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Немченко, А. С.
    Аналіз епідеміологічного стану психічних розладів та фармацевтичне забезпечення пацієнтів лікарськими засобами за урядовими програмами в Україні / А. С. Немченко, А. В. Ляденко // Фармац. журн. - 2022. - Том 77, N 1. - С. 40-49


MeSH-главная:
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (лекарственная терапия, экономика, эпидемиология)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Кількість пацієнтів із психічними розладами щороку зростає, що суттєво впливає на збільшення випадків інвалідизації та втрати одного з п’яти років здорового життя. В Україні захворюваність на депресивні розлади та розлади, спричинені вживанням алкоголю, перевищують аналогічні показники країн Східної Європи. Світова пандемія COVID-2019 вплинула на швидкі темпи поширення нових випадків депресивних розладів (53,2 млн. або 27,6%) та тривожних розладів (76,2 млн. або 25,6%) за 2020 рік. Зазначені тенденції, що склалися в Україні та світі, зумовили зміни в формуванні та реалізації Національної політики в сфері психічного здоров’я, адже більшість розладів успішно лікуються за умов доступу та доступності лікарських засобів для пацієнтів
Доп.точки доступа:
Ляденко, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Штрімайтіс, О. В.
    Маркетинговий аналіз використання лікарських засобів із вмістом ретиноїдів у разі лікування акне [] = Marketing analysis of the use of drugs containing retinoids in the treatment of acne / О. В. Штрімайтіс, О. С. Кухтенко, В. І. Чуєшов // Фармацевтичний журнал. - 2022. - № 6. - С. 3-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Адапален--тер прим

MeSH-главная:
АКНЕ ОБЫКНОВЕННЫЕ -- ACNE VULGARIS (лекарственная терапия, патофизиология, профилактика и контроль, эпидемиология, этиология)
РЕТИНОИДЫ -- RETINOIDS (анализ, снабжение и распределение)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (статистика, тенденции)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (организация и управление, тенденции, экономика)
Доп.точки доступа:
Кухтенко, О. С.
Чуєшов, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Фармакоекономічний аналіз медикаментозного забезпечення військовослужбовців із хронічним бронхітом [Текст] / О. В. Плєшкова [та ін.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2021. - Том 14, N 3. - С. 336-342


MeSH-главная:
БРОНХИТ ХРОНИЧЕСКИЙ -- BRONCHITIS, CHRONIC (диагностика, лекарственная терапия, этиология)
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (использование, экономика)
Аннотация: Незважаючи на першість бронхіту у структурі захворюваності органів дихання серед військовослужбовців, все-таки його перебіг має певні відмінності, що зумовлені особливостями військової служби. Тому все більшого медико-соціального значення набуває оптимізація витрат на забезпечення військовослужбовців лікарськими засобами. Обґрунтований вибір лікарських засобів під час лікування хронічного бронхіту – результат вибору ефективних і безпечних препаратів, враховуючи вартісну складову для вій­ськової охорони здоров?я. Мета роботи – здійснити фармакоекономічний аналіз медикаментозного забезпечення військовослужбовців із хронічним бронхітом. Матеріали та методи. Матеріал дослідження – база даних зареєстрованих в Україні лікарських засобів, що представлена на офіційному сайті Державної установи «Державний експертний центр» Міністерства охорони здоров’я України. Під час дослідження використовували метод «вартість – ефективність», який дає змогу зіставити вартість на певну методику лікування та ефективність обраного методу. Результати. Запропонували схему методики виконання фармакоекономічного аналізу. За попередньо сформованим переліком лікарських засобів для лікування військовослужбовців із хронічним бронхітом проаналізували запропоновану номенклатуру лікарських засобів шляхом здійснення експертного опитування. В результаті обрахунку коефіцієнта ефективності в межах кожної фармакотерапевтичної групи запропонували перелік оптимальних лікарських засобів для лікування хронічного бронхіту, що складається з 10 позицій. Висновки. Фармакоекономічний аналіз медикаментозного забезпечення військовослужбовців – конструктивне рішення у процесі визначення потенційних підприємств-постачальників лікарських засобів для задоволення потреб медичної служби Збройних Сил України. За результатами фармакоекономічного аналізу медикаментозного забезпечення військовослужбовців із хронічним бронхітом сформували рекомендаційний перелік лікарських засобів, однак його можна розширити шляхом додавання лікарських засобів із найбільшим показником ефективності – сумарною бальною експертною оцінкою ефективності. Надалі цей перелік може стати основою для включення у клінічні протоколи надання медичної допомоги та розроблення вартісних нормативів за відповідними нозологічними формами; це сприятиме підвищенню ефективності та якості лікування, економічним зискам.
Доп.точки доступа:
Плєшкова, О. В.
Бєлозьорова, О. В.
Білоус, М. В.
Дроздов, Д. В.
Нікітюк, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Дослідження епідеміології ВІЛ та СНІД як важлива складова у розробці напрямів раціонального використання обмежених ресурсів охорони здоров’я та фармацевтичного забезпечення населення в Україні [Текст] / В. В. Єфремова [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 2. - С. 61-72


MeSH-главная:
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (экономика, эпидемиология)
СПИД -- ACQUIRED IMMUNODEFICIENCY SYNDROME (экономика, эпидемиология)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ РЕСУРСЫ -- HEALTH RESOURCES (организация и управление, снабжение и распределение)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
Аннотация: Мета: дослідження показників, що характеризують епідеміологічний профіль населення України за ВІЛ та СНІД у динаміці років
Наявність позитивних тенденцій у розвитку епідеміологічного профілю населення України з ВІЛ та СНІД у майбутньому потребує не лише фінансової підтримки з боку держави та суспільства, а й розробки та упровадження відповідних соціальних і просвітницьких проєктів, що спрямовані на запобігання подальшому розповсюдженню зазначеної інфекції в популяції
Доп.точки доступа:
Єфремова, В. В.
Панфілова, А. Л.
Оксенюк, О. Є.
Сокуренко, І. А.
Цурікова, О. В.
Бобошко, Л. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Аналіз підходів до проведення досліджень біоеквівалентності та політики забезпечення «прозорості» їх результатів в Україні, Сполучених Штатах Америки та країнах Європейського Союзу [Текст] / О. С. Попов [та ін.] // Клініч. фармація. - 2021. - Том 25, № 1. - С. 32-40


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВА НЕПАТЕНТОВАННЫЕ -- DRUGS, GENERIC
ТЕРАПЕВТИЧЕСКАЯ ЭКВИВАЛЕНТНОСТЬ -- THERAPEUTIC EQUIVALENCY
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (законодательство и юриспруденция)
Аннотация: Забезпечення населення України якісними, ефективними та водночас економічно доступними лікарськими засобами є першочерговим завданням системи охорони здоров’я. Генеричні лікарські засоби (ЛЗ) з огляду на порівняно нижчу вартість їх розробки доступні для більшої частини населення країни, тому для отримання даних щодо їх ефективності та безпеки необхідним є проведення досліджень біоеквівалентності. Україна наразі перебуває у процесі гармонізації вітчизняних регуляторних вимог щодо генеричних ЛЗ та проведення досліджень біоеквівалентності зі світовими. Тому важливо з’ясувати, у чому полягають відмінності у підходах до реєстрації генериків та досліджень їх біоеквівалентності в Україні та інших країнах світу. Також важливим аспектом є забезпечення політики «прозорості» результатів досліджень біоеквівалентності, що сприяє застосуванню більш якісних ЛЗ
Доп.точки доступа:
Попов, О. С.
Кравченко, І. В.
Доброва, В. Є.
Ткаченко, К. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Немченко, А. С.
    Аналіз державних програм щодо забезпечення доступності медичної та фармацевтичної допомоги населенню за роки незалежності України [Текст] / А. С. Немченко, А. В. Ляденко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 2. - С. 18-26


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление)
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS
СТРАХОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, HEALTH (законодательство и юриспруденция)
Аннотация: Незадоволеність населення низькою доступністю до медичної та фармацевтичної допомоги, значні витрати з кишень громадян на медичні послуги та лікарські засоби за відсутності держаного обов’язкового медичного страхування свідчать про необхідність проведення трансформації системи охорони здоров’я (ОЗ) в Україні. Поняття доступності передбачає не лише фізичну можливість отримати послугу, але й фінансову гарантію, що послуга буде оплачена державою. Чіткий перелік та обсяг медичних послуг і ліків, оплачених за рахунок державного бюджету, – це гарантована допомога пацієнту, яку він отримує безоплатно. У зв’язку з цим актуальним завданням уповноважених органів влади є удосконалення методологічних підходів до формування урядових програм та пакетів медичних послуг залежно від показників захворюваності, потреб населення та фінансових можливостей держави, що потребують аналізу результатів реалізації цих програм та обґрунтування необхідних змін
Доп.точки доступа:
Ляденко, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Даценко, І. С.
    Сучасні погляди на медичне забезпечення пацієнтів із рідкісними хворобами системи кровообігу в Україні і світі / І. С. Даценко, А. В. Кабачна, В. С. Гульпа // Фармац. журн. - 2021. - Том 76, N 4. - С. 16-31


MeSH-главная:
КРОВЕНОСНЫХ СОСУДОВ БОЛЕЗНИ -- VASCULAR DISEASES (терапия)
БОЛЕЗНИ РЕДКИЕ -- RARE DISEASES (лекарственная терапия)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление)
Аннотация: У світі понад 300 млн. осіб, серед яких до 30 млн. європейців та 25 млн. північноамериканців, страждають на одне або кілька рідкісних (орфанних) захворювань (Rare Orphan disease). За даними Спілки орфанних захворювань України, хворих на рідкісні захворювання налічується не менше 1,5–2 млн. осіб. Існує загальносвітова тенденція зростання кількості хворих на рідкісні захворювання, що свідчить про актуальність досліджень щодо удосконалення механізмів забезпечення їх медичною, фармацевтичною та соціальною допомогою
Доп.точки доступа:
Кабачна, А. В.
Гульпа, В. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Зброжек, С. І.
    Оцінювання стану організації обігу та доступності лікарських засобів для різних контингентів пацієнтів на рівні фельдшерсько-акушерських пунктів [Текст] / С. І. Зброжек // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2021. - № 1/2. - С. 62-69. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (организация и управление)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
Аннотация: В умовах пандемії коронавірусної інфекції актуальність підвищення рівня доступності лікарських засобів для різних категорій пацієнтів у первинній ланці медичної допомоги набуває вирішального значення. Мета роботи – опрацювання стану організації обігу та доступності лікарських засобів різних клініко-фармакологічних груп для пацієнтів на рівні фельдшерсько-акушерських пунктів
Організація обігу та доступність лікарських засобів для різних контингентів населення у досліджуваній регіональній первинній мережі медичної допомоги перебуває на рівні: незадовільна (для 3 районів); низька (для 5 районів); вище низької (для 12 районів); середня (для 5 районів); вище середньої (для 1 району); задовільна (для 1 району). На підставі отриманих результатів можна зробити висновок про недостатню кількість ФАПів у регіональній первинній ланці медичної допомоги, що є перешкодою для своєчасного забезпечення населення якісними, ефективними та доступними лікарськими засобами
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Горошко, В. Р.
    Особливості перебігу посттравматичних стресових розладів в залежності від виду анестезіолгічного забезпечення під час виконання реконструктивних втручань після вогнепальних поранень кінцівок [Текст] = Peculiarities of the course of post-traumatic stress disorders, depending on the tyre of anesthesiological provision, during the implementation of reconsructive surgical interventios after firearms wounds of the limbs / В. Р. Горошко, Ю. Л. Кучин // Біль, знеболювання і інтенс. терапія. - 2021. - N 2. - С. 49-55. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
СТРЕССОВЫЕ РАССТРОЙСТВА ПОСТТРАВМАТИЧЕСКИЕ -- STRESS DISORDERS, POST-TRAUMATIC
РАНЫ ОГНЕСТРЕЛЬНЫЕ -- WOUNDS, GUNSHOT
КОНЕЧНОСТИ -- EXTREMITIES
АНЕСТЕЗИРУЮЩИЕ СРЕДСТВА -- ANESTHETICS
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ ВОССТАНОВИТЕЛЬНЫЕ -- RECONSTRUCTIVE SURGICAL PROCEDURES
Аннотация: В комбатантів, які отримали вогнепальні поранення в ході бойових дій на Сході України лікування посттравматичних стресових розладів (ПТСР) у 82,1% не завершується позитивним результатом. Не вивченими залишаються особливості його перебігу в залежності від виду анестезіологічного забезпечення під час виконання реконструктивних оперативних втручань. Адже після таких оперативних втручань інтенсивність болю в післяопераційному періоді може бути причиною поглиблення ПТСР та розвитку його стійкості до призначеного лікування
Доп.точки доступа:
Кучин, Ю. Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    Аналіз тенденцій споживання антибактеріальних та противірусних лікарьких засобів в аптечних закладах під час пандемії COVID-19 в Україні / О. М. Заліська [та ін.] // Фармац. журн. - 2021. - Том 76, N 4. - С. 43-54


MeSH-главная:
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS (терапевтическое применение)
ПРОТИВОВИРУСНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIVIRAL AGENTS (терапевтическое применение)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
Аннотация: Раціональна фармакотерапія COVID-19 у світі, протоколи лікування, відпуск антибактеріальних, противірусних лікарських засобів систематично вдосконалювались завдяки оновленим даним доказової медицини. Метою дослідження було проаналізувати тенденції споживання антибактеріальних, противірусних лікарських засобів для амбулаторних хворих із підтвердженим COVID-19: вивчити причини зростаючого попиту на антибактеріальні, противірусні лікарські засоби; оптимізація напрямів фармацевтичної допомоги для раціонального використання економічної ефективності, профілактики стійкості до антибіотиків
Доп.точки доступа:
Заліська, О. М.
Семенов, О. М.
Максимович, Н. М.
Заболотня, З. О.
Заліський, Б. М.
Мудрак, І. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Вороненко, Д. В.
    Методичні засади фармацевтичного забезпечення профілактики і лікування нервово-психічних розладів в умовах надзвичайної ситуації радіаційного походження [Текст] / Д. В. Вороненко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 1. - С. 23-30


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление)
АВАРИЙНЫЙ РАДИОАКТИВНЫЙ ВЫБРОС -- RADIOACTIVE HAZARD RELEASE (профилактика и контроль)
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ, ПЛАНИРОВАНИЕ ПОМОЩИ -- DISASTER PLANNING (методы, организация и управление)
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS (лекарственная терапия, профилактика и контроль)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (лекарственная терапия, профилактика и контроль)
Аннотация: Мета: розроблення методичного підходу та концептуальної моделі організації фармацевтичного забезпечення профілактики і лікування розладів психіки і поведінки в умовах надзвичайної ситуації радіаційного походження. Матеріали та методи: використовувались методи спостереження й узагальнення, синтезу і формалізації, контент-аналізу. Предметом дослідження були клінічні протоколи і схеми профілактики та лікування нервово-психічних розладів, нормативно-правові документи, які стосуються медико-соціальних принципів державного управління фармацевтичним забезпеченням населення. Результати дослідження. На основі аналізу сучасного стану протирадіаційного захисту населення та проведених досліджень обґрунтована необхідність створення резервів лікарських засобів для надання медичної допомоги постраждалому населенню з розладами психіки і поведінки на випадок воєнного стану та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій радіаційного походження. Опрацьований методичний підхід до організації фармацевтичного забезпечення профілактики і лікування розладів психіки і поведінки в умовах надзвичайної ситуації радіаційного походження. Запропонована концептуальна модель організації фармацевтичного забезпечення населення з розладами психіки та поведінки в умовах надзвичайної ситуації радіаційного походження. Висновки. Концептуальна модель організації фармацевтичного забезпечення населення з розладами психіки та поведінки в умовах надзвичайної ситуації радіаційного походження може бути використана для удосконалення існуючої системи фармацевтичного забезпечення населення в умовах ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій природного, техногенного і воєного походження з метою попередження розвитку розладів психіки і поведінки у постраждалих, збереження їх працездатності та соціальної адаптованості
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Деякі питання забезпечення доступності лікарських засобів для лікування ревматичних хвороб [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 286 від 15.04.2020 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2020. - N 5. - С. 105-107


MeSH-главная:
РЕВМАТИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ -- RHEUMATIC DISEASES
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО, ДОСТУПНОСТЬ И ОЦЕНКА (ВНЕШ) -- HEALTH CARE QUALITY, ACCESS, AND EVALUATION (NON MESH)
ЛЕКАРСТВА, ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, DRUG
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (законодательство и юриспруденция)
ЛЕКАРСТВА И НАРКОТИКИ, КОНТРОЛЬ -- DRUG AND NARCOTIC CONTROL
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Волкова, А. В.
    Аналіз діяльності аптечного закладу за програмами добровільного медичного страхування [Текст] / А. В. Волкова, А. В. Черкашина // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - С. 37-43


MeSH-главная:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (снабжение и распределение, экономика)
СТРАХОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- INSURANCE, PHARMACEUTICAL SERVICES
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
Аннотация: Своєчасна та комплексна фармацевтична допомога населенню, зокрема забезпечення лікарськими засобами і товарами аптечного асортименту, є місією аптечних закладів, а їх співпраця зі страховими компаніями сприяє підвищенню якості фармацевтичного забезпечення усіх верств населення. Мета: аналіз діяльності аптечного закладу за програмами добровільного медичного страхування та визначення підходів до удосконалення фармацевтичного забезпечення населення. Матеріали та методи: дані мережевої аптеки (м. Київ) за показниками співпраці зі страховими компаніями і медичними асистансами у період роботи травень-грудень 2017 р. (товарообіг за страховою рецептурою, товарні запаси). Під час дослідження використовувався метод системного аналізу, графічний метод, фінансово-економічний аналіз, метод наукового узагальнення. Результати дослідження. Досліджено досвід співпраці мережевої аптеки, як суб’єкта страхових відносин, зі страховими компаніями та медичними асистансами за програмами добровільного медичного страхування, а також проєктами вітамінізації та вакцинації населення. Визначено підходи до налагодження співпраці зі страховими компаніями. Проаналізовано динаміку змін товарообігу за страховою рецептурою та товарними запасами досліджуваного аптечного закладу. Визначено підходи до удосконалення фармацевтичного забезпечення осіб, що користуються послугами добровільного медичного страхування, і, як наслідок, підвищення фінансових результатів господарської діяльності аптечних закладів за результатами співпраці зі страховими компаніями та асистансами. Висновки. Проведено аналіз діяльності аптечного закладу за програмами добровільного медичного страхування та визначено підходи до удосконалення фармацевтичного забезпечення як застрахованих осіб, так і населення в цілому. Установлено, що постійний перегляд товарних запасів, аналіз дефектури, підвищення швидкості та якості обслуговування застрахованих осіб, підвищення швидкості обробки замовлення від страхових компаній, напрацювання лояльних відносин зі страховими компаніями, дотримання договірних умов із фармацевтичного забезпечення застрахованих осіб, безперервне навчання персоналу, безперервний пошук нових проєктів співпраці із страховими компаніями сприяють удосконаленню фармацевтичного забезпечення населенні і, як наслідок, підвищенню фінансових результатів господарської діяльності аптечних закладів
Доп.точки доступа:
Черкашина, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Аналіз стану та проблем реалізації державних програм із доступності ліків на основі анкетування медичних фахівців [Текст] / А. С. Немченко [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 4. - С. 32-39


MeSH-главная:
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПЛАНИРОВАНИЯ И РАЗВИТИЯ ФИНАНСИРОВАНИЕ -- HEALTH PLANNING SUPPORT
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Аннотация: Переформатування системи охорони здоров’я (ОЗ) в Україні та в інших країнах світу набуває все більшої актуальності у зв’язку з упровадженням сучасних інформаційних і медичних технологій. Надання доступної, безпечної та якісної допомоги пацієнтам, що страждають на соціально важливі патології, стає дедалі значущішим через недостатність бюджетних коштів. Розвинені країни намагаються компенсувати доступ до ліків пацієнтам шляхом упровадження державних програм реімбурсації вартості ліків. Однією з основних проблем реалізації урядових програм є відсутність належного зворотного зв’язку між державними органами влади та медичними фахівцями, що безпосередньо беруть участь у таких програмах, що негативно відображається на подальшій діяльності
Доп.точки доступа:
Немченко, А. С.
Куриленко, Ю. Є.
Назаркіна, В. М.
Чернуха, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Панфілова, Г. Л.
    Аналіз сучасних організаційно-економічних підходів до функціонування аптечних закладів у Республіці Польща [Текст] / Г. Л. Панфілова, І. А. Сокуренко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 49-60


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, экономика)
ПОЛЬША -- POLAND
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, снабжение и распределение, экономика)
Аннотация: Мета: аналіз сучасних організаційно-економічних підходів до функціонування аптечних закладів у Польщі. Матеріали і методи: дані законодавчо-нормативної бази, що регулює фармацевтичну діяльність у Польщі, а також дані спеціальної літератури; історичний, аналітико-порівняльний, системний, логічний, математико-статистичний методи досліджень. Результати дослідження. На сьогодні система фармацевтичного забезпечення населення у Польщі розвивається у напрямку посилення державного регулювання доступності фармацевтичної допомоги через упровадження механізмів впливу на ціноутворення, реімбурсацію ліків та розвиток аптечної мережі (географічні, демографічні, фінансово-економічні фактори регуляції). У середньому на один аптечний заклад у Польщі припадає 2600-2767 мешканців, що відповідає середньоєвропейським показникам розвитку аптечної мережі. Доведено, що роздрібний сегмент ринку швидко зреагував на упровадження у 2012 р. нових підходів щодо проведення реімбурсації ліків. У 2011 р. його обсяг склав 28,14 млрд злотих, а у 2012 р. він зменшився на 2 млрд злотих (26,5 млрд злотих). Найбільший вплив реформа системи реімбурсації мала на розвиток рецептурного сегменту ринку. Після упровадження законодавчих змін («Apteka dla aptekarza») спостерігалось значне зниження кількості аптечних закладів – із 14838 у грудні 2017 р. до 14419 у жовтні 2018 р. (–2,8 %). У 2018 р. спостерігається суттєве збільшення кількості закритих аптек у сільській місцевості. Так, упродовж липня 2017 р. – липня 2018 р. із 352 закритих закладів 100 припадає на сільську місцевість. Установлено, що у 2018 р. мало місце значне превалювання кількості відкликаних над кількістю отриманих ліцензій на здійснення діяльності на роздрібному фармацевтичному ринку Польщі. Висновки. Проблеми на фармацевтичному ринку Польщі мають вирішуватися з урахуванням підвищення вимог суспільства до ефективності наданої фармацевтичної допомоги, а також соціально-економічного рівня доступності ліків, рекомендованих ВООЗ
Aim. To analyze modern organizational and economic approaches to functioning of pharmacies in Poland. Materials and methods. The data from the legislative and regulatory framework governing the pharmaceutical activity in Poland, as well as the data from specialized literature were used. The historical, analytical-comparative, system, logical, mathematical and statistical research methods were applied. Results. Currently, the system of pharmaceutical provision of the population in Poland is developing in the direction of strengthening the state regulation of availability of pharmaceutical care through the introduction of mechanisms of influence on pricing, drug reimbursement and development of the pharmacy network (geographical, demographic, financial and economic factors of regulation). On average, one pharmacy institution in Poland is per 2600-2767 inhabitants, and it corresponds to the average European indicators for development of a pharmacy chain. It was proven that the retail segment of the market quickly responded to the introduction of new approaches in the reimbursement of drugs in 2012. In 2011, its volume amounted to 28.14 billion zł, and in 2012 it decreased by 2 billion zł (26.50 billion zł). The greatest impact of the reimbursement system reform is the influence on development of the prescription market segment. After the introduction of legislative changes (“Apteka dla aptekarza”), there was a significant decrease in the number of pharmacies from 14838 at the end of December 2017 to 14419 in October 2018 (-2.8%). In 2018, a significant increase in the number of closed pharmacies in rural areas was observed. Thus, during July 2017 – July 2018 out of 352 closed pharmacies – 100 accounted for the countryside. It was found that in 2018 there was a significant prevalence of the number of the licenses revoked over the licenses obtained for activities at the retail pharmaceutical market in Poland. Conclusions. Problems at the Polish pharmaceutical market must be solved taking into account the increasing demands of society to the effectiveness of pharmaceutical care provided, as well as the socio-economic level of availability of drugs recommended by the WHO
Доп.точки доступа:
Сокуренко, І. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


   
    Анализ фармацевтической составляющей системы экстренной медицинской помощи в Украине [Текст] / А. А. Котвицкая [и др.] // Вісн. фармації. - 2019. - № 1. - С. 39-45


MeSH-главная:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES (организация и управление, снабжение и распределение)
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE (методы, организация и управление)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
ЛЕКАРСТВА ПЕРВОЙ НЕОБХОДИМОСТИ -- DRUGS, ESSENTIAL (снабжение и распределение)
Аннотация: Цель работы - определение роли фармацевтической составляющей экстренной медицинской помощи в Украине. Материалы и методы. Для реализации поставленных задач исследования использовались методы информационного поиска, контент-анализа, приемы сравнения и обобщения. Результаты и их обсуждение. Исследована организационная структура экстренной медицинской помощи Украины. Детализировано, что субподчиненными структурными подразделениями Управления экстренной медицинской помощи и медицины катастроф при МЗ Украины являются отдел догоспитальной и госпитальной экстренной медицинской помощи и отдел координации и обеспечения медицинской помощи во время антитеррористических операций, чрезвычайного и военного положения. Охарактеризована методика формирования перечня лекарственных средств для оснащения службы медицины катастроф, в основу которого заложены нормативы комплекта медицинского оснащения для оказания медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях, разработанного Всемирной организацией здравоохранения. Конкретизировано формирование ведомственного резерва лекарственных средств и медицинских изделий, при этом установлено, что наполнение, пополнение и замена лекарственных средств осуществляется за счет отечественных производителей и импортных поставок активных фармацевтических ингредиентов, перечень которых в совокупности охватывает около 60 фармакологических групп специфического и широкого спектра действия. Проведен анализ деятельности фармацевтической составляющей Центра экстренной медицинской помощи и медицины катастроф в различных режимах функционирования. Выводы. Результаты проведенного исследования фармацевтической составляющей системы экстренной медицинской помощи в Украине и детализация ее организационной структуры позволяют подчеркнуть актуальность комплектации мобильных формирований службы медицины катастроф нормативными запасами лекарственных средств и медицинского оборудования, эффективность использования которого в условиях режимов повышенной готовности и/или чрезвычайных ситуаций обеспечит комплекс мероприятий, направленных на своевременное, полное и бесперебойное обеспечение медицинским, санитарно-хозяйственным и специальным имуществом лечебных учреждений, медицинских формирований и населения страны
Aim. To determine the role of the pharmaceutical component of emergency medical care in Ukraine. Materials and methods. Methods of information search, content-analysis, methods of comparison and generalization were used to carry out the research tasks. Results and discussion. The organizational structure of emergency medical care in Ukraine has been studied. It has been detailed that sub-subordinated structural units of the Department of Emergency Medical Care and Disaster Medicine at the Ministry of Health of Ukraine are the Department of Pre-hospital and Hospital Emergency Medical Care, as well as the Department of Coordination and Provision of Medical Care during antiterrorist operations, emergency and martial law. The methodology of forming a list of medicines for the provision of medical services for disasters has been described; it is based on the standards of a set of medical equipment for medical assistance in emergencies, developed by the World Health Organization. The formation of a departmental reserve of medicines and medical products has been specified. At the same time, it has been determined that the supply, replenishment and replacement of medicines is carried out at the expense of domestic manufacturers and imports of active pharmaceutical ingredients, which list in total covers approximately 60 pharmacological groups of a specific and wide spectrum of action. The analysis of the pharmaceutical component of the Emergency Medical Center and Disaster Medicine in various modes of operation has been performed. Conclusions. The results of the study of the pharmaceutical component of the emergency medical care system in Ukraine and detalization of its organizational structure make it possible to emphasize the validity of the complete set of mobile medical service formations of disaster medicine with normative stocks of medicines and medical equipment, which effectiveness in the conditions of higher-preparedness regimes and/or emergency situations will provide a complex of measures aimed at timely, complete and safe caretaking the medical, sanitary, and specialty property of medical institutions, medical formations and the population of the country
Доп.точки доступа:
Котвицкая, А. А.
Кубарева, И. В.
Карпенко, Л. А.
Гавриш, Н. Б.
Чмыхало, Н. В.
Крупеня, В. И.
Забашта, В. Ф.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Юрченко, Г. М.
    Аналіз витрат на фармацевтичне забезпечення новонароджених в Україні [Текст] / Г. М. Юрченко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 15-19


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, экономика)
НОВОРОЖДЕННЫЙ -- INFANT, NEWBORN (иммунология)
(экономика)
ПАМПЕРСЫ ДЛЯ МЛАДЕНЦЕВ -- DIAPERS, INFANT (снабжение и распределение)
Аннотация: Мета: проведення аналізу витрат на фармацевтичне забезпечення новонароджених в Україні. Матеріали та методи: дані Державного реєстру лікарських засобів України, електронна база даних інформаційно-пошукової програми «Моріон» та прайс-листи щотижневика «Аптека» станом на 15 грудня 2018 р.; були використані логічний, системно-аналітичний, математико-статистичний та порівняльний методи аналізу. Результати дослідження. Аналіз переліку фармацевтичного забезпечення для новонароджених показав, що він складається приблизно з 80 % парафармацевтичного товару і 20 % лікарських засобів. Проведений порівняльний аналіз ефективності та доступності фармацевтичного забезпечення новонароджених в Україні показав, що середня загальна сума витрат склала близько 12600 грн на місяць, а коефіцієнт доступності – 1,39. Висновки. Результати проведеного аналізу можуть бути використані при формуванні матеріальної допомоги новонародженим в Україні для поліпшення якості фармацевтичного забезпечення, розширення необхідного асортименту, підвищення доступності
To analyze the expenses on pharmaceutical provision of newborns in Ukraine. Materials and Methods. Data from the State Register of Medicines of Ukraine, the electronic database of the Morion information retrieval program and the price lists of the weekly “Pharmacy” as of December 15, 2018; logical, system-analytical, mathematical-statistical and comparative methods of analysis were used. Results. The analysis of the list of pharmaceutical provision for newborns has shown that it consists of approximately 80% of the parafarmaceutical products and 20% of medicines. A comparative analysis of the effectiveness and availability of pharmaceutical supply of newborns in Ukraine has demonstrated that the average total cost is about 12600 UAH per month, and the availability factor is 1.39. Conclusions. The results of the analysis conducted can be used when forming the financial aid for newborns in Ukraine to improve the quality of pharmaceutical provision, expand the range of products needed, and increase their availability
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)