Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Лекарств стоимость для пациента<.>)
Общее количество найденных документов : 99
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-99 
1.


    Максимович, Н. М.
    Аналіз асортименту лікарських засобів для терапії артеріальної гіпертензії під час вагітності [] = Analysis of the list of medicines for arterial hypertension therapy during pregnancy / Н. М. Максимович, О. М. Заліська // Фармацевтичний журнал. - 2024. - Т. 79, № 1. - С. 3-12. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ГИПЕРТЕНЗИЯ, ВЫЗВАННАЯ БЕРЕМЕННОСТЬЮ -- HYPERTENSION, PREGNANCY-INDUCED (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
АНТИГИПЕРТЕНЗИВНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIHYPERTENSIVE AGENTS (анализ, терапевтическое применение, фармакология, экономика)
ЛЕКАРСТВ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОНТРОЛЬ -- DRUG UTILIZATION REVIEW (методы, тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (законодательство и юриспруденция, тенденции)
ФИНАНСОВАЯ ПОДДЕРЖКА -- FINANCIAL SUPPORT (этика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Збереження здоров’я вагітних жінок – одне з найпріоритетніших завдань у системі охорони здоров’я. У 2020 р. в Україні було діагностовано під час вагітності більше 21 тис. випадків гіпертензивних розладів. Артеріальна гіпертензія під час вагітності – основний фактор ризику негативних наслідків для дитини та матері. Під час вагітності за допомогою антигіпертензивної терапії зменшуються ризики виникнення захворюваності чи передчасних пологів, а також несприятливого впливу на плід/новонародженого
Метою нашого дослідження було проаналізувати асортимент зареєстрованих антигіпертензивних лікарських засобів за міжнародними непатентованими назвами, які представлено на вітчизняному фармацевтичному ринку, та проаналізувати їх соціально-економічну доступність під час вагітності. Матеріали дослідження – аналіз антигіпертензивних лікарських засобів відповідно до вітчизняних рекомендацій із лікування артеріальної гіпертензії під час вагітності в Україні, аналіз Державного реєстру лікарських засобів України, Національного переліку основних лікарських засобів, Державного формуляра лікарських засобів (15 випуск). Для визначення цін на лікарські засоби використано дані інформаційного ресурсу «Тabletki.ua». Методи – інформаційного пошуку, аналізу, узагальнення, маркетингових досліджень, методика «мінімізація вартості», розрахунок коефіцієнтів соціально-економічної доступності – коефіцієнта ліквідності ціни лікарських засобів Cliq, коефіцієнта адекватності платоспроможності Ca.s. Результати аналізу антигіпертензивних лікарських засобів, що зареєстровані і мають покази під час вагітності, показали, що на фармацевтичному ринку є такі препарати з міжнародними непатентованими назвами: метилдопа, ніфедипін, метопрололу тартрат, есмолол, нікардипін, урадипіл, протe відсутні такі – лабеталол, гідралазин, ацебутолол, мепіндолол, окспренолол. Встановлено, що асортимент антигіпертензивних лікарських засобів, що застосовують під час вагітності, представлений 33 торговими найменуваннями різних форм випуску з 10 країн світу, питома вага препаратів іноземного виробництва становить 69%. Недостатня кількість на вітчизняному фармацевтичному ринку препаратів метилдопи, оскільки наявний лише один препарат закордонного виробника. Визначено методом «мінімізація вартості», що витрати на один місяць лікування у разі використання ніфедипіну вітчизняного виробника порівнюючи з препаратом іноземного виробника є нижчими на 90%. Для метопрололу вітчизняного виробника витрати є нижчими на 73%, ніж на імпортний препарат. Визначено соціально-економічну доступність лікарських засобів із допомогою коефіцієнта ліквідності ціни та коефіцієнта адекватності платоспроможності, що вказали на відносно адекватну цінову конкуренцію, доступність більшості антигіпертезних лікарських засобів є високою для населення України
Preserving the pregnant women health is one of the most important task in the health care system. In 2020, more than 21,000 cases of hypertensive disorders were diagnosed during pregnancy in Ukraine. Arterial hypertension during pregnancy is the main risk factor for negative consequences for the child and mother. During pregnancy, antihypertensive therapy reduces the risk of morbidity or premature birth, as well as adverse effects to the fetus/newborn
The purpose of the study was to analyze the list of registered antihypertensive medicines under the INN, which are presented on the domestic pharmaceutical market, and to analyze their socio-economic availability. Research materials and methods. Analysis of antihypertensive medicines in accordance with national recommendations for the arterial hypertension treatment during pregnancy in Ukraine; analysis of the State Register of Medicinal Products of Ukraine, the National List of Essential Medicines, the State Formulary of Medicines (15 issue). Data from the information resource «Tabletki.ua» were used to determine the pharmaceuticals prices. Methods – information search, analysis, generalization, marketing research, «minimization of cost» method, calculation of socio-economic affordability ratios – the liquidity ratio Cliq, the ratio of adequacy solvency Ca.s. The results of the analysis of antihypertensive medicines that are registered and have indications during pregnancy showed that the following medicines with INNs are available on the pharmaceutical market: methyldopa, nifedipine, metoprolol tartrate, esmolol, nicardipine, uradipyl, but the following INNs labetalol, hydralazine, acebutolol, mepindolol, oxprenolol are missing. It was established that the list of antihypertensive medicines used during pregnancy is represented by 33 trade names of various medicinal forms from 10 countries of the world, the specific weight of which is 69% of medicines of foreign production. There is an insufficient amount of methyldopa medicines on the domestic pharmaceutical market, as there is only one name of a foreign manufacturer. It was determined by the «cost minimization» method that the costs for one month of treatment when using nifedipine of a domestic manufacturer compared to a drug of a foreign manufacturer are lower by 90%. For metoprolol of the domestic manufacturer, the costs are 73% lower than for the imported drug. The socio-economic availability of medicines was determined using the price liquidity ratio and the solvency adequacy ratio, which indicated relatively adequate price competition and the high availability of most antihypertensive medicines for the population of Ukraine
Доп.точки доступа:
Заліська, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Заболотня, З. О.
    Дослідження асортименту лікарських засобів для лікування акне та їх доступності [] = Study of the list of medicines for the acne treatment and their affordability / З. О. Заболотня, О. М. Заліська // Фармацевтичний журнал. - 2024. - Т. 79, № 1. - С. 24-33. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
АКНЕПОДОБНЫЕ ВЫСЫПАНИЯ -- ACNEIFORM ERUPTIONS (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, эпидемиология, этиология)
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT (психология, статистика, физиология)
ДЕРМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- DERMATOLOGIC AGENTS (анализ, терапевтическое применение, фармакология, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (статистика, тенденции)
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS (стандарты)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Серед дерматологічних захворювань акне (звичайні вугрі, acne vulgaris) є найпоширенішим захворюванням шкіри, яке вражає майже 9,4% населення світу, особливо70–80% підлітків та молоді, також 11% дорослих після 25 років. За оцінками фахівців, фінансовий тягар акне, враховуючи витрати на ліки, діагностику та консультації дерматологів, є досить високовартісним для пацієнтів. Метою роботи було вивчити асортимент лікарських засобів для лікування акне на вітчизняному ринку, з акцентом на лікарських формах для зовнішнього застосування, та оцінити їх доступність для населення. Об’єктами дослідження були лікарські засоби для лікування акне. Було проведено аналіз даних групи D10 із Державного реєстру лікарських засобів України станом на кінець 2023 р. Було використано такі методи: контент-аналіз, маркетинговий, систематизації та узагальнення, інформаційний пошук. Було досліджено, що на ринку України наявні 17 лікарських засобів для топічного лікування акне, з них лише 11% вітчизняного виробництва, решта 89% становлять імпортні препарати, що свідчить про високу імпортозалежність цього сегмента. Виявлено, що наявний лише один вітчизняний виробник, який пропонує лише один препарат, тому актуальним є розроблення вітчизняних лікарських засобів. Виявлено, що для топічного лікування акне у формі гелю 59% асортименту лікарських засобів для зовнішнього застосування, у формі кремів ‒ лише 18%, у формі лосьйону – 12%. Лише по одній позиції представлені розчин нашкірний та порошок для приготування розчину. Було обчислено коефіцієнт адекватності платоспроможності препаратів для зовнішнього і системного лікування акне та показано, що більшість препаратів є високовартісними. Виявлено, що 17,6% досліджуваного асортименту для зовнішнього лікування акне та 50% лікарських засобів для системного застосування є відсутніми в аптеках. Актуальними є фармацевтичні розробки вітчизняних препаратів та наявність екстемпорального виготовлення лікарських засобів для терапії вугрів в аптеках. Необхідні фармакоекономічні дослідження цих препаратів для визначення більш економічно доступного для пацієнта для зменшення фінансового тягаря. Для забезпечення прихильності до лікування акне пацієнтам необхідно надавати належну фармацевтичну допомогу, особливо при прийомі топічних ретиноїдів, що сприятиме поліпшенню результатів лікування
Among dermatological diseases, acne (acne vulgaris) is the most common skin disease, which affects almost 9.4% of the world's population, especially 70‒80% of teenagers and young people, as well as 11% of adults after 25 years. According to experts, the financial burden of acne, taking into account the costs of medicines, diagnostics and dermatologist consultations, is quite expensive for patients. The aim of the research was to study the list of medicines for the acne treatment on the domestic market, with an emphasis on dosage forms for external use, and to assess their affordability to the population. The objects of the study were medicines for the treatment of acne. Data analysis of group D10 from the "State Register of Medicinal Products of Ukraine" as of the end of 2023 was carried out. The following methods were used: content analysis, marketing, systematization and generalization, information search. It was investigated that there are 17 medicines for the topical treatment of acne on the market of Ukraine, of which only 11% are domestically produced, the remaining 89% are imported manufacturers, which indicates the high import dependence of this segment. It was found that there is only one domestic manufacturer that offers only one drug, so the development of domestic medicines is urgent. It was found that for the topical treatment of acne in the form of gel 59% of the assortment of drugs for external use, in the form of creams only 18%, in the form of lotion – 12%. Only one position is presented: skin solution and powder for preparation of the solution. The coefficient of adequacy of the solvency of medicines for external and systemic treatment of acne was calculated and it was shown that most of the medicines are expensive. It was found that 17.6% of the studied assortment for external treatment of acne and 50% of drugs for systemic use are not available in pharmacies. The pharmaceutical development of domestic mediсines and the availability of extemporaneous forms for the treatment of acne in pharmacies are relevant. Pharmacoeconomic studies of these medicines are needed to determine which is more cost-effective for the patient to reduce the financial burden. To ensure adherence to acne treatment, patients need to be provided with appropriate pharmaceutical care, especially with topical retinoids, which will help improve treatment outcomes
Доп.точки доступа:
Заліська, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Власенко, І. О.
    Вивчення преференцій пацієнтів із цукровим діабетом щодо іармацевтичних послуг [] = Study of preferences of patients with diabetes regard to pharmaceutical services / І. О. Власенко // Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 2. - С. 3-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS (терапия, этиология)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (снабжение и распределение, тенденции, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (статистика, тенденции)
БОЛЬНОГО ПРОСВЕЩЕНИЕ О ЛЕКАРСТВЕННЫХ НАЗНАЧЕНИЯХ -- PATIENT MEDICATION KNOWLEDGE (использование, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Аптечні заклади є складовою медикаментозного забезпечення пацієнтів. Фармацевтична допомога та фармацевтичні послуги поліпшують контроль захворювання, якість життя пацієнтів та зменшують навантаження на охорону здоров’я. Впровадження фармацевтичної допомоги та фармацевтичних послуг пацієнтам із ЦД за стандартами НАП є актуальним для вітчизняної фармації. Тому доцільно визначити преференції хворих на ЦД, оскільки вони мають свої потреби для лікування та контролю, що зумовлено захворюванням. Метою дослідження стало вивчення погляду пацієнтів із ЦД щодо діяльності аптечних закладів, фармацевтичних послуг та визначення їх преференцій. Опитування хворих на ЦД здійснювали методом анкетування. В дослідження було включено релевантні анкети 510 хворих на ЦД 1 та 2 типу. Результати анкетування свідчать, що переважна більшість пацієнтів із ЦД бажали б обслуговуватися саме у спеціалізованій аптеці, яка спеціалізується на препаратах та виробах медичного призначення для хворих на ЦД. На підставі дослідження визначено преференції пацієнтів із ЦД щодо діяльності аптечних закладів: наявність широкого асортименту, програма лояльності на спеціальні товари, що стосуються ЦД, додаткові послуги та фармацевтичні консультації. Переважна більшість опитаних зазначила необхідність консультації фармацевта з прийому ліків, їх взаємодії та сумісності з іншими лікарськими засобами тощо. Цей вид послуг потребує навчання фармацевтів щодо ЦД для надання фармацевтичної допомоги на належному рівні. Встановлено фармацевтичні послуги, в яких є потреба у пацієнтів із ЦД: тестування рівня глюкози в крові, холестерину, артеріального тиску, перевірка ваги, розрахунок індексу маси тіла та інтерпретація результатів. Створення «Школи самоконтролю діабету» на базі аптек поліпшить доступність навчання пацієнтів із ЦД, але у разі запровадження такого виду послуг необхідно вивчити попит безпосередньо в районі аптечного закладу. Актуальним є впровадження в аптеках систематичних спеціальних заходів до Всесвітнього дня діабету, які доцільні не тільки для загальної популяції, але й для хворих на ЦД. Із погляду хворих на ЦД, їх цікавить консультація ендокринолога та дієтолога, тест глюкози в крові, тест на ризик розвитку ЦД, інформаційні матеріали про ЦД. Результати анкетування перспективно використати для вдосконалення обслуговування пацієнтів із ЦД та забезпечення їх потреб
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Аналіз забезпечення населення лікарськими засобами за кошти державного бюджету в Україні [] = Analysis of access to medicines for the population by the state budget in Ukraine / І. В. Ніженковська [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 5. - С. 3-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (использование, организация и управление, статистика, экономика)
МЕДИЦИНА, ГОСУДАРСТВЕННЫЙ СЕКТОР -- STATE MEDICINE (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (законодательство и юриспруденция, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, МЕРЫ ПО ОБЕСПЕЧЕНИЮ КАЧЕСТВА -- QUALITY ASSURANCE, HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Ціна лікарських засобів є важливим фактором забезпечення доступності для населення у системі охорони здоров’я. Україна активно впроваджує політики ціноутворення в системі охорони здоров’я відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ). Рекомендації ВООЗ спрямовано на досягнення двох важливих цілей. По-перше, вони прагнуть забезпечити доступність ефективних лікарських засобів для населення, щоб кожен пацієнт мав можливість отримати необхідне лікування. По-друге, це створення умов для фармацевтичних компаній, щоб вони мали стимул продовжувати свою інноваційну діяльність у сфері медицини. Метою дослідження є аналіз та оцінка політик ціноутворення, які забезпечують доступність для населення України лікарських засобів за кошти державного бюджету та їх відповідності рекомендаціям ВООЗ. Встановлено, що в Україні існують декілька напрямів, спрямованих на забезпечення доступності лікарських засобів для населення за рахунок коштів державного бюджету: закупівля лікарських засобів у рамках Національного переліку лікарських засобів, програма «Доступні ліки», централізована закупівля лікарських засобів за кошти державного бюджету, закупівлі інноваційних лікарських засобів через Договори керованого доступу. Ціноутворення на лікарські засоби за різними програмами здійснюється за різними підходами. Аналіз законодавчого середовища, що регулює ціноутворення на лікарські засоби в Україні відповідно до політик ціноутворення, рекомендованих ВООЗ, виявив, що декілька політик ціноутворення функціонують на задовільному рівні. Серед них зовнішнє та внутрішнє референтне ціноутворення, регулювання націнок, визначення цін на основі вартості, а також звільнення від податків або зниження податку на лікарські засоби. Однак існують політики, які потребують подальшого розроблення та удосконалення. Серед них – сприяння прозорості цін, проведення тендерів та переговорів, об’єднання закупівель, сприяння використанню генериків та біосимілярів із гарантованою якістю, а також впровадження ціноутворення «витрати плюс» для встановлення ціни на лікарські засоби. Таким чином, уніфікація переліків лікарських засобів та підходів до ціноутворення є одним із найважливіших завдань на шляху до Євроінтеграції. Моніторинг ринкових цін зі забезпеченням контролю їх відповідності є необхідним кроком для поліпшення доступності ефективних лікарських засобів для населення
The price of medicines is an important factor in ensuring accessibility for the population in the healthcare. Ukraine actively implements pricing policies in the healthcare in accordance with the recommendations of the World Health Organization (WHO). WHO recommendations aim to achieve two important objectives. First, they seek to ensure the availability of effective medicines for the population so that every patient has the opportunity to receive necessary treatment. Second, it is to create conditions for pharmaceutical companies to have incentives to continue their innovative activities in the field of medicine. The purpose of the research is to analyze and evaluate pricing policies that ensure the accessibility of medicines for the Ukrainian population through state budget funding and their compliance with WHO recommendations. It has been established that in Ukraine, there are several directions aimed at ensuring the population's accessibility to medicines through state budget funding: the purchase of medicines within the National Essential Medicine List, the «Affordable Medicines» program, centralized procurement of medicines and the purchase of innovative medicines through Managed Entry Agreements. Pricing for medicines under various programs is carried out using different approaches. An analysis of the legislative environment regulating medicine pricing in Ukraine in accordance with WHO-recommended pricing policies has revealed that several pricing policies are functioning at a satisfactory level. These include external and internal reference pricing, mark-up regulation, cost-based pricing, as well as tax exemptions or reductions for medicines. However, there are policies that require further development and improvement. These include promoting price transparency, conducting tenders and negotiations, consolidating procurement, promoting the use of generics and biosimilars with guaranteed quality, as well as introducing cost-plus pricing to determine medicine prices. Thus, standardization of the lists of medicines and pricing approaches is one of the most important tasks on the path to European integration. Monitoring market prices with control over their compliance is a necessary step to improve the population's access to effective medicines
Доп.точки доступа:
Ніженковська, І. В.
Бабенко, М. М.
Гала, Л. О.
Шолойко, Н. В.
Дацюк, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Власенко, І. О.
    Аналіз асортименту пероральних цукрознижувальних препаратів, що підлягають реімбурсації в Україні [] = Analysis of oral hypoglycemic drugs that are subject to reimbursement in Ukraine / І. О. Власенко // Фармацевтичний журнал. - 2022. - № 5. - С. 35-46. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
САХАР КРОВИ -- BLOOD GLUCOSE (действие лекарственных препаратов)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (экономика)
МЕДИЦИНСКИЕ ПРОГРАММЫ РЕГИОНАЛЬНЫЕ -- REGIONAL MEDICAL PROGRAMS (использование, организация и управление, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE (эпидемиология)
Аннотация: Підвищення доступності фармацевтичного забезпечення для населення є найважливішим завданням урядів країн, особливо в умовах реформування системи охорони здоров’я. Тому, враховуючи, що відшкодування вартості лікарських засобів збільшує їх доступність, актуальним є аналіз оновленого переліку цукрознижувальних препаратів, які підлягають реімбурсації. Мета роботи – здійснити аналіз асортименту пероральних цукрознижувальних препаратів для лікування цукрового діабету 2 типу, які підлягають відшкодуванню в Україні, та вивчити їх доступність
Для підвищення доступності лікарських засобів та впровадження сучасних схем лікування необхідно розширити перелік цукрознижувальних препаратів, що підлягають відшкодуванню, зокрема і за рахунок пролонгованих форм метформіну та інноваційних препаратів, які рекомендовано застосовувати на початку лікування, що запобігають розвитку ускладнень серцево-судинних захворювань
Increasing the affordability of pharmaceutical provision to the population is the most important task of the governments, especially in the context of health care reform. Therefore, considering that reimbursement of the cost of drugs increases their affordability, it is relevant to analyze the updated list of GLDs that are subject to reimbursement. The purpose of the work is to conduct an audit of oral GLDs for the treatment of type 2 diabetes, which are subject to reimbursement under the state program in Ukraine, and to study their affordability
To increase the affordability of GLDs and the introduction of modern treatment schemes, it is necessary to expand the list of reimbursable GLDs, including prolonged forms of metformin and innovative drugs. Innovative drugs such as GLP1 and SGLT2 are recommended to be used at the beginning of treatment to prevent the development of DM complications
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Очередько, О. М.
    Оцінка ефективності програми профілактики гастродуоденіту у пацієнтів пенсійного віку з есенціальною артеріальною гіпертензією, які взяли участь у програмі “Доступні ліки” за IECR [Текст] = Evaluation of the effectiveness of the gastroduodenitis prevention program in patients of retirement age with essential arterial hypertension who participated in the “Affordable Medicines” program according to the IECR / О. М. Очередько, А. А. Руденко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 2. - С. 286-291. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (лекарственная терапия, экономика, эпидемиология)
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (тенденции)
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ ПРОГРАММЫ РЕГИОНАЛЬНЫЕ -- REGIONAL MEDICAL PROGRAMS (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
ГАСТРИТ ГИПЕРТРОФИЧЕСКИЙ -- GASTRITIS, HYPERTROPHIC (патофизиология)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
Аннотация: Ініційована у 2017 році Урядом України програма “Доступні ліки” без сумніву стала значною підтримкою для населення України, проте, доступ до безкоштовного лікування нерідко ставав причиною прийомів занадто високих доз медичних препаратів, прийомів ліків з перевищеним терміном придатності, тощо. Даний факт став для нас поштовхом до проведення дослідження, яке б допомогло вирішити проблеми, що виникли на тлі впровадження Урядової програми “Доступні ліки”. Проведене комбіноване (ретроспективне, проспективне) дослідження, в якому взяли участь 150 пацієнтів пенсійного віку. Пацієнтів було поділено на 2 групи. До основної увійшли 100 пацієнтів з есенціальною артеріальною гіпертензією та гастродуоденітом. Групу контролю склали 50 пацієнтів з есенціальною артеріальною гіпертензією без гастродуоденіту. Під час роботи над дослідженням була акцентована увага на особливості перебігу гастродуоденіту у пацієнтів, які приймають препарати для лікування серцево-судинних патологій, користуючись програмою “Доступні ліки”. Також зібрана інформація щодо витрат на лікування та профілактику есенціальної артеріальної гіпертензії та гастродуоденіту. Під час виконання роботи використані наступні методи дослідження: системного підходу та системного аналізу, статистичний, епідеміологічний, соціологічний, метод статистичного моделювання за МСМС алгоритмами, експертних оцінок, кривих виживання. В результаті проведеного дослідження запропонована програма профілактики гастродуоденіту для пацієнтів пенсійного віку з есенціальною артеріальною гіпертензією, які отримують лікування за програмою “Доступні ліки”, розроблена балансова модель оцінки медико-економічної ефективності запропонованої програми профілактики, проведена оцінка медико-економічної ефективності запропонованої програми профілактики за розробленою балансовою моделлю оцінки
Initiated in 2017 by the Government of Ukraine, the “Affordable Medicines” program has undoubtedly become a significant support for the population of Ukraine, however, access to free treatment has often been the reason for taking too high doses of drugs, overdue drugs, etc. This fact was the impetus for us to conduct a study that would help solve the problems that arose during the implementation of the Government program “Affordable Medicines”. A combined (retrospective, prospective) study was conducted in which 150 patients of retirement age took part. Patients were divided into 2 groups. The case group included 100 patients with essential arterial hypertension and gastroduodenitis. The control group consisted of 50 patients with essential arterial hypertension without gastroduodenitis. During the work on the study, attention was focused on the peculiarities of gastroduodenitis in patients taking drugs for the treatment of cardiovascular diseases using the program "Affordable Medicines". Information on the costs of treatment and prevention of essential arterial hypertension and gastroduodenitis is also collected. During the work, the following research methods were used: system approach and system analysis, statistical, epidemiological, sociological, method of statistical modeling according to MCMC algorithms, expert assessments, survival curves. As a result of the study, a gastroduodenitis prevention program was proposed for patients of retirement age with essential arterial hypertension who receive treatment under the Affordable Medicines program. A balance model for assessing the medical and economic efficiency of the proposed prevention program has been developed. The assessment of the medical and economic efficiency of the proposed prevention program according to the developed balance model of evaluation was carried out
Доп.точки доступа:
Руденко, А. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Реімбурсація препаратів інсуліну: [Текст] // Дитячий лікар. - 2022. - N 1. - С. 13-14


MeSH-главная:
ИНСУЛИН -- INSULIN (экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (законодательство и юриспруденция, тенденции)
Аннотация: Із 1 жовтня 2021 року Національна служба здоров’я України (НСЗУ) розпочала адмініструвати програму реімбурсації препаратів інсуліну. На 3 місяці 2021 року (із жовтня по грудень) на програму виділено 660 млн грн. Цього достатньо, щоби забезпечити всіх пацієнтів інсуліном безоплатно – за умови запровадження і дотримання певних чітких правил
До категоризації, тобто визначення груп пацієнтів, які можуть отримати інсулін, внесено зміни. Залежно від того, до якої групи належить пацієнт, він має право на певний вид інсуліну і форму його відпуску. Категоризація розширює доступ незахищених категорій осіб до більш зручних форм інсуліну людського і передбачає забезпечення безоплатно інсуліном людини в картриджі чи шприц-ручці пацієнтів із цукровим діабетом (ЦД) із функціональними порушеннями верхніх кінцівок травматичного або неврологічного характеру
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Єрьоменко, С.
    Ринок аптечних продажів у 2020 році. Підсумки [Текст] / С. Єрьоменко // Фармацевт практик. - 2021. - № 1/2. - С. 8-10


MeSH-главная:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (тенденции)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (экономика)
ИНФЛЯЦИЯ ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- INFLATION, ECONOMIC (статистика, тенденции)
Аннотация: Експерти вважають, що на епідситуацію все більше буде тиснути інфляційний фактор, зростання товарних ризиків у відповідних групах лікарських засобів, вихід на ринок нових гравців, зниження купівельної спроможності населення на фоні ослаблення гривні, збільшення бюджетного дефіциту тощо
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Анализ ассортимента и экономической доступности ноотропных препаратов [Текст] / О. Я. Мищенко [и др.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 1. - С. 80-85


MeSH-главная:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
НООТРОПНЫЕ СРЕДСТВА -- NOOTROPIC AGENTS (снабжение и распределение, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
Доп.точки доступа:
Мищенко, О. Я.
Палагина, Н. Ю.
Халеева, Е. Л.
Грешко, Ю. И.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    МОЗ оприлюднило новий Реєстр граничних оптово-відпускних цін на лікарські засоби [Текст] // Ліки України. - 2021. - № 5. - С. 47-48


MeSH-главная:
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (законодательство и юриспруденция)
ЛЕКАРСТВА, ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, DRUG
Аннотация: Нещодавно Міністерством охорони здоров’я України затверджено новий Реєстр граничних оптово-відпускних цін на лікарські засоби. Варто нагадати, що відповідно до Порядку визначення розміру реімбурсації лікарських засобів, наступного дня після оприлюднення нового Реєстру Національна служба охорони здоров’я (НСЗУ) розміщує на своєму сайті оголошення про формування Реєстру лікарських засобів, що підлягають реімбурсації (далі – Реєстр ліків), до якого вже включатимуться лікарські засоби за торговими назвами. Після оприлюднення оголошення власники реєстраційних посвідчень на лікарські засоби або їх уповноважені представники (далі – заявники) для включення лікарських засобів у Реєстр ліків протягом семи робочих днів мають подати до служби в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису заявника
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Корольов, М. В.
    Концептуальне моделювання якості фармацевтичної допомоги з позицій її терміноструктурних елементів та взаємозв’язку з логістичним обслуговуванням пацієнта [Текст] = Conceptual modeling of the quality of pharmaceutical care from the positions of its terminological structure elements and of interconnection with patients’ logistics services / М. В. Корольов // Фармацевтичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
БАЗЫ ДАННЫХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ -- DATABASES, PHARMACEUTICAL (использование, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (история, организация и управление, тенденции)
ЛОГИСТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ -- LOGISTIC MODELS
МОДЕЛИ СТРУКТУРНЫЕ -- MODELS, STRUCTURAL
ПАЦИЕНТ-СПЕЦИФИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- PATIENT-SPECIFIC MODELING (использование, стандарты, тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (стандарты, тенденции)
Аннотация: Здійснено концептуальне моделювання і наукове обґрунтування теоретичних засад взаємозв’язку якості фармацевтичної допомоги з її терміноструктурними елементами та складовими логістичного обслуговування пацієнта
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Назаркіна, В. М.
    Дослідження нормативно-правової бази у сфері забезпечення доступності ліків для населення [Текст] = Research of legislative base in ensuring the availability of medicines for population / В. М. Назаркіна // Фармацевтичний часопис = Pharmaceutical review. - 2020. - N 1. - С. 106-116


MeSH-главная:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ЛЕКАРСТВА, ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, DRUG
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS
Аннотация: Мета роботи. Аналіз і систематизація нормативно-правової бази у сфері забезпечення доступності ліків для населення. Матеріали і методи. Нормативно-правові акти, аналітичні документи, офіційні сайти органів влади, наукові праці вітчизняних вчених щодо державного регулювання цін на лікарські засоби; аналіз історичний, логічний, узагальнення і систематизація. Результати й обговорення. В контексті забезпечення державою гарантій доступності медичної та фармацевтичної допомоги для населення держава здійснює регулювання цін на ліки шляхом декларування цін, встановлення граничних націнок, референтного ціноутворення. За умов відсутності в Україні обов’язкового медичного страхування впроваджуються пілотні проекти та урядові програми щодо підвищення доступності ліків для населення. За період незалежності державою прийнято низку нормативно-правових актів у сфері фармацевтичного ціноутворення, а саме: 25 Постанов КМУ, більше 20 наказів МОЗ України. За результатами опитування працівників аптек, часта зміна та суперечливість нормативної бази є однією з основних проблем, що зумовлює низьку ефективність системи державного регулювання фармацевтичної діяльності. Це, у свою чергу, впливає на якість надання фармацевтичної допомоги населенню. Висновки. З метою створення ефективної системи цінового регулювання пропонується оптимізувати нормативно-правову базу в напрямку кодифікації, що дозволило б оперативно вносити зміни, уникати правових колізій та, нарешті, підвищити якість та доступність фармацевтичної допомоги для населення
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


   
    Клініко-економічні аспекти фібратів [Текст] / О. Я. Міщенко [та ін.] // Клініч. фармація. - 2020. - Том 24, № 4. - С. 15-22


MeSH-главная:
ФИБРОЕВЫЕ КИСЛОТЫ -- FIBRIC ACIDS (терапевтическое применение, экономика)
ГИПОЛИПИДЕМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- HYPOLIPIDEMIC AGENTS (терапевтическое применение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ДИСЛИПИДЕМИЯ -- DYSLIPIDEMIAS (лекарственная терапия, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
Аннотация: На теперішній час статини входять до першої лінії терапії дисліпідемій. Фібрати також посідають певне місце в лікуванні дисліпідемій. З огляду на вищенаведене актуальним є висвітлення доказів ефективності цих препаратів щодо зниження несприятливих наслідків серцево-судинних захворювань (ССЗ) та доцільності застосування їх у комплексній терапії дисліпідемій, а також дослідження фармакоекономічних характеристик фібратів, представлених на фармацевтичному ринку України
Доп.точки доступа:
Міщенко, О. Я.
Калько, К. О.
Осташко, В. Ф.
Грешко, Ю. І.
Клепач, П. Г.
Гончарук, Я. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Про забезпечення доступності лікарських засобів [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 152 від 17 березня 2017 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2020. - N 1. - С. 99-104


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ РЕСУРСОВ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ -- HEALTH CARE RATIONING (законодательство и юриспруденция)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (законодательство и юриспруденция)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЛИ ОРГАНИЗАЦИЙ -- DRUG COSTS (законодательство и юриспруденция)
ЛЕКАРСТВА, ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, DRUG
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Дорикевич, К.
    Лікарське забезпечення, страхування та ціноутворення на лікарські засоби в Лівані [Текст] / К. Дорикевич // Фармацевт практик. - 2020. - № 1. - С. 6-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (стандарты)
СТРАХОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- INSURANCE, PHARMACEUTICAL SERVICES (использование, тенденции, экономика)
ЛИВАН -- LEBANON
Аннотация: Ліван (офіційна назва Ліванська Республіка) — країна в Західній Азії, що межує на півночі і сході із Сирією, на півдні — з Ізраїлем, на заході омивається Середземним морем. Площа Лівану становить 10 452 км², столиця — Бейрут. Кількість населення — 4224 тис. осіб. Система охорони здоров’я досить розвинена. Предмет обговорення в цій статті – доступність лікарських засобів для населення країни та ціноутворення як один із найвагоміших чинників доступності
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Немченко, А. С.
    Удосконалення сучасних підходів до референтного ціноутворення на препарати інсуліну [Текст] / А. С. Немченко, В. М. Назаркіна // Фармац. журн. - 2020. - N 5. - С. 23-33


MeSH-главная:
ИНСУЛИН -- INSULIN (фармакология, экономика)
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
Аннотация: Цукровий діабет є важким невиліковним захворюванням, що потребує особливої уваги з боку суспільства та уряду через високу поширеність, тяжкість ускладнень та високу вартість засобів лікування, діагностики та самоконтролю. Тому розроблення ефективної системи регулювання цін та відшкодування вартості для забезпечення максимального покриття є актуальною проблемою сьогодення. Метою роботи є обґрунтування підходів до референтного ціноутворення на препарати інсуліну
Доп.точки доступа:
Назаркіна, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Порівняльний аналіз вартості схем фармакотерапії хворих із ревматоїдним артритом / Н. Л. Ханик [та ін.] // Фармац. журн. - 2020. - N 6. - С. 37-45


MeSH-главная:
АРТРИТ РЕВМАТОИДНЫЙ -- ARTHRITIS, RHEUMATOID (лекарственная терапия)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
Аннотация: Ревматоїдний артрит (РА) – непередбачуване та прогресивне запальне захворювання суглобів імунного характеру, яке в цілому з різних причин скорочує тривалість життя пацієнтів на 5–10 років. Фармакотерапія (ФТ) РА ґрунтується на тривалому застосуванні великої кількості лікарських засобів (ЛЗ) різних фармакотерапевтичних груп, вартість яких значно коливається. Означене вище робить дослідження економічних параметрів лікування РА актуальною проблемою. Метою дослідження був аналіз вартісних характеристик схем ФТ хворих із РА в умовах закладу охорони здоров’я стаціонарного типу (ЗОЗст) із метою оптимізації витрат на медикаментозне забезпечення цих пацієнтів
Доп.точки доступа:
Ханик, Н. Л.
Левицька, О. Р.
Білущак, Г. І.
Ханик, Т. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Аналіз стану та проблем реалізації державних програм із доступності ліків на основі анкетування медичних фахівців [Текст] / А. С. Немченко [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 4. - С. 32-39


MeSH-главная:
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ПРОГРАММЫ -- GOVERNMENT PROGRAMS (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПЛАНИРОВАНИЯ И РАЗВИТИЯ ФИНАНСИРОВАНИЕ -- HEALTH PLANNING SUPPORT
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Аннотация: Переформатування системи охорони здоров’я (ОЗ) в Україні та в інших країнах світу набуває все більшої актуальності у зв’язку з упровадженням сучасних інформаційних і медичних технологій. Надання доступної, безпечної та якісної допомоги пацієнтам, що страждають на соціально важливі патології, стає дедалі значущішим через недостатність бюджетних коштів. Розвинені країни намагаються компенсувати доступ до ліків пацієнтам шляхом упровадження державних програм реімбурсації вартості ліків. Однією з основних проблем реалізації урядових програм є відсутність належного зворотного зв’язку між державними органами влади та медичними фахівцями, що безпосередньо беруть участь у таких програмах, що негативно відображається на подальшій діяльності
Доп.точки доступа:
Немченко, А. С.
Куриленко, Ю. Є.
Назаркіна, В. М.
Чернуха, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


   
    Аналіз динаміки змін економічної доступності протипухлинних препаратів, що використовуються у хіміотерапії лімфогранулематозу у дорослих [Текст] / Г. Л. Панфілова [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 4. - С. 3-13


MeSH-главная:
ХОДЖКИНА БОЛЕЗНЬ -- HODGKIN DISEASE (лекарственная терапия, экономика)
ПРОТИВООПУХОЛЕВЫЕ СРЕДСТВА -- ANTINEOPLASTIC AGENTS (терапевтическое применение, экономика)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL

ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (экономика)
Аннотация: Враховуючи негативні тенденції до зниження рівня економічної доступності протипухлинних препаратів у 2020 р., необхідно на державному рівні системно розглянути питання посилення позицій вітчизняного виробника ліків у зазначеному сегменті фармацевтичного ринку, насамперед завдяки упровадженню державних програм імпортозаміщення
Доп.точки доступа:
Панфілова, Г. Л.
Матущак, М. Р.
Цурікова, О. В.
Сокуренко, І. А.
Бобошко, Л. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Горлова, І.
    Держава стає потужним гравцем на фармацевтичному ринку країни [Текст] / І. Горлова // Фармацевт практик. - 2019. - № 7/8. - С. 4-6


MeSH-главная:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (история, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (стандарты, экономика)
КАЧЕСТВА ТОТАЛЬНЫЙ ПРОИЗВОДСТВЕННЫЙ КОНТРОЛЬ -- TOTAL QUALITY MANAGEMENT (организация и управление, стандарты, тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL (стандарты, статистика, тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЛИ ОРГАНИЗАЦИЙ -- DRUG COSTS (стандарты, статистика, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции, экономика)
Аннотация: У далеких 90-х, в період набуття незалежності, на території України було понад 100 фармацевтичних виробників. Поряд з маленькими фармацевтичними фабриками потребу Радянського Союзу в лікарських засобах (ЛЗ) задовольняли такі гіганти, як «Дарниця», «Фармак», «Київмедпрепарат» та «Київський вітамінний завод». Дефіциту ліків країна не відчувала. Основним пріоритетним завданням держави на майже два десятиліття стала якість лікарських засобів
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-99 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)