Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (11)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Медицинская практическая деятельность<.>)
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.


   
    Шляхи удосконалення підготовки практичних і науково-педагогічних фахівців на кафедрах травматології та ортопедії України [Текст] / Д. Д. Бітчук [та ін.] // Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 16-18


MeSH-главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL (обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
Доп.точки доступа:
Бітчук, Д. Д.
Хіменко, М. Ф.
Марюхніч, А. О.
Істомін, А. Т.
Чайченко, В. Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Левандовська, Х. В.
    Удосконалення викладання вибіркової дисципліни "Актуальні питання кардіології" на шостому курсі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] = Improving the teaching of the elective course "Urgent issues of cardiology" in the sixth year of the faculty of medicine of the Ivano- Frankivsk national medical university / Х. В. Левандовська. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 159-163. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
Аннотация: У даній статті висвітлено головні складові навчальної програми вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» Івано-Франківського національного медичного університету для студентів 6 курсу медичного факультету. Надані підсумки оволодіння студентами інтегральними, загальними, фаховими компетентностями згідно з освітньо-професійною програмою «Медицина», другий (магістерський) рівень. Висвітлено важливість використання інноваційних технологій у самостійній позааудиторній роботі для забезпечення високого рівня освітнього процесу. Прояснено мету викладання навчальної дисципліни «Актуальні питання кардіології», методику організації практичних занять, використовуючи всі різновиди методів навчання, рекомендованих для вищої школи, основні знання та вміння, що здобуває студент при засвоєнні матеріалів дисципліни. У статті підкреслена значущість використання різноманітних методів навчання, рекомендованих для вищої школи (пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, евристичний, дослідницький) при проведенні практичних занять, відповідно до затвердженого тематичного плану. Дисципліна спрямована на досягнення студентами відповідних результатів навчання, відображених у даній статті. Оптимальне поєднання сучасних технологій, робота у навчально-практичних центрах університету, розвиток клінічного мислення, сфокусованих на поглиблення знань та вмінь при вивченні патології серцево-судинної системи є основними цілями вивчення вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології»
This article highlights the main components of the curriculum of the elective discipline "Urgent issues of cardiology" of the Ivano-Frankivsk National Medical University for students of the 6th year of the medical faculty. The results of students' mastery of integral, general, professional competencies according to the educational and professional program "Medicine", second (master's) level are provided. The importance of using innovative technologies in independent extracurricular work to ensure a high level of the educational process is highlighted. The purpose of teaching the academic discipline "Urgent issues of cardiology", the method of organizing practical classes using all types of teaching methods recommended for higher education, the basic knowledge and skills that a student acquires when learning the materials of the discipline are clarified. The article emphasizes the importance of using various teaching methods recommended for higher education (explanatory and illustrative, reproductive, problem presentation, heuristic, research) when conducting practical classes, according to the approved thematic plan. The discipline is aimed at students achieving the corresponding learning outcomes reflected in this article. The optimal combination of modern technologies, work in educational and practical centers of the university, the development of clinical thinking focused on deepening knowledge and skills in the study of the pathology of the cardiovascular system are the main goals of studying the elective discipline "Urgent issues of cardiology"
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Доля, О. С.
    Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів [Текст] = Modern technologies for assessment evaluation and standardization of practical skills of surgeons interns / О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 143-147


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
Аннотация: Реформа охорони здоров’я України, яка сьогодні відбувається, інтеграція вітчизняної медичної науки і практики у світову потребують від закладів медичної освіти підготовки сучасних медичних фахівців. Велике значення при цьому відіграє післядипломна медична освіта. Метою роботи було теоретичне обґрунтування методики об’єктивізації оволодіння практичними навичками лікаря-інтерна хірурга за період навчання в інтернатурі, використовуючи сучасні досягнення обігу цифрової інформації. Період навчання після отримання диплома лікаря, на сьогодні, називається інтернатурою і складає 36 міс., з них лише 12 міс. очна форма навчання. У гонитві за засвоєнням різнопланового теоретичного матеріалу відбувається нехтування детальним розглядом питань, з якими частіше стикається молодий спеціаліст. Освоєння практичних навичок більшою мірою зміщене на самостійне опрацювання в період заочної інтернатури. Для вирішення поставленого завдання було проаналізовано ряд англомовних джерел і пропонується використати розгалужені цифрові технології, глобальну мережу «Інтернет» та смартфон, який є у кожного громадянина молодого віку. В основі запропонованої інновації знаходиться «крива навчання», а також розроблений механізм об’єктивізації оцінки набутих навичок та моніторинг їх набуття on-line. Запропоновано змінення формату єдиного документа, що засвідчує зайнятість інтерна, «Щоденник обліку роботи інтерна» на електронний. Висунута ідея не потребує значних фінансових затрат, але зможе підвищити самодисципліну серед молодих спеціалістів, полегшити облік освоєних практичних навичок, а також проводити дистанційний контроль за освоєнням практичних навичок незалежно від місця розташування відділення, в якому лікар-інтерн проходить заочну частину інтернатури. Соціальним наслідком цього буде усунення ряду прихованих проблем у набутті післядипломної освіти інтернами-хірургами і як результат якісно новий формат кваліфікації молодого спеціаліста.
Current reform of health care in Ukraine, the integration of local medical science and practice into the global one require that medical educational institutions have to prepare modern medical specialists. Postgraduate medical education plays an important role in this case. The purpose of the work was to develop a theoretical basis for assessing the mastery of practical skills of a surgeon intern for the entire period of study in the internship, using the modern achievements of digital technologies. The period of study after obtaining a diploma is called internship and makes 36 months and only 12 months of them – full-time education. To master all this diverse material during the year, both theoretically and practically, is impossible. We unknowingly ignore the more detailed consideration of those issues with which a young specialist will meet more often at the beginning of his independent activity, where more errors may occur. Mastering of practical skills is more shifted to independent study. The achievements of the twenty-first century, namely developed digital technologies, Internet and smartphones are able to help every young citizen with this. The proposed innovation is based on the “curve of training”, we also developed the mechanism for objectification of assessment of acquired skills, it can also be used for monitoring of their acquirement on-line. Taking into consideration that the only document certifying the employment of an intern is “Intern’s Diary”, we propose to change the format of its management into an electronic one. The above mentioned ideas do not require significant financial costs, but will be able to change the situation for the better already, the accounting of mastered skills will be facilitated, possibility of remote control over the mastering of skills, regardless the location of the department in which the intern works part-time. The social consequence of which will be elimination of a number of hidden problems in acquiring postgraduate education by intern surgeons and as a result a qualitatively new qualification format for a young specialist
Доп.точки доступа:
Ярешко, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Сучасні можливості застосування проектного методу при організації навчального процесу на післядипломному рівні [Текст] = Modern possibilities of application of the project method while organizing the educational process at the postgraduate level / С. І. Саволюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 291-295. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, организация и управление, тенденции)
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
МЕТОДЫ -- METHODS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
Аннотация: Мета роботи — оптимізація принципів та методів організації самостійної роботи на основі технологій інтерактивного навчання (проектний метод) в контексті планування навчального процесу лікарів-інтернів за спеціальністю “Хірургія”, клінічних ординаторів, аспірантів та слухачів (за бажанням) на циклах тематичного удосконалення в межах програмних циклів кафедри хірургії та судинної хірургії НМАПО імені П.Л. Шупика. Використання традиційних навчально-педагогічних засобів, технологій і методів не забезпечує інтенсивного розвитку всіх напрямків діяльності на післядипломному рівні. Подолання цих суперечностей можливе за умови використання нових сучасних та інноваційних підходів до формування знань та вмінь, враховуючи існуючі можливості інформаційно-комунікативних технологій. Вирішення проблеми можливе через використання інтерактивних методів навчання — метод проектів. Впровадження інтерактивних методів у навчальний процес на всіх рівнях післядипломної підготовки спрямоване на системне формування знань фахівців, які здатні будуть розв’язати завдання в різних сферах практичної професійної діяльності
The purpose of the work is to optimize the principles and methods of organizing independent work on the basis of interactive learning technologies (design method) in the context of planning the educational process of interns in the specialty “Surgery”, clinical residents, postgraduates and students (optional) in the cycles of thematic improvement within the program Cycles of the Chair of Surgery and Vascular Surgery of Shupyk National Medical Academy of Postgraduate Education. The use of traditional educational and pedagogical means, technologies and methods does not ensure the intensive development of all areas of activity at the postgraduate level. Overcoming these contradictions is possible provided that new modern and innovative approaches to the formation of knowledge and skills are taken into account, taking into account the existing possibilities of information and communication technologies. Solving the problem is possible through the use of interactive learning methods — the method of projects. The introduction of interactive methods in the educational process at all levels of postgraduate training is aimed at the systematic formation of knowledge of specialists who can solve problems in various areas of practical professional activities
Доп.точки доступа:
Саволюк, С. І.
Ходос, В. А.
Лисенко, В. М.
Завертиленко, Д. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Кудрин, В. С.
    Структура медицинского труда и его оценка: методологические аспекты [Текст] / В. С. Кудрин // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2001. - № 1. - С. 16-21


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление)
РАБОТА, ДОЛЖНОСТНЫЕ ОБЯЗАННОСТИ -- JOB DESCRIPTION
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (организация и управление)
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Стандарти медичної допомоги "Коронавірусна хвороба (COVID-19)". Наказ МОЗ України № 2438 від 27.10.2020 [Текст] = Standards of medical care «Coronavirus disease (COVID-19)» // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 70-90


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ВТОРИЧНОЙ ЦЕНТРЫ -- SECONDARY CARE CENTERS (использование, стандарты, тенденции)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, терапия, эпидемиология, этиология)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование, организация и управление, стандарты, тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ МЕДИКО-СТАТИСТИЧЕСКАЯ КАК ТЕМА -- RECORDS AS TOPIC (стандарты)
Аннотация: Про внесення змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»
Відповідно до статей 6, 11 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», підпункту 14 пункту 4, пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 90), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», з метою оптимізації заходів щодо недопущення поширення на території України випадків захворювань спричинених коронавірусом SARS-CoV-2
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Шпак, І. В.
    Стандарт надання адміністративної послуги з ліцензування медичної практики [Текст] / І. В. Шпак // Український медичний часопис. - 2010. - № 6. - С. 31-34

Рубрики: Лицензирование--закон--стандарт

   Медицинская практическая деятельность


Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Гончаров, Н. Г.
    Современные требавания к перечню работ (услуг) при лицензировании медицинской деятельности [Текст] / Н. Г. Гончаров, Ю. Я. Бойченко // Российский медицинский журнал. - 2014. - № 1. - С. 7-11 . - ISSN 0869-2106


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, стандарты)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
Доп.точки доступа:
Бойченко, Ю. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ибрагимова, И. Р.
    Сицилийская конференция преподавателей и разработчиков в области научно обоснованной практики [Текст] / И. Р. Ибрагимова // Український медичний часопис. - 2005. - № 5. - С. 56-63

Рубрики: Конференции

   Сицилия


   Медицинская практическая деятельность


   Обучение--методы


Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Полянський, І. Ю.
    Симуляційні технології в оптимізації практичної підготовки студентів із хірургії [Текст] = Simulation technologies in optimizing the practical training of surgery students / І. Ю. Полянський, Я. В. Гирла, В. В. Андрієць // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE (обучение, тенденции)
Аннотация: У статті проаналізовані освітні передумови та заходи щодо підвищення якості практичної підготовки студентів та лікарів-інтернів із хірургії. Показано, що використання симуляційних технологій під час додипломного та післядипломного навчання дозволяє створити всі умови для оволодіння студентами та лікарями- інтернами базовими теоретичними знаннями та практичними навичками, які визначенні у кваліфікаційних характеристиках лікаря-спеціаліста. Підкреслена необхідність органічного поєднання різнобічних глибоких теоретичних знань, розуміння суті патологічних процесів, їх клінічних проявів із можливістю оволодіння практичними навичками з діагностики та лікування. Показано, що включення в навчальний процес інноваційних віртуальних технологій дозволяє формувати й удосконалювати професійні знання, вміння та навички і забезпечити підготовку студентів до компетентної професійної діяльності. Висновки. 1. Використання симуляційних технологій є важливою складовою професійної підготовки майбутніх лікарів, сприяє покращенню компетентнісної підготовки студентів та лікарів-інтернів. 2. Симуляційне навчання дозволяє підвищити засвоюваність навчального матеріалу, поглибити теоретичні знання та оволодіти необхідними практичними навичками, покращити якість та ефективність навчального процесу
The article analyzes the educational prerequisites and measures to improve the practical training of students and interns in surgery. It is shown that the use of simulation technologies in undergraduate and postgraduate education allows creating all the conditions for students and interns to acquire basic theoretical knowledge and practical skills, which are defined in the qualification characteristics of a specialist doctor. The need for an organic combination of versatile deep theoretical knowledge, understanding of the essence ofpathological processes, their clinical manifestations with the possibility of mastering practical skills in their diagnosis and treatment is emphasized. It has been shown that the inclusion of innovative virtual technologies in the educational process allows to form and improve professional knowledge, abilities and skills and to ensure the preparation of students for competent professional activity.
Доп.точки доступа:
Гирла, Я. В.
Андрієць, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Глухова, О.
    Сертифікація систем управління якістю у сфері охорони здоров’я україни — на часі [Текст] / О. Глухова // Приватний лікар. - 2018. - N 3. - С. 6-10


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция, кадры, методы, обучение)
СЕРТИФИКАЦИЯ -- CERTIFICATION (законодательство и юриспруденция, методы, организация и управление, стандарты)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (законодательство и юриспруденция, организация и управление, стандарты, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: У нинішньому столітті управління якістю — це не просто популярний світовий тренд, а фундамент для здійснення будь-якої діяльності. Ефективність і конкурентоспроможність вітчизняних закладів охорони здоров’я неможливі без орієнтації на чіткі моделі та стандарти. Про системи менеджменту якості й досвід сертифікації закладів охорони здоров’я міжнародним органом з сертифікації Quality Austria редакція «ПЛ» бесідує з провідним аудитором установи, кандидатом хімічних наук, автором понад 30 наукових робіт у сфері управління якістю Ольгою Іванівною Глуховою
З погляду Quality Austria, інтегрована система менеджменту — це єдина система менеджменту організації, яка сприяє регулярному і погодженому виконанню всіх вимог, встановлених у різних міжнародних і галузевих стандартах
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


   
    Российские и региональные показатели деятельности участковых терапевтов [Текст] / В. И. Стародубов [и др.] // Терапевтический архив. - 2015. - Т. 87, № 1. - С. 10-13


MeSH-главная:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, стандарты)
Доп.точки доступа:
Стародубов, В. И.
Иванова, М. А.
Армашевская, О. В.
Бантьева, М. Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Роговий, Ю. Є.
    Роль таксономії Бенджаміна Блума в поліпшенні засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплін [Текст] = The role of Benjamin Bloom’s taxonomy in improving the mastery of basic theoretical and clinical disciplines / Ю. Є. Роговий, В. В. Білоокий, О. В. Геруш // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
КОГНИТИВНАЯ НАУКА -- COGNITIVE SCIENCE (обучение, тенденции)
СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ -- SOCIAL VALUES
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормированные):
Таксономия Блума
Аннотация: Відомо, що рівні засвоєння навчального матеріалу в таксономії мають відмінності залежно від типу цілей навчання: когнітивних (знання), афективних (ціннісні орієнтації) та психомоторних (рухові навички). Вищезазначене є вагомим чинником для формування усвідомлення діяльності лікаря і фармацевта на практиці з використанням інтегративного принципу патофізіології. Мета роботи – захистити положення, що впровадження технологій таксономії Бенджаміна Блума в навчальний процес сприятиме поліпшенню підготовки фахівців медиків та фармацевтів із суттєвим покращанням якості засвоєння базових теоретичних та клінічних дисциплін. Матеріал і методи. Провести аналіз поліпшення якості засвоєння базових теоретичних та клінічних дисциплін за допомогою впровадження таксономії Бенджаміна Блума з послідовною реалізацією на різних рівнях викладання когнітивних (знання), афективних (ціннісних орієнтацій) і психомоторних (рухових навичок) цілей навчання. Результати. Реалізація кожної навчальної цілі відбувається на різних рівнях їх засвоєння. Так, для когнітивних цілей рівнями засвоєння є: 1 – знання, 2 – розуміння, 3 – застосування, 4 – аналіз, 5 – синтез, 6 – оцінка, 7 – творчість. Для афективних цілей: 1 – сприйняття, 2 – реагування, 3 – засвоєння ціннісних орієнтацій, 4 – організація ціннісних орієнтацій, 5 – поширення ціннісних орієнтацій на діяльність. Для психомоторних: 1 -імітація, 2 – відтворення маніпуляцій, 3 – досягнення точності, 4 – поєднання, 5 - натуралізація. Висновки. Використання технологій таксономії Бенджаміна Блума когнітивних, емоційних та психомоторних цілей, об’єднаних в єдине ціле, дає можливість істотно покращити якість навчального процесу із застосуванням інтегративного принципу патофізіології, що сприятиме ефективній реалізації компетентісного підходу та всебічно сприятиме формуванню усвідомлення діяльності лікаря та фармацевта на практиці із поліпшенням засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплін
It is known that the levels of assimilation of educational material in the taxonomy differ depending on the type of learning goals: cognitive (knowledge), affective (value orientations) and psychomotor (motor skills). The above is a significant factor for the formation of awareness of the activity of a pharmacist in practice using an integrative approach to pathophysiology. Objective. To protect the position that the introduction of Benjamin Bloom's taxonomy technologies into the educational process will contribute to the improvement of the training of medical specialists and pharmacists and significantly refine the quality of mastering basic theoretical and clinical disciplines. Material and methods. To conduct an analysis of improving the quality of mastering basic theoretical and clinical disciplines by implementing Benjamin Bloom's taxonomy with consistent implementation at different levels of mastering cognitive (knowledge), affective (value orientations), and psychomotor (motor skills) learning goals. Results. The implementation of each educational goal takes place at different levels of their assimilation. So, for cognitive purposes, the levels of learning are as follows: 1 - knowledge, 2 - understanding, 3 - application, 4 - analysis, 5 - synthesis, 6 - evaluation, 7 - creativity. For affective purposes are: 1 - perception, 2 - response, 3 - assimilation of value orientations, 4-organization of value orientations, 5 - distribution of value orientations to activity. For psychomotor are as follows: 1- imitation, 2- reproduction of manipulations, 3- achievement of accuracy, 4 - combination, 5 - naturalization. Conclusions. The use of the technologies of Benjamin Bloom's taxonomy of cognitive, emotional and psychomotor goals combined into a single entity makes it possible to significantly improve the quality of the educational process using the integrative principle pathophysiology, which will contribute to the effective implementation of a competent approach and comprehensively contribute to the formation of awareness of the activity of the doctor's and pharmacist in practice with improvement mastering basic theoretical and clinical disciplines
Доп.точки доступа:
Білоокий, В. В.
Геруш, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Черненко, О.
    Рекомендації, які мають соціальне значення: як ефективно консультувати пацієнтів [Текст] / О. Черненко // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 12. - С. 54-56


MeSH-главная:
БОЛЬНОЙ, СЛЕДОВАНИЕ РЕКОМЕНДАЦИЯМ ВРАЧА -- PATIENT COMPLIANCE (психология)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (обучение)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (этика)
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Рудень, В. В.
    Рівень обізнаності лікарів з основами медичної генетики та технологіями вторинної профілактики природженої патології [Текст] / В. В. Рудень // Охорона здоров’я України. - 2001. - № 3. - С. 20-22


MeSH-главная:
АНОМАЛИИ ВРОЖДЕННЫЕ -- CONGENITAL ABNORMALITIES (генетика, этиология)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (классификация)
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Кучма, В. Р.
    Проблемы профессиональной подготовки медицинских работников по вопросам гигиены детей и подростков [Текст] / В. Р. Кучма, Н. Л. Ямщикова // Гигиена и санитария. - 2000. - № 4. - С. 26-28


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (классификация, организация и управление, статистика)
ВРАЧИ ГИГИЕНИСТЫ -- OCCUPATIONAL HEALTH PHYSICIANS (классификация, организация и управление, тенденции)
КАДРОВ РАЗВИТИЯ ПРОГРАММЫ -- STAFF DEVELOPMENT (организация и управление)
ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Доп.точки доступа:
Ямщикова, Н. Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Про реформи у сфері обслуговування жителів сіл на Прикарпатті [Текст] / Г. Микула [та ін.] // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2014. - № 3. - С. 3-7


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, ТЕРРИТОРИЯ ОБСЛУЖИВАНИЯ -- PROFESSIONAL PRACTICE LOCATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Доп.точки доступа:
Микула, Г.
Ціхонь, З.
Олінійчук, М.
Мельник, Р.
Стах, Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 285 від 2 березня 2016 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2018. - N 3. - С. 6-15


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (законодательство и юриспруденция, стандарты)
ВРАЧЕБНЫЕ КАБИНЕТЫ -- PHYSICIANS' OFFICES (законодательство и юриспруденция)
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


   
    Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з медичної практики і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством охорони здоров’я [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 543 від 16 жовтня 2014 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2018. - N 4. - С. 42-43


MeSH-главная:
ЭКОНОМИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ECONOMICS, MEDICAL (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (законодательство и юриспруденция)
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Про внесення змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України. Наказ від 08.08.2014 №549 [Текст] // СтоматологИНФО. - 2017. - № 1. - С. 39


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (законодательство и юриспруденция, организация и управление, стандарты, тенденции)
АДМИНИСТРАЦИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- HEALTH FACILITY ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция, стандарты, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ СВОДНАЯ -- MEDICAL RECORD LINKAGE (стандарты)
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)